תחבורה ציבורית ביוון – אוטובוסים, רכבות, מעבורות ועוד

את ההתניידות ביוון אפשר לתכנן באופן עצמאי בקלות, אם רק יודעים איפה לחפש ולהזמין. במדריך שלנו לתחבורה ביוון אספנו את כל ההמלצות, כל הטיפים וכל הכלים הכי חשובים לתכנון ההתניידות ביוון. המדריך לתחבורה ציבורית ביוון הוא קריאת חובה למי שרוצה לחסוך כסף, מבלי להתפשר על איכות הנסיעה ברחבי המדינה.

איך מזמינים כרטיסים לתחבורה ביוון?

קיימות מגוון דרכים לערוך השוואת מחירים, ולהזמין כרטיסים לתחבורה ביוון. עם זאת, לא כל מנועי החיפוש אמינים, ולא תמיד יש עם מי לדבר במקרה של בעיה בכרטיס או בהזמנה. לכן חשוב לבצע את ההזמנה דרך מנוע חיפוש עם שירות לקוחות טוב, שפועל בשיתוף עם מגוון חברות תחבורה, ויוכל למצוא עבורכם את המחירים הכי זולים.

ריכזנו עבורכם מספר מנועי חיפוש מומלצים ואמינים להזמנת כרטיסים לתחבורה ציבורית ביוון:

כרטיסים לתחבורה ביוון עם 12GO

12GO הוא בין האתרים הפופולריים ביותר לתכנון התניידות ותחבורה ביוון. ניתן לרכוש דרכו כרטיסים למעבורות ביוון, כרטיסים לרכבות ביוון, לטיסות פנים ועוד. בעזרת 12GO ניתן לתכנן את הטיול ביוון בקלות: תוכלו לקבל רשימה של מסלולים ויעדים פופולריים לשם השראה, או להזין מוצא ויעד ולקבל את כל האופציות להגעה, כולל מחירים והזמנת כרטיס בלחיצת כפתור. 12GO הוא אתר מוכר ואמין, שפועל בשיתוף עם מגוון רחב של חברות תחבורה ביוון, ומספק שירות לקוחות מעולה באנגלית.

לחצו כאן להשוואת מחירים ומציאת אמצעי תחבורה ביוון דרך 12GO

כרטיסים למעבורות ביוון עם Ferries in Greece

מנוע החיפוש של Ferries in Greece מצטיין במציאת מחירים זולים למעבורות ביוון, בשיתוף פעולה נרחב עם חברות המעבורות הגדולות במדינה, החל ממעבורות מרכזיות ועד למעבורות בין איים קטנים. לאחר החיפוש ב"פריס אין גריס" מומלץ גם לבצע הזמנה באתר כדי לשריין את המחיר ולהיעזר בשירות הלקוחות הנהדר שלהם. ניתן לשלם בכרטיס אשראי או בPayPal.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת כרטיסי מעבורת ביוון דרך Frries in Greece

כרטיסים לתחבורה ביוון עם Omio

אומיו הוא בין מנועי החיפוש האהובים ביותר להתניידות באירופה, ומציע מגוון רחב של כרטיסים לתחבורה ציבורית ביוון. היתרון הנהדר של אומיו הוא השוואת המחירים החכמה שמאפשרת שילוב של כמה אמצעי תחבורה. מזינים מוצא ויעד, ומקבלים את כל האופציות: מעבורות ביוון, טיסות פנים, רכבות, ואוטובוסים. מדובר בפלטפורמה אמינה, כך שניתן להזמין כרטיסים לתחבורה ביוון דרך OMIO ללא חשש. לאחר ההזמנה, אפשר להיעזר בשירות הלקוחות שלהם באנגלית ולנהל את כל ההזמנות והכרטיסים באפליקציה.

לרכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית ביוון עם OMIO לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים ביוון

גם הזמנת כרטיסי טיסה ליוון מומלץ לבצע אחרי השוואת מחירי טיסות לחו"ל באמצעות מנוע השוואת מחירים אמין ונוח לשימוש, כמו זה שתמצאו במדריך שלנו בנושא. במדריך שלנו על טיסות פנים ביוון תוכלו למצוא טיסות פנימיות ביוון של מגוון חברות מקומיות ובינלאומיות למעבר נוח בין יעדים שונים ומגוון איים ביוון (ראו מידע נוסף על טיסות פנים ביוון בהמשך המדריך).

אם אתם מתלבטים איך לבחור ביטוח נסיעות ליוון במחיר הכי זול שאפשר למצוא, כדאי לכם לקרוא את המדריך שלנו בו מופיעים המלצות וטיפים להשוואת מחירים יעילה בין ביטוחים.

יתכן שתרצו לוותר במהלך הטיול ביוון על תחבורה ציבורית, ולהעדיף את האופציה של השכרת רכב ביוון. במדריך שלנו תקבלו מידע וטיפים על ביצוע השוואת מחירים והזמנת רכב שכור ביוון.

המדריך שלנו למלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים יעזור לכם למצוא בתי מלון ביוון שמותאמים במיוחד לארח משפחות, ומציעים שירותים שמתאימים לאורחים עם ילדים.

אם אתם מעדיפים להזמין טיסה ומלון בעסקה אחת, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא חבילות נופש ודילים ליוון.

לא כולם מעוניינים לתכנן את הטיול ביוון באופן עצמאי. אם גם אתם מעדיפים לתת למקצוענים להוביל אתכם במהלך החופשה ולדאוג לכל הפרטים, כדאי לכם לקרוא את המדריך בנושא טיולים מאורגנים ביוון, שבו תמצאו מידע על חברות אמינות המשווקות טיולים ליוון בתנאים משתלמים.

סים ליוון או eSim ליוון מומלץ להזמין לפני הטיסה, כך שתהיו בטוחים שאתם יכולים להשתמש בטלפון הנייד כבר עם הנחיתה. במדריך שלנו תמצאו מספר חברות מומלצות שמציעות כרטיסי סים ליוון עם תוכניות גלישה מותאמות לתיירים.

לחובבי שייט, חופשה במדינת איים היא הזדמנות מצוינת ליהנות משייט ביאכטה מפנקת. במדריך שלנו בנושא השכרת יאכטה ביוון תמצאו מנוע השוואת מחירי השכרת יאכטות בחו"ל שיעזור לכם להתכונן לקראת החוויה.

לפודי'ס וגם למטיילים שסתם אוהבים לחקור את האוכל המקומי ביוון מומלץ לקרוא את המדריך שהכנו בנושא אוכל ביוון, שבו יש מידע שימושי שיעזור לכם לאתר ולהזמין אטרקציות קולינריות שניתן לשלב במהלך הטיול.

על מנת לעזור לכם לתכנן את מסלול הטיול ביוון ולהתמצא במיקום שלכם במהלכו הכנו עבורכם את מפת יוון בעברית למטייל הישראלי. על המפה מופיעים יעדים רבים ברחבי המדינה והאיים עם קישור למדריך מקיף על כל יעד ויעד.

אמצעי תחבורה ביוון

מעבורות ביוון

את המדריך לתחבורה ביוון נתחיל בהסבר על מעבורות. מעבורות ביוון הן חלק בלתי נפרד מהחופשה. עבור חלק מהאיים היווניים, מדובר בדרך היחידה להגיע לאי! מומלץ מאוד להזמין כרטיסים למעבורות ביוון מראש דרך 12GO ,Ferries in Greece או Omio כדי לוודא שלא תתקעו בנמל ללא כרטיסים זמינים, במיוחד כשמדובר בשיא עונת התיירות או במסלולים בהם יש רק כמה הפלגות בשבוע.

אלו כמה מסלולים פופולריים למעבורות ביוון:

מעבורת מאתונה למיקונוס, עם הפלגות מדי יום בעונה. זמן ההפלגה מאתונה למיקונוס נע בין כשעתיים וחצי לכארבע שעות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-38€.

מעבורת מסנטוריני לכרתים (הרקליון) מפליגה מדי יום בעונה. זמן ההפלגה מסנטוריני לכרתים הוא כשעתיים (במעבורת המהירה) או מספר שעות במעבורות האיטיות יותר. מחירי הכרטיסים להפלגה מסנטוריני לכרתים מתחילים מכ-€70.

מעבורת מכרתים לאיוס מפליגה מדי יום בעונה. זמן ההפלגה מכרתים (הרקליון) לאיוס הוא בדרך כלל כ-3 שעות, אך יש גם אופציות איטיות יותר למסלולים של כ-7 שעות. מחירי הכרטיסים למעבורת מכרתים לאיוס מתחילים מכ-€60.

מעבורת ממיקונוס לסנטוריני מפליגה מדי יום בעונה. זמן ההפלגה מסנטוריני למיקונוס נע בין כשעתיים לכשלוש שעות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-67€.

מעבורת מרודוס לקוס מפליגה מדי יום בעונה בד"כ. זמן ההפלגה מרודוס לקוס הוא לרוב בין כשעתיים וחצי לכשלוש שעות, אך ישנן גם אופציות איטיות יותר, אז מומלץ לשים לב. מחירי הכרטיסים למעבורת מרודוס לקוס מתחילים מכ€15.

פאס למעבורות ביוון

ה-Eurail Pass הוא פאס מומלץ למעבורות ביוון. מה זה אומר? מדובר בעצם ב"עסקת חבילה", כרטיס במחיר אחיד שתקף לארבעה ימי שייט (ארבעה "Travel Days") אותם ניתן לנצל במהלך תקופת זמן של חודש.

בנוסף לימי השייט, תוכלו לקבל גם הנחות במהלך החודש הזה על הפלגות נוספות. הפאס מכסה 55 יעדים ביוון, כולל רודוס, סנטוריני, כרתים ועוד, ופועל בשיתוף עם חברות המעבורת Blue Star ו-Hellenic Seaways.

כרטיס פאס למעבורת מומלץ לרכוש ב"Klook", אחד ממנועי החיפוש האמינים ביותר לרכישת כרטיסים ואטרקציות אונליין.

בעמוד ההזמנה תוכלו לקבל הסבר מפורט על הזמנת הפאס, הפעלתו, שמירת מושבים בהפלגות באמצעות הפאס וכול'. התשלום מאובטח והכל מתבצע אונליין.

לחצו לרכישת כרטיס פאס למעבורות בין איי יוון דרך Klook

טיסות פנים ביוון

טיסת פנים היא הדרך הכי מהירה ונוחה להתניידות ותחבורה ביוון. בשנים האחרונות, מחירי טיסות פנים ביוון הפכו תחרותיים הרבה יותר, ולעיתים קרובות תגלו שטיסה היא האופציה הכי זולה להגיע ליעדים מסוימים.

מומלץ להזמין כרטיסים לטיסות פנים ביוון כמה שיותר זמן מראש. הזמנת טיסות ביוון בדקה ה-90 עלולה לייקר את הכרטיס בצורה משמעותית.

אז איפה כדאי להזמין כרטיסים לטיסות פנים ביוון?

מומלץ לרכוש כרטיסים לטיסות ביוון אך ורק במנועי השוואת מחירים אמינים כמו 12GO ו-OMIO. שני מנועי החיפוש האלו הם אמינים, כוללים תשלום מאובטח, ומציעים גם שירות לקוחות מעולה באנגלית לאורך ההזמנה ואחריה.

רשת טיסות הפנים ביוון היא רחבה ונוחה, עם למעלה מ-50 שדות תעופה ברחבי המדינה ובמגוון רחב של איים.

טיסות פנים ביוון מציעות אופציה נוחה במיוחד ולעיתים גם זולה להגעה לאיים היווניים.

אלו כמה מהקווים הפופולריים ביותר לטיסות פנים ביוון:

טיסות מאתונה לכרתים (הרקליון) ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מאתונה לכרתים הוא כ-50 דקות, ומחיר כרטיס לטיסה מאתונה לכרתים מתחיל מכ-28€ לכיוון.

טיסות מאתונה לקוס ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מאתונה לקוס הוא כ-55 דקות. מחיר כרטיס לטיסה מאתונה לקוס מתחיל מכ-46€ לכיוון.

טיסות מאתונה לסאמוס ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מאתונה לסאמוס הוא כ-55 דקות. מחירי כרטיסים לטיסה מאתונה לסאמוס מתחילים מכ-46€ לכיוון.

טיסות מאתונה למיקונוס ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מאתונה למיקונוס הוא כ-45 דקות. מחיר כרטיס לטיסה מאתונה למיקונוס מתחיל מכ-€28 לכיוון.

טיסות מכרתים (הרקליון) לרודוס ממריאות פעם ביום. זמן הטיסה מהרקליון לרודוס הוא כשעה. מחירי כרטיסים לטיסות מכרתים לרודוס מתחילים מכ-101€ לכיוון.

טיסות מרודוס לסאמוס ממריאות כפעמיים בשבוע. זמן הטיסה מרודוס לסאמוס הוא כ-45 דקות. מחיר כרטיס לטיסה מרודוס לסאמוס מתחיל מכ-€85 לכיוון.

השכרת רכב ביוון

אם אתם מעדיפים לדלג על תחבורה ציבורית ביוון ואוהבים לטייל הכי עצמאי וחופשי שאפשר, השכרת רכב היא הפתרון עבורכם, במיוחד למשפחות. מומלץ להזמין השכרת רכב ביוון מראש בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס (RentalCars), ולא לחכות לדקה התשעים ולהסתכן בכך שלא ישארו רכבים בתקציב או בסוג הרצוי. הביקוש להשכרת רכב ביוון, במיוחד באיים, עלול להיות די גבוה בעונה: המחירים עולים ומלאי הרכבים אוזל במהירות. לכן, לא כדאי לזלזל בחשיבות של הזמנה מראש. בדרך כלל, השכרות לזמן ארוך משתלמות יותר לעומת הזמנות של יום או יומיים, ובתקופות השכרה ארוכות יותר, התעריף היומי לרוב זול יותר.

אם אתם מתכננים השכרת רכב באתונה, חשוב לבדוק עם חברת השכרת הרכב אם מותר לכם לקחת את הרכב לאיים במעבורת, מכיוון שלא כל החברות מאפשרות זאת. לחלופין, ניתן למצוא השכרות רכב כמעט בכל אי מרכזי ביוון עם RentalCars.

השוואת מחירים להשכרת רכב ביוון

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב ביוון במגוון יעדים אהובים, בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים להם ניתן לצפות.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב באתונה לשבוע קיבלנו עבור פיאט פנדה (ידני) בעלות של כ-€79.45. מחוץ לעונה, המחירים להשכרת רכב באתונה אפילו יותר זולים.

מחירים להשכרת רכב ברודוס לשבוע באפריל התחילו מכ-€71.90 לרכב ארבעה מושבים ידני.

מחירים להשכרת רכב במיקונוס לשבוע באפריל התחילו מכ-€104.70 לרכב ארבעה מושבים ידני.

מחירים להשכרת רכב בכרתים לשבוע באפריל התחילו מכ-€67.52 לרכב 4 מושבים ידני.

הסעה משדה התעופה ביוון

הדרך הכי מומלצת להתחיל את החופשה המפנקת ביוון היא עם הסעה פרטית משדה התעופה. בתחילת החופשה, לא מומלץ להמתין לאוטובוס מהשדה או מונית בדקה התשעים, במיוחד כשמדובר באי תיירותי בשיא העונה ולאחר טיסה מעייפת. כיום, אפשר כבר להזמין הסעה פרטית ביוון או מונית מראש, במנועי חיפוש שעורכים עבורכם את השוואת המחירים ועובדים בשיתוף עם חברות הסעה מקומיות אמינות.

איך מזמינים הסעה פרטית ביוון?

הדבר החשוב ביותר בהזמנת מונית או הסעה ביוון הוא האמינות. מומלץ להיעזר במנועי חיפוש אמינים ובטוחים, שיקשרו ביניכם לבין נהגים מקומיים, בהזמנה מאובטחת בה כל התנאים כתובים בבירור:

הזמנת מונית ביוון עם קיווי טקסי

פלטפורמת החיפוש וההזמנה של KiwiTaxi היא בין האמינות ביותר להזמנת הסעה פרטית ביוון. זוהי אופציה מומלצת במיוחד למי שמחפש הסעות לקבוצות גדולות, מכיוון שניתן לבחור בין מגוון סוגי רכבים, החל מרכב סטנדרטי ועד למיניבוס ומיני וואן. תנאי הביטול נוחים וההזמנה כוללת גם זמן המתנה. בנוסף, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות שפועל 24/7 באנגלית.


הזמנת הסעה ביוון עם Holidaytaxis

מנוע החיפוש של "Holiday Taxis" מוצא עבור מטיילים פתרונות נוחים להסעות ברחבי יוון ובאיים. לא תמיד קל למצוא הסעה פרטית באיי יוון, ולכן מומלץ להיעזר ב"HolidayTaxis" שנחשבים לאמינים ועושים את עבודת החיפוש עבורכם. ניתן לרכוש גם כרטיסים לשאטלים משדה התעופה, או להזמין הסעה במיניבוס לקבוצות גדולות. בנוסף, בכל הצעה תוכלו לראות בדיוק כמה מזוודות כלולות במחיר ומהו זמן ההמתנה הכלול במחיר. בכל בעיה, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בטלפון או בצ'אט באנגלית.

למידע נוסף על הסעה ביוון עם Holodaytaxis לחצו כאן

הזמנת הסעה ביוון עם i'way

i'way הוא מנוע חיפוש מומלץ ואמין להזמנת הסעה ביוון, כולל ברחבי האיים. תוכלו להזמין מתוך מספר סוגי רכבים, החל מרכב סטנדרטי ועד לרכב ביזנס או מיניוואן לקבוצות גדולות. בנוסף, תוכלו להוסיף הערות, לנהל את ההזמנה באפליקציה, ועוד. ההזמנות כוללות זמן המתנה, תנאי ביטול נוחים ושירות לקוחות באנגלית. בנוסף, תוכלו לקבל לאפליקציה התראות לפני הנסיעה, לשוחח עם הנהג בצ'אט ולהעניק לו דירוג לאחר מכן.

למידע נוסף על הזמנת הסעה ביוון עם i'way לחצו כאן

הזמנת הסעה ביוון עם intui.travel

intui הוא מנוע חיפוש מעולה להזמנת הסעות ביוון. היתרון הגדול שלו הוא המאגר הגדול של הנהגים וסוגי הרכבים. במהלך החיפוש, תוכלו לראות בבירור פרטים חשובים כמו: האם יש ווייפיי ברכב? כמה מזוודות כלולות במחיר? חוות דעת על הנהג, ועוד. בחיפוש הסעה משדה התעופה באתונה, קיבלנו מגוון רחב של הצעות: הסעה במיני וואן לקבוצות גדולות, הסעה ברכב יוקרתי, ועוד.

תנאי הביטול לרוב נוחים, וערוצי שירות הלקוחות של intui מגוונים: מייל, טלפון וגם וואצפ.

למידע נוסף על הזמנת הסעה ביוון עם intui.travel לחצו כאן

השכרת אופנוע ביוון

החלק הבא במדריך שלנו לתחבורה ביוון מיועד להרפתקנים שביניכם.

יוון היא יעד נפלא לטיול אופנועים ורוכבי אופנועים מנוסים ייהנו מכל רגע. ניתן למצוא השכרות אופנוע במחירים תחרותיים במגוון יעדים ביוון.

הטיפ החשוב ביותר שלנו לגבי השכרת אופנוע ביוון, הוא לא לחכות לדקה התשעים, בחירה שתשאיר אתכם עם מלאי מצומצם של דגמים, וסיכוי גבוה למחירים יקרים יותר.

במקום זאת, מומלץ לערוך השוואת מחירים ב-BikesBooking, לבדוק את כל האופציות ביעד מראש, וגם לבצע הזמנה מאובטחת ואמינה (וליהנות מסיוע של שירות הלקוחות של בייקסבוקינג במידת הצורך).

נעזרנו ב"BikesBooking" כדי לערוך מספר השוואות מחירים להשכרת אופנוע ביוון ביעדים נבחרים:

מחירים להשכרת אופנוע באתונה לשבוע (או קטנוע) התחילו מכ-101.85€.

מחירים להשכרת אופנוע בקורפו לשבוע (או קטנוע) התחילו מכ-122.22€.

מחירים להשכרת אופנוע במיקונוס לשבוע (או קטנוע) התחילו מכ-122.22€

אוטובוסים ביוון

מבין מגוון אמצעי התחבורה ביוון, האוטובוסים העירוניים או הבין עירוניים מציעים לרוב אופציות זולות במיוחד להתניידות.

אוטובוסים ביוון מקשרים בין מגוון ערים ברחבי המדינה וגם בין יעדים שונים בתוך האיים. הם מופעלים על ידי חברת KTEL שמציגה את לוחות הזמנים באתרים נפרדים לכל אזור. לרוב, באוטובוסים המקומיים אין צורך בהזמנה מראש. עם זאת, לאוטבוסים מיוון למדינות שכנות, כדאי להזמין כרטיסים מראש. הדרך המומלצת ביותר להזמין כרטיסים לאוטובוסים מיוון לבולגריה או למדינות נוספות, היא בעזרת מנוע החיפוש של 12GO.

אוטובוסים מיוון ליעדים בינלאומיים

אוטובוסים מסלוניקי לסופיה בבולגריה יוצאים מספר פעמים ביום. זמן הנסיעה מסלוניקי לסופיה באוטובוס נע בין כ-4 שעות וחצי לכ-6 שעות, ומחירי הכרטיסים נעים באזור €15 לכיוון.

אוטובוס מסלוניקי לבלגרד יוצא מספר פעמים בשבוע. זמן הנסיעה מסלוניקי לבלגרד באוטובוס נע באזור 10 שעות, ומחיר כרטיס לאוטובוס מסלוניקי לבלגרד מתחיל מכ-€52.

אוטובוס מיוון למקדוניה יוצא מספר פעמים בשבוע, מסלוניקי לסקופיה. זמן הנסיעה מסלוניקי לסקופיה באוטובוס הוא כארבע וחצי שעות. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ-35€ לכיוון.

רכבות ביוון

רשימת אמצעי התחבורה ביוון כוללת גם רכבות, שיכולות להיות דרך טובה להתניידות בין מספר ערים מרכזיות במדינה.

הכרטיסים לרכבות ביוון הם די זולים וניתן לרכוש אותם במנוע החיפוש של 12GO בקלות. הרכבות מסייעות להתניידות נוחה בין הערים המרכזיות במדינה כמו אתונה, סלוניקי, פטרה, ולאריסה.

קווים מרכזיים לרכבות ביוון כוללים, בין היתר: רכבת מאתונה לפטרס (עם זמן נסיעה של כ-3 שעות), רכבת מאתונה לחלקידה (עם זמן נסיעה של כשעה ועשרים דקות) ועוד.

תחבורה ציבורית ביוון למשפחות עם ילדים

תחבורה ציבורית ביוון נוחה מאוד גם עבור משפחות עם ילדים. אם אתם מטיילים ביוון עם ילדים, אל תשכחו לציין במנועי החיפוש את מספר הילדים והתינוקות בנפרד ממספר הנוסעים הבוגרים, ולציין את הגיל המדויק שלהם. חלק מהחברות המפעילות תחבורה ציבורית ביוון, מציעות תעריפים מיוחדים לילדים או לתינוקות, ולכן חשוב להזין את הגילאים כדי לקבל את התעריף המדויק.

איך מגיעים מאתונה לכרתים?

ניתן להגיע מאתונה לכרתים במספר דרכים:

טיסות מאתונה לכרתים ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מאתונה לכרתים הוא כ-45-50 דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-22€ לכיוון.

בנוסף, ניתן כמובן להגיע גם במעבורת מאתונה לכרתים: מפיראוס להרקליון או מפיראוס לחאניה. זמן השייט מאתונה לכרתים נע בין כ8 שעות ו40 דקות לבין כ10 שעות, אך יכול להיות גם יותר במעבורות האיטיות.

איך מגיעים מאתונה לסלוניקי?

ניתן להגיע לסלוניקי מאתונה במספר דרכים:

טיסות מאתונה לסלוניקי ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מאתונה לסלוניקי הוא כ-50 דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-47€ לכיוון.

בנוסף, ניתן להגיע מאתונה לסלוניקי ברכבת (שיוצאת מספר פעמים ביום), באוטובוס או בהסעה פרטית. זמן הנסיעה מאתונה לסלוניקי נע בין כ-5 וחצי שעות לכ-7 שעות בתחבורה ציבורית.

איך מגיעים ללפקדה מאתונה?

האי לפקדה מחובר לשאר המדינה באמצעות גשר. לכן, הדרך הכי נוחה להגיע ללפקדה היא בטיסה או בהסעה פרטית. בלפקדה אין שדה תעופה, ומעבורות ללפקדה מגיעות רק ממספר איים שכנים.

איך מגיעים מאתונה לרודוס?

ניתן להגיע מאתונה לרודוס בטיסה. טיסות לרודוס מאתונה ממריאות מספר פעמים ביום. מחיר כרטיס לטיסה מאתונה לרודוס מתחיל מכ-46€ לכיוון.

בנוסף, ניתן להגיע גם במעבורת מאתונה לרודוס, עם זמן שייט של לפחות 15 שעות.

איך מגיעים לקורפו מאתונה?

הדרך הכי נוחה להגיע לקורפו מאתונה היא בטיסה. טיסות מאתונה לקורפו ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מאתונה לקורפו הוא כשעה, ומחיר כרטיס לטיסה מאתונה לקורפו מתחיל מכ-€47.

אופציה נוספת להגיע לקורפו היא במעבורת. מעבורת לקורפו יוצאת מעיר הנמל איגומניציה. ניתן לקחת אוטובוס לאיגומניצה מאתונה ומשם לעלות על מעבורת לקורפו. ברוב המעבורות יש אפשרות לעלות עם רכב (אם תנאי הכרטיס והשכרת הרכב מאפשרים זאת).

שימו לב שהמחירים, תנאי הכרטיס והמועדים נכונים למועד כתיבת המדריך ועשויים להשתנות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל