השכרת רכב בסאמוס למשפחות

השכרת רכב בסאמוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

מתכננים חופשה בסאמוס ושוקלים השכרת רכב על אחד הקסומים שבין איי יוון? המדריך הבא נועד עבורכם: הוא כולל מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בסאמוס וגם טיפים חשובים למטייל על נהיגה בסאמוס (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה על האי) והסברים על תחבורה בסאמוס

הזמנת דילים לסאמוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

ניתן לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בסאמוס (במגוון של כלי רכב) באמצעות מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירים של השכרת רכב בחו"ל. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה:

השכרת רכב בסאמוס  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

בשדה "ארץ" בחרו את יוון ואח"כ בשדה עיר את Samos סאמוס. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בסאמוס מבין רשימת המיקומים הזמינה הכוללת יעדים בסאמוס כמו שדה התעופה של סאמוס, פיתגוריו, ואתי, קוקארי, נמל פיתגוריו ועוד. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בסאמוס וליחצו "חפש".

השכרת רכב בסאמוס בזול

בעת השכרת רכב בסאמוס, חשוב להשוות מחירים בין מספר חברות כדי לאתר את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר. פערי המחירים בין החברות השונות עשויים להגיע למאות שקלים. לכן, אנו ממליצים לבצע חיפוש במגוון מנועי חיפוש ולהשוות ביניהם את התוצאות המתקבלות.

לשם כך, אספנו עבורכם המלצות לחברות השכרת רכב בסאמוס . כך תוכלו להשוות ביניהן ולבחור את זו שתעניק לכם את רמת השירות הגבוהה ביותר, גם במקרה הצורך.

חברת אופרן הישראלית משתפת פעולה עם ספקי השכרת רכב מובחרים ביוון שאינם חברות Low Cost. כך היא מבטיחה שתזכו לשירות ולאיכות גבוהים. החברה מציעה ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרוב היעדים, או חיוב השתתפות עצמית מזערי אם לא נרכש ביטוח מסוג זה.

בנוסף, אופרן מציעה את תכנית "אופרן פלוס" – ביטוח מקיף המעניק החזר על ההשתתפות העצמית בהזמנות ללא ביטול השתתפות עצמית מלכתחילה. התכנית כוללת גם הרחבה לכיסוי צמיגים, שמשות, מראות וחיובים נוספים.

חברת אופרן מספקת גם תמיכה בעברית מלאה להשכרת רכב בסאמוס- זמינות ליצירת קשר טלפוני, בוואטסאפ, בצ'אט באתר ובדוא"ל. כך תוכלו ליהנות מחופשה שקטה בידיעה שהשירות והתמיכה תמיד בהישג יד.

להשוואת מחירי השכרת רכב בחול עם אופרן

"פאפם פאפם" הוא מנוע חיפוש ישראלי חדש ונוח להשוואת מחירי השכרת רכב בסאמוס. הממשק הפשוט שלו, ללא פרסומות, מאפשר השוואה קלה בין הצעות מאתרים שונים – הן מאתרים בינלאומיים גדולים והן מספקים ישראלים כמו אופרן הכוללים ביטול השתתפות עצמית.

במנוע תמצאו הצעות בסיס זולות והצעות עם ביטוחים מלאים, ותוכלו לסנן לפי דרישותיכם כמו ביטול השתתפות עצמית חינם. כל ההצעות כוללות את כל הביטוחים והתוספות הנדרשים.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בחו"ל דרך "פאפם פאפם"

כדי למצוא את ההצעה הזולה ביותר להשכרת רכב, מומלץ לבצע השוואת מחירים נרחבת במגוון אתרים ייעודיים. אפשרויות מעניינות נוספות להשוואה הן אתרים כמו Discover Cars, Localrent, GetrentaCar וגם QEEQ.

בדיקה בכלל האתרים המתמחים בהשכרות רכב בינלאומיות תאפשר לכם לאתר את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם. ריבוי אפשרויות ההשוואה יחשוף אתכם למגוון הצעות ממקורות שונים, ויגדיל את סיכוייכם למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר להשכרת הרכב בסאמוס.

המלצות חשובות למטיילים בסאמוס יוון

לחופשה המשפחתית המושלמת באי סאמוס שביוון, חשוב להתכונן כראוי. לפני הכול, כדאי לבצע השוואת מחירים מקיפה כדי לאתר את הטיסות המתאימות ביותר ולחסוך. במדריך המפורט שלנו טיסות לסאמוס – השוואת מחירים וטיפים למטייל תמצאו את כל המידע הדרוש כמו כן, הכנו מדריך לטיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות שיאפשר לכם לתכנן בקלות את המשך הטיול באיים נוספים.

עבור השהות בסאמוס, הכנו עבורכם מדריך מפורט למלונות מומלצים בסאמוס לחופשה משפחתית עם ילדים, במגוון רמות מחיר וסוגי אירוח.

לקראת החופשה, דאגו גם לביטוח נסיעות ליוון ולהזמין יורו לנתב"ג באמצעות שירות ייחודי "הזמנת יורו לנתב"ג אונליין" שימתין לכם בדלפקי בנק הפועלים. כדי לחסוך על חבילת גלישה יקרה שתאפש לכם להישאר זמינים במהלך הנופש באי, הכנו מדריך לרכישת Sim ו-eSIM ביוון.

חשוב לבחור את העונה המתאימה לביקור באי סאמוס. במדריך שלנו מזג האוויר ביוון ועונות מומלצות לחופשה ביוון תמצאו מידע רלוונטי לתכנון החופשה המשפחתית באיי יוון.

כדי להכיר את סאמוס לעומק קראו את המדריך שלנו לסאמוס ביוון – מידע למטייל, בנוסף כדי להכיר את האי באופן מיטבי מומלץ להשכיר רכב ולנצל את המעבורות ביוון המפותחות באופן מרשים למדי ומופעלות כחלק מרשת התחבורה הציבורית ביוון כדי לצאת ולטייל באיים נוספים, מפת יוון בעברית למטייל הישראלי תסייע לכם לנווט בקלות.

אפשרות נוספת להיכרות עם איים נוספים אפשרית באמצעות השכרת יאכטה, כתבנו עבורכם מדריך מפורט על השכרת יאכטה ביוון בעזרת מנוע חיפוש ייחודי המאפשר לכם למצוא ולהשוות מבין מגוון רחב של סוגי יאכטות והפלגות. מהשכרת יאכטה ללא צוות לבעלי רישיון שייט, השכרת יאכטה עם צוות ועד להשכרת קבינה בגודל המתאים לכל המשפחה ביאכטה גדולה ולחלוק אותה עם משפחות נוספות.

השכרת רכב בסאמוס – מידע כללי וטיפים למטייל

יש המון סוכנויות להשכרת רכב וכלי תחבורה שונים ליד הנמל בעיר סאמוס. רבות מהסוכנויות שמספקות שירותי השכרת רכב בסאמוס משכירות לא רק מכוניות אלא אופנועים, טוסטוסים וטרקטרונים. השכרת אופניים בסאמוס היא גם אפשרות זמינה, אבל הגבעות שמחוץ לסאמוס קשות לרכיבת אופניים. יש באי סאמוס גם שירות אוטובוסים, אם כי הם אינם פועלים בחלק מהחגים הציבוריים, כמו אחד במאי.

חוקי התנועה בסאמוס הם למעשה חוקי התנועה של יוון, אשר דומים מאוד לחוקי התנועה בישראל. נהיגה בסאמוס היא אופצייה נוחה לבלות חופשה בסאמוס במקסימום גמישות ונוחות, ואם אתם מגיעים אל סאמוס עם ילדים – גם בחיסכון כספי ניכר לעומת תחבורה ציבורית. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בסאמוס ממבט הנהג: הוא יסייע לכם להתכונן ולקבל החלטות לפני השכרת רכב בסאמוס

רבות מסוכנויות השכרת הרכב  בסאמוס פתוחות עד מאוחר כך שיש אפשרות לשכור אופנוע משעת בוקר מוקדמת עד 21:00-22:00 ב-10 יורו ליום. אם תיעזרו בתחבורה משל עצמכם (כלומר השכרת רכב או אופנוע) תוכלו להגיע ליותר נקודות באי תוך יום או יומיים.

האי סאמוס גם מרושת במוניות. נסיעה במונית במהלך שעות הצהריים בעונת השיא מנמל סאמוס לפיתגוריאון כשאין תנועה מגיעה ל-18 יורו. מאז יולי 2014 נערכו עבודות תשתית משמעותיות סביב נמל סאמוס, להרחבת כבישים ומדרכות. מהרגע שעברתם את הנמל, הכבישים רצים משם והלאה בצורה חלקה.

השכרת רכב בסאמוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל