השכרת רכב בלסבוס סניפים

השכרת רכב בלסבוס יוון – השוואת מחירים וטיפים

לסבוס המכונה "אי הנשים" הוא אחד המעניינים ויוצאי הדופן שבין איי יוון. אם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בלסבוס הכתבה הבאה כוללת את כל הדרוש עבורכם – החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בלסבוס שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים בין סוכנויות השכרת רכבים בלסבוס וגם טיפים (כולל סרטון וידאו) על נהיגה בלסבוס

הזמנת דילים ללסבוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב בלסבוס השתמשו במנוע להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל כאן מטה:

בשדה ארץ בחרו את יוון, בשדה עיר ביחרו את לסבוס lesvos ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בלסבוס מתוך רשימת המיקומים בהן יש סוכנויות השכרת רכב בלסבוס – אשר כוללת כמובן אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בלסבוס. לסיום ליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בלסבוס הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

אופרן היא חברה ישראלית שמשתפת פעולה עם ספקים מובחרים של השכרת רכב בלסבוס יוון, החברות איתן אופרן עובדת אינן חברות מוזלות (LOW COST), וזה כדי להבטיח שירות ומענה איכותי. החברה גם מציעה ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרוב היעדים, או עם השתתפות עצמית מינימלית אם אין ביטול השתתפות עצמית. בנוסף, החברה מציעה את תוכנית אופרן פלוס, המעניקה החזר על ההשתתפות העצמית (רק בהזמנות ללא ביטול השתתפות עצמית מראש). התוכנית גם כוללת הרחבה לצמיגים, שמשות, מראות וחיובים נוספים.

החברה מספקת השכרת רכב בלסבוס יוון עם תמיכה מלאה בעברית, וזמינות ליצירת קשר דרך טלפון, WhatsApp, צ'אט באתר ודוא"ל, כך שתוכלו ליהנות מהשכרת הרכב בלסבוס בנחת.

להשוואת מחירי השכרת רכב בחול עם אופרן

פאפם פאפם הוא מנוע ישראלי (בעברית) להשוואת מחירי השכרת רכב ביוון. המנוע חדש יחסית ועלה לאוויר באוגוסט 2021. הממשק שלו די מצומצם ללא פרסומות או הסחות דעת, ומאפשר השוואה נוחה בין הצעות מאתרים שונים. זהו מנוע החיפוש הראשון להשכרת רכב בחו"ל המציע הצעות זולות מאתרים גדולים כמו Rentalcars, וגם הצעות מספקים ישראלים כמו אופרן הכוללות ביטול השתתפות עצמית.

בפאפם פאפם ניתן למצוא הצעות בסיס זולות והצעות עם ביטוחים מלאים, ואפשר לסנן כדי לקבל רק הצעות עם ביטול בחינם. חשוב לציין שכל ההצעות כוללות את הביטוחים והתוספות הנדרשים.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בחו"ל דרך "פאפם פאפם"

אפשרויות נוספות מעניינות להשוואת מחירים במהירות הן: Discover Cars, Localrent, GetrentaCar ו-QEEQ – אם רוצים למצוא את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בלסבוס יוון, כדאי להשוות מחירים בכל האתרים האלה.

המלצות חשובות למטיילים בלסבוס יוון

כתבנו עבורכם שני מדריכים מפורטים לטיסות ליוון וטיסות פנים ביוון שם תוכלו לקרוא טיפים והמלצות חשובות, הכנסו לטיסות ליוון – השוואת מחירים והמלצות. והמדריך שלנו לטיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות כדי לקבל טיפים והמלצות להתניידות להגעה והתניידות במדינה.

אם אתם נוסעים עם ילדים הכנו את הכתבה מלונות מומלצים ביוון עם ילדים, הסוקרת מבחר מלונות בטווחי מחיר, סוגי אירוח ומיקומים שונים במדינה כיוון שהחופשה המושלמת מתחילה במלון מפנק.

לפני הנסיעה, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות ללסבוס יוון והזמנת יורו לנתב"ג אונליין באמצעות שירות ייחודי המציע מטבע זר שיחכה לכם בשדה בדלפקי בנק הפועלים.

כדי לחסוך על חבילת חו"ל יקרה כדי להישאר זמינים בחופשה שלכם בלסבוס, כתבנו את המדריך סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מומלץ לנסוע ללסבוס יוון בעונה, לכן הכנו את הכתבה על מזג האוויר ביוון ועונות מומלצות לחופשה ביוון שיסייע בתכנון הטיול.

אם תשכירו רכב, תוכלו לגלות איים רבים באמצעות המעבורות ביוון הפועלת כחלק מהתחבורה הציבורית ביוון המפותחת להפליא, כדי לתכנן את הטיול המושלם באופן עצמאי הכנו עבורכם את מפת יוון בעברית למטייל הישראלי.

אפשרות נוספת לטיול בין האיים השונים כתבנו במדריך הבא: השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל – המדריך המפורט מציע מנוע חיפוש ייחודי להשכרת יאכטות ללא צוות, עם צוות או קבינה משפחתית בלבד ביאכטה גדולה בהפלגה משותפת עם משפחות נוספות.

השכרת רכב בלסבוס – טיפים לנהיגה

מהירות הנהיגה המירבית ביוון היא 50 קמ״ש בתוך שטח עירוני ובאזורי מגורים, 80 קמ״ש בכבישים המהירים (expressway) ו-100-120 קמ״ש באוטוסטראדות (freeway/motorway). הישמעו תמיד להגבלות המהירות המופיעות בשילוט לאורך הכבישים שבהם אתם נוהגים. המהירות המירבית נאכפת באזורים רבים דרך מצלמת וידאו ולוויינים, אז כדאי להיזהר. לפני השכרת רכב בלסבוס אולי תרצו לצפות בסרטון המתעד נהיגה בלסבוס

חגורות בטיחות

אנחנו ממליצים ומייעצים לכל  מי שנוסע ברכב מושכר בלסבוס לחגור את חגורות הבטיחות. ילדים חייבים לשבת במושב בטיחות לילדים, שאותו אפשר לבקש מחברת השכרת הרכב בלסבוס, ועליהם להיות חגורים. למרות הפיתוחים הטכנולוגיים הנוגעים לבטיחות ברכב, בייחוד במה שנוגע לשימוש בכריות אוויר, עדיין חובה לחגור חגורות בטיחות. משטרת התנועה בלסבוס מבצעת בדיקות מאוד קפדניות במה שנוגע לשימוש בחגורות בטיחות ולא מהססת להטיל קנסות, כולל אם צריך, שלילת רישיון.

בחרו את חברת ההשכרה המתאימה לכם

כשאתם בוחרים את מכונית של חברת השכרת רכב בלסבוס באמצעות מנוע השוואת המחירים, שימו לב לתמונות ולתיאורים של המכונית, וקחו בחשבון את הצרכים שלכם, מידת הנוחיות והבטיחות. ודאו שאתם שוכרים רכב שיש בו מספיק מקום למזוודות ותיקים. תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של מכוניות הזמינות בסוכנויות השכרת רכב בלסבוס.

הכירו את שלטי התנועה ואיך לקרוא מפות

בעקבות קיום האולימפיאדה ביוון, יוון נהנית היום מרשת רחבה של כבישים עם סטנדרט אירופאי, שממשיכה להתרחב ולהתפתח. רוב השילוט גם ביוונית וגם באנגלית. בוצעו תיקונים משמעותיים מבחינת איכות הכבישים בלסבוס, התאורה, שילוט אלקטרוני וכן בניית מנהרות. חברת Auto Moto Lesvos מספקת מפות דרכים או GPS לנוחיותכם.

שימוש בטלפון נייד

השימוש בטלפון נייד בעת נהיגה אסור באופן מובהק בכל אחת ממדינות ה-EU, מאחר שהוכח שהשימוש בו יכול להוביל לתאונות קטלניות פי 5. ביוון, השימוש בטלפון הנייד בנהיגה מותר רק תוך שימוש בדיבורית אלחוטית או בלוטות׳, לא עם אוזניות.

מספר חירום

בכל רחבי אירופה, כמו גם ביוון, המספר בו משתמשים למקרי חירום הוא 112 (מטלפון נייד) והשימוש במספר הוא חינם.

טיפים לנהיגה בלסבוס תוך התחשבות בסביבה

  • הימנעו מיתר לחיצה על דוושת הגז והעדיפו ללחוץ עליו כמה שפחות. ככל שהדוושה נמוכה יותר, כך כמות הדלק גבוהה יותר, ללא קשר למהירות המנוע.
  • אם אתם מזמינים השכרת רכב בלסבוס עם גיר ידני עברו להילוכים גבוהים מדי מהר ונסו להשהות את המעבר להילוכים נמוכים יותר (במילים אחרות, נהגו כמה שיותר בהילוך רביעי או חמישי).
  • הימנעו מהאטה שלא לצורך, או מלחיצה שלא לצורך על הבלמים, או שינוי הילוך.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל