santorini

סנטוריני עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

סנטוריני למשפחות – המדריך לחופשה משפחתית בסנטוריני עם ילדים: המלצות והסברים (כולל סרטי וידאו) למגיעים לחופשה משפחתית באי היווני סנטוריני עם ילדים – פעילויות מומלצות, חופי ים מומלצים, מסלולי טיולים והפלגות, מידע למטייל על סנטוריני וכל הדרוש לתיכנון חופשה משפחתית מושלמת

הזמנת דילים לסנטוריני   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

סנטוריני santorini הוא אי וולקאני בקבוצת האיים הקיקלידיים של איי יוון. סנטוריני שוכנת בין האיים איוס (Ios) לבין אנאפי (Anafi). היא מפורסמת בנופים הדרמטיים שלה, בשקיעות השמש המהממות מהעיר אויה (Oia), ה-Aubergine (חציל) הלבן המשונה, העיר תירה (Thira) והר הגעש הפעיל שלה. באופן טיבעי האי היווני המקסים משמש כאחד היעדים האטרקטיביים לחופשות למטייל הישראלי ומשפחות רבות מתכננות להגיע אל סנטוריני עם ילדים לחופשה משפחתית. סנטוריני ידוע גם בזכות חופים טבעיים פנטסטיים, כמו חוף פריסה (Perissa), אולי החוף הטוב ביותר של סנטוריני, חוף חלוקי האבן השחורים קמארי (Kamari), והחוף הלבן והחוף האדום.

חופשה בסנטוריני – עוד מידע למטייל

טיסות לסנטוריני – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

סנטוריני – מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בסנטוריני יוון

eSIM וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה בסנטוריני

שירות הסעות בסנטוריני

הזמינו בקישור להזמנת שירות הסעה בסנטוריני באמצעות רכב יוקרתי ונהג מקצועי. השירות האמין מכסה את כל מרכזי התחבורה הראשיים בסנטוריני.

להזמנת מונית בסנטוריני

הסעה באוטובוס מנמל התעופה של סנטוריני לבתי המלון

שירות הסעה מומלץ בהזמנה מראש ממרכזי התיירות המרכזיים של סנטוריני לנמל התעופה או חזרה. שירות ההסעה פועל לאורך כל היום ואוסף אנשים מטרקלין הנחיתות.

להזמנת שירות הסעות משדה התעופה בסנטוריני למלונות

סנטוריני למטייל

באי הקטן יחסית תמצאו מגוון עשיר של נופים וכפרים – מהארכיטקטורה המסורתית בכפר הקטן מסה גוניה שמכיל שילוב של שרידים מרעידת האדמה של שנת 1956 ווילות משוחזרות, כמו גם יקב למרגלות ההר, לכפר פירגוס, עוד כפר בולט השוכן בחלק הפנימי של סנטוריני, עם הבתים הישנים המהודרים שלו, שרידים של טירת ונציאנית ולא מעט כנסיות ביזנטיות יפות.

העיר פירה, השוכנת על פי לוע של הר געש שנמצא 300 מטר מעל הנמל שלה, היא עיר הבירה הלוהטת של סנטוריני, שילוב של ארכיטקטורה ונציאנית וקיקלידית. רחובות האבן הלבנים שלה מלאים בחנויות, טברנות, בתי מלון ובתי קפה. אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים דרך הים, אפשר לעלות על רכבת חשמלית מהנמל, או לחילופין, קחו את אחד ממאות רכבי ה-MULE שיעלו אתכם בזיגזג במעלה 588 מדרגות. אתם יכולים לנסות גם לעלות את המדרגות ברגל, אבל קחו בחשבון שהמדרגות מתפתלות וצרות בחלקים מסויימים, עם קירות נמוכים משני עבריהן, והן מכוסות בגללי חמורים, והחמורים הרבים לא זזים כדי לפנות מקום לעוברים ושבים כך שזה לא מומלץ לעשות את המסע הזה ברגל עם המזוודות, בוודאי לא אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים קטנים.

הליכה 20 דקות צפונה מהעיר פירה תביא אתכם לאימרוויגלי (Imerovigli), שם תוכלו להתרשם מהנופים המרהיבים של האי הייחודי מהכפר הקטנטן.

בקצה הצפוני של האי שוכנת העיירה איה (Oia) המאוד טיפוסית לסנטוריני. לפעמים מאייתים אותה Ia, ובהגייה: אי-אה. איה מלאה בחומות מלבנים ששקעו בתוך סלע וולקאני וכיפות כחולות העולות מעל יופיו המושלם של מפרץ אמודי (Ammoudi) הכתום המהמם. בשעת דמדומים, העיירה מושכת אליה קהל של אנשים המגיעים כדי לצפות בשקיעה. השקיעות של סנטוריני, כפי שהן נראות מאיה, הן מן היפות ביותר בעולם.

סנטוריני עם ילדים – יתרונות וחסרונות

סנטוריני הוא יעד תיירותי ידוע והנופים המהממים מושכים אליו מאות אלפי תיירים מדי שנה אבל לא כל המשפחות יוצאות תמיד מרוצות מחופשות בסנטוריני עם ילדים – מצד אחד, יש לסנטוריני את כל היתרונות של חופשה באי, עם שפע של חופי רחצה יפים, מזג אוויר נוח, מרחק קצר של טיסה מישראל, הרי געש ומעינות חמים וולקניים, אפשרויות להפלגה וגם ההיסטוריה של האי מעניינת ילדים בגיל המתאים. סנטוריני מושכת אלייה גם הרבה מאוד תיירים המעוניינים באוכל וביין אך אילו הם בד"כ נושאים פחות רלוונטיים עבור הילדים.

מצד שני, בניגוד לאיים יווניים שיותר מזוהים עם חופשה משפחתית כמו כרתים או רודוס, רוב התיירים בסנטוריני הם מבוגרים בלי ילדים. חופי הים של סנטוריני הם גם שונים מחופי הים של רוב איי הנופש ביוון כי החול בהם הוא חול וולקני שחור שיכול להתחמם מאוד תחת חום השמש (יותר מהחולות הלבנים) ואם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים כדאי לקחת זאת בחשבון. מבחינת עלויות של חופשה משפחתית סנטוריני יקרה יחסית לאופציות אחרות ביוון. בבתי מלון רבים בסנטוריני יש אווירה של מלון בוטיק וחדרים מעוצבים אך קטנים,  שלא מתאימים למשפחות שמגיעות אל סנטוריני עם ילדים ורוצות ליהנות ממעט מרחב. אם אתם מתכננים חופשה בסנטוריני עם ילדים ורוצים להיות קרובים לאטרקציות למשפחות כדאי לשקול לינה או בחוף פריסה או בחוף קמארי (Kamari).

מה לעשות בסנטוריני

קרוז באיים הוולקאניים עם ביקור במעיינות החמים

צאו לקרוז לעבר האיים הוולקאניים של אזור קלדרה (caldera region) בסנטוריני. שחו במעיינות החמים, התפעלו מהמראות הנשקפים מהר הגעש הפעיל וטיילו בכפרים המקומיים הטיפוסיים תיראסיה (Thirassia) ואויה (Oia). זיכרו – אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים קטנים עליכם לברר רפואית האם ולכמה זמן מותר להם לרחוץ במים חמים, לפי חום המים וגיל הילדים (תוכלו לבדוק זאת באינטרנט).

להזמנת קרוז בסנטוריני לאיים הוולקניים

סיור אוטובוסים בסנטוריני וקרוז לאור השקיעה

טיילו בסנטוריני ביום המשלב אוטובוס ושייט – התחנה הראשונה שלכם היא מנזר המאה ה -16 של הנביא אליאס, הממוקם 550 מטר מעל פני הים בנקודה הגבוהה ביותר בסנטוריני. תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה על פני האי כולו. היעד הבא הוא פירגוס (Pyrgos), הכפר ההררי בסנטוריני, המוכר בארכיטקטורה הקיקלדית הטיפוסית. תראו כנסיות ביזנטיות ומצודה ונציאנית כדי להשלים את הנוף הציורי. באתיניוס (Athinios) תעלו על הספינה ״המלך תיראס״ ('King Thiras) ותשוטו לכיוון הר הגעש ניאה קמני (Nea Kameni Volcano).

בחזרה באונייה תמשיכו את המסע ותעגנו באי פלאה קמני (Palea Kameni). האונייה תקרב אתכם כ-50 מטרים מהמעיינות התרמיים, שם תוכלו לטבול במי הגופרית הירוקים. אח"כ תכירו את האי תיראסיה, שהיה בעבר חלק מסנטוריני, לפני התפרצות הר הגעש. על החוף, תוכלו לשחות, לאכול ולבקר בכפר הישן מנולה (Manola), עם גרם המדרגות הספיראלי והבתים הקטנים והמיוחדים שלו.

בסיום, הספינה תיקח אתכם לנמל אמודי (port of Ammoudi) שנמצא ממש מתחת ללה. תטפסו את 300 המדרגות כדי ליהנות מאחת מהשקיעות היפות ביותר בעולם. כחצי שעה לאחר השקיעה, האוטובוס יחזיר אתכם מלה לנקודת האיסוף. אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים גדולים זה יכול להיות יום מושלם – אך שימו לב שעבור ילדים קטנים הטיפוס של 300 מדרגות עלול להיות בעייתי.

להזמנת טיול וקרוז בסנטוריני

חוויית רכיבת סוסים בסנטוריני בנוף וולקאני

התחילו את חוויית רכיבת הסוסים בסנטוריני באורוות של מגלוצ׳ורי, משם תרכבו לאורך שבילי היקבים. המשיכו לאורך השבילים הדרומיים המובילים לחוף חולי שחור מבודד. השבילים האלו נוצרו מהתפרצות וולקאנית שיצרה את האי.

במהלך הרכיבה תחלפו על פני ערוצים ועמקים החקוקים בסלע הוולקאני ותוכלו להתפעל מהנוף הייחודי של סנטוריני. הגיעו לחוף החול השחור ושם תראו חוף ולקאני ארוך, עם תצורות סלעים מרשימות ברקע. תרכבו לאורך החוף והמשיכו לעבר מעלה הגבעה כדי לראות ממראות פנורמיים של החוף והשבילים.

במהלך הטיול, יילקחו תצלומים שלכם בזמן רכיבה כדי להוסיף לאוסף הזכרונות שלכם. אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם הילדים – זו חוויה שאסור לפספס.

להזמנת רכיבת סוסים בסנטוריני

טיסת הליקופטר פרטית בסנטוריני

טוסו מעל סנטוריני בהליקופטר, חוויה עוצרת נשימה. ראו את לוע הר הגעש מהאוויר וצלמו את הנוף היפהפה ואת הים האגאי. אם אתם מתכננים טיול משפחתי בסנטוריני עם הילדים – זוהי אטרקציה שלא תישכח.

להזמנת טיסת מסוק בסנטוריני

טיול קלאסי בין אטרקציות בסנטוריני באוטובוס – כולל השקיעה של אויה

חיקרו את סנטוריני בטיול של יום מלא באוטובוס. למדו על ההיסטוריה של האי ובקרו בכפרים מסורתיים, כולל עצירה בחופים וולקניים וחווית שקיעה באויה (Oia).

מסלול הטיול במיקונוס –

אתר החפירות אקרוטירי – סיור מודרך ביישוב מינואני מתקופת הברונזה שנקבר תחת עפר וולקני במאה ה-17 לפנה״ס

החוף האדום (Red Beach) – עצירה קצרה לצילומים בחוף הוולקני הזה הידוע בשל צבע החול וצוקי הלאבה האדומים שלו.

הכפר אמפוריו (Emporio village) – סיירו בכפר ייחודי שבו תמצאו טחנות רוח המגיחות מהגבעות, ארמונות מבוצרים מימי הביניים וכנסיות.

חוף פריסה (Perissa Beach) – זמן חופשי לארוחת צהריים ושחייה בחוף החול השחור הפופולרי ביותר של סנטוריני

יקב סנטוריני – בקרו ביקב מסורתי וטעמו את היינות האופייניים לאי.

פרופיטיס איליאס (Profitis Ilias) – בקרו בפסגה הכי גבוהה באי כדי להתרשם מהמישורים החקלאיים ועד הכפר ההררי אויה.

שקיעה באויה – תיהנו מהנוף הכי מפורסם של שקיעה בסנטוריני במקום המצולם ביותר ביוון.

להזמנת טיול אטרקציות בסנטוריני

חווית מציאות מדומה – אטלנטיס האבודה The Lost Atlantis 9D Experience

גלו את כל העדויות המחברות את הסיפור המיתולוגי של אפלטון על אטלנטיס עם התפרצות הר הגעש של סנטוריני באמצעות קטעי וידאו אינטראקטיביים במופע 9D המהווה את אחת האטרקציות המובילות של סנטוריני למשפחות עם ילדים. תחקרו את אטלנטיס ותחוו את חיי היומיום שלה באמצעות חלונות וירטואליים של מציאות רבודה. לכו בעקבות אותו מסע שנתן לאפלטון את ההשראה לכתוב על העיר האידיאלית, באמצעות ציור קיר אינטראקטיבי.

בנוסף, תראו ייצוג הולוגרפי של האבולוציה הגיאולוגית של האי סנטוריני מהעידנים הפרה-היסטוריים עד היום, ואת הפילוסוף היווני אפלטון מתעורר לחיים בהולוגרמה מונפשת. דברו איתו ושאלו אותו על הפילוסופיה שלו ועל התאוריה שסנטוריני עשויה להיות מקור המיתוס של אטלנטיס.

תחוו מחדש, באמצעות החושים השונים, את רעידת האדמה, הצונאמי, וההתפרצות הגעשית שהובילה להשמדת אטלנטיס בחוויה בתשעה ממדים. תצעדו על לבה בתוך הר געש פעיל, התחפשו והצטלמו כאזרח של אטלנטיס. אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים אל תפספסו את החוויה הזו.

להזמנת אטרקציית המציאות המדומה "אטלנטיס האבודה" בסנטוריני

קרוז הקטמרן האדום של סנטוריני – כולל ארוחה ומשקאות

שוטו לעבר השקיעה של סנטוריני בקרוז בן 5 שעות על ספינת קטמראן ותיהנו מארוחת ברביקיו על חשבון הבית עם יין ומשקאות קלים. חלפו על פני החוף האדום (Red Beach) והחוף הלבן (White Beach) היפים כדי ליהנות משחייה ושנורקלינג במים. אם אתם מתכננים חופשה בסנטוריני עם הילדים – הקרוז הזה יכול להיות חוויה נהדרת.

 להזמנת קרוז הקטמרן האדום של סנטוריני

סשן צילומים של חופשה בסנטוריני עם צלם חופשות מקצועי

מתכננים חופשה בסנטוריני? תשכחו מסלפיז ולבקש מזרים שיצלמו אתכם. הזמינו (בקישור) צלם חופשות פרטי שיצלם את חופשתכם בסגנון עכשווי ואותנטי, ותחזרו הביתה עם תמונות מדהימות שלכם כדי להראות למשפחה וחברים.

להזמנת צילומי חופשה בסנטוריני מצלם מקצועי

טיול מסנטוריני לאי תיראסיה Thirassia עם ארוחת צהריים

הצטרפו לסיור של חצי יום באי תיראסיה במעבורת מסנטוריני. תיהנו ממראות פנורמיים דרמטיים של לוע הר הגעש תוך כדי טרק בתוך שטח טבעי אימתני.

חזרו 50 שנה אחורה בזמן בעודכם מגלים את האופי האמיתי של תיראסיה ממדריך מקומי. אם אתם מתכננים חופשה בסנטוריני עם הילדים ורוצים לראות עוד אי – זוהי הדרך הפשוטה והנוחה.

להזמנת טיול לתיראסיה מסנטוריני

קרוז בסנטוריני עם ארוחה ובר פתוח

התחילו את הקרוז בסנטוריני עם עצירה בחוף האדום (Red Beach) ורחצה מרעננת. משם, המשיכו עם שיט נעים לאורך החוף הלבן (White Beach), ההר השחור (Black Mountain) ובית המגדלור (Light House) הגדול, דרומית ללוע הר הגעש.

נצלו את ההזדמנות לחקור את החופים הוולקאניים הנטושים ותנו לצבעים המרהיבים לתעתע את החושים שלכם, או אם אתם מעדיפים, תוכלו לנוח ולהשתזף על המרפסת. לאחר מכן, תפנו לעבר המעיינות החמים ותוכלו להרגיש את האנרגיה הוולקאנית ולחוות את רוח האי. כזכור, אם אתם מתכננים טיול בסנטוריני עם ילדים קטנים, וודאו האם מותר להם לרחוץ במים החמים (לפי הגיל).

הספינה תעגון לארוחה מעולה על הסיפון, עם יין וקינוח. לאחר מכן, תפנו חזרה לנמל וליחאדה ותשוטו לעבר לוע הר הגעש הקסום ואל דרום סנטוריני

להזמנת קרוז בסנטוריני כולל ארוחה

פירה: מופע חתונה יוונית בתיאטרון הדלת הלבנה

בחוויה זו תהיו אורחים במופע המדמה חתונה יוונית. תבלו בין השחקנים ורקדני החתונה ותיהנו מריקודי זורבה, סירטקי ושירים יווניים מפורסמים. תיהנו ממנות מזדס ואפילו תשברו צלחות!

להזמנת מופע החתונה היוונית בסנטוריני

הכפרים המסורתיים של סנטוריני ושקיעה באויה

קחו הפסקה מחופי החול השחורים של סנטוריני בסיור מודרך בסנטוריני של יום שלם בחפירות המינואיות, בכפרים מסורתיים, בבירה העתיקה וביישובים עתיקים הקבורים מתחת לאדמה. סיימו את היום באויה כשאתם מתבוננים בשקיעה מהקצה הצפוני ביותר של האי.

לאחר איסוף מבית המלון, תסעו באוטובוס ממוזג לאתר הארכיאולוגי אקרוטירי כדי לחקור עיר עתיקה שקפאה בזמן לאחר התפרצות געשית לפני 3,600 שנה. התלוו למדריך ולמדו על העיר המינואית לפני התרחשות האירוע ההרסני. טיילו לאורך הרחוב הראשי המנוקד בחנויות ישנות ובבתי מפעל של העיר העתיקה. למדו הכל אודות חפצי הקרמיקה המסורתיים, כגון ה- pithoi (כד חרס). הביטו ביראת כבוד על חורבות מבנים רבי קומות המתוארכים למאה ה -16 והתרשמו ממערכת הניקוז המורכבת המרמזת על תרבות הרבה יותר מתקדמת מכפי שנראה לעין. טיילו לאורך הרחוב הראשי, המלא בחנויות ובמחסנים ישנים מהעיר העתיקה. ולמדו על חפצי הקרמיקה המסורתיים, כגון  פיאלה  (חרס).

לאחר מכן תמשיכו לכיוון חוף Perissa ותיהנו מזמן חופשי לארוחת צהריים באחד החופים החוליים הארוכים ביותר של האיים הקיקלאדים והחוף הפופולרי ביותר של סנטוריני. התחנה הבאה תהיה בכפר סמוך, שם תוכלו לטייל ולגלות את קסמו של אחד הכפרים המסורתיים העתיקים והאותנטיים ביותר בסנטוריני, שנבנו בצורת מבוך קטן ולבקר במבצר ימי הביניים (המאה ה-15).

תטעמו יינות ייחודיים של סנטוריני ותלמדו על אחד הכרמים העתיקים ביותר באירופה בעודכם מתפעלים מהנוף המרהיב של הר הגעש. תעצרו בהר Profitis Ilias שבו תסיימו את הסיור שלכם עם עצירה קצרה בפסגה הגבוהה ביותר של סנטוריני (567 מטר), כאן תוכלו להתרשם מהנוף המרשים של האי כולו.

תפגשו את המדריך שלכם שוב בשעות הערב המוקדמות לנסיעה לאויה, כפר יווני מובהק שידוע בבתי קובייה לבנים ובכנסיות בעלות כיפות כחולות. הצטרפו להמוני האנשים הנוהרים לאויה כדי לחוות את השקיעה שלה, וטיילו ברחובות המשקיפים אל המצוק המשקיף על לוע הר הגעש המרהיב. עקבו אחר המדריך שלכם אל חורבותיה של טירה ונציאנית, המכונה ה-Kastro של אויה, והביטו למטה מהכפר ומלוע הר הגעש לעבר הים, ואז חיזרו לאוטובוס להסעה חזרה למלון שלכם.

להזמנת טיול הכפרים המסורתיים בסנטוריני

סיור אוכל בפירה – 4 שעות עם טעימות

התחילו את היום עם קפה יווני מסורתי אחרי שתיפגשו עם מדריך קולינרי מקומי בכיכר הכפר Firostefani הקרוב לפירה, בו תתפעלו מהנופים היפהפיים. הסיור מתחיל בהליכה לעבר הכנסייה המפורסמת עם הכיפה הכחולה – מקום נהדר לצילומים, ולאחר מכן אכילת מנת מזה בטברנה מסורתית. משם תצעדו לכיוון פירה בשביל הרגלי הנמצא ממש בקצה לוע הר הגעש, ומשם תראו עוד נופים מהממים לעבר הים והר הגעש.

בעיר פירה בירת סנטוריני תוגש לכם בירה מקומית. אח"כ תלכו בעקבות המדריך דרך הסמטאות ההיסטוריות והשבילים הנסתרים של פירה, עם עצירות שונות לדגימת טעמים מקומיים, כולל טעימת שמן זית ומנת סופלאקי – אוכל הרחוב היווני האולטימטיבי. תבקרו בשוק היומי המציע דגים טריים וירקות, ותטעמו דבש אורגני. לאחר מכן תיהנו מארוחת טברנה עם נוף של לוע הר הגעש. לקינוח תעצרו לאכול את הסופגנייה היוונית לוקומדס.

הסיור נותן לכם היכרות טובה עם המטבח היווני בצורה כיפית ואינפורמטיבית מנקודת מבט מקומית, ומציג לא רק את הטעמים ואת המרכיבים של המטבח הים-תיכוני, אלא גם את יופייה של סנטוריני כיעד תיירותי נבחר. המקומיים – מבעלי הטברנות ועד החקלאים, ממכיני הסופלאקי ועד יצרני הדבש – הם כולם חלק מהסיור הזה וישמחו לשתף אתכם בידע שלהם.

להזמנת טיול אוכל בסנטוריני בעיר פירה

קרוז שקיעה בסנטוריני עם ארוחת ערב בתיראסיה ובהרי הגעש

הערב יתחיל עם איסוף מבתי המלון ולאחר מכן תסעו אל נמל אתיאיוס (Athinios), שם תעלו על אונייה שתפליג לאי ניאה קאמני (Nea Kameni) שם תהיה לכם ההזדמנות לטפס אל פסגת הר הגעש.

המשיכו משם לפאליה קאמני (Palia Kameni) כדי לצלול ולשחות במעיינות החמים שנוצרו על ידי הכוחות התת-מימיים של הר הגעש. הפליגו מעל המכתשים התת מימיים לאי Thirasia, ותעגנו קרוב לחוף כדי להירגע עם ארוחת ערב הכוללת מזנון של רול עוף, רול חזיר, אורז ותפוחי אדמה אפויים, בליווי סלט יווני, צזיקי, לחם ופירות עונתיים – כל זה מוגש עם יין מקומי.

ההפלגה מתרחשת בזמן השקיעה, ומהווה הזדמנות לחוות את האווירה הרומנטית של סנטוריני מהמים.

להזמנת קרוז שקיעה בסנטוריני

טיול אוטובוס – הנקודות המלכותיות של סנטוריני

התחילו יום של טיול מודרך בסנטוריני עם הנוף עוצר הנשימה של מנזר הנביא אליאס (Prophet Elias Monastery) ובקרו במנזר הציורי. לאחר מכן, גלו את הכפר פירגוס (Pyrgos), אחד הכפרים היפים ביותר בסנטוריני.

המשיכו לחפירות של אקרוטירי (Akrotiri Excavations), אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר באזור. אקרוטירי הוא מבנה עצום, שהיה מאוכלס בעבר על ידי 200 משפחות והשתמר תחת לבה של הר הגעש. לאחר מכן, יהיה לכם זמן פנוי (כ 40 דקות) לבילוי בחוף האדום, שם תוכלו ליהנות מתצורות צבעוניות של ההרים ו/או לבקר במפרץ אקרוטירי לקפה או ארוחת צהריים עם מנות יווניות מסורתיות ואוזו (לא כלול במחיר).

משם תמשיכו אל העיר פירה (Fira Town), בירת האי שבה טיול קצר ייתן לכם את ההזדמנות לצלם תמונות מרהיבות של לוע הר הגעש. תוכלו גם לקנות מזכרות או ליהנות ממאכלים מסורתיים מסנטוריני. התחנה האחרונה היא הכפר אויה (Oia), שם תחוו את השקיעה המפורסמת בעולם.

להזמנת טיול מודרך בסנטוריני באוטובוס

סיור ערב באויה ופירה בקבוצה קטנה

התחילו את הסיור בערב עם איסוף מהמלון. נהג ומדריך טיולים דובר אנגלית יקבל אתכם בברכה לרכב יוקרתי ובמהלך הנסיעה סביב האי המרהיב, תלמדו על ההיסטוריה של סנטוריני.

לאחר כ -30 דקות נסיעה, תגיעו לכפר אויה כדי לגלות את הכפר המדהים הזה, ולהיכנס לטירה של אויה, אחד המקומות הפופולריים והרומנטיים ביותר שמהם אפשר ליהנות מהשקיעה. יהיה לכם שפע של זמן לשוטט בסמטאות, לעשות קניות ולצלם תמונות קסומות.

לאחר שתשאירו מאחור את הכפר אויה תגיעו לעיר הבירה של סנטוריני, פירה.

הנהג יוריד אתכם קרוב ככל האפשר למרכז העיר, שם תגלו את הברים העתיקים ביותר באי והירגעו עם קוקטייל או ארוחת ערב רומנטית עם נוןף אל לוע הר הגעש. שימו לב שזהו איננו סיור מתאים עבור משפחות המגיעות לסנטוריני עם ילדים קטנים – תחזרו לרכב בשעה 23:30 בלילה, ואז תוחזרו למקום הלינה שלכם.

להזמנת טיול לילה באויה ופירה

טיול אופניים חשמליות בסנטוריני מסביב לאי

טיול האופניים בסנטוריני מתחיל באמפוריו (Emporio). תעצרו בעיר העתיקה קסטלי (Castelli) וכדי להתפעל מהרחובות והבתים הצרים היפים. לאחר מכן תמשיכו בסיור דרך כבישי היין אל מגלוצ'ורי (Megalochori), שם תעצרו לטעימות יין באחד היקבים העתיקים ביותר בסנטוריני, Venetsanos, או לקפה יווני או מיץ בבית קפה מקומי. תמשיכו לאורך הדרך המסורתית של מגלוצ'ורי כדי ליהנות מהנוף של לוע הר הגעש.

למסע בחזרה, תשתמשו במסלול אחר, דרך הכרמים ותעברו מתחת לטחנות הרוח של אמפוריו. אם אתם מעוניינים להזמין טיול בסנטוריני עם ילדים המורגלים לרכיבה על אופניים חשמליות זוהי אופציה מומלצת.

להזמנת טיול אופניים חשמליות בסנטוריני

סיור ארכיאולוגיה בסנטוריני לחפירות אקרוטירי והחוף האדום

הזמינו בקישור טיול בסנטוריני ותבקרו במנזר הנביא אליהו (Prophet Elias Monastery), בכפר מגלוצ׳ורי (Megalochori village) ובחפירות אקרוטירי (Akrotiri Excavations) עם מדריך. משם, תמשיכו לחוף האדום  (Red Beach) ולחוף פריבולוס (Perivolos Beach). אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בסנטוריני עם הילדים זה יכול להיות שילוב טוב בין ארכיאולוגיה לחופי ים שיספק את כל בני המשפחה.

להזמנת טיול בסנטוריני – ארכיאולוגיה וחופים

טיול באקרוטירי – סיור פרטי מודרך בעיר פרה-היסטורית

סיור מודרך של שעתיים באקרוטירי, יישוב עתיק בסנטוריני שכוסה באפר בשנת 1500 לפנה"ס. במהלך הסיור, תעקבו אחר המדריכים שלכם דרך העיר העתיקה כדי לראות כיצד היא מאורגנת. תשמעו על האירועים הטרגיים שקברו את העיר לאחר התפרצות געשית, ותלמדו כיצד היא נשמרה היטב.

תגלו את הדרך בה אנשים חיו לפני 4,000 שנים כשאתה מטיילים בבתים פרטיים ובבניינים ציבוריים ומתבוננים בסימנים של תשתית מתוחכמת מלפני אלפי שנים. תוכלו גם לראות חלק מהגרפיקה המפורסמת, כולל כלי חרס, רהיטים וציורי קיר מהעבר הרחוק, ולגלות את העבודות הנוספות המאוחסנות במוזיאון הסמוך. אם אתם מתכננים טיול בסנטוריני עם הילדים ומעוניינים לשלב גם קצת היסטוריה והעשרה – זו הזדמנות מושלמת.

להזמנת טיול מודרך באתר הארכיאולוגי בסנטוריני – אקרוטירי

שיעור בישול בסנטוריני עם סיור טעימות יין

גלו את הטעמים הים-תיכוניים של סנטוריני, בקרו בשני יקבים ודגמו יינות מקומיים. השתתפו בשיעור בישול במסעדה מסורתית ותיהנו מההשקעה בסיור זה לקבוצות קטנות או למשפחות.

להזמנת שיעור בישול וטיול טעימות יין בסנטוריני

הפלגת דיג מסורתית בסנטוריני עם ארוחת צהריים טרייה

הזמינו כרטיסים בקישור לחוויה מיוחדת בסנטוריני, תיהנו מאיסוף מהמלון במיניוואן מפואר, ולאחר מכן טפסו על סיפון סירת דיג מסורתית מעץ ותפליגו עם קפטן Anthi. תלמדו טכניקות דיג שונות מהצוות בזמן שהם מנסים לתפוס שרימפס ותמנונים. תהיה לכם הזדמנות לעזור או פשוט לעמוד מהצד ולצפות בהתפעלות. לאחר מכן, תעגנו בחוף האדום, בחוף הלבן או בחוף השחור, הנחשבים לאזורי הדיג הטובים ביותר באי. הצוות יספק לכם חכות ופתיון ותצפו בהדגמה לפני שתתחילו בדיג. לאחר מכן יוגש לכם משקה מקומי וארוחת צהריים הכוללת דגים טריים. תשוטו בחזרה לנמל כדי ליהנות מהנופים המדהימים של קו החוף הדרומי של סנטוריני שאינם נראים מהיבשה. אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת בסנטוריני למשפחות – זהו יום שלא תשכחו.

להזמנת הפלגת דייג בסנטוריני

סיור בסנטוריני – מסה גוניה, פירגוס ואויה

טיול מודרך בסנטוריני לכפרים אותנטיים עם הארכיטקטורה המסורתית שלהם. תחילה בקרו בכפר מסה גוניה (Mesa Gonia) שנהרס לחלוטין במהלך רעידת האדמה הגדולה של 1956 ולכן נקרא גם ״כפר רפאים״. תוכלו לטייל בכפר – שכיום שוב מאוכלס- ולהתפעל מהאדריכלות המקסימה.

לאחר מכן תגלו את הכפר פירגוס (Pyrgos), אחת הנקודות הגבוהות ביותר על סנטוריני, והארכיטקטורה הטיפוסית לאיים הקיקלדים. התפעלו מהכנסיות הביזנטית וממבצר ונציאני. תיהנו מנופים נפלאים של האיזור הצפון-מערבי של סנטוריני. סיימו את הסיור באויה (Oia) עם השקיעה הבלתי נשכחת שלה.

להזמנת טיול מאורגן בכפרים בסנטוריני

סיור טעימות יין בסנטוריני עם נוף שקיעה באויה

התחילו את הסיור עם ביקור ביקב Venetsanos, הנמצא במיקום המרהיב ביותר בסנטוריני, עם נופים מדהימים לעבר לוע הר הגעש והאיים הוולקניים. תוכלו לגלות עיצובי מבנים בלתי רגילים, של מבנים הנבנים מלמעלה ונעים כלפי מטה לפני טעימת שלושה יינות מובהקים של האזור.

המשיכו אל מוזיאון היין במסה גוניה והצצה אל תוך אורח החיים של יצרני היינות כפי שהיה פעם. המוזיאון היחיד במינו ממוקם בתוך מערה באורך 300 מטר שהינה מבוך טבעי השוכנת שמונה מטרים מתחת לקרקע, והוא פרי עמלן של עשרים שנות עבודה קשה של משפחת קוטסוגיאנופולוס. במוזיאון תלמדו על שלבי תהליך ייצור היין, כולל חריש בכרמים, ולאחר מכן קציר, דחיסה ושקילה של הענבים, על מגוון המכונות הדרושות כדי להפוך את היין למה שהוא היום. בנוסף, תרעננו את החך שלכם על ידי טעימת היינות הוולקניים הידועים של המשפחה. התחנה האחרונה שלכם תהיה במיקום מרכזי באויה, בו תוכלו להתבונן בשקיעה.

להזמנת סיור טעימות יין בסנטוריני

טיול טרקטרונים בסנטוריני

גלו את הטבע היפהפה והמגוון של סנטוריני עם סיור טרקטרונים מודרך. הקשיבו לסיפוריהם של המקומיים המתארים את אהבתם לאיים הקיקלדיים המדהימים כשאתם עוברים מנקודה לנקודה ונהנים מהנופים המרהיבים של האי.

להזמנת טיול טרקטרונים בסנטוריני

גולות הכותרת של סנטוריני – סיור צילומים

גלו את האטרקציות ואת האוצרות הנסתרים של סנטוריני בסיור תמונות עם מדריך שהוא צלם מקצועי. צלמו את התמונות הטובות ביותר בעודכם עורכים מסע בכפרים, בחופים ועוד. התאימו את הטיול יחד עם המדריך לפי טעמכם האישי ורמת הכושר שלכם – אם אתם מתכננים טיול בסנטוריני עם הילדים ניתן יהיה להתאים את הטיול לטעם המשפחה.

להזמנת טיול צילומים בין אטרקציות בסנטוריני

צלילה בסנטוריני

התחילו ממפרץ אמודי (Ammoudi) היפה, שם הסירות של מועדון הצלילה. צוות מקצועי יסייע לכם במציאת חליפת צלילה בגודל הנכון ואת כל הציוד הדרוש. בהתאם למזג האוויר ולרמת הניסיון של הקבוצה, תבקרו במבחר האתרים הטובים ביותר באזור איי קלדרה והאיים הוולקניים. צאו לשיט בסירה לשני מקומות צלילה שונים.

בעולם התת ימי של סנטוריני, תצללו אל תוך מים כחולים צלולים בין שוניות, תצורות לבה, הריסות, וצוקים. באתרים שמסביב לאיים תתנסו בצלילת לצד צוקים וצלילת מערות. בסוף הפעילות, תחזור למפרץ Amoudi ואל נקודת ההתחלה. הפעילות מיועדת לבעלי רישיון צלילה.

להזמנת צלילה בסנטוריני

סיור בכפר מגלוצ׳ורי – טעימות אוכל בחווה וסיור יין

גלו את העיירה היפהפיה מגלוצ׳ורי. תיהנו משתי חוויות של טעימת יינות מקומיים. בקרו בחוות Andryo וראו את התוצרת המקומית הטרייה.

להזמנת סיור אוכל במגלוצ׳ורי בסנטוריני

טיול לילי בסנטוריני עם ארוחת ערב יוונית וטעימות יין

תיהנו מטיול ערב שלו לאורך שביל הטרקים Fira-Oia כשאף אחד אחר אינו בסביבה. צפו בשקיעה והתפעלו מנופים המדהימים המשתקפים מעל אורות האי והר הגעש. טעמו יינות מקומיים ותיהנו מארוחה יוונית נהדרת.

להזמנת טיול לילי בסנטוריני

סיור הליכה בעיר פירה עם טעימות יין

סיור התמצאות בפירה שמתחיל מול בית המלון אטלנטיס (Atlantis Hotel) הממוקם במיקום מרכזי. תשוטטו ברחובות המרוצפים של פירה, עיירה שבה חיים כאלפיים איש.

להזמנת טיול רגלי בפירה בסנטוריני

סיור פרטי בסנטוריני עם נגישות

סיור מודרך פרטי בסנטוריני, אידיאלי לפנסיונרים ואנשים עם מוגבלויות פיזיות. הסיור יוצא במיניוואן המצוייד ברמפה מיוחדת לאנשים בכסאות גלגלים שמעביר אנשים בצורה נוחה ובטוחה לכל האטרקציות בסנטוריני.

להזמנת סיור בסנטוריני עם נגישות לבעלי מוגבלויות

סיור בסנטוריני – 6 שעות בכפרים נסתרים

סנטוריני כולל כפרים רבים, שבכל אחד מהם מסתתרת חתיכת היסטוריה. הכפרים החבויים מדגישים את את הפן המסורתי של סנטוריני. חוו את האי במסלול שנמצא מחוץ לדרך הרגילה של המטיילים, בסיור פרטי של 6 שעות בליווי מדריך מנוסה. בקרו במקומות נסתרים, בכנסיות, בטברנות דגים מקומיות ובמסעדות, כולל הכפר מגלוצ׳ורי, המתאפיין במאות בתים לבנים, יקבים גדולים וכנסיות יפהפיות.

המשיכו לאורך הסמטאות הצרות והבתים הציוריים של הכפר אמפוריו, שם תמצאו טירה ונציאנית ומצודה המתוארכת לימי הביניים. בקרו במסה גוניה (Mesa Gonia), אחד הכפרים שבהם מרבים חיות משק.

העצירה הסופית היא בחוף הוולקאני  Perivolos, רצועת חוף של חול שחור שנראית כאילו היא נמשכת לנצח. כאן יהיה לכם זמן חופשי לבלות בחוף המפורסם. התענגו על מנות מסורתיות של סנטוריני באחת הטברנות המשפחתיות או שבו ליהנות מהבידור המוצע כאן בחודשי הקיץ.

להזמנת טיול מודרך בסנטוריני בכפרים הנסתרים

שיעור גלישת רוח בסנטוריני עם מדריך

שיעור מודרך שמטרתו לתת לכם טעימה מגלישת רוח שלב אחרי שלב. תלמדו את העקרונות הבסיסיים ואחר כך תצאו למים בלווייתם של מדריכי VDWS מוסמכים.

להזמנת שיעור גלישת רוח בסנטוריני

סיור יין בסנטוריני של חצי יום

תטעמו את היינות הוולקניים של סנטוריני ויינות יווניים אחרים בסיור בקבוצה קטנה או בסיור פרטי בסנטוריני של חצי יום. בקרו בשלושה יקבים נודעים ותטעמו 12 סגנונות יין שונים, המוגשים עם גבינות וחטיפים.

להזמנת טיול יין בסנטוריני

סנטוריני עם ילדים – 7 המלצות

צאו לשיט האוניה אל הר הגעש

זהו מסלול הפלגה מפורסם, אחת מגולות הכותרת של סנטוריני, בוודאי כאשר מדובר על סנטוריני עם ילדים. האונייה (אין צורך להזמין מקום מראש) תיקח אתכם קודם להר הגעש, שם עוצרים ומטפסים למעלה כדי להתבונן בכמה מן המכתשים שנוצרו באיזור ההר כתוצאה מהתפרצויות הר הגעש בעבר. משם הספינה שטה למעיינות המים החמים של סנטוריני, ואחר כך תעצור בים בנקודה מסויימת ותאפשר לכם לשחות במי הים החמימים סמוך לאחד מהרי הגעש אשר הפעילות הוולקנית שלו מחממת את המים. לאחר מכן תאכלו ארוחה יוונית מצויינת על סיפון האונייה, ולאחריה תשוטו סביב האי, לתצפית קרובה על צוקי הקלדרה המרשימים. היום יסתיים עם צפייה בשקיעה וריקודים יווניים מסורתיים על סיפון האונייה לפני החזרה לנמל.

חופי הים של סנטוריני (בשעות הבוקר)

חופיה של סנטוריני הם ללא ספק מיוחדים, עבור ילדים רבים הם קסומים אבל עבור ילדים אחרים הם עלולים להיות מאכזבים, תלוי בטעם האישי. החול השחור והכהה הוא בהחלט מראה ייחודי ומרשים כאשר מגיעים אל סנטוריני עם ילדים והוא הופך את החוויה לייחודית. אבל מצד שני, החול השחור יכול להתחמם לטמפרטורות מאוד גבוהות בשמש וקשה ללכת עליו ולכן הקפידו שלילדים יש כפכפים או סנדלים מתאימות. חשוב לדעת שהחול השחור לא מתחמם לפני הצהריים, אז משפחות שמגיעות לחוף מוקדם יכולות ליהנות מהשלווה והשקט של כמה מן החופים המדהימים ביותר באיי יוון. החוף המומלץ ביותר בסנטוריני למשפחות עם ילדים הוא חוף פריסה (Perissa).

שחייה בים ליד הצוקים מתחת לאיה (Oia)

אם תשאלו את תושבי סנטוריני מהו המקום הטוב ביותר לשחייה בסנטוריני הם כנראה יכוונו אתכם אל הצוקים שמתחת לאיה. שאלו באיה איך להגיע לחוף המקסים הזה הנמצא ליד מפרץ אמודי (Ammoudi Bay). יש גם מספר מסעדות ביישוב הקטן השוכן למרגלות הצוקים. התחושה היא כאילו אתם נמצאים בכפר דייגים, וזוהי דרך נהדרת לבלות את שעות אחר הצהריים עם הילדים בסנטוריני.

פארק המים של סנטוריני – Santorini Water Fantasy

יש בסנטוריני פארק מים לא ענקי אבל נחמד – פארק המים של סנטוריני ממוקם בחוף פריסה, וכולל שלוש בריכות, שלוש מגלשות מים ומשחקייה לילדים. זוהי האטרקציה היחידה בסנטוריני למשפחות שבאמת ממוקדת בילדים ואם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים ליותר מיומיים כדאי לבקר בפארק.

טיול ברחובות ובסמטאות של פירה (Thira) ואיה (Oia)

העיירות הקסומות של סנטוריני משלבות נופים נהדרים ורחובות מסותתים באבן עם ניחוחות של תקופות קדומות שיכולים לקסום גם לילדים. צאו לטיול רגלי, קנו לילדים גלידה או קרפים, וספרו לילדים על הרי הגעש המתפרצים והתרבות העשירה של יוון.

טיול רגלי מפירה (Fira) לאיה (Oia)

זהו טיול רגלי של 10 ק"מ, כך שהטיול מומלץ רק למשפחות המגיעות אל סנטוריני עם ילדים גדולים יותר, אבל מדובר בטיול מומלץ ויוצא דופן. המסלול לא מסובך ולוקח בערך 3 שעות עם ילדים גדולים, כדאי להתחיל אותו מוקדם בבוקר כדי לסיים לפני שהשמש מתחילה להעיק באמת בשעות הצהריים. בסיום הטיול כדאי לשבת לארוחת צהריים לאחת המסעדות באיה, ומשם אפשר לקחת אוטובוס או מונית בחזרה לפירה.

סיורים בעיירות פירגוס (Pyrgos) ואמבוריו (Emborio)

פירגוס ואמבוריו הן שתי ערים היסטוריות נהדרות בסנטוריני, עם אדריכלות קדומה היוצרת מבוך מעניין של סמטאות ומדרחובים. פירגוס שוכנת על גבעה שבפסגתה טירת עתיקה. אמבוריו ממוקמת בשטח מישורי והיא קטנה יותר, אבל בשתיהן יש המון הזדמנויות למשפחות ללכת לאיבוד בכיף ולספוג את האווירה של יוון העתיקה.

סנטוריני עם ילדים
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובות 2

  • סנטוריני… גן עדן עלי אדמות!
    סנטוריני היא אי דמוי חצי ירח כשבחלקו הפנימי צוקים מרהיבים הנקראים "קלדרה". הטיסה לסנטוריני הוזמנה כבר בפברואר ופינטזנו עליה עד להגעתנו באמצע יולי – יש לציין כי כל הפנטזיות התממשו – ממש הגשמת חלום!
    שכרנו רכב מבעוד מועד מהארץ (מומלץ) ולנו במלון המדהים Astarte Suites הממוקם באקרוטירי על הסלע הוולקני של סנטוריני. קיבלנו יחס VIP. היוונים מאוד מסבירי פנים, חייכנים, חמימים ונעימים. השירות במלון היה לא פחות ממצוין, אם לא יותר. הבריכה האינסופית המשקיפה אל הים מרהיבה ביופיה.
    בערב הראשון בילינו בפירה היפהפייה, בירת סנטוריני, ובה חיי לילה פעילים.
    הזמנו שייט מפירה להר הגעש Nea Kameni. ירדנו לסיור רגלי בעליות ההר, ככלל, סנטוריני מתאפיינת בעליות ומורדות רבות, צפינו במס' לועות של הר הגעש וכשהגענו אל ראש ההר, נגלה לעיננו מראה עוצר נשימה. בהמשך שטנו לבריכת נביעה חמה טבעית של הר הגעש וקפצנו לתוכה. קינחנו בארוחת צהריים באי קטן מול סנטוריני – Therasia, באחת הטברנות המיוחדות.
    סנטוריני ידועה בשקיעות המרהיבות שבה. אפשר לצפות בשקיעה מאייה. מקום מומלץ הוא בר הבריכה הציבורית, Lioyeerma Lounge Café Pool Bar. אנו בחרנו לצפות בשקיעה מאזור המגדלור הממוקם בחלק הדרום מערבי של האי ((Akrotiri light house – יותר אינטימי (ישנה תמונה של המגדלור כשלרגלי ההר שמתחתיו ישובים מס' אנשים).
    אייה היא כפר מדהים הבנוי, כמו פירה, על מצוק הנשפך לים. לא לוותר על סיור בסמטאות הציוריות והרומנטיות של אייה, אשר ממנה נשקף נוף עוצר נשימה.
    החופים שבהם שהינו הם החוף האדום הנקרא על שם צבע הסלע והחול הוולקני. החוף מוקף בהרים בגוון משגע וממוקם בלגונה נסתרת. המים צלולים ונעימים – לא לוותר! מהחוף האדום שטנו ב"סירת מונית" אל החוף הלבן ואל החוף השחור שכמו החוף האדום, נקראים כך אודות צבע הסלע המצוי בהם. החוף השחור בעל מראה מיסטי ומהפנט. חוף נוסף ששהינו בו הוא חוף פריסה הממוקם בצדו המזרחי של האי. גם הוא חוף חלומי עם חול שחור ונעים. צוק ענק בצדו הצפוני של החוף נשפך אל הים ומוסיף גם הוא למיוחדות החוף. מצאנו שם שקט ורוגע, ים צלול ונעים.
    עיירה יפהפייה שבחרנו לבקר בה היא Kamari ובה חוף גדול ויפהפה. שפע של מסעדות, חנויות ומלונות קטנים עם בריכות הפרושים לאורך החוף. האווירה בעיירה היא קסומה ונעימה.
    מצאנו בסנטוריני את פיסת גן העדן הפרטית שלנו – מומלץ בחום!

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל