אתונה מזג האוויר

ביטוח נסיעות ליוון

מתכננים חופשה בלתי נשכחת ליוון? הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא עם ביטוח נסיעות ליוון שיתאים בדיוק לסגנון החופשה שלכם עם הכיסוי הנכון ובמחיר הכי זול שתוכלו למצוא. הכנו לכם מדריך שילמד אתכם איך לעשות השוואת מחירים נכונה בין הביטוחים בעזרת כלים פשוטים והבנה מעמיקה של הכיסוי הביטוחי שלכם.

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

איך למצוא ביטוח נסיעות ליוון במחיר הכי זול?

השוואת מחירים בביטוח נסיעות ליוון עם מערכת Smartt 

מערכת סמארט יודעת לבצע בקלות השוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל ותוכל למצוא עבורכם את ביטוח הנסיעות הזול ביותר.
smartt תוכל לבצע השוואה בין מגוון פוליסות מחברות הביטוח המובילות בישראל הכוללות כיסויים המתאימים לכם באופן אישי ולאפשר לכם לבחור את פוליסת הביטוח המוצעת במחירים הזולים ביותר ולרכוש אותה באופן דיגיטלי. 

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נסיעות ליוון עם מערכת סמארט

השוואת מחירי ביטוח נסיעות ליוון עם ביטוחו"ל בקליק

אל תהססו לעשות השוואה נוספת, גם אם מצאתם את ביטוח הנסיעות הזול ביותר באתר אחד אין זה אומר שלא תוכלו למצוא הצעה טובה יותר באתר אחר. ביטוחו"ל בקליק גם הוא מאפשר לעשות השוואת מחירים בין פוליסות שונות מחברות ביטוח ישראליות בכדי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

תחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל הינו רחב מאוד ובעל היצע ענק, ולכן אם אין לכם בעיה להתנהל בשפה אחרת ויש לכם שליטה טיבה בשפה האנגלית יש לכם דרך להגדיל את החיפוש והאפשרויות העומדות בפניכם לעשות השוואת מחירים עם חברות ביטוח בחו"ל שמציעות ביטוח נוסעים ליוון.

חברת הביטוח Ekta  הינה חברה בינלאומית אשר מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל ונגישה גם לאזרחים ישראלים. שימו לב כי חברת Etka מציעה שירות לקוחות זמין 24/7 בשפה האנגלית בלבד. חברת Ekta  הינה חברה מוכרת ואמינה מאוד בחו"ל וידועה במחירים הזולים שמציעה לנוסעים ליוון. 

לרכישת ביטוח נסיעות זול ליוון עם חברת Etka לחצו כאן

עוד אפשרות העומדת בפניכם בגזרה הבינלאומית הינה חברת Visitors Coverage , חברה המציעה השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות בעולם. חברת Visitors Coverage  נחשבת לחברה אמינה מאוד המציעה ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים הזולים ביותר, דרכה תוכלו גם לבצע רכישה באופן מהיר ופשוט.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח נסיעות בעזרת חברת  Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למטיילים ביוון

הדבר הראשון שתצטרכו לדאוג לו לקראת חופשה ביוון הוא הזמנת טיסה ליוון. במדריך שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים של טיסות ליוון שמאפשר הזמנת כרטיסי טיסה אונליין ואיתור טיסות זולות ליוון (רגילות ולואו קוסט).

טיסות פנים ביוון יכולות לעזור לכם לעבור בין יעדים שונים במדינה בזמן קצר ובמחירים לא גבוהים. ביוון פועלים לא מעט שדות תעופה המפעילים טיסות פנים ותדירות הטיסות גבוהה. במדריך בנושא טיסות פנים ביוון תמצאו, בנוסף למנוע השוואת מחירי טיסות, מידע וטיפים שיעזרו לכם לתכנון טיול עם טיסות פנימיות ביוון.

אם תחליטו להתנייד במהלך החופשה במכונית מושכרת, מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא השכרת רכב ביוון. בעזרת מנוע השוואת המחירים המופיע במדריך תוכלו למצוא את המחירים המשתלמים ביותר מכל חברות השכרת הרכב ביוון. בנוסף תמצאו במדריך גם טיפים מועילים ומידע חשוב על השכרת רכב ביוון.

אם אתם לא מעוניינים לנהוג במהלך הטיול, תוכלו כמובן להיעזר בתחבורה ציבורית ביוון. במדריך תמצאו מידע על מגוון אמצעי תחבורה: רכבות ביוון, אוטובוסים ביוון, הסעות משדה התעופה ועוד.

כידוע, יוון היא מדינת איים, ולכן אחד מאמצעי התחבורה השימושיים בה הוא מעבורות. קראו את המדריך שלנו בנושא מעבורות ביוון על מנת לקבל מידע שימושי שיעזור לכם לרכוש כרטיסים מראש למעבורות שתרצו לשלב במהלך הטיול.

יוון היא מהיעדים הכי פופולאריים לחופשה משפחתית. חשוב להבטיח שהמלונות בהם תשהו במהלך החופשה ביוון יהיו כאלה שמתאימים לאירוח משפחות עם ילדים. במדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים תמצאו רשימה של בתי מלון ביוון ממגוון סגנונות ודירוגי כוכבים שקיבלו חוות דעת חיוביות וציונים גבוהים ממשפחות ששהו בהם.

ניתן להזמין טיסות ומלונות ביוון בחבילת נופש אחת. כדי לדעת איך אפשר לעשות זאת בקלות ובנוחות באמצעות חברות אמינות קראו את המדריך שלנו בנושא דילים ליוון.

אם אתם מעדיפים טיול מאורגן ביוון, שבמהלכו לא תצטרכו לתכנן דבר, המלונות והטיסות יוזמנו על ידי החברה המארגנת וההעברות כלולות גם הן, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו שבו תמצאו מידע שימושי ורשימת חברות אמינות המציעות טיולים מאורגנים ליוון בתנאים משתלמים.

סים ליוון או eSim ליוון הוא פרט חשוב בתכנון החופשה ביוון, ולא כדאי להשאיר את הטיפול בו לרגע האחרון. המדריך שלנו בנושא סים ו-eSim ליוון תמצאו את כל המידע והטיפים שצריך לדעת בכל הנוגע לרכישת כרטיס eSim או Sim ליוון אונליין, על סים מקומי ביוון וגם טיפים שיעזרו לכם להימנע מהוצאות מיותרות בגלישה באינטרנט ביוון.

אוכל ביוון הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה בארץ האיים הקסומה. במדריך שלנו תמצאו מידע על מסעדות ביוון ועל פעילויות ואטרקציות קולינריות שישדרגו לכם את החופשה.

אם אתם רוצים לשדרג את החופשה ביוון עם השכרת יאכטה מפנקת – בין אם אתם בעלי רישיון סקיפר ובין אם אתם מעוניינים בהשכרת יאכטה ביוון עם צוות מקצועי – אתם מוזמנים לאתר את האפשרויות הכי טובות להשכרת יאכטה ביוון באמצעות מנוע השוואת מחירים והשכרת יאכטות בחו"ל ששילבנו במדריך שלנו.

היעזרו במפת יוון בעברית למטייל הישראלי על מנת לתכנן את הטיול שלכם ביוון בצורה נוחה ויעילה.

איך לעשות השוואת מחירים נכונה בבחירת ביטוח נסיעות ליוון?

יון היא יעד תיירותי פופולרי מאוד בקרב ישראלים, יש בה כל מה שמחפשים בחופשה משפחתית טובה ובמרחק טיסה קצר ובמחירים שלגמרי אפשר לעמוד בהם. בחופשה ביוון תוכלו ליהנות מחופים מרהיבים בחופשת בטן גב מושלמת או מעתיקות ומקדשים יוצאי דופן והיסטוריה רחבה שעומדת מאחורי כל מבנה. סביר להניח שאם עוד לא עשיתם את זה עד עכשיו אתם הולכים להתייעץ עם חברים, לקרוא עשרות פוסטים ולעקוב אחרי כמה בלוגרים על המקומות שהכי שווה להיות בהם ביוון. אך כשזה נוגע לביטוח נסיעות ובחירת פוליסת ביטוח נכונה, כנראה שהאוטומט שלכם יהיה לבחור בפוליסת הביטוח במחיר הזול ביותר מבלי לחקור יותר מידי לעומק או לקרוא את כל הסעיפים.

החלטתם לצאת לחופשה ביון, אז תדאגו ליהנות בראש שקט מבלי דאגות מיותרות למה יכול לקרות אם. ביטוח נסיעות לחו"ל מגן עליכם מפני סיטואציות בלתי צפויות שיכולות לקרות עוד לפני שיצאתם לחופשה. אם אתם צריכים לבטל את החופשה מנסיבות מסוימות או אפילו לקצר אותה, אם כבר במהלך הטיסה איבדתם את הכבודה שלכם או חפצים יקרי ערך או אם חלילה נזקקתם לטיפול רפואי דחוף במהלך שהייתכם ביוון. ביטוח נסיעות איכותי ייתן לכם שקט ואם עשיתם השוואת מחירים נכונה תוכלו למצוא ביטוחי נסיעות איכותיים לחו"ל גם במחירים זולים.

אז איך תוכלו לעשות השוואת מחירים נכונה וגם לבחור בביטוח נסיעות ליוון התואם את כל הצרכים שלכם?

תעשו רשימה של כל הצרכים שלכם במהלך החופשה ביוון. רק אתם יודעים הכי טוב איזה סגנון החופשה שלכם הולכת להיות, האם אתם הטיפוס שהולך להשתזף על חוף היום או להתפרע בספורט אתגרי על המים? כל פעילות שאינה שגרתית כדאי שתופיע לכם ברשימה הזו ולדאוג שיהיה לכם את הכיסוי הביטוחי הרלוונטי. אם יש לכם ילדים קטנים, בעיה רפואית ידועה או חפצים יקרי ערך, רצוי שתבחנו טוב אילו כיסויים אתם צריכים כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות ליוון.

השוואת מחירים כוללת את ההרחבות הדרושות לכם. עכשיו שאתם יודעים בדיוק אילו כיסויים אתם צריכים בפוליסת הביטוח, תוכלו לעשות השוואת מחירים נכונה ומדויקת ובאמת לבחור בביטוח הנסיעות הזול ביותר עבורכם. בתחילת הכתבה הצגנו לכם כלים להשוואת מחירים כאשר אתם ניגשים לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל, יחד עם רשימת הצרכים שלכם תוכלו לעשות השוואה התואמת את הצרכים האישיים שלכם ולמצוא את פוליסות הביטוח במחירים הזולים בשוק.

רכשו מחברת ביטוח מוכרת ואמינה. כאשר אתם בוחרים ביטוח נסיעות ליוון חשוב שתעשו זאת עם חברת ביטוח מוכרת ואמינה שברגעי הצורך תוכלו להשיג אותה בקלות ולקבל את המענה שלשמו עשיתם את הביטוח נסיעות. איך תדעו איזו חברת ביטוח אמינה? בתחילת הכתבה הצגנו לכם את הכלים המתאימים גם כדי לעשות השוואת מחירים נכונה וגם כדי לבחור מבין חברות הביטוח האמינות והמוכרות ביותר.

קראו את כל הסעיפים. רגע לפני שהחלטתם לרכוש את הביטוח נסיעות לחו"ל הרלוונטי לכם ולחצתם על כפתור הרכישה, תעשו מעבר דקדקני על כל הסעיפים הקיימים בפוליסה. תקראו מה כל סעיף וסעיף מכסה וגם את האותיות הקטנות, מה העלות פיצוי המקסימאלית ובאילו מצבים.

רכישת ביטוח נסיעות מקוונת באופן עצמאי היא נוחה וזולה, אך חשוב לזכור שאתם עושים זאת ללא תמיכה של סוכן ביטוח. לכן, לפני שאתם מבצעים את הרכישה בפועל, קחו את הזמן לקרוא בעיון את הפוליסה. שימו לב במיוחד להרחבות הביטוח שבחרתם, וודאו שאתם מבינים את כל התנאים וההגבלות. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהביטוח נסיעות שבחרתם מכסה את כל הצרכים שלכם וזה יאפשר לכם ליהנות מהטיול שלכם ליוון בראש שקט.

האם כדאי לבחור את הביטוח במחיר הזול ביותר? אלו הכיסויים שצריכים להיות בכל ביטוח נסיעות לחו"ל

חשוב שתדעו מה צריך להיות בכל ביטוח נסיעות לחו"ל, גם הבסיסי ביותר. ביטוח נסיעות ליוון צריך לכלול בתוכו מצבים רפואיים והוצאות רפואיות שיכולות לקרות במהלך השהות שלכם ביוון. צריכת תרופות, ביקור רופא, אשפוז לא צפוי בבית חולים, טיפול שיניים דחוף, הארכת שהות עקב מצב רפואי או אירוע ביטחוני ואף מקרי קיצון כמו הריון לו צפוי שהתגלה או הטסה של גופה חזרה לארץ. אלו הם דוגמה לכיסויים שאף אחד לא רוצה לחשוב עליהם במהלך חופשה אבל הם צריכים להיות שם.

אז נכון, המטרה שלנו היא למצוא את הביטוח נסיעות לחו"ל הזול ביותר, אך באיזה מחיר?. כל ביטוח נסיעות באשר הוא צריך לכלול סעיפים בסיסיים ועליכם לדאוג שזה אכן כך. עדיף "להפסיד" כמה שקלים עכשיו ולא אלפי שקלים בעת הצורך.

עוד פרט שיכול להיות מהותי בעלות הביטוח נסיעות ליוון, הוא משתנה הגיל. ככל שאדם מבוגר יותר כנראה פוליסת הביטוח שלו תעלה יותר על אותם סעיפים בדיוק, וזאת כי הסיכון הביטוחי גדול יותר. אך לא משנה מה הגיל שלכם תאריך הפוליסה הוא בין החשובים ביותר. פוליסת הביטוח מכסה רק את הימים שאותם הגדרתם מראש, לכן אם החלטתם להאריך את הטיול שלכם ביוון תדאגו להאריך גם את פוליסת הביטוח נסיעות בהתאם.

שימו לב! מדריך זה אינו תחליף להמלצה מקצועית. כאשר אתם טסים ליוון או לכל מקום אחר בחו"ל ואתם רוכשים ביטוח נסיעות, חלה עליכם האחריות לקרוא את כל הסעיפים והתנאים המצויים בפוליסה אותם אתם רוכשים. במידה ואתם לא בטוחים בעצמכם ומרגישים צורך להתייעץ עם איש מקצוע עשו זאת. בכלים שהצגנו לכם להשוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות השונים ליוון תוכלו לקבל תמיכה ומענה לשאלות שעולות.

אלו הכיסויים החשובים בביטוח נסיעות ליוון:

ביטוח נסיעות ליוון מכסה מגוון רחב של מקרים וקיימים בו עשרות סעיפים. אנחנו כאן כדי להתמקד בכיסויים החשובים שאסור לפספס כאשר אתם בוחרים את הפוליסה המתאימה לכם. אלו לדוגמה חלק מבין הכיסויים שצריך לשים עליהם דגש ולקרוא את כל התנאים לגביהם:

– טיפול רפואי: במקרה שבו נזקקתם לטיפול רפואי מסוים בזמן שהייתכם ביוון, ביטוח נסיעות מכסה את עלות הביקור במרפאה, עלות הטיפול, עלות התרופות במידה ויש צורך וזאת במקרים של מחלה או תאונה. 

– ביטול נסיעה :במקרה של אירוע בלתי צפוי ביטוח נסיעות מכסה את עלות הביטול של הטיסה, המלון או כל הוצאה אחרת הנלוות לביטול הנסיעה שלכם ליוון.

– אבדן כבודה: לצערנו, אבדן כבודה זה המקרה יחסית נפוץ שיכול לקרות לכם כאשר אתם טסים לחו"ל ולכן, ביטוח נסיעות מכסה את עלות הוצאת כבודה חדשה במקרה של אובדן או גניבה.

– ביטוח צד ג': במקרה שנגרם נזק לצד שלישי במהלך החופשה שלכם ביוון, הביטוח נסיעות שרכשתם צריך לכסות על כך. גם פה צריך לשים לב מה סוג הכיסוי והעלות פיצוי המקסימאלית.

ככלל, כל הסעיפים שציינו לעיל אילו כיסויים שצריכים להיות בכל ביטוח נסיעות ליוון שבחרתם, אך לכל כיסוי כזה יש מספר סעיפים שאותם עליכם לקרוא בקפידה ולשים לב מה סכום הכיסוי המקסימאלי ובאילו מקרים יש השתתפות עצמית.

כך תרכשו ביטוח נסיעות ליוון באופן עצמאי אונליין:

בכל אחד מהכלים שציינו בחלק הראשון של מדריך זה ניתן לבצע רכישה מהירה וקלה של ביטוח נסיעות ליוון. ראשית עליכם להזין את תאריכי הטיסה שהזמנתם, כאן חשוב שתשימו לב שכל יום שהזנתם הוא יום בו אתם מבוטחים. לאחר שהזמנתם את התאריכים עליכם להזין את הפרטים האישיים שלכם, זה שממלא את הטופס עליו להיות מעל גיל 18 והוא יכול למלא את הפרטים של כל הנוסעים איתו. לאחר מילוי הפרטים האישיים יש למלא הצהרת בריאות עם כל הפרטים הנוגעים למצבכם הפיזי והבריאותי.

עכשיו זה הזמן לעשות השוואת מחירים. לאחר שמילאתם את כל הפרטים יציגו לכם חברות ביטוח שונות את ביטוח הנסיעות ליוון שאותו הן מציעות במחיר אטרקטיבי בתקווה שתבחרו בהם כפוליסת הביטוח המתאימה לכם ביותר. עכשיו אתם צריכים רק להחליט איזו מבין הפוליסות המוצעות היא גם במחיר הזול ביותר וגם בעלת כל הכיסויים הנחוצים לכם. כמו שכבר הבנתם מקריאת מדריך זה, לא תמיד מספיק שהפוליסה תהיה במחיר הכי זול, גם חשוב שתכלול את כל הסעיפים והכיסויים הנדרשים כדי שתוכלו לטוס בראש שקט.

בנוסף לכיסויים הבסיסיים ישנם הרחבות אותם צריך לקחת בחשבון כאשר אתם משווים בין הפוליסות השונות.

ביטוח ספורט אתגרי

אם חשקה נפשכם באקשן ואתגר ואתם רוצים לעשות פעילויות מגוונות ביוון כמו: צלילה, ספורט ימי, טרקטורונים וכדומה אתם צריכים לבחור את הכיסוי הביטוחי המתאים לכך. כל הרחבה כזו לביטוח הנסיעות הרגיל הינה כרוכה בעלויות נוספות וגם את זה צריך לקחת בחשבון בבחירת הפוליסה ובהשוואת המחירים.

ביטוח קורונה

זו סיטואציה אפשרית שלצערנו לא זרה לנו כלל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות לבטח את החופשה שלכם בפני וירוס הקורונה או סיטואציה דומה. ביטוח נסיעות ליוון בצל וירוס הקורונה, מעלה כיסויי ביטוח שונים המגנים עליכם מפני אפשרויות שונות היכולות לקרות עם התפשטות הנגיף:

כיסוי ביטול נסיעה: במידה ויש התפשטות חוזרת של נגיף הקורונה ונאלצתם להיכנס לבידוד תוכלו להגן על עצמכם בפיצוי כספי וכיסוי של עד 5,000 דולר במידה ותאלצו לבטל את הנסיעה שלכם ליוון. 

כיסוי לקיצור טיול: במידה והוכרז סגר בזמן החופשה שלכם ביוון ואתם רוצים לחזור חזרה לארץ ולקצר את הטיול שתכננתם, הכיסוי הזה יכסה את העלויות הנלוות לכך.

הארכת הטיול ביוון: אם נאלצתם להאריך את השהות שלכם ביוון בגלל סיבות הקשורות בנגיף הקורונה, גם כאן הכיסוי מאפשר גישור על העלויות הכרוכות בכך.

רכישת תרופות וטיפול רפואי: כיסוי המשמש במקרים של הידבקות בנגיף הקורונה בזמן שהותכם ביוון ועליכם לרכוש תרופות או לקבל טיפול רפואי המותאם למחלה.

אחרי שבחרתם את ביטוח הנסיעות האולטימטיבי עבורכם המכיל את כל הכיסויים אותם אתם צריכים ומתאים לכם מבחינת המחיר הזול בו הוא מוצע, הגיע הרגע למלא את פרטי הקשר שלכם ולבצע את התשלום באופן דיגיטלי ומהיר. שימו לב למספרי הטלפון בשעת חירות הנמצאים על גבי טופסי הפוליסה, אותם מספרים כדאי שתשמרו קרוב יחד עם פרטי הפוליסה כדי שתוכלו ליצור קשר במהרה במידת הצורך או בשעת חירום בזמן שהותכם ביוון. רצוי וכדאי להדפיס עותק של הפוליסה ולשמור אותו אצלכם, עדיף להיות מוכנים ומגובים בכל הנדרש כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה שלכם ביוון בראש שקט באמת.

אז יאללה, לכו ליהנות בחופשה שלכם ביוון בידיעה שרכשתם את הביטוח נסיעות ליוון במחיר הזול ביותר עם כל הכיסויים המתאימים לכם באופן אישי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל