השכרת יאכטה ביוון מחירים

הכל על השכרת יאכטה ביוון

השכרת יאכטות ביוון – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת יאכטה ביוון ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ומגוון אפשרויות של הפלגות ביוון – החל מהשכרת יאכטה ללא צוות (לבעלי רישיון סקיפר) דרך השכרת יאכטה ביוון למשפחה יחד עם צוות ימאים, ועד השכרת קאבינה (תא) ביאכטה ביוון (ביאכטות גדולות עם משפחות נוספות)

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

שדרגו את החופשה שלכם ביוון עם השכרת יאכטה מפנקת. כדי לאתר את האפשרויות הכי טובות להשכרת יאכטה ביוון תוכלו להשתמש במנוע החיפוש של SEARADAR להשוואת מחירים ולהשכרת יאכטות בחו"ל, המופיע כאן:

להשכרת יאכטה ביוון דרך SEARADAR לחצו כאן

חופשה ביוון – עוד מידע שימושי

טיסות ליוון – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב ביוון

מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטות ביוון – אפשרויות למטייל

SEARADAR מספק שירות קונסיירז' מקצועי, שמתמחה בהשכרת יאכטות ברחבי העולם. תוכלו לשכור יאכטה באתר של SEARADAR, בדיוק באותו אופן בו אתם מזמינים מלונות או כרטיסי טיסה. צוות האתר יעזור לכם לארגן, ללא תוספת תשלום, את שיט החלומות שלכם: מבחירת יאכטה, היעד ותכנון המסלול, מציאת צוות מקצועי, מילוי הניירת ועוד. נוסף על כך, המותג מספק שירות לקוחות המספק תמיכה ושירות, משלב ההזמנה ועד לסיום השיט.

השכרת יאכטות ביוון – השוואת מחירים

השימוש במנוע השוואת המחירים להשכרת יאכטות שלמעלה בדף זה הוא פשוט במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להזין את החודש הרצוי, היעד בו תרצו להזמין השכרת יאכטה בחו"ל (יוון במקרה שלנו) ומספר האורחים.

לאחר שיופיעו התוצאות תוכלו לסנן אותן לפי התקציב, סוג הקרוז (יאכטה פרטית, השכרת קבינה וכול'), מספר הקבינות וסוג כלי השיט (גולט, קטמארן ועוד…). התוצאות יופיעו בדרך כלל מהזולה ביותר ליקרה ביותר. כאשר אתם בודקים את התוצאות, שימו לב לסוג ההפלגה ולמחיר – כיוון שמדובר בסוגים שונים של השכרת יאכטות, ייתכן שהמחיר הוא לאדם, לכלי שייט שלם (כולל צוות), לכלי שייט ללא צוות, או לקבינה – כך שבעת השוואת המחירים להשכרת יאכטות ביוון בדקו את ההערה המופיעה ליד המחיר לגבי מה הוא כולל.

לאחר שתבחרו ביאכטה המתאימה, תוכלו לצפות בכל הפרטים החשובים: מספר הקבינות, מספר האורחים המקסימלי, צוות היאכטה (אם מדוברת בהשכרת יאכטה עם צוות), פרטים טכניים, מסלול ההפלגה (אם יש מסלול קבוע), אפשרויות לארוחות (יצוין בדרך כלל אם הארוחה כלולה במחיר ההפלגה) ועוד. כדי להמשיך לשלב הבא, לחצו על בחירת התאריך הרצוי (מבין התאריכים האפשריים).

לאחר שבחרתם את תאריכי ההפלגה, תוכלו לצפות במחיר (שימו לב להערה המציינת מה המחיר כולל), ובפרטי עסקה נוספים (כמו אפשרות לביטול, למשל). בשלב הבא תתבקשו להזין את הפרטיים האישיים ולאשר את שמירת ההזמנה. בכל זמן בתהליך ההזמנה, תוכלו לשוחח בצ'אט עם צוות האתר לקבלת תמיכה.

השכרת יאכטה ביוון למשפחות

יוון היא יעד מדהים להשכרת יאכטה. תוכלו להעביר את היום בצלילה, מנוחה על מיטות השיזוף בדק, מעבר מאי יווני אחד לאחר, לטעום אוכל יווני משובח ולגלות את ההיסטוריה העשירה של יוון. הפלגות ביוון יוצאות ממגוון יעדים, החל מאתונה ועד לאיים ציוריים, מהם תמשיכו ותגלו מגוון יעדים שלא תמיד נכללים בלוח הזמנים של חופשה רגילה. הזמן הטוב ביותר להפליג ביוון הוא החל מאפריל ועד לאמצע נובמבר.

השכרת יאכטה ביוון עם המשפחה היא חוויה בלתי נשכחת לכם ולילדיכם. לקום בבוקר לצלילי הגלים ולהעביר את הזמן בצלילה, בטן גב על הדק וארוחות יווניות שהכין לכם הטבח הפרטי שלכם על הסיפון. בהשכרת יאכטה פרטית ובהפלגות ביאכטה עם ילדים בכלל, ישנם מספר אמצעי בטיחות שניתן לנקוט בהם למען בטיחות ילדיכם: בדרך כלל, קיימת אופציה להתקנת רשת בטיחות ביאכטה (ייתכן שיחול חיוב נוסף). בנוסף, לרוב ניתן לבקש אפוד הצלה עם דמויות מצוירות לילדים (צרו קשר עם שירות הלקוחות של מנוע חיפוש היאכטות הופה יאכט בעת ההזמנה).

לפני הפלגה ביאכטה ביוון עם הילדים כדאי להזכיר לילדים כללי בטיחות חשובים ולהקשיב להוראות הצוות כמובן. אם יש לכם שאלות לגבי הפלגה ביאכטה עם ילדים ביוון, תוכלו להיעזר בצ'אט התמיכה של הופה יאכט.

השוואת מחירים להשכרת יאכטה ביוון

השוואת מחירים להפלגה ביוון בהופה יאכט קצת שונה מהשוואות מחירים אחרות, כיוון שכל יאכטה כוללת הטבות שונות, זמן הפלגה שונה, מספר אנשי צוות שונים וכול'. לכן כדאי לבדוק כל הצעה בנפרד לפי הציפיות שלכם מההפלגה ביוון. בכל מקרה, אין ספק שכל הפלגה מביאה איתה חוויות מדהימות וחופשה ייחודית. ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת יאכטה ביוון במגוון יעדים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים שניתן למצוא כעת באתר. את השוואות המחירים ערכנו עבור חודש יוני (בדרך כלל בסוף החודש, מועד פופולרי לחופשה משפחתית ביוון). בכל יעד, בדקנו מהו המחיר הכי זול להשכרת יאכטה פרטית ללא צוות (Bareboat), להשכרת יאכטה פרטית עם צוות (Full Vessel) ולהשכרת קבינה בהפלגת בוטיק של יאכטה גדולה ביוון (Cabin Charter). שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות, ושכל מחיר כולל תנאים שונים.

השכרת יאכטה באתונה

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה באתונה ללא צוות (Bareboat) קיבלנו להפלגה ביאכטה ספינוזה (Spinoza – Harmony 47) מה29.6 עד ה6.7. מדובר בהפלגת Bare Boat עם ארבע קבינות, שמתאימה לעד עשרה אורחים, עם סלון, מטבח ושני חדרי אמבטיה. המחיר לתאריכים אלו לכל כלי השייט הוא €2,885.00.

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה באתונה עם צוות (Full Vessel) קיבלנו עבור ספינת הגולט CELLO THE 3RD במחיר של €14,000.00 מה29.6 עד ה6.7. הספינה מתאימה לשמונה אורחים וכוללת: ארבע קבינות, ארבעה חברי צוות, דק אחורי, מטבח, דק קדמי עם מיטות שיזוף, סלון עם מקומות ישיבה נוחים וחדר אמבטיה.

את המחיר הכי זול להשכרת קבינה בהפלגה באתונה קיבלנו עבור הMS Galileo, יאכטת מוטור סיילר שמתאימה לשישים אורחים עם 24 קבינות, 18 חברי צוות, חדר אוכל, בר חיצוני, מרפסת שמש, לאונג' ודק אחורי מוצל. ההפלגה כוללת ארוחת בוקר וערב. במהלך ההפלגה תבקרו ביעדים כמו סנטוריני, אנטיפארוס, פוליאגוס ועוד. סוג הקבינה הזול ביותר הוא הקבינה הרגילה עם מיטה זוגית/שתי מיטות יחיד במחיר של €3,800.00 לתאריכים 14.6 – 21.6.

השכרת יאכטה בלפקדה

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בלפקדה ללא צוות (Bareboat) קיבלנו עבור הבוואריה (Bavaria 37 Cruiser) שמתאימה לשמונה אנשים, נבנתה ב2007 וכוללת דק אחורי, סלון ומטבח, בעלות של €2,622.00 לתאריכים 29.6 – 6.7

את המחיר הכי זול להפלגת בוטיק בלפקדה עם צוות (Full Vessel) קיבלנו עבור ספינת הגולט "Erato" שמתאימה ל19 אנשים עם שבע קבינות וחמישה חברי צוות. הספינה כוללת דק אחורי עם שולחן אוכל, מטבח, דק קדמי עם מיטות שיזוף וסלון. עלות ההפלגה לתאריכים 29.6 עד ה3.7 היא €31,360.00.

הפלגת בוטיק בקוס 

בהשוואת המחירים שערכנו באתר הופה יאכט, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בקוס ללא צוות (Bareboat) עבור ה23389-Oceanis 461 R שמתאימה לעשרה אורחים (עם ארבע קבינות) וכוללת שני חדרי אמבטיה, סלון נוח, מטבח ודק אחורי במחיר של €2,930.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

את המחיר הכי זול להפלגת בוטיק בקוס עם צוות (Full Vessel) קיבלנו לספינת הגולט MUHTESEM A, שמתאימה ל12 אורחים בשייט בינלאומי ו16 אורחים בשייט בתוך המדינה. בכלי השייט יש שמונה קבינות, חמישה חברי צוות (כולל טבח), דק עם מיטות שיזוף, דק עם פינת ישיבה, סלון ומטבח. כל זה במחיר של €20,250.00 לתאריכים 29.6 – 6.7.

השכרת יאכטה בקורפו

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בקורפו ללא צוות (Bare Boat) קיבלנו ליאכטה Harmony 47 שמתאימה לעשרה אורחים עם ארבע קבינות, שני חדרי אמבטיה, דק אחורי, סלון ומטבח בעלות של €2,885.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטות בקורפו עם צוות (Full Vessel) קיבלנו לספינת הגולט ECE ARINA שמתאימה לשמונה אורחים עם ארבע קבינות, ארבעה חברי צוות, דק קדמי, דק אחורי מוצל, מטבח וסלון במחיר של €17,500.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

השכרת יאכטה ברודוס

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה פרטית ברודוס ללא צוות (Bare Boat) קיבלנו עבור Oceanis 45 שמתאימה לעשרה אנשים עם ארבע קבינות, סלון, מטבח, דק אחורי ושני חדרי אמבטיה במחיר של €4,200.00 בתאריכים 29.6 עד ה6.7.

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו עבור השכרת יאכטות ברודוס, הפעם עם צוות (Full Vessel), קיבלנו את המחיר הכי זול עבור יאכטת מונוהול (Magic Sailing Yacht) שמתאימה לשישה אורחים עם ארבע קבינות (אם יש צורך, ניתן להתאים קבינה לשני ילדים נוספים). היאכטה כוללת דק אחורי, דק קדמי,סלון עם פינת ישיבה נוחה, מטבח ושני אנשי צוות, במחיר של €8,650.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

השכרת יאכטה בסקיאתוס

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת יאכטה בסקיאתוס ללא צוות (Bare Boat) עבור היאכטה Bavaria Cr. 41 שמתאימה לשמונה אנשים וכוללת דק אחורי, סלון, מטבח וחדר אמבטיה במחיר של €3,435.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

השכרת יאכטה בפארוס

בהשוואת המחירים להשכרת יאכטות ביוון שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת יאכטה באי פארוס ללא צוות (Bare Boat) התקבל עבור היאכטה 13705-Oceanis 37 שמתאימה לשמונה אנשים עם שלוש קבינות, דק אחורי, סלון, מטבח וחדר אמבטיה בעלות של €2,550.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

השכרת יאכטה בלבריון

את המחיר הכי זול להשכרת יאכטות ביוון באי לבריון ללא צוות (Bare Boat) קיבלנו עבור XENOCRATES- Oceanis 41, יאכטה לשמונה אורחים עם שלוש קבינות, דק אחורי, סלון, מטבח וחדר אמבטיה במחיר של €3,435.00 לתאריכים 29.6 עד ה6.7.

השכרת יאכטה ביוון
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל