השכרת רכב בחו"ל סנטוריני santorini

השכרת רכב בסנטוריני יוון

השכרת רכב בסנטוריני – המדריך המלא: השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים בהשכרת רכב באי היווני היפהפה, טיפים חשובים שיעזרו לכם להזמין השכרת רכב בסנטוריני באופן הטוב והמשתלם ביותר וגם סרטון וידאו המתעד נהיגה בסנטוריני מקצה האי לקצה השני שיסייע לכם להתכונן לנהיגה בסנטוריני

הזמנת דילים לסנטוריני   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

השכרת רכב בסנטוריני ( santorini ) ביוון היא הדרך הטובה לראות את האי היפהפה כולו כי האוטובוסים לא מגיעים לכל מקום באי, ומלאי המוניות מוגבל. כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בסנטוריני השתמשו במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שמתעדכן ברציפות במחירים בכל חברת השכרת רכב בסנטוריני הנחשבת אמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית. מלאו את הטופס שלמטה – בשדה ארץ ביחרו את יון, ולאחר מכן בשדה עיר ביחרו את santorini – סנטוריני. לאחר מכן ביחרו את תחנת האיסוף בסנטוריני – המקום אליו תרצו להזמין השכרת רכב בסנטוריני – מבין האפשרויות השונות: שדה התעופה של סנטוריני, נמל סנטוריני, העיר התחתית של סנטוריני, העיר פירה או מסריה (ערים בסנטוריני). לסיום הכניסו את התאריכים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בסנטוריני וליחצו חפש – וביחרו את המחירים הזולים ביותר מבין כל חברות השכרת הרכב בסנטוריני עבור האוטו שאתם מעוניינים לשכור

השכרת רכב בסנטוריני יוון מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בסנטוריני – עוד מידע למטייל

טיסות לסנטוריני – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

סנטוריני – מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בסנטוריני יוון

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בסנטוריני – טיפים חשובים

אם אתם מגיעים לחופשה בסנטוריני בין יוני לספטמבר, זוהי העונה העמוסה בתיירות באי בה יש את הביקוש הגבוה ביותר להשכרת רכב בסנטוריני, ולפעמים בחברות השכרת הרכב פשוט אין מכוניות, ומכיוון שסנטוריני היא אי, קשה מאוד לשלוח מכוניות נוספות מיוון היבשתית וכתוצאה יש תיירים שפשוט לא מוצאים רכב ולכן מומלץ מאוד להזמין השכרת רכב בסנטוריני זמן רב מראש לפני חופשה בסנטוריני בקיץ.

שימו לב גם שרוב המכוניות המושכרות בסנטוריני הן עם גיר ידני ולא אוטומטי. אם אתם מעוניינים ברכב אוטומטי בסנטוריני מומלץ מאוד להזמין רכב זמן רב מראש.

כמובן, אם אתם מתכננים חופשה בסנטוריני לכמה ימים של "בטן גב" בבית מלון, נהנים בבריכה, ואולי מטיילים ליום אחד בנופים של קלדרה (Caldera), אויה או לפירה, כנראה שאין צורך בהשכרת רכב בסנטוריני.

אבל השכרת רכב בסנטוריני מומלצת מאוד לטיול בסנטוריני, בעיקר אם בית המלון או מקום הלינה שלכם לא נמצא בעיר פירה. פירה, בירת סנטוריני, היא הצומת הראשית של קווי האוטובוס של סנטוריני ויש קו אוטובוס ישיר מפירה כמעט לכל ידע בסנטוריני. אבל אם אתם בחרתם בית מלון או דירת נופש ביישובים אחרים על סנטוריני כמו למשל אויה (Oia) או אימרוויגלי (Imerovigli) כדי לטייל בסנטוריני ללא רכש שכור תצטרכו לקחת אוטובוס אחד לפירה ומשם אוטובוס אחר ליעדים תיירותיים בסנטוריני כמו חוף קמארי (Kamari) או פריסה (Perissa) או אקרוטירי (Akrotiri). אם למשל תרצו לנסוע מאויה לאקרוטירי וגם לקמארי באותו יום, מסלול סביר מאוד ברכב שכור, בתחבורה ציבורית תצטרכו לקחת 8 אוטובוסים כי כל הקווים עוברים רק מפירה ליעדים ואין קווים בין היעדים השונים בלי לחזור לפירה בכל פעם.

יש מדינות בהן מומלץ מאוד לא לשכור את הרכב בשדה התעופה בגלל האגרות הגבוהות, אך בסנטוריני המצב הפוך – התורים בשדה התעופה למוניות ארוכים מאוד ועובדים בבלאגן ורבים מתחילים להתעצבן דווקא בתחילת החופשה. בסנטוריני בהחלט כדאי להזמין את הרכב לשדה התעופה (אם אתם מגיעים לסנטוריני בטיסה כמובן, יש גם אפשרות להזמין השכרת רכב בנמל סנטוריני אם אתם מגיעים בהפלגה לסנטוריני). אפשרות נוספת אם אתם מגיעים לסנטוריני במעבורת, קחו מונית או אוטובוס מהנמל לערי פירה Fira ואיספו את האוטו השכור שם, זה יכול לצאת זול יותר.

יוום אמנם נחשבת חלק מאירופה אבל המנטליות קצת שונה לפעמים ויש תיירים רבים בסנטוריני שהתלוננו על כך שחברות השכרת רכב בסנטוריני חייבו אותם על נזק לרכב למרות שהם החזירו את הרכב ללא נזק. לכן מומלץ מאוד לצלם את הרכב מבפנים ומבחוץ ולהקפיד על כך שכל חבלה או שריטה מצויינת בטופס הנזק שממלאים בקבלת הרכב מחברת ההשכרה.

יש בסנטוריני גם אפשרויות להשכרת קטנוע או טרקטורון, אך הדבר איננו מומלץ בגלל המספר הגבוה של תאונות הנגרמות לכלי רכב כאלה הנהוגים ע"י תיירים בסנטוריני.  רכבים כאלה, אם אתם מיומנים בנהיגה בהם, יכולים להיות טובים לטיולים קצרים, אבל סנטוריני לא קטן וכדי להגיע מצד אחד של האי לצידו האחר, למשל מאויה לאקרוטירי או מפירה לחופים המרוחקים יותר באמצעות טרקטורון או קטנוע תהיה ארוכה מדי.

·אם אתם מגיעים אל סנטוריני עם ילדים עדיף להביא כסא בטיחות לילדים מהארץ. חלק מחברות השכרת הרכב בסנטוריני מספקות מושבי בטיחות לילדים בתוספת תשלום אבל בד"כ רובם ישנים ולא כולם עומדים בתקני הבטיחות של ארה"ב – אבל אם לא הבאתם כסא מהבית, מושבי הילדים של חברות השכרת הרכב בד"כ יעשו את העבודה.

נהיגה בסנטוריני

חוקי התנועה בסנטוריני – שהם כמובן חוקי התנועה של יוון – דומים מאוד לאלו בישראל, הנהיגה היא מצד ימין של הכביש. צפו בסרטו הוידאו המתעד נהיגה בסנטוריני שיסייע לכם להתכונן לנהיגה.

השכרת רכבים בסנטוריני – השוואת מחירים

השכרת רכב בסנטוריני בזול

אם אתם מחפשים את המחיר הכי זול להשכרת רכב בסנטוריני, כדאי לערוך השוואת מחירים ללא כל סינון, אם אין לכם צורך בסוג רכב מסוים (או בתיבת הילוכים אוטומטית). שימו לב למספר הנוסעים: לפעמים, המחירים הזולים ביותר יהיו עבור השכרת רכבי מיני לארבעה נוסעים.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול מסניף השכרת הרכב בנמל התעופה בסנטוריני של חברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת פיאט פנדה עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 182.32 ש"ח ליום.

השכרת רכב משפחתי בסנטוריני

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת מכונית משפחתית בסנטוריני, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Autorent Cars, שהציעה לנו השכרת פורד פוקוס שמתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות במחיר של 305.11 ש"ח ליום. את ההצעה הזו קיבלנו מסניף החברה בקרטראדוס (דאון-טאון).

את המחיר הכי זול להשכרת רכב משפחתי בסנטוריני לשבוע, קיבלנו הפעם מחברת Autounion שהציעה לנו את השכרת אותו הדגם (פורד פוקוס) לשבעה ימים במחיר של 849.49 ש"ח בלבד.

השכרת רכב בסנטוריני לשבוע

השכרת רכב בסנטוריני לטווח ארוך משתלמת לעיתים הרבה יותר מאשר השכרת רכב ליום או יומיים. לעיתים, התעריף היומי זול יותר באופן משמעותי ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר.

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע בסנטוריני קיבלנו מחברת Autounion, שהציעה לנו השכרת סיטרואן C1 במחיר של 578.56 ש"ח בלבד. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית. את המחיר הזה קיבלנו ממספר סניפי החברה ברחבי האי.

השכרת ג'יפ בסנטוריני

השכרת ג'יפ בסנטוריני יכולה להיות תוספת נהדרת לחופשה היוונית שלכם. בעזרת מנוע השוואת המחירים שמופיע בעמוד זה תוכלו למצוא דילים משתלמים במיוחד וליהנות ממחירים שמתאימים לכל תקציב.

ערכנו השוואת מחירים להשכרת ג'יפ בסנטוריני בתחילת יוני כדי לבדוק מהם המחירים שקיימים בשוק, ואת המחיר הכי זול קיבלנו מחברת  Autorent Cars, שהציעה לנו השכרת סוזוקי ג'ימני לארבעה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית, במחיר של 368.12 ש"ח ליום. את ההצעה קיבלנו מסניף החברה בקרטראדוס.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפים בסנטוריני לשבוע קיבלנו מחברת טריפטי, שהציעה לנו את השכרת אותו הדגם (סוזוקי ג'ימני) במחיר של 1,279.39 ש"ח לשבעה ימים מסניפי החברה בדאון-טאון פירה ובשדה התעופה של סנטוריני.

השכרת מיניוואן בסנטוריני

השכרת מיניוואן בסנטוריני תהפוך לפשוטה יותר בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, שיאתר עבורכם את הדילים הכי משתלמים להשכרת מיניוואן, בין אם מדובר בקבוצה של שבעה, שמונה, תשעה נוסעים ואפילו יותר.

בהשוואת המחירים שערכנו לקיץ הקרוב, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בסנטוריני מחברת סיקסט, שהציעה לנו השכרת פולקסווגן קאדי במחיר של 454.69 ש"ח ליום בסניף החברה בדאון-טאון פירה. מאותו הסניף קיבלנו גם את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בסנטוריני לשבוע, עבור אותו הדגם במחיר של 2,576.98 ש"ח.

השכרת מכוניות יוקרה בסנטוריני

אם אתם מעוניינים לנהוג ברחבי סנטוריני ברכב יוקרתי, השוואת המחירים תסייע לכם במציאת המחירים הכי זולים להשכרת רכב פרימיום בסנטוריני. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בסנטוריני הגיע מחברת אוויס, שהציעה לנו השכרת מרצדס GLA במחיר של 1,065.57 ש"ח ליום בסניף החברה בכפר מסריה.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בסנטוריני לשבוע קיבלנו מהרץ, שהציעה לנו את אותו הדגם במחיר של  2,196.75 ש"ח בלבד לשבעה ימים בסניפי השכרת הרכב בשדה התעופה של סנטוריני ובפירה.

השכרת רכב בסנטוריני
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל