MLS ליגת

הזמנת כרטיסים לליגה היוונית בכדורגל – מדריך 

אם אתם מתכננים חופשה ביוון זוהי הזדמנות מעולה לראות משחקי כדורגל ביוון בליגה היוונית הבכירה – מהמגרש. בכתבה זו תקבלו את כל המידע הדרוש לפני הזמנת כרטיסים לליגה היוונית בכדורגל, כולל אפשרות מומלצת להזמנת כרטיסים לכדורגל ביוון באתר מאובטח בעיברית עם שירות לקוחות ישראלי

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

זה שנים ארוכות שיוון היא אחת המדינות האהובות והפופולרית ביותר כיעד לחופשה עבור משפחות ישראליות עם ילדים. קרבתה הרבה לישראל, הטיסות הקצרות והזולות, האיים הציוריים והמפנקים, האתרים הארכיאולוגיים המרשימים ושלל האטרקציות התיירותיות – כל אלה הפכו את יוון לסיפור אהבה ישראלי. עבור חובבי כדורגל אירופי משובח, חופשה ביוון היא לא רק טיול ונופש משובחים אלא גם הזדמנות מצוינת ליהנות מכדורגל מהנה ואיכותי. הכדורגל היווני אולי אינו מהמובילים באירופה, אך הוא בהחלט ברמה גבוהה ומספק רגעי מתח ודרמה רבים.

להזמנת כרטיסים לליגת הכדורגל ביוון מאתר מאובטח בעברית – לחצו כאן

חופשה ביוון – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים

השכרת רכב ביוון -השוואת מחירים והזמנות

טיסות ליוון – השוואת מחירים ומידע חיוני

השכרת יאכטה ביוון – מידע והמלצות

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חיוני

חופשה ביוון היא בהחלט אפוא הזדמנות קורצת לצפייה במשחקי הליגה היוונית הבכירה בכדורגל. אם אתם מאלה הנוהגים לצפות במשחקי כדורגל בליגה המקומית בעת שהייתם בחופשה בחו"ל – זה המדריך בשבילכם. במדריך זה נסביר לכם כיצד תוכלו לרכוש כרטיסים לכדורגל ביוון בקלות ובצורה בטוחה. חשוב לזכור: הזמנת כרטיסים באמצעות האינטרנט לאירועים שונים בחו"ל עלולה להיות בעלת סיכון לא קטן. ישנם שפע של אתרי מכירות כרטיסים למשחקי כדורגל ובהם גם מכירת כרטיסים לליגת הכדורגל ביוון, אך קשה מאוד לדעת שהכרטיסים שהזמנתם הם אכן כרטיסים מקוריים ולא מזויפים, וכי ההזמנה תבוצע במלואה והכרטיסים ימתינו לכם כפי שהובטח. יתכן כי לא תוכלו גם לדעת האם המחיר ששילמתם הוא המחיר הרשמי לכרטיס לליגה היוונית בכדורגל או אולי קניתם במחיר מופקע.  מובן שאין לרכוש כרטיסים לליגה היוונית מספסר מחוץ לאצטדיון כי אינך יכול להיות בטוח שהכרטיס יכובד בכניסה לאצטדיון. כדי לא ליפול למלכודות הרבות הקיימות בשוק זה, עקבו אחרי ההנחיות במדריך הבא על מנת לפעול בצורה חכמה, כך שלא תצטערו בסופו של יום.

רגע לפני שאתם מתחילים לחפש אתר שמוכר כרטיסים למשחקי כדורגל בליגה היוונית קראו את המדריך שלפניכם. במדריך נפרט גם מידע על הקבוצות בליגה היוונית, כך שתוכלו לדעת לאיזה משחק אתם הכי רוצים להזמין כרטיס מבין האפשרויות שעומדות לרשותכם.

רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בליגה היוונית

ככלל, בכל פעם שאתם מבצעים רכישה באתרים בחו"ל עליכם להיות זהירים על מנת שלא ליפול בפח ולהיות מנוצלים. ברוב המקרים אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים לליגה היוונית דרך אתרים דוברי עברית כדי להקל בתהליך ולקבל את ההנחיות בשפה מובנת וברורה. אך גם אם תחליטו לרכוש כרטיסים לליגת הכדורגל היוונית באתרים בינלאומיים שונים, תמיד עליכם לבדוק שהאתר אמין והוא מגיע עם המלצות חיוביות ממקורות אמינים. בצעו סקר שוק מקיף על מנת למצוא את האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשותכם – הן מבחינת מחיר הכרטיסים והן מבחינת אמינות האתר – עניין קריטי כשמדובר בהזמנה מחו"ל.

אנו ממליצים בחום להזמין כרטיסים למשחקי כדורגל ביוון דרך אתר ישראלי, אמין ומאובטח, המספק אפשרות הזמנת כרטיסים לכדורגל ביוון במחירים סבירים ועם שירות לקוחות ישראלי שיטפל בכל בעיה שעלולה לצוץ.  כדי לרכוש כרטיסים לליגת הכדורגל ביוון באתר דובר עברית – לחצו על הקישור המופיע כאן. באתר תוכלו למצוא הדרכה מלאה בעברית כיצד לבצע את הרכישה, וכמובן תופיע לכם רשימה של כל המשחקים הקרובים בליגה היוונית בכדורגל.

להזמנת כרטיסים לליגת הכדורגל ביוון מאתר מאובטח בעברית – לחצו כאן

ליגת העל היוונית בכדורגל – הסופר ליג היווני

ליגת העל היוונית בכדורגל הוקמה בשנת 1959, וברוב העולם היא נקראת הסופר ליג היווני. נכון להיום, בליגה ישנן בסך הכל 16 קבוצות המשחקות זו מול זו בשני סיבובים. שלוש הקבוצות שמסיימות במקומות האחרונים יורדות לליגת המשנה שנקראת בתא אתניקי. את מקומן בליגת העל מחליפות 3 הקבוצות שמסיימות בשלושת המקומות הראשונים בליגת המשנה, בבתא אתניקי. הקבוצה שמסיימת במקום הראשון בתום העונה זוכה כמובן באליפות הליגה היוונית.

שתי הקבוצות שמסיימות בשני המקומות הראשונים – הקבוצה שזכתה באליפות וסגניתה, מעפילות לשלב המוקדם של ליגת האלופות. הקבוצה שזוכה בגביע היווני, יחד עם הקבוצות שסיימו במקומות השלישי, הרביעי והחמישי בליגה הסדירה, מעפילות לשלב המוקדמות של הליגה האירופית. אם הקבוצה שזכתה בגביע מסיימת באחד מחמשת המקומות הראשונים בתום העונה הסדירה, סגניתה בגמר הגביע היא זאת שתקבל את הכרטיס לשלב המוקדמות של הליגה האירופית.

אם אתם חובבי כדורגל, אתם בוודאי מכירים לא מעט קבוצות שמשחקות בליגת העל היוונית בכדורגל, ואת חלקן כנראה ראיתם מתמודדות מול קבוצות ישראליות במסגרת אירופית כזאת או אחרת. הקבוצה המעוטרת ביותר היא קבוצת אולימפיאקוס, שעד כה זכתה ב-44 אליפויות. עוד קבוצה מעוטרת בליגת הכדורגל היוונית היא פנאתינאיקוס, יריבתה המושבעת של אולימפיאקוס. פנאתינייקוס זכתה עד כה ב-20 אליפויות הליגה היוונית.  אלו הן שתי הקבוצות הבכירות וגם המעוטרות ביותר בליגה היוונית ולצידן יש עוד לא מעט קבוצות עם היסטוריה עשירה ומגוונת.

קבוצות כדורגל ביוון – הרשימה המלאה

אולימפיאקוס, שנוסדה בשנת 1925, היא הקבוצה המעוטרת ביותר בהיסטוריה של הליגה היוונית. הקבוצה מגיעה מהעיר פיראוס, שבמטרופולין של אתונה רבתי. לא סתם רבים טוענים כי מדובר בקבוצת הכי טובה בכדורגל היווני.  עד היום זכתה הקבוצה בלא פחות מ-44 אליפויות ו-27 גביעים. אם לא די בכך, הקבוצה גם זכתה ב-17 "דאבלים" – זכייה באליפות ובגביע באותה עונה בדיוק.

האצטדיון הביתי של אולימפיאקוס היוא אצטדיון קאראיסקאקיס, הנמצא בפיראוס. באצטדיון ישנם 32,115 מקומות ישיבה, ולא אחת הוא מלא עד אפס מקום במשחקי הקבוצה. והאצטדיון משמש גם לא אחת כמגרש הביתי של נבחרת יוון. האצטדיון עצמו די ישן. הוא הוקם בשנת 1896 אך לאורך השנים עבר לא מעט שיפוצים שהפכו אותו להיות אצטדיון חדיש ומתקדם.

אולימפיאקוס ופנאתינייקוס נמצאות ביריבות גדולה כבר עשרות שנים, מה שמוסיף לא מעט צבע ואמוציות לליגת הכדורגל ביוון. רבים טוענים כי המשחק בין שתי היריבות המושבעות הוא אחד המשחקים הטובים ביותר בעולם. אך גם אם ישנם טובים ממנו בעולם, ללא ספק הדרבי היווני הוא הדבר הטוב ביותר בליגה היוונית בכדורגל בכל שנה. אם מתאפשר לכם להיות באתונה בעת שמתקיים משחק בין שתי קבוצות הדגל של העיר – זו בהחלט חוויה שכדאי לכם מאוד לקחת בה חלק ולהזמין כרטיסים למשחק.

פנאתינאיקוס, או פאו כפי שהיא נקראית בפי אוהדיה, היא אחת מהקבוצות המובילות בליגה היוונית. הקבוצה הוקמה בשנת 1908, כך שהיא הוותיקה ביותר בליגת הכדורגל ביוון. מועדון הכדורגל פנאתינייקוס מייצג את עיר הבירה אתונה, ומרבית אוהדי הקבוצה הם תושבי העיר. מרבית התיירים שרוצים לראות משחק כדורגל באתונה מעדיפים לצפות במשחק ביתי של פנאתינייקוס ולו כיוון שהמשחקים מתקיימים באצטדיון הבית של הקבוצה באתונה עצמה.

פאו היא כאמור הקבוצה הוותיקה ביותר, אך רק שנייה לאולימפיאקוס במספר האליפויות – 20 במספר וכן 17 גביעים, כך שזהו בהחלט מועדון כדורגל מפואר ועתיר הישגים. כיאה לקבוצה שמשחקת בעיר הבירה אתונה, אצטדיונה הביתי של פנאתינאיקוס הוא האצטדיון האולימפי באתונה. זהו האצטדיון הגדול ביותר ביוון ומכיל לא פחות מ-71,030 מקומות ישיבה. האצטדיון הוקם בשנת 1982 אך עבר שיפוץ גדול מאוד בשנת 2004 בעת שאירחה יוון את המשחקים האולימפיים. זהו גם האצטדיון המרהיב ביותר ביופיו ביוון כך שצפייה במשחק כדורגל בליגה היוונית מן האצטדיון האולימפי הזה היא חוויה רב חושית ומרגשת מאוד ושווה לבקר בו בכל מקרה.

א.א.ק. אתונה היא קבוצת כדורגל בכירה בליגת הכדורגל ביוון שהוקמה בשנת 1924. אמנם זהו מועדון הכדורגל היווני המדורג שלישי בכמות התארים וההישגים שלו אחרי אולימפיאקוס ופאו, אך זו עדיין קבוצת פאר עם רבבות אוהדים. גם קבוצה זו יצאה מהעיר אתונה ונהנית מקהל מקומי גדול ומעודד. עד כה זכתה א.א.ק. אתונה ב-12 אליפויות וב-15 גביעים – הישג מרשים לכל הדעות. א.א.ק אתונה היא גם הראשונה מבין כל קבוצות ליגת הכדורגל ביוון שהשתתפה בשלב הבתים של ליגת האלופות. בדומה לפנאתינאיקוס, גם א.א.ק. אתונה משחקת את משחקיה הביתיים באצטדיון האולימפי באתונה. במשחקים רבים של המועדון, אצטדיון הכדורגל הענקי כמעט מלא.

קבוצות נוספות מהליגה היוונית:

אריס סלוניקי מגיעה מהעיר סלוניקי, אחת הערים המתוירות ביוון. הקבוצה נוסדה בשנת 1914, ונכון להיום זכתה ב-3 אליפויות וגביע אחד בלבד. אצטדיונה הביתי הוא אצטדיון קליאנתיס ויקלאידיס שמכיל 22,800 מקומות ישיבה.

פאוק סלוניקי. יריבתה האימתנית של פאוק באה גם היא מהעיר סלוניקי. הקבוצה נוסדה בשנת 1926, ויש לה יריבות גדולה עם אריס סלוניקי. הקבוצה זכתה ב-3 אליפויות וב-7 גביעים, כך שמדובר בקבוצה הבכירה יותר מהעיר סלוניקי. אצטדיונה הביתי נקרא אצטדיון טומבה והוא מכיל כ-29,000 מקומות ישיבה.

לאריסה משחקת בליגת העל היוונית ומגיעה מהעיר לאריסה. הקבוצה נוסדה בשנת 1964 וזכתה עד כה באליפות אחת ובשני גביעים מקומיים. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא AEL ארנה, שמכיל 16,118 מקומות ישיבה בסך הכול.

פאניוניוס מגיעה מעיר הבירה אתונה, והיא אחת משלושת הקבוצות המייצגות את אתונה בליגת הכדורגל ביוון. הקבוצה הוקמה בשנת 1890, נכון להיום היא מהקבוצות הבכירות בליגה המקומית. לקבוצה אין עדיין זכייה באליפות הכדורגל ביוון, אך הקבוצה זכתה פעמיים בגביע. אצטדיונה הביתי הוא אצטדיון ניו סמירנה שמכיל כ-11,700 מקומות ישיבה.

OFI כרתים היא קבוצת כדורגל מהעיר הרקליון שבאי כרתים. הקבוצה נוסדה בשנת 1925,ובזכות המיקום שלה לא מעט תיירים שמעוניינים לצפות במשחקי כדורגל בכרתים מגיעים למשחקי הקבוצה. הקבוצה מעולם לא זכתה באליפות הליגה היוונית, אך זכתה פעם אחת בגביע – הישג השיא שלה בליגה היה מקום 2. אצטדיונה הביתי הוא אצטדיון תאודורוס וארדינוגיאניס שמכיל 8,500 מקומות ישיבה.

אסטרס טריפוליס מגיעה מהעיר טריפולי שבחבל ארקאדיה. הקבוצה הוקמה בשנת 1931 ואין לה עדיין תארים. הישג השיא שלה היה מקום 3 בליגה. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון קולוקוטרוניס שמכיל כ-7,616 מקומות ישיבה בסך הכל.

בעזרת המידע המקיף הזה, אם אתם בחופשה ביוון עם הילדים או בלעדיהם, כדאי בהחלט לתכנן גם הנאה מספורט תחרותי ומרתק ולהזמין כרטיסים לליגת הכדורגל ביוון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל