יוון מלונות ממולצים לילדים

יוון – מלונות מומלצים עם ילדים

רשימת מלונות מומלצים ביוון עם ילדים כוללת בתי מלון ביוון בשלל יעדים תיירותיים – החל ממלונות מומלצים בכרתים, רודוס וסנטוריני ואיים פחות ידועים ביוון כמו לפקדה או סאמוס ועד למלונות מומלצים באתונה, סלוניקי וקטריני ועוד מיקומים ביוון היבשתית, כאשר המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים ביוון למשפחות המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הכתבה כוללת מבחר מלונות ביוון במגוון גדול של סגנונות אירוח, רמות מחירים ומיקומים בתוך יוון – גם באיי יוון השונים וגם ביוון היבשתית – כאשר כולם נחשבים מלונות טובים במיוחד עבור משפחות המתכננות חופשה ביוון עם ילדים.

חופשה ביוון – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ביוון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות ליוון – הסברים למטייל והמלצות חשובות

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת יאכטות ביוון – כל מה שצריך לדעת

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

מלונות מומלצים בכרתים

אתר הנופש קיתאה – Kythea Resort 

קיתאה, ריזורט מומלץ ביוון בדירוג 4 כוכבים נמצא בכרתים בכפר Agia Pelagia (אגיה פלגיה), כולל חדרים המעוצבים בקלאסה, גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי, מסעדה ובריכה חיצונית.

החדרים ממוזגים ומעוצבים בגווני אדמה; הם כוללים ריהוט מודרני ומרפסת עם נוף לים האגאי. יתר על כן, תמצאו בחדרים טלוויזיה משוכללת, חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה שבו חלוקי רחצה ומייבש שיער מיני בר.

בנוסף, זמינים במקום דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, בר וגינה. שירות אחסון מטען ודלפק נסיעות עומדים גם הם לרשות האורחים. המלון נמצא במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

המלון מרוחק 600 מטרים בלבד מאגיה פלגיה וכ-6 קילומטרים מחוף אגיוס ניקולאוס. חניה ציבורית זמינה חינם בקרבת מקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

מלון גולדן ביי – Golden Bay 

גולדן ביי, בית מלון מומלץ בכרתים בדירוג 3 כוכבים על חוף Agii Apostoli (אגיי אפוסטולי) – 4 קילומטרים מערבית לחאניה Chania, כולל יחידות אירוח בשירות עצמי המשקיפות לבריכה או לים וכוללות מרפסת. המקום מציע מרפסת שמש ובריכה חיצונית.

הן הדירות הממוזגות והן דירות הסטודיו כוללות פינת ישיבה ומטבחון מאובזר, כמו גם חדר רחצה עם מייבש שיער, וכן טלפון וטלוויזיה.

בר המלון יפנק אתכם במשקאות צוננים, חטיפים וקינוחים. גם מינימרקט עומד לרשותכם במקום. המלון מקבל ציונים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא מרחק נסיעה קצרה בלבד מחאניה העתיקה ומהנמל הוונציאני. שדה התעופה של כרתים מרחק 18 קילומטרים מהמקום, ואילו נמל סודה (Souda) – כ-12 קילומטרים בלבד.

ניתן לתאם במקום שירותי המרת מט"ח ושכירת רכב. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המלון הציבוריים.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

מלון נוטוס הייטס Notos Heights Hotel & Suites 

נוטוס הייטס, מלון מומלץ ביוון בדירוג כוכב אחד (1), נמצא בכרתים וניצב על צלע גבעה – בחלקו העליון של הכפר מאליה. המלון נהנה ממיקום שליו ומציע יחידות אירוח נוחות ונקיות. אתר הנופש התוסס והפופולארי ביותר של כרתים נמצא צעדים ספורים מהמלון.

במלון 44 דירות וחדרי אירוח מרווחים הכוללים מתקנים מודרניים. אורחי המלון נהנים מבריכת שחייה מרשימה עם מרפסת שמש, ממסעדה לצד הבריכה וממזנון חטיפים. ילדים ייהנו ממשחק עם בני גילם במגרש המשחקים שבמקום ויאפשרו להוריהם לנוח מעט. בהשוואה אל מלונות ביוון באותה רמת מחירים, נוטוס הייטס מציע למשפחות תמורה מעולה ולכן נמצא במיקומים גבוהים בכל דירוגכ מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

כפר מאליה העתיק ממוקם לא יותר מ-10 דקות הליכה מהמלון ובו שפע של ברים, חנויות מסעדות וטברנות. חוף מאליה מרוחק לא יותר מ-30 דקות הליכה מהמקום, ואילו Malia Bar Road על שפע המסעדות, הברים והמועדונים שלו, מרוחק 15 דקות הליכה בלבד משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

עוד על חופשה בכרתים

מלונות מומלצים בכרתים עם ילדים – רשימה מורחבת

טיסות לכרתים – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בכרתים – השוואת מחירים והמלצות חשובות לנהג

מלונות מומלצים ברודוס

ריזורט הספא אליסיום Elysium Resort & Spa

אליסיום, אחד מבתי המלון המומלצים ביוון לחופשה משפחתית, הוא ריזורט ספא ברודוס בדירוג 5 כוכבים, במיקום מצויין מול חוף הים של קליתאה (Kallithea). אתר הנופש כולל בריכת הידרומסאג', בריכת לגונה, מרכז ספא ויופי בשטח 800 מ"ר, 4 ברים, מסעדות מומלצות ויחידות אירוח אלגנטיות.

בספא Serenity  במלוןאפשר לקבל מגוון סוגי עיסוי, טיפולי גוף ופנים והידרותראפיה. מתקני הספא שאפשר להשתמש בהם בתשלום נוסף כוללים אמבט עיסוי חיצוני, סאונה, בריכות עם 16 סילוני עיסוי, חמאם טורקי וחדר כושר. זהו בית מלון מפנק לחופשה ביוון אשר זוכה בצדק רב לציונים גבוהים מאוד בדירוגי מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

החדרים המשפחתיים מרווחים ומעוצבים וכוללים מרפסת המשקיפה לים, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, כספת ואף מקרר קטן. חלק מיחידות הנופש כוללות גם אמבט ספא. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

כל בוקר מוגש במסעדת המלון הראשית מזנון ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי עשיר. בנוסף יש מסעדה לצד הבריכה אשר מגישה מטעמים ים תיכוניים ומקומיים, את מסעדת Emerald אשר מתמחה במנות בינלאומיות; ואף מסעדת הגג Noble בה תטעמו מאכלי גורמה מהמטבח האירופאי המודרני.

העיר רודוס טאון נמצאת 8 קילומטרים מהמלון, ואילו עיירת החוף פליראקי (Faliraki), מרכז חיי הלילה של רודוס, נמצאת במרחק 4 קילומטרים מהריזורט.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית המלון אין קמרה ארט בוטיק In Camera Art Boutique Hotel 

אין קמרה ארט בוטיק, מלון מומלץ ביוון (באי רודוס) בדירוג 4 כוכבים, מעוצב עם אלמנטים מרשימים של דקורציה ואדריכלות בהשראת ימי הביניים. יחידות האירוח המרווחות מתאימות למשפחות אשר מתכננות חופשה משפחתית ביוון עם ילדים – הן ממוזגות וכוללות נוף מקסים לעיר העתיקה של רודוס ואף טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומיטה עם מזרונים תוצרת COCO-MAT וכמובן אינטרנט אלחוטי חינם.

הווילות והסוויטות של בית המלון משלבות מאפיינים עיצוביים ייחודיים, כמו אריחים מעוטרים, תקרות ובהן קורות עץ, קשתות וקירות אבן.

אמבט עיסוי עם סילוני מסאג' עומד לרשות אורחי בית המלון בהתאם לזמינות. בין המתקנים במלון ניתן למצוא גם גן ובר. המלון נמצא סמוך לאטרקציות ברודוס כמו נמל רודוס, בית הכנסת קהל שלום וארמון המושל. במרחק הליכה מהמלון תמצאו סופרמרקט, חנויות, מסעדות וטברנות. שדה התעופה הבינלאומי של רודוס נמצא במרחק 15 קילומטרים – זהו מיקום מעולה לחופשה ברודוס עבור משפחות ואחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

חופשה ברודוס – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים – רשימה מורחבת

השכרת רכב ברודוס – השוואת מחירים ומידע על נהיגה ברודוס

טיסות לרודוס – השוואת מחירים והזמנת טיסות זולות

מלונות מומלצים באתונה

מלון סאם-וור ווליאגמני Somewhere Vouliagmeni 

סאם-וור ווליאגמני, בית מלון מומלץ בבירת יוון אתונה בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בפרבר יוקרתי של אתונה בסמוך לחוף ווליאגמני (Vouliagmeni). המלון כולל בריכה חיצונית ונוף מהמם של הים. זהו מלון בוטיק באתונה המציע מתקני כנסים, מרכז עסקים וחדר כושר. אינטרנט אלחוטי חינם קיים בכל רחבי המלון. בית המלון זוכה לציון 9.3 ברשימת מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים מתאימים למשפחות המגיעות אל יוון עם ילדים, ממוזגים, מעוצבים באלגנטיות וכוללים נוף לים, אל הבריכה או לגינה. חלק מהסוויטות המשפחתיות כוללות ג'קוזי חיצוני. כל הסוויטות והחדרים כוללים חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם.

במסעדת בית המלון מגישים ארוחות ערב, צהריים ובוקר, באיכות גבוהה. בבר הבריכה אפשר ליהנות ממשקאות וקוקטיילים מגוונים. שירות חדרים זמין 24 שעות. המלון מפעיל שירותי הסעות  חינם לשדה התעופה הבינלאומי של אתונה, הנמצא במרחק 26 קילומטר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אתנאום אינטרקונטיננטל Athenaeum Intercontinental 

אתנאום אינטרקונטיננטל, בית מלון מומלץ ביוון בדירוג 5 כוכבים, סמוך לרובע העסקים של אתונה ולתחנות מטרו ורק 3 קילומטרים מהאקרופוליס, כולל מסעדות מעולות, מרכז ספא וחדר כושר הפעיל 24 שעות ביממה. במלון יש חדרים מרווחים בגוונים רכים, הכוללים טלוויזיות מתקדמות עם ערוצי לוויין, מכונת קפה ושולחן עבודה, פינת ישיבה למשפחות,  שטיחים וריהוט עץ וחדרי אמבטיה עשויי שיש. חדרי הרחצה כוללים חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח יוקרתיים. בחלק מהחדרים ישנן יצירות אמנות פרי יצירתם של אמנים יווניים ונוף לאקרופוליס.

טרקלין המנהלים נגיש מחלק מחדרי המלון ומציע ארוחת בוקר / משקאות ושירותי צ'ק אין. בית המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות על מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

מסעדת המלון, Cafezoe, מגישה מנות בינלאומיות ומזנון בופה עשיר לארוחת בוקר, ואף מנות יווניות פופולריות. במסעדת Premiere עם הנוף המרהיב של אתונה ושל הפרתנון יגישו לאורחים מנות ים תיכוניות. מגוון גדול של ארוחות קלות ומאפים מוגשים ב-Café Vienna הטרנדי במלון.

בעת חופשה באתונה במלון ניתן לשחות בבריכה הגדולה ששטחה 120 מ"ר ולהירגע בסאונה ובאמבט העיסוי. בין מגוון טיפולי הספא בבית המלון אפשר למצוא טיפולי פנים, עיסויים ומסכות. מרכז הכושר מאובזר בציוד חדשני תוצרת חברת Technogym.

הרובע העתיק של אתונה, פלאקה, נמצא 1.5 קילומטר מהמלון. אזור השופינג של אתונה ארמו (Ermou) נמצא במרחק 2 קילומטרים משם. שדה התעופה הבינלאומי של אתונה אלפת'ריוס וניזלוס נמצא 23 קילומטרים מהמלון. חניה פרטית חינם זמינה לאורחי המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה באתונה בירת יוון – מידע למטייל

מלונות מומלצים באתונה למשפחות עם ילדים – רשימה מורחבת

טיסות לאתונה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב באתונה – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים בסנטוריני

מלון ידידותי למשפחות אתירי סנטוריני Athiri Santorini Family Friendly Hotel

לא סתם המילים "מלון ידידותי למשפחות" הם חלק משמו של בית המלון אתירי סנטוריני, בית מלון בסנטוריני הזוכה לציונים גבוהים בביקורות על מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים. החדר המשפחתי המדהים מתאים לארבע או חמש נפשות, ויש בו למעשה שני חדרי שינה – חדר להורים עם מיטה זוגית, וחדר ילדים עם מיטת קומתיים. כמו כן, היחידה המרווחת כוללת מרפסת גדולה במיוחד עם ג'קוזי, אזור ישיבה, אינטרנט אלחוטי ומטבחון מאובזר – עניין לא מובן מאליו בין מלונות ביוון ויתרון משמעותי עבור משפחות. תוכלו לתאם מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות) במלון זה, בתוספת תשלום. במלון יש גם חדר משחקים נחמד ובריכה קטנה לילדים.

המלון ממוקם באימרוביגלי, כפר ציורי בסנטוריני, במרחק של כ – 2 ק"מ מהעיר פירה.

ארוחת הבוקר המצוינת, שלרוב כלולה במחיר ההזמנה, מוגשת ישירות לחדרי האורחים. עמדת הקבלה במלון פועלת משעה שמונה בבוקר ועד שבע בערב. בית המלון אף מספק חנייה בחינם לאורחים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש וספא אל גרקו El Greco Resort & Spa

אל גרקו הוא ריזורט מומלץ בסנטוריני הממוקם קרוב אל מרכז העיר פירה. באל גרקו יש מגוון חדרים למשפחות, ביניהם סוויטה משפחתית מדהימה עם קומה נוספת ומרפסת המשקיפה לבריכה או להר הגעש. ניתן גם לבקש מצוות המלון להוסיף מיטה נוספת אחת בחדר, בתיאום מראש. אם המיטה מיועדת לילדים בגיל 3 עד 12 הדבר יהיה כרוך בתוספת תשלום. ילדים עד גיל 3 לנים בחדר בחינם, אך ללא מיטה נוספת. תוכלו לתאם בבית המלון שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בהזמנה מראש ובתוספת תשלום.

במלון יש חמש בריכות, ביניהן בריכת ילדים מוצלחת. המלון מספק לאורחים כיסאות תינוק במידת הצורך. מסעדת לה פרגולה מגישה במרפסת ליד הבריכה את בופה ארוחת הבוקר בסגנון אמריקאי, ולאחר מכן מגישה מנות בסגנון יווני וגם מהמטבח הבינלאומי.

תוכלו גם להרגע עם קפה בבית הקפה של המלון "גרקו קפה", או ליהנות ממיצים ושייקים בבר הבריכה איולוס. לרשות ההורים (ורק ההורים) עומד ספא הכולל בריכהמקורה, חדר מסאז'ים, טיפולי יופי וחדר כושר (טיפולי המסאז' הם בתוספת תשלום). תוכלו לתאם עם צוות המלון הסעה לשדה התעופה של סנטוריני בתוספת תשלום. אינטרנט אלחוטי וחנייה עומדים לשירות האורחים בחינם. הריזורט המומלץ נמצא במרחק של כעשר דקות הליכה מתחנת האוטובוס המרכזית של פירה וכשבע עשרה דקות מהמוזיאון הארכיאולוגי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

חופשה בסנטוריני – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בסנטוריני עם ילדים – רשימה מורחבת

השכרת רכב בסנטוריני- השוואת מחירים והמלצות לנהיגה 

טיסות לסנטוריני – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

מלונות מומלצים במיקונוס

מלון בוטיק וסוויטות תלאסה Thalassa Boutique Hotel – Suites 

תלאסה, בית מלון מומלץ ביוון הוא מלון בוטיק וסוויטות באי מיקונוס בדירוג 5 כוכבים הממוקם בחוף פלאטיס יאלוס, 4 קילומטרים ממיקונוס – העיירה הקוסמופוליטית, ומציע חופשה במיקונוס עם חדר כושר, אמבט עיסוי, מסעדה וחניה פרטית ללא תשלום נוסף.

החדרים כולם ממוזגים ונפתחים למרפסת המשקיפה לים. הם כוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין ופינת ישיבה, כמו גם מכונת קפה. כל חדר כולל חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, נעלי בית, חלוקי רחצה, מייבש שיער ומוצרי טיפול חינם. גם אינטרנט אלחוטי זמין לאורחים בכל האזורים.

התחילו את יומכם במזנון ארוחת בוקר נהדר, המוגש כל יום במתחם האוכל. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. המלון מציע גם שירותי השכרת רכב. החופים המפורסמים סקורפיוס ונאמוס נמצאים 10 דקות הליכה בלבד מהמקום. שדה התעופה של מיקונוס נמצא שני קילומטרים מהמקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

מלון ארגו – Argo Hotel 

ארגו, מלון מומלץ ביוון בדירוג 3 כוכבים, מרוחק רק 100 מטרים מחוף פלאטיס ייאלוס שבאי מיקונוס. חדריו פונים לבריכה. העברות מ/אל שדה התעופה, ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי מהיר זמינים לאורחים.

החדרים מעוצבים ומרווחים בסגנון מיקונוס מינימליסטי עם ריהוט קלאסי. החדרים כולם ממוזגים וכוללים כספת, טלוויזיה, מקרר ומייבש שיער.

ארוחת בוקר מגוונת וטעימה מוגשת ליד אזור הבריכה מדי יום. האורחים יכולים ליהנות ממגוון טעמים ים-תיכוניים ויווניים במסעדת Avli Tou Thodori, הנמצאת 100 מטרים מבית ההארחה. בבר הבריכה תוכלו להירגע לאחר יום חופש קשוח, עם כוס משקה צונן.

מלבד שירות האיסוף וההסעה מנמל התעופה שהמלון מציע, הוא גם נהנה ממיקום מעולה בסמוך לתחנת אוטובוס – 3.5 קילומטרים מהעיר מיקונוס (Mykonos Town), אליה ניתן להגיע תוך 10 דקות של נסיעת אוטובוס.

חוף פסארו (Psarou) נמצא 5 דקות הליכה מהמקום. חופי מיקונוס הידועים בחולותיהם, סופר פרדייס, פאראגה ופרדייס – כולם נגישים בעזרת סירה היוצאת מפלאטיס ייאלוס באופן סדיר. המלון זוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

חופשה במיקונוס – המלצות לקריאה נוספת

מלונות מומלצים במיקונוס למשפחות – הרשימה המלאה

השכרת רכב במיקונוס – השוואת מחירים והמלצות לנהג

טיסות למיקונוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בקורפו

מלון הבוטיק לנה מארה – Lena Mare Boutique Hotel 

לנה מארה, מלון בוטיק מומלץ ביוון באי קורפו בדירוג 3 כוכבים, ממוקם באזור אכאראבי (Acharavi), פחות מ-700 מטרים מחוף הים של אכארבי ובערך 30 קילומטרים מהעיר קורפו ונמל קורפו. מלון הבוטיק כולל בריכה מעולה, גינה נהדרת, חדרי אירוח מפנקים הכוללים אמבט ספא, וגם שני ברים, באחד מהם מוגשת ארוחת הבוקר וניתן גם ליהנות מארוחות לאורך היום.  .

החדרים והסוויטות במלון מרווחים ומתאימים למשפחות המתכננות חופשה ביוון עם ילדים. החדרים המעוצבים בגוונים אדמה ממוזגים וכוללים טראסה או מרפסת,  טלוויזיה עם ערוצי לוויין,  מייבש שיער ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון המומלץ בקורפו זוכה לציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים. במקרה שתחליטו לשכור רכב בקורפו, יש חניה חינם לאורחים שזמינה במלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הדירות פילוריאן – Filorian Hotel Apartments 

פילוריאן הוא מלון דירות נופש מומלץ ביוון בדירוג 3 כוכבים, הממוקם באי  קורפו על חוף אצ'ארבי (Acharavi),  35 קילומטרים מהעיר קורפו.  מלון הדירות מקבל ציון ממוצע של 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

מלון הדירות כולל טראסה מרוהטת, בר ובריכה. יחידות הנופש המרווחות הן בשירות עצמי וכוללות מרפסת או טראסה עם נוף לים, להרים או לגינה, וכמובן איבזור מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי כבלים.  כל יחידה כוללת מטבחון או מטבח מאובזר עם ציוד לבישול ומקרר, עניין לא מובן מאליו בקרב מלונות ביוון.

המלון כולל מסעדה עם נוף לים ובר ליד הבריכה, וגם חנייה מאובטחת ודלפק קבלה הפעיל כל היום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בקורפו – עוד המלצות למטייל

מלונות מומלצים בקורפו – הרשימה המלאה

טיסות לקורפו – מידע למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בקורפו – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים בקוס

ריזורט ספא אסטיר אודיסאוס קוס Astir Odysseus Kos Resort and Spa 

אסטיר אודיסאוס קוס, ריזורט מומלץ ביוון באי קוס בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על חוף הים ומציע לנופשים אוכל מעולה, מגוון מתקני נופש וספורט, ספא הכולל בריכה מקורה ועוד 5 בריכות שחייה ועוד. אתר הנופש נמצא 5 קילומטרים מהכפר טיקגי (Tigaki) ומהחוף הידוע שלו.

החדרים, הבתים הדו-מפלסיים והסוויטות המיועדים למשפחות, מרווחים ונקיים, וכוללים טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין ואינטרנט ווי פי חינם. בנוסף תמצאו בחדרים גם כספת קטנה ופינת קפה/תה. חלק מיחידות הנופש כוללות בריכה משותפת או פרטית. אתר הנופש זוכה לציון 8.8 בביקורות על מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

הריזורט כולל מגוון גדול של מתקני ספורט כמו קיר טיפוס, מגרשי טניס, קט רגל, כדורמים, השכרת אופניים, כדורעף חופים וגם חדר כושר. גם לילדים יש הרבה מה לעשות – הם יכולים ליהנות ממועדון הילדים הכולל מגוון פעילויות, כמו גם שני גני שעשועים לילדים. כך יכולים ההורים לנוח מעט כשהילדים משחקים בעת החופשה ביוון.

מסעדת אכילס (Acilleas) שבמלון מגישה ארוחות בופה. לארוחת צהריים מוגש מזנון ברביקיו, בעוד שלארוחת הערב מוגשות מנות יווניות מעולות במסעדת Taverna Argo. מנות בינלאומיות מוגשות לארוחת ערב במסעדה האלגנטית איתקה (Ithaka), הנמצאת ממש על קו המים. אאפשר גם להזמין ארוחות ללא גלוטן זבמלון. קוקטיילים ומשקאות אחרים מוצעים בבר הבריכה Dawn, וגם בבר Sirens התוסס. גם חנייה פרטית זמינה בריזורט חינם.

הריזורט המומלץ נמצא 5 קילומטרים מהעיר קוס ו-20 קילומטרים משדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ריזורט ספא מיכלאנג'לו Michelangelo Resort & Spa 

מיכלאנג'לו, אתר נופש וספא מומלץ ביוון באי קוס בדירוג 5 כוכבים, הוא בית מלון אולטרה מודרני מעל חוף (החצץ) של אגיוס פוקאס. הוא מציע חופשה ביוון במלון עם שלוש בריכות חיצוניות, טראסות עץ, בריכה מקורה ובריכה  לילדים. כל חדר כולל מרפסת מרוהטת עם נוף לים ואינטרנט אל חוטי חינם. הריזורט זוכה לציון 8.3 ברשימות מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

כל חדרי המלון מעוצבים בגוונים מודרניים ומרגיעים, וברוב החדרים יש פינת ישיבה למשפחות. כל החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר וטלוויזיה עם ערוצי כבלים.

בספא של המלון תמצאו בריכה מחוממת מקורה וגם אמבטיית עיסוי, חדר אדים וסאונה. הזמינו אחד מהעיסויים המקצועיים המוצעים בספא ואחר כך תיהנו משקיעה נפלאה תוך כדי שחייה בבריכות השחייה החיצוניות של בית המלון.

מדי בוקר מוגש בופה ארוחת בוקר במסעדה המעולה, הצופה לבריכה ולים. בארוחות צהריים וערב ניתן להזמין מנות מתפריט. בנוסף, תמצאו בריזורט גם באר על חוף הים, באר בריכה ובאר לובי. יש כמה טברנות במרחק הליכה מהריזורט, ואילו העיר קוס נמצאת במרחק 10 דקות נסיעה באוטובוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בקוס – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בקוס למשפחות – הרשימה המורחבת

טיסות לקוס – השוואת מחירים וחברות תעופה

השכרת רכב בקוס – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בזקינטוס

מלון ספא לסאנטה לאקשרי The Lesante Luxury Hotel & Spa 

לסאנטה לאקז'רי, בית מלון מומלץ ביוון (באי זקינטוס) הוא מלון בדירוג 5 כוכבים הממוקם רק 80 מטרים מחוף ציליבי (Tsilivi) המהווה את החוף המוביל בזקינטוס למשפחות, 5 קילומטרים בלבד מהעיר זקינטוס. המלון כולל בריכה לילדים, שתי אמבטיות עיסוי ספא ו- 3 בריכות כולל בריכה מחוממת ומקורה, מקלחת הרפתקאות, חמאם טורקי ו-4 חדרי עיסוי זמינים במקום. אורחי המלון נהנים מכניסה חינם לחדר הכושר, לסאונה ולספא.  גם חנייה זמינה במלון חינם לאורחים.

החדרים מעוצבים באלגנטיות וכוללים מרפסת מרוהטת ומרווחת. חדר הרחצה כולל מקלחת או אמבטיה עם סילוני עיסוי. החדרים כוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין עם מסך שטוח, פינה להכנת תה וקפה, נגן DVD ואינטרנט אלחוטי חינם; בחלקם תמצאו אמבט עיסוי פרטי נהדר. המלון זוכה לציון 8.7 בהמלצות על מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

מזנון ארוחת בוקר מושקע מוגש במסעדת Ambrosia. בשעת ארוחת הערב, מגישה המסעדה מזנון הכולל מנות ים-תיכוניות ומנות יווניות. בנוסף פועלת במלון מסעדת Neptune אשר מציעה מנות צהריים וערב המבושלות במטבח פתוח. ה-Piano Bar מגיש קוקטיילים ושמפניות ומגיש ערבי ג'אז ומבחר סוגי בידור בלילות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות הנופש אנדרולס Andreolas Luxury Suites 

אנדרולס, מלון דירות נופש ביוון בזקינטוס בדירוג 4 כוכבים, ממוקם גם הוא על חוף ציליבי Tsilivi, וכולל טראסת שמש מרוהטת ופורחת המשקיפה אל נופי הים היוני. המלון מקבל ציון ממוצע של 9.6 ברשימות מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

דירות הנופש ממוזגות ומעוצבות בטוב טעם, כוללות פריטי ריהוט מעוצבים שנבחרו בקפידה ואף נוף לגן או לים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. בכל דירת נופש תמצאו מטבחון עם מקרר, קומקום חשמלי וכיריים לבישול, יתרונות משמעותיים למשפחות מול מלונות ביוון ברוב המיקרים. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח (שמפו, מרכך ועוד) חינם וגם מייבש שיער.

ארוחת בוקר המוגשת כמזנון בופה באזור האוכל. במרחק הליכה קצר מבית המלון תמצאו מבחר של טברנות, ברים ומסעדות. שדה התעופה הבינלאומי של זקינטוס מרוחק 9 קילומטרים מהמלון, ואילו העיר זקינטוס נמצאת 7 קילומטר מהמלון. צוות דלפק הקבלה ישמח לסייע לכם בשירותי השכרת רכב ובמתן מידע על תכנון טיולים ביוון ובזקינטוס. חניה זמינה במלון חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בזקינטוס – עוד מידע למטייל

מלונות בזקינטוס למשפחות – הרשימה המלאה של בתי מלון מומלצים

טיסות לזקינטוס – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בזקינטוס – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בסלוניקי

בית המלון אלקטרה פאלאס סלוניקי Electra Palace Thessaloniki 

אלקטרה פאלאס סלוניקי, בית מלון מומלץ ביוון (בסלוניקי) בדירוג 5 כוכבים, מעוצב בהשראת התקופה הביזנטית וממוקם בכיכר אריסטוטלוס המדהימה. הוא כולל מסעדה-בר על הגג עם נוף למפרץ תרמאיקוס, ואף בר טרקלין בריטי ובו אח בוער וספות אנגליות בסגנון צ'סטרפילד. אורחי המלון אוהבים לנוח בבריכת השחייה על הגג או להתעמל במרכז הכושר, שכולל גם בריכה מחוממת. המלון זוכה לציון 9.7 בדירוג בתי מלון מומלצים ביוון עם ילדים.

הסוויטות וחדרי המלון מעוצבים בסגנון קלאסי וכוללים ריהוט עץ כהה, שטיחים מקיר לקיר, ווילונות, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מיני בר וכספת למחשב נייד. חדר האמבטיה הפרטי מעוטר שיש וכולל אמבטיה, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח חינם.

ארוחת בוקר יוונית גדולה, הכוללת מאפים תוצרת בית, חביתה מקושקשת וזיתים, מוגשת כל בוקר במסעדה על הגג, עם הנופים המקסימים של מפרץ תרמאיקוס, גבעת סייק סו, הר האולימפוס והטירות העתיקות של סלוניקי. אורחי המלון נהנים ממגוון גדול של מנות יווניות ומנות גורמה עם בקבוק יין איכותי או קוקטייל מעולה, לארוחת צהריים או ערב. בבר המלון תוכלו ליהנות מקוניאק צרפתי או וויסקי סקוטי אחרי יום של טיול ביוון.

שירותי בית המלון כוללים דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושירות החלפת מט"ח. בנוסף כולל המלון 5 חדרי ישיבות מאובזרים ואף מתחם אירועים המיועד להכיל 120 איש. המלון מתגאה במיקום אידיאלי במרכזו של מתחם הבילויים והשופינג של סלוניקי. בסמוך למלון תמצאו הרבה אטרקציות ביוון כולל המגדל הלבן, המוזיאון להיסטוריה ביזנטית של סלוניקי ורובע לדדיקה (במרחק הליכה קצרה).

בית המלון מרוחק 15 קילומטר משדה התעופה הבינלאומי של סלוניקי, קילומטר מתחנת הרכבת הראשית של סלוניקי ורק 500 מטר מנמל סלוניקי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סיטי סלוניקי City Hotel Thessaloniki 

סיטי סלוניקי, בית מלון מומלץ ביוון למשפחות בדירוג 4 כוכבים, במרכז סלוניקי, 50 מטר מכיכר אריסטוטלוס, כולל מסעדה – בר ומציע חופשה משפחתית ביוון בחדרים אטומים לרעש המרוהטים בסגנון קלאסי, כולל ריצוף עץ, פינת קפה ותה, מערכת מיזוג אוויר וחימום וריהוט נוח. אינטרנט אל חוטי מהיר זמין חינם בכל שטחי בית המלון. מלון סיטי סלוניקי זוכה לציון 9.5 ברשימות בתי מלון מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

בחדר האוכל מוגש מזנון עשיר של ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי,  פרט לכך בבית המלון יש מסעדה בסגנון בראסרי המהווה אפשרות נוחה לארוחות צהריים או ערב, עם אפשרות לאכול תחת כיפת השמיים.

המלון מרוחק רק דקה ברגל מכיכר אריסטוטלוס, שבה המון מסעדות ובתי קפה, ומרוחק רק 5 דקות נסיעה מהמוזיאון הארכיאולוגי בסלוניקי. שדה התעופה סלוניקי מקדוניה מרוחק 20 קילומטרים מבית המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בסלוניקי – המלצות קריאה למטייל

מלונות מומלצים בסלוניקי עם ילדים

השכרת רכב בסלוניקי – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בקרפאטוס

מלון אסטרון – Astron Hotel

אסטרון, מלון מומלץ באי היווני קרפטוס מציע חופשה ביוון באי אקזוטי ושליו במלון עם בריכה חיצונית הממוקם ליד מסעדות וחנויות, במרחק של 350 מטר מחוף הים מפרץ פיגאדיה (Pigadia). חדרי האירוח שבמלון כוללים מרפסות או טראסות המשקיפות להרים, לגן או לבריכה.

כל יחידת נופש במלון הידידותי למשפחות כוללת טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מקרר גדול – שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות ביוון לחופשה משפחתית- וגם כספת. בחדר הרחצה הפרטי תמצאו מייבש שיער ומקלחת.

מדי בוקר מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטלית העשויה מרכיבים מקומיים טריים. מזנון הארוחות הקלות שבבריכה פתוח עד שעות מאוחרות ובו מגישים משקאות צוננים, חטיפים וארוחות קלות. גם מתקני ברביקיו לארוחות "על האש" משפחות זמינים לאורחי המלון.

שמשיות ומיטות שיזוף מפוזרות סביב הבריכה לשימוש חינם של האורחים. שטחי המלון ירוקים ומסבירי פנים וכוללים שבילים קטנים מרוצפים לטיולים ואזורים המוצלים על ידי עצים גדולים. ילדים בוודאי ישמחו לגלות גני שעשועים בבית המלון, בהם יוכלו לפגוש ילדים אחרים, לשחק ולאפשר להורים לנוח קצת בחדר או להשתזף באזור הבריכה. מרכז העיירה פיגאדיה ממוקם רק רבע שעה ברגל מהמלון, והנמל הציורי נמצא 1.5 קילומטר משם. שדה התעופה של קרפאטוס נמצא במרחק 18 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות הנופש מיראלונה אפארטהוטל Miraluna Aparthotel 

מירלונה אפארטהוטל, מלון דירות נופש ביוון (באי קרפטוס) בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 5 דקות הליכה הרגל מחוף הים פוטאלי ומציע חופשבה משפחתית ביוון בדירות נופש בשירות עצמי עם נוף לעבר הים האגאי או הגינה. האורחים נהנים מגן משחקים קטן לילדים, מתקני ברביקיו מעולים למשפחות, אשר מקנים למלון המלצות מעולות הדירוגי מלונות מומלצים ביוון עם ילדים, וגם אינטרנט אלחוטי חינם.

כל יחידות הנופש ממוזגות ומעוצבות בסגנון מודרני. הן כוללות מטבחון – יתרון משמעותי עבור משפחות עם ילדים שבד"כ לא קל למצוא בין מלונות ביוון – פינת ישיבה למשפחה וטלוויזיה. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות ביוון למשפחות עם ילדים.

מלון דירות הנופש אף מציע אופניים חינם לשימוש חופשי של האורחים, וגם שירותי שליחת פקסים או צילום מסמכים. המלון ממוקם 15 דקות הליכה מהכפר לפקוס (Lefkos) שבאי קרפאטוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בקרפאטוס – עוד המלצות למטייל

השכרת רכב בקרפאטוס – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בקרפטוס עם ילדים

מלונות מומלצים בקפלוניה

מלון אאנוס Aenos Hotel 

אאנוס, בית מלון מומלץ ביוון בקפלוניה בדירוג 4 כוכבים ממוקם במרכז ארגוסטולי, בירת קפלוניה, על הכיכר המרכזית. הוא מתבלט כאופציה טובה לנופש ביוון עבור משפחות בזכות אווירה נעימה ושירות סביב השעון. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בסגנון בופה ומהבר בגג יש נופים נהדרים של נמל ארגוסטולי. בית המלון זוכה לציון 9.6 ברשימות מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני, כולל טלוויזיה מתקדמת, מצעים איכותיים, מנורות לילה ליד המיטות וחדר רחצה נפרד עם מוצרי טיפוח חינם. מרוב חדרי המלון ניתן להשקיף דרך המרפסות אל הכיכר המרכזית ונמל קפלוניה. אורחי המלון נהנים גם מישיבה רגועה בבית הקפה או מארוחות קלות ומשקאות קרים על הטראסה. גם טרקלין משותף מרוהט עם טלוויזיה גדולה עומד לרשות אורחי המקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הבוטיק תאלאסה Thalassa Boutique Hotel 

מלון בוטיק תאלאסה, מלון ביוון למשפחות באי קפלוניה, בדירוג 3 כוכבים, נמצא במרחק 250 מטר מחולות חוף הים Makris Yialos. הוא נחשב מלון מומלץ גם בזכות בריכת שחיה נהדרת, חדר כושר מאובזר וחדרים עם מרפסות מול נופי הים היוני. מלון הבוטיק זוכה לציון 8.9 בהמלצות על מלונות ביוון למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות וכל אחד מהם כולל חדר אמבטיה משיש, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיזוג אוויר, מייבש שיער, כספת ופינת קפה/ תה להכנת שתייה חמה.

בריכת השחייה מוקפת בגינה שופעת ויש בה גם טראסת שמש ובה כיסאות נוח ושמשיות. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עשירה בפינת האוכל, ממנה ניתן ליהנות מנוף מרשים של קפלוניה. בר המלון מציע מנות קלות, חטיפים ומשקאות.

בית המלון נמצא במרכז הכפר לאסי, איזור התיירות הגדול של קפלוניה, ליד ברים, מסעדות וחנויות. החניה שבמלון זמינה חינם לאורחים, וגם אינטרנט אל-חוטי זמין חינם באזורים הציבוריים של המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בקפלוניה יוון – מידע נוסף למטייל

מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בקפלוניה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בלפקדה

וילה ורדה – Villa Verde 

וילה ורדה, מלון מומלץ ביוון באי לפקדה ממוקם בגן עצום, בין שבילים מרוצפי אבן, פרחים ועצי דקל, וכולל בריכת שחיה מעולה. המלון מציע חופשה משפחתית ביוון ביחידות סטודיו מרוהטות בטעם טוב, עם נוף לגן. פחות מחצי קילומטר מבית המלון תמצאו את חוף אגיוס יואניס (Agios Ioannis).

יחידות הסטודיו מתאימות למשפחות עם ילדים וכוללות גם מטבחון עם מכונת קפה ומקרר  – יתרון משמעותי לעומת מלונות ביוון עבור משפחות – כמו גם מיזוג אוויר וטלוויזיה. בחדר האמבטיה תמצאו מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

בבית המלון אפשר להירגע בשמש על מיטות השיזוף שברחבת הבריכה. גם מתקני ברביקיו מעולים יאפשרו לכם לעשות "על האש" משפחתי.

אזור אגיוס יואניס בוא נמצא המלון הוא המקום המועדף באי לפקדה לטיולי רכיבה על אופניים, טיולים רגליםם וספורט מים. העיר לפקדה (Lefkada) עצמה נמצאת במרחק 2 קילומטרים מהמלון. אינטרנט אלחוטי וחנייה זמינים חינם לרשות אורחי המלון, אשר זוכה לשבחים רבים ברשימות מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פארוס סטודיוס – Faros Studios 

פארוס סטודיוס הוא ריזורט מומלץ ביוון באי לפקדה המציע חופשה משפחתית בחדרי אירוח הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. הריזורט טובל בגן ירוק וממוקם קילומטר אחד מחוף ליגיה (Lygia). הכפר קאריוטס (Kariotes) נמצא 5 קילומטרים מהמקום.

חוץ מהקפיטריה שבמלון אשר מגישה קפה, ארוחות קלות ומשקאות, יש כמה חנויות וטברנות במרחק 100 מטר מבית המלון.

בכל חדר תמצאו מיזוג אוויר, טלוויזיה ומטבחון עם מקרר ומתקני בישול – יתרון משמעותי למשפחות עם ילדים בהשוואה אל מלונות ביוון בד"כ. ישנם גם מתקני ברביקיו בהם אפשר לעשות "על האש" משפחתי  וחנייה פרטית חינם. אתר הנופש זוכה לביקורות מעולות בהמלצות על בתי מלון מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בלפקדה – מידע נוסף

מלונות מומלצים בלפקדה למשפחות – הרשימה המורחבת

השכרת רכב בלפקדה – השוואת מחירים ומידע חשוב לנהג

טיסות ללפקדה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

מלונות מומלצים בסאמוס

דירות נופש רודיצס  – Roditses Beach Sea Front Apartments

בית דירות נופש ביוון באי סאמוס אשר מציע חופשה משפחתית במגורים מאווררים מול הים (עם חוף ים פרטי) בשירות עצמי, במרחק הליכה קצר מהעיר ואתי (Vathi), בירת האי סאמוס (Samos). הנמל התיירותי של סאמוס נמצא רק 400 מטרים מהמלון, אשר ממוקם באופן חבוי תחת הכביש הראשי, במיקום המשלב פרטיות עם קרבה למרכזים החשובים של האי סאמוס. כל יחידות הנופש מצוידות במטבח – שלא תמיד קל למצוא כאשר מחפשים מלונות ביוון לחופשה משפחתית.

החדרים מאווררים וכוללים נוף אל הים האגאי, מצעים ואינטרנט אלחוטי חינם. כל יחידת אירוח מציעה גישה לגן הפרטי הגדול של הווילה, ממש מול הים, עם ערסלים מוצלים, כסאות נוח, שולחנות וכיסאות קפה ומתקני ברביקיו. חנייה זמינה לאורחים חינם. המלון מקבל ציונים מצויינים ברשימות מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

מנהלי המלון ישמחו להסביר על טיולים ואטרקציות בסאמוס, מסעדות סמוכות וכל מידע חשוב. אם מתחשק לכם לטייל בסאמוס, יעדים מומלצים הם Agios Spyridon ואת המוזיאון הארכיאולוגי של ואתי – 2 קילומטרים מבית הדירות. שדה התעופה של סאמוס נמצא 12 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית המלון אאוליס – Aeolis Hotel

אאוליס, בית מלון ביוון באי סאמוס, בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 50 מטרים ממרכז העיר ואתי (Vathi) ו-200 מטרים מנמל סאמוס (Samos) הנחשב לאחת האטרקציות התיירותיות באי. הוא מציע חופשה משפחתית ביוון בחדרים ממוזגים עם מרפסות, וגם שתי בריכות שחייה, ג'קוזי ומסעדה יוונית.

יחידות האירוח המשפחתיות מרווחות יחסית אל מלונות ביוון ברוב המיקרים, בהירות ומאווררות. הן כוללות איבזור מודרני כמו טלוויזיה בלוויין, מקרר ומייבש שיער. כל יחידה כוללת גם נוף לים או להרים. כספות זמינות לשימוש האורחים במהלך החופשה במלון, ללא עלות. יחידות הנופש מקבלות דירוגים גבוהים בביקורות על מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

על הטראסה שעל הגג, נהנים האורחים ממשקאות, ארוחות קלות או פשוט מנוחה תחת השמש המלטפת, תוך צפייה בים, בהרים ובנוף המרהיב של המרכז ההיסטורי של העיירה ואתי.

האורחים נהנים מארוחת בוקר בחדר האוכל ובנוסף גם מבית קפה ומסעדה המגישה מנות מיוחדות מהמטבח היווני, וגם מבר לצד הבריכה. צוות הדלפק הרב-לשוני פעיל כל היום וישמח לארגן עבורכם רכב שכור ולספק לכם מידע על טיולים סאמוס ובתחומים אחרים, כמו גם שירותי פקס, שירותי שליחים, גישה לאינטרנט וסיוע בטלפונים בינלאומיים.

בית המלון נמצא ממש על כביש החוף המחבר בין הכיכר הראשית של ואתי והמפרץ. חוף הים הקרוב ביותר ממוקם 800 מטרים מהמלון. חניה ציבורית זמינה חינם חצי קילומטר מבית המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חופשה בסאמוס – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בסאמוס עם ילדים – הרשימה המורחבת

השכרת רכב בסאמוס – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לסאמוס – השוואת מחירים וחיפוש טיסות

מלונות מומלצים בסקיאתוס

מלון סקיאתוס פרינסס Skiathos Princess 

סקיאתוס פרינסס, בית מלון מומלץ ביוון באי סקיאתוס בדירוג 5 כוכבים, כולל גישה קלה אל חוף הים אגיה פרסקבי (Agia Paraskevi) ומציע למשפחות חדרים ממוזגים עם מרפסת המשקיפה אל הגינה או הים ואינטרנט אלחוטי חינם. בחדר הרחצה הצמוד תמצאו מוצרי טיפוח, מייבש שיער, נעלי בית וחלוקי רחצה. שירות חדרים זמין לאורך כל שעות היממה. חנייה מוצעת לאורחי המלון חינם אין כסף.

המלון מוקף בגנים רחבי ידיים וכולל בריכה מרשימה עם אמבט עיסוי, ואף ספא עם חדר כושר. ילדים בוודאי ייהנו במשחקיה ומתקני השעשועים של המלון אשר מאפשרים להורים ליהנות גם מזמן מנוחה במהלך חופשה ביוון כאשר הילדים מבלים בביטחה. המלון זוכה לשבחים רבים בהמלצות על מלונות מומלצים ביוון למשפחה עם ילדים

בספא של המלון, Harmony Club Spa יש מגוון מתקנים וטיפולים טבעיים, כמו אמבט גשם טרופי. ארוחות בוקר וערב מוגשות במסעדה הראשית. במלון 3 מסעדות שונות עם מוטיבים שונים כמו למשל מופעי בישול. יש גם 3 ברים במלון. בין מלונות בסקיאתוס אשר רובם בד"כ לא זוכים לדירוג 5 כוכבים, סקיאתוס פרינסס הוא אחד המפוארים והמפנקים ביותר. 7 קילומטרים מהמלון נמצאים שדה התעופה ונמל סקיאתוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון מנדראקי וילג' בוטיקMandraki Village Boutique Hotel 

מנדראקי וילג' בוטיק, מלון מומלץ ביוון באי סקיאתוס בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום מעולה על גדות אגם סטרופיליה (Strofilia) – 200 מטרים מחוף קוקונאריס (Koukounaries) המפורסם של סקיאתוס. המלון כולל מסעדה ובריכת שחייה ומציע יחידות אירוח נעימות למשפחות עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. דלפק הקבלה פעיל כל היממה וישנה גם חניה פרטית חינם.

כל יחידות הנופש כוללות מערכת מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין, מייבש שיער ומקרר. היחידות מעוצבות בגוונים בהירים, צבעי פסטל ועיטורי פסים ופרחים. זהו בית מלון מומלץ בסקיאתוס למשפחות אשר זוכה לציונים גבוהים בכל דירוג של מלונות מומלצים ביוון למשפחה עם ילדים

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר הכוללת מבחר סוגים של קפה ארומטי. במסעדת המקום, Elia’s, יפנקו אתכם במאכלים ים תיכוניים ויינות שונים. בבר White תוכלו להתענג על קוקטיילים צוננים עם נוף לבריכה. המלון נמצא במרחק 14 קילומטרים מנמל התעופה סקיאתוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

חופשה בסקיאתוס – מידע נוסף למטייל

מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחות – רשימה מורחבת

השכרת רכב בסקיאתוס – השוואת מחירים וטיפים לנהג

טיסות לסקיאתוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בקטריני

קאסה די מארה – Casa Di Mare 

מלון קאסה די מארה בקטריני ממוקם 500 מטרים מחוף הים מציע למשפחות חופשה ביוון בחדרים סטנדרטיים אשר כוללים מטבחון ובו מקרר, חדר אמבט ומרפסת עם נוף להר האולימפוס. לרשות האורחים עומדות פעילויות נופש כמו כדורעף חופים, סקי מים ופעילויות ספורט מים נוספות.

בית המלון ממוקם בסמוך לחופים נקיים, טברנות וחנויות, ומציע אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה בו תקבלו סיוע והסברים על טיולים ביוון.  זהו מלון ידידותי למשפחות הזוכה לציונים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פולימניה סטודיוס – Polymnia Studios 

מלון פולימניה סטודיוס מציע למשפחות המתכננות חופשה ביוון חדרים מרווחים עם מרפסת פרטית המשקיפה להר האולימפוס. המלון נמצא באזור אולימפיאקי אקטי (Olympiaki Akti), 250 מטרים מחנויות וטברנות הממוקמות על חוף הים. חוף הים הקרוב ממוקם 400 מטרים מהמלון, ואילו מרכז העיר קטריני נמצא 8 קילומטרים ממנו. חנייה זמינה חינם לאורחים.

החדרים מרווחים ומרוהטים בפשטות. הם כוללים מטבחון – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות ביוון באותה רמת מחירים – וגם טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. מיזוג אוויר זמין בתוספת תשלום. היחס המעולה בין העלות לתמורה מקנה למלון מיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים – רשימה מורחבת

מלונות מומלצים למשפחות ברחבי יוון

מלון אגממנון – Agamemnon Hotel 

אגממנון, מלון מומלץ ביוון בדירוג 3 כוכבים, שוכן במיקום מיוחד באזור העתיק של נאפפליו (Nafplio) – מול בורטזי (Bourtzi) ומשקיף אל הים.

חדרי המלון כוללים טלוויזיה בלוויין ומיזוג אוויר. מרבית החדרים כוללים אף מרפסת פרטית המשקיפה אל סמטה ציורית או אל בורטזי. המלון זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

ניתן להשתמש בחדר ארוחת הבוקר האלגנטי של המלון ולהתענג על משקה חם בבית הקפה המשקיף אל בורטזי.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש מרתון ביץ' – Marathon Beach Resort 

מרתון ביץ', ריזורט מומלץ ביוון בדירוג 3 כוכבים בעיירה Nea Makri (נאה מאקרי) ביוון היבשתית כולל יחידות אירוח מודרניות המשקיפות אל מפרץ אובויה (Euboean), הגנים או הבריכה, כמו גם בריכת שחייה אולימפית. במקום גם בר-מסעדה, מסעדה מקורה ובריכה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים.

הסוויטות והחדרים נפתחים למרפסת וכוללים טלוויזיה ומיזוג אוויר. יש בהן גם חדר רחצה עם מקלחת או אמבט, מייבש שיער ומוצרי טיפוח בלא תשלום. מיני בר זמין אף הוא, בתוספת תשלום.

התחילו את יומכם עם ארוחת בוקר שתוגש בסוויטה או החדר שלכם. בבר המלון תיהנו משייק צונן. מינימרקט עומד לרשותכם, כמו גם מגוון טברנות הנמצאות בסביבה. גם מגרש טניס זמין באתר להנאתם של האורחים. זהו מלון למשפחות אשר מקבל המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 25 קילומטרים מהמקום. הכפר מרתון נמצא 7 קילומטרים ממקום האירוח. בדלפק הקבלה ישמחו לסייע לכם בשכירת אופניים ורכב. חנייה ציבורית זמינה בקרבת מקום בלא תשלום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון יוניון ביץ' אפרטמנט Ionion Beach Apartment Hotel 

יוניון ביץ' אפרטמנט, בית מלון מומלץ ביוון למשפחות בדירוג 3 כוכבים בגליפה (Glyfa) – 2 קילומטרים מארקודי (Arkoudi) בדרום יוון, כולל מסעדה עם טראסה ונוף לים, יחידות אירוח אלגנטיות ובריכה חיצונית.

בכל דירה יש מיזוג אוויר, טלוויזיה, מטבחון מאובזר במלואו עם כלי מטבח ומקרר – יתרון משמעותי מול מלונות ביוון ברוב המיקרים ועניין הזוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים ביוון עם ילדים – פינת ישיבה, וחדר רחצה צמוד עם מקלחת, נעלי בית ומייבש שיער.

במקום האירוח יש חנייה חינם, מזנון המגיש ארוחות קלות ומזון מהיר, בר וגינה.

הכפר וארטולומיו (Vartholomio) מרוחק 7 קילומטרים מהמקום, ואילו נמל קיליני (Kyllini) המחבר את המקום לאי זקינטוס – 15 קילומטרים משם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

אלנה וילאג' –  Elena village

אלנה וילאג', ריזורט מומלץ באי קלימנוס, אחד מאיי הנופש הפחות ידועים של יוון, הוא מלון בדירוג 4 כוכבים, כולל בריכה משותפת, מרכז כושר, מזנון חטיפים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. חוף קסטלי (Kastelli) ניצב 150 מטרים בלבד מהמקום.

במקום יחידות אירוח ממוזגות הנפתחות למרפסת מרוהטת; הן כוללות חדר שינה נפרד, מטבחון עם שולחן אוכל וכיריים סלון עם טלוויזיה משוכללת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

האורחים אוהבים להתרגע על כיסאות-נוח בטראסת השמש שבסמוך לבריכה; אחרים אוהבים להזיע ולנפח שרירים במכון הכושר. מתקנים נוספים עומדים לרשות האורחים באתר, כגון מינימרקט וטרקלין משותף. בית המלון זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ביוון עם ילדים.

המקום נמצא 4.8 קילומטרים מטירת קלימנוס (Kalymnos) וכ-8 קילומטרים מנמל קלימנוס. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון זאוס – Zeus Hotel 

זאוס, מלון מומלץ ביוון בדירוג 3 כוכבים הממוקם מטרים ספורים מחוף פלאטאמונס (Platamonas) בפלטמון שבמחוז מקדוניה שביוון. המלון כולל בריכה חיצונית גדולה הסמוכה לבריכה צמודה לילדים. מיקום המלון באזור שקט ושליו וחדרי המלון אלגנטיים ומרווחיים, הכוללים אלמנטים מסורתיים ומודרניים של עץ ואבן.

כל חדר הוא אטום לרעש ממוזג וכולל מוצרי טיפוח איכותיים, מיני בר וטלוויזיית LED. החדר נפתח למרפסת עם נוף לחוף או להר האולימפוס. המלון מקבל ביקורות טובות בדירוגי בתי מלון מומלצים ביוון עם ילדים.

ארוחת הבוקר העשירה כוללת רכיבים מקומיים ומוגשת מדי יום בין 8 ל-10 בבוקר. משקאות וכיבוד בשפע זמינים עבורכם על שפת הבריכה או בבר. תפריטים מסורתיים של מנות מהמטבח של יוון מוגשים גם כן.

מבין מתקני הספורט של המלון ניתן למנות מגרשי טניס וכדורסל. ניתן לשכור אופני הרים במלון.

צוות המלון יסייע לכם בארגון הסעה מ/אל שדה התעופה, שכירת רכב או טיולים ליעדים תיירותיים סמוכים ביוון כדוגמת סלוניקי (Thessaloniki), סקיאטוס (Skiathos) ומטאורה (Meteora). שירות חדרים זמין לרשותכם כל שעות היממה. אינטרנט אלחוטי זמין עבורכם בכל שטחי המלון. חניה זמינה אף היא ללא תשלום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

יוון - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל