השכרת רכב - בישראל

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בישראל – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בארץ ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים עבור מגוון דגמי רכב, וגם – עצות והמלצות לנהג לפני הזמנת השכרת רכב, הסברים על העמלות השונות וה"אותיות הקטנות" של חברות השכרת הרכב בישראל, גילאי מינימום להשכרת רכב לנהג צעיר, מיקומים שונים של סניפי השכרת רכב ברחבי ישראל, ועוד מידע חשוב

השוואת מחירים להשכרת רכב בארץ כולה להיות מבלבלת, במיוחד כאשר כל חברה מציעה תנאים שונים מהאחרת ולעיתים קרובות יש גם עמלות נסתרות שקשה לשים לב אליהן בעת השוואת המחירים. לכן, מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב שבדף זה הוא כלי נהדר עבור אלו שמבקשים לחסוך זמן ולקבל את כל הפרטים הנחוצים על השכרת רכב בישראל במחירים הזולים ביותר (עבור מספר דגמים)

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים הטוב והמשתלם ביותר


חברות השכרת רכב בישראל

השוואת מחירים השכרת רכב בישראל – עצות והמלצות

מנוע החיפוש להשכרת רכב בעולם (כולל ישראל) Rentalcars הוא לא רק מנוע חיפוש והשוואת מחירים להשכרת רכב, הוא גם פועל כמתווך בין חברת השכרת הרכב לשוכר.  באתר תוכלו לקבל אישור הזמנה וגם תמיכה ושירות במהלך תקופת ההשכרה.

מנוע החיפוש של Rentalcars פשוט וידידותי למשתמש: כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בארץ קודם כל ביחרו את ישראל בשדה "ארץ" (אם אתם מעוניינים לבצע השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל ניתן גם לבחור מדינה אחרת).

אחר כך, בשדה "עיר", ביחרו לאיזה עיר אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב – האפשרויות רבות, ניתן להזמין באמצעות מנוע השוואת המחירים השכרת רכב באילת, השכרת רכב בת"א, השכרת רכב באשדוד, השכרת רכב באשקלון, השכרת רכב בבאר שבע, השכרת רכב בבית שמש, השכרת רכב ברחובות, השכרת רכב בבני ברק, השכרת רכב בהוד השרון, השכרת רכב בהרצליה, השכרת רכב בחדרה, השכרת רכב בחיפה, השכרת רכב בטבריה, השכרת רכב בירושלים, השכרת רכב בכרמיאל, השכרת רכב במודיעין, השכרת רכב בנס ציונה, השכרת רכב בנהריה, השכרת רכב בנצרת, השכרת רכב בנתיבות, השכרת רכב בנתניה, השכרת רכב בעפולה, השכרת רכב בפתח תקווה, השכרת רכב בקרית גת, השכרת רכב בקרית שמונה, השכרת רכב בראש העין, השכרת רכב בראשון לציון, השכרת רכב ברמת גן, השכרת רכב ברעננה ועוד.

מלבד ערים, ניתן לבצע באמצעות מנוע החיפוש גם השוואת מחירים עבור מיקומים מרכזיים בישראל כמו השכרת רכב בגלילות או השכרת רכב בפולג ואף השכרת רכב בים המלח.

אם אתם מעוניינים לבצע השוואת מחירים על השכרת רכב בנתב"ג ביחרו בשדה עיר את תל אביב ואח"כ בשדה תחנה ביחרו בין השכרת רכב באיירפורט סיטי להשכרת רכב בנתב"ג עצמו.

לאחר שבחרתם את העיר בישראל אלייה אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב, בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הרצוי בתוך העיר. השלב האחרון בחיפוש יהיה להזין את תאריכי תקופת ההשכרה וללחוץ "חפש" – ואז תוכלו לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות, על מגוון רחב של דגמי מכוניות.

שימו לב שחלק מחברות השכרת הרכב בישראל מאפשרות תקופות השכרה מינימליות של יום, וחלק לא מאפשרות להשכיר רכב לפחות מיומיים.

תוכלו גם לבחור להחזיר את הרכב למיקום שונה מנקודת האיסוף – למשל, להזמין השכרת רכב בנתניה ולהחזיר את הרכב לסניף של אותה חברת השכרת רכב ברחובות (כרוך בעמלה בדרך כלל).

לאחר ביצוע החיפוש יופיעו בפניכם תוצאות לא מסוננות של השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות הפועלות באזור בו בחרתם.

כשיופיעו התוצאות הספציפיות של השוואת מחירי השכרת רכב המתאימות לתאריך וליעד, תוכלו להתחיל לסנן אותן בקלות לפי סוג הרכב, חברת השכרת הרכב בישראל, דירוג הגולשים, אפשרויות הדלק, פרטי הרכב, מספר הקילומטרים הכלולים בהשכרה ועוד. כל הפרטים האלו יופיעו ליד הרכבים שעלו בחיפוש. שימו לב שחלק מההצעות כוללות ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני מועד ההשכרה, סידור מומלץ בהחלט.

מתחת לכל הצעה יופיע דירוג הלקוחות שכולל, למשל, דירוג שירות של חברת השכרת הרכב בישראל ודירוג של מצב הרכב.

לאחר שתבחרו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם, תגיעו למסך הבא ובו יוצגו לכם פרטי הרכב, חוות דעת של לקוחות וגם מידע חשוב שכדאי לעבור עליו וכולל, בין היתר את דרישות גיל הנהג,  מס' הקילומטרים, אמצעי התשלום וכו'.

בשלב זה, מנוע החיפוש של Rentalcars יאפשר לכם לבצע שדרוג של הביטוח שמגיע עם הרכב. כמו כן, תוכלו להוסיף תוספות להזמנה מחברת השכרת הרכב (בתשלום) כמו GPS, כיסא לילד, עמלה על נהג נוסף, אייפד, כיסא לתינוק ועוד.

רוב ההזמנות של השכרת רכב בישראל דרך מנוע השוואת המחירים מקבלות אישור מיידי, אך לעתים יש צורך להמתין לאישור של חברת ההשכרה. אם יש צורך באישור, תקבלו על כך הודעה והסכום ייחסם באופן זמני בכרטיס האשראי שלכם. עד לקבלת האישור, תוכלו לבחור לבטל את התשלום בדף ניהול ההזמנה, א6ך בדרך כלל מדובר בהמתנה של כמה שעות.

במקרים נדירים, חברת השכרת הרכב בישראל לא מאשרת את ההזמנה. במקרים שכאלו תקבלו הודעה כל כך והאתר יסיר את החסימה על הסכום מכרטיס האשראי שלכם. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו גם חוזה והתשלום יתבצע. אל תשכחו להביא את שובר אישור ההזמנה אתכם כאשר אתם מגיעים לאסוף את האוטו מהסניף של חברת השכרת הרכב.

לאחר ביצוע ההזמנה, תמיד תוכלו להיכנס לדף ניהול ההזמנה ולבצע פעולות כמו שידרוג הרכב, שינוי התאריכים, עדכון הפרטים ועוד. שימו לב שכל שינוי עלול לשנות את מחיר ההזמנה.

אמצעי תשלום על השכרת רכב בישראל

דרך מנוע השוואת המחירים RentalCars ניתן להזמין השכרת רכב בארץ בתשלום בכרטיס אשראי בלבד. בחלק מההזמנות תוכלו לבחור לבצע תשלום מקדמה, לעומת תשלום מלא. אם ההזמנה הספציפית כוללת את האפשרות לתשלום מקדמה, ניתן לבחור באפשרות זו בעמוד התשלום במהלך ההזמנה. אפשרות תשלום מקדמה תאפשר לכם לשלם חלק קטן מהסכום בעת ההזמנה (הסכום המדויק יצוין עבורכם לאחר בחירת אמצעי תשלום זה). שאר הסכום יחויב באופן אוטומטי כשישה שבועות לפני איסוף הרכב מחברת השכרת הרכב. כדאי לזכור שעל מקדמה לא תוכלו לקבל החזר כספי. כמו כן, אם אפשרות המקדמה לא קיימת בעמוד התשלום, ההזמנה הספציפית לא מאפשרת תשלום מסוג זה.

ברירת המחדל לצורת התשלום היא תשלום מלא. צורת תשלום זו דורשת חיוב של סכום ההשכרה המלא וכוללת בד"כ את האפשרות לקבל החזר כספי, כל עוד הביטול מתבצע לפחות 48 שעות לפני איסוף הרכב (נא לוודא בתנאי ההזמנה).

אל תשכחו לוודא אילו כרטיסי אשראי מקבלת חברת השכרת הרכב הספציפית לצורך הפיקדון לביטחון, כיוון שאלו עלולים להיות שונים מכרטיסי האשראי שמקבל אתר Rentalcars בעת ההזמנה.

השכרת רכב בארץ – סוגי רכבים

חברות השכרת הרכב השונות משכירות את הרכבים לפי קבוצות וקטגוריות שונות, ולא על פי דגמים ספציפיים. כך גם במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בארץ, תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי קבוצות הרכב הבאות:

רכבים קטנים שמתאימים בדרך כלל לארבעה או חמישה אנשים עם מקום למזוודה אחת גדולה, כמו למשל: שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, קיה פיקאנטו, ועוד.

רכבים בינוניים, שמתאימים בדרך כלל לחמישה אנשים ושתי מזוודות גדולות, כמו למשל: ניסאן מיקרה אקו, יונדאי i20, אופל קורסה, מאזדה 3 ועוד.

סטיישן – רכבים עם מרכב ארוך יותר ותא מטען גדול יותר (תא המטען לא ממוקם בנפרד מתא הנוסעים). רכבים מסוג זה מתאימים לרוב לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות. רכבי סטיישן בחברות השכרת רכב בארץ יכולים להיות למשל: פורד פוקוס אסטייט, סיאט לאון אסטייט ועוד.

רכבי פרימיום – מכוניות יוקרה כמו BMW 5 series, יגואר XE, אאודי A6 ועוד. מתאימים בדרך כלל לחמישה נוסעים ולכשתיים-שלוש מזוודות גדולות.

מיניוואן: רכבים מסוג זה מיועדים כמובן לקבוצות גדולות יותר של נוסעים. בדרך כלל, רכבי מיניוואן להשכרה בישראל מתאימים לכתשעה נוסעים ויש בהם מקום לכארבע מזוודות גדולות. רכבי מיניוואן בחברות השכרת רכב בארץ כוללים, בין היתר: פולקסוואגן קאדי, אופל זפירה, רנו טראפיק, קיה קרניבל, פולקסווגן טרנספורטר ועוד.

ג'יפים: בקטגוריית ג'יפים להשכרה בישראל תוכלו למצוא, למשל: אופל מוקה, מאזדה CX5, ניסאן קשאי ועוד. ג'יפים להשכרה מתאימים בדרך כלל לחמישה אנשים ולכארבע מזוודות גדולות.

גיל הנהג בהשכרת רכב בישראל

רוב חברות השכרת הרכב בישראל מציבות תנאים דומים לגבי גיל הנהג: רשאי לנהוג רק מי שגילו 21 לפחות עם וותק של שנתיים רישיון לפחות. נהגים מתחת לגיל 24 בדרך כלל יחויבו בתוספת מחיר, כיוון שהם נחשבים נהגים צעירים. שימו לב שייתכן והמחיר שמוצג לכם בהשוואת המחירים לא כולל עמלת נהג צעיר הנגבית ע"י רוב חברות השכרת הרכב בישראל. בכל אופן, אל תשכחו שבעת החיפוש כל תוצאה בהשוואת מחירי השכרת הרכב כוללת גם קישור לתנאי ההשכרה של חברת ההשכרה, שם בדרך כלל תמצאו מה כלול במחיר ומה היא העמלה על נהג צעיר. בחלק מחברות השכרת הרכב בארץ, כמו באדג'ט למשל, יש התייחסות לגבי קבוצות הרכבים אותן ניתן לשכור לפי גיל הנהג.

כך למשל, בחברת באדג'ט, מאפשרים לנהגים עד גיל 23 לשכור רכב מקבוצות A-F בלבד (בתיאום מראש ובאישור החברה).

אביס מאפשרת לנהגים בני 21+ להשכיר רכבים מקבוצות A, B, K. נהגים בני +23 רשאים להשכיר רכבים מקבוצות A, B, C, D, K. נהגים בגילאי 25+ רשאים להשכיר רכבים מקבוצות A, B, C, D, E, F, I, J, K, M, P ונהגים בגיל 28+ רשאים להשכיר רכבים מכל הקבוצות.

השכרת רכב בישראל – תקופת ההשכרה

השכרת רכב יומית

ברוב חברות השכרת הרכב בארץ, תקופה ההשכרה הקצרה ביותר תהיה יום אחד או יומיים. יום השכרה נחשב בדרך כלל ל24 שעות מרגע איסוף הרכב.

לכל חברת השכרת רכב בישראל יש תנאים משלה לגבי הארכת תקופת ההשכרה מעבר לכפולה של 24 שעות. קל אוטו, למשל, תחשיב שעת הארכה כשליש יום השכרה, שעתיים כשני שלישים, וכל הארכה של 121 דקות ומעלה תחויב כיום השכרה שלם.

הרץ מחשיבה יום השכרה כ24 שעות משעת חתימת ההסכם. חברת הרץ תחייב כל שעת איחור בהחזרת הרכב לפי שליש מהתעריף היומי, בעוד איחור של מעל שלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא.

גם חברת באדג'ט תחייב את הלקוח שליש ממחיר יום ההשכרה על כל שעת איחור, בעוד איחור של מעל לשלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא.

בחברת אלדן יחייבו את הלקוח חצי ממחיר ההשכרה היומי (כולל דמי שכירות, תוספות וכול') על איחור של שעה עד שעתיים.  מעל שעתיים ועד שלוש שעות החיוב יהיה בסך 75% ממלוא תמורת ההשכרה, ומעל שלוש שעות ועד 24 שעות – 100%.

השכרת רכב לחודש

תוכלו להשתמש במנוע שוואת המחירים לחפש השכרת רכב בישראל במחירים הזולים ביותר לתקופת השכרה של יום, יומיים, שבוע ואפילו חודש. השכרת רכב לתקופה של חודש בדרך כלל תוזיל את מחיר השכרת הרכב ליום ותשפיע על כמות הקילומטרים הכלולים במחיר ההשכרה.

חברת הרץ מגבילה את ההשכרות החודשיות ל4000 ק"מ בחודש בהתאם לתנאי ההסכם. אם תבחרו בחברת אלדן, השכרת רכב ל26 ימים ומעלה כוללת רק 3000 ק"מ. בחברת באדג'ט, השכרות בתעריף חודשי כוללות 4000 ק"מ.

שימו לב שייתכן שהשכרה לתקופה ארוכה תהיה כרוכה בבדיקות תקופתיות ושיהיה עליכם לעדכן את חברת השכרת הרכב מראש לפני כל טיפול לרכב.

השכרת רכב לשבוע

גם השכרת רכב לשבוע תשפיע על כמות הקילומטרים הכלולים במחיר השכרת רכב בישראל. הרץ מאפשרת השכרות ללא הגבלת קילומטרים לתקופה של מעל 3 ימים ועד 21 ימים. חברת באדג'ט מאפשרת השכרות ללא הגבלת קילומטרים לתקופה של שלושה ימים ומעלה (מלבד השכרות חודשיות).

אלדן מאפשרת השכרות ללא הגבלת קילומטרים לתקופת השכרה של החל משלושה ימים ועד 25 ימים.

מה כלול במחיר השכרת רכב בישראל

בכל תוצאה שתופיע לכם בעת השוואת מחירי השכרת רכב בארץ, תוכלו לקרוא את תנאי ההשכרה של חברת ההשכרה הרלוונטית. שם גם תוכלו לבדוק מה כלול במחיר ההשכרה. לכל חברת השכרת רכב בישראל תנאים משלה, אך בדרך כלל, מחיר ההשכרה במנוע החיפוש של Rentalcars כולל ביטוח תאונות (CDW), ביטוח צד שלישי (TPL) וביטוח גניבה (TP). כמובן שהכיסויים המפורטים תקפים רק אם הלקוח עומד בתנאי ההשכרה.

לכל הזמנה יש מספר קילומטרים שכלולים במחיר ומצוינים בתנאי השכרת הרכב. חריגה ממספר הקילומטרים הכלול תחויב בתשלום. בחלק מהמקרים, לא תהיה הגבלה כלל על מספר הקילומטרים הכלול במחיר.

כמובן שחיובים שנגרמו לאחר איסוף הרכב, כגון קנסות, אגרות שלא שולמו וכול', לא כלולים במחיר ההשכרה.

כאשר הרשויות יצרו קשר עם חברת ההשכרה וישאלו מי הנהג, חברת ההשכרה תנסה ליצור קשר איתכם, דבר שעלול לקרות גם זמן מה לאחר תקופת ההשכרה, ובנוסף לחיוב של הקנס עצמו, חברת השכרת הרכב תחייב את כרטיס האשראי שלכם גם בדמי ניהול לא קטנים מצידה עבור חיוב הקנס.

השכרת רכב לכיוון אחד

רוב חברות השכרת הרכב בישראל יגבו עמלה לא קטנה על איסוף הרכב במיקום אחד והחזרתו במיקום שונה (למשל – אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באשקלון ולהחזיר אותו בסניף של אותה חברת השכרת רכב בהרצליה)

כמו כן, תצטרכו להודיע לחברת השכרת הרכב מראש אם יש לכם צורך להחזיר את הרכב במיקום שונה בארץ מהמיקום בו אספתם אותו.

מדיניות הדלק בהשכרת רכב בישראל

ברוב המקרים, תקבלו את הרכב מחברת השכרת הרכב בישראל עם מיכל דלק מלא או מלא חלקית. תידרשו להשאיר פיקדון שיכסה את עלות הדלק וההשתתפות העצמית, ולהחזיר את הרכב עם אותה כמות דלק שהייתה בו כשאספתם אותו. חלק מחברות השכרת הרכב יחייבו אתכם גם בדמי טיפול במידה והמיכל יוחזר ריק באופן חלקי או מלא. כמובן שעליכם לוודא לפני כן מה הוא סוג הדלק המתאים לרכב המושכר. אם לא תקפידו על כך, ייתכן שתאלצו לשלם חיובים נוספים בגין הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה משימוש בסוג דלק לא תקין.

היכן אפשר לשכור רכב בישראל?

במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכבתוכלו לבחור בין מגוון תחנות להשכרת רכב בארץ:

השכרת רכב בצפון – חיפה, חדרה, כרמיאל, נהריה, נצרת, עפולה, טבריה וקריית שמונה.

השכרת רכב בדרום – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, נתיבות וקריית גת.

יעדים נוספים במרכז הארץ בהם ניתן לשכור רכב:  בית שמש, בני ברק, גלילות, הוד השרון, הרצליה, חולון, ים המלח, ירושלים, כפר סבא, מודיעין, נס ציונה, נתניה, פולג, פתח תקווה, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רעננה, תל אביב ונתב"ג.

חברות השכרת רכב בישראל

אלדן

אלדן היא חברה ישראלית ותיקה שעוסקת בליסינג, מכירה והשכרת רכב. החברה מונה כ24 סניפים ברחבי הארץ: אם אתם מחפשים השכרת רכב בצפון תוכלו למצוא סניפים של אלדן להשכרת רכב בקריית שמונה, בחיפה, בטבריה ובכרמיאל. במרכז הארץ – בירושלים, תל אביב, לוד, ראשון לציון, אזור התעשייה בפולג – נתניה, הוד השרון, גלילות ובנתב"ג. הסניף בנתב"ג פתוח 24 שעות ביממה. אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בדרום הארץ תוכלו למצוא סניפים של אלדן באשדוד, צומת ביל"ו ליד רחובות, אשקלון, קריית גת, אילת ובאר שבע.

באדג'ט

באדג'ט, חברת השכרת הרכב השלישית בגודלה בעולם, מפעילה תחנות להשכרת רכב בישראל ובעוד 120 מדינות ופועלת בישראל כבר משנת 1981. באדג'ט מפעילה סניפים רבים בכל רחבי הארץ: הרצליה, ירושלים, פתח תקווה, עפולה, תל אביב, ראשון לציון, נתניה, חיפה, בני ברק, באר שבע, אילת, אשדוד ונתב"ג. גם הסניף של באדג'ט בנתב"ג פועל 24 שעות ביממה. כמו כן, חברת באדג'ט מפעילה מרכז לוגיסטי בקריית שדה התעופה איירפורט סיטי ובו משרדי הנהלה, מוסך, תחנת שטיפה ואולם תצוגה למכירת רכב.

אוויס avis

אוויס היא חברת השכרת רכב בינלאומית שמבוססת שהחלה את דרכה בתחום השכרת רכב בארצות הברית ופועלת בישראל כבר משנות השישים.

החברה מפעילה סניפי השכרת רכב בכל רחבי הארץ: אילת, אשדוד, באר שבע, חדרה, חיפה, טבריה, ירושלים, נהריה, נתב"ג, נתניה, עפולה, פתח תקווה, ראשון לציון, רמת גן ותל אביב. ב2004 אוויס ישראל זכתה מספר פעמים בציון לשבח מאוויס אירופה על פעילותה בתחום השכרת הרכב בארץ. נכון לסוף שנת 2016, צי הרכבים של אוויס ישראל מונה כ31,000 כלי רכב.

הרץ Hertz

הרץ היא חברת השכרת הרכב הגדולה בעולם. היא פועלת ב170 מדינות, ומאז 1965 גם בישראל. חברת 'קשר רנט א קאר' היא הזכיינית הישראלית של הרץ. חברת הרץ מציעה ללקוחותיה בישראל שירות לקוחות 24/7 וגם שירות V.I.P ללקוחות מועדון גולד העולמי (שכולל, למשל, שדרוג על בסיס רכב פנוי).

ניתן למצוא סניפים של הרץ ברחבי ישראל – אילת, אשדוד, באר שבע, בני ברק, הרצליה, חולון, חיפה, טבריה, ים המלח, ירושלים, נס ציונה, נצרת עילית, נתב"ג, נתניה, פתח תקווה, ראש  העין, רעננה ותל אביב. סניף נתב"ג פתוח 24 שעות ביממה.

Europcar יורופקאר

יורופקאר היא חברה צרפתית להשכרת רכב שנוסדה בשנת 1949. החברה פועלת כיום בכ140 מדינות. חברת אלבר מקבוצת אלעזרא היא המייצגת הבלעדית של חברת השכרת הרכב Europcar בישראל.

קל אוטו

קבוצת קל אוטו הישראלית, שנוסדה בשנת 1992, עוסקת בהשכרת רכב בישראל לתקופות קצרות או ארוכות. קל אוטו משרתת אלפי לקוחות מדי שנה ומציעה מגוון סוגי מסלולים להשכרת רכב וצי מגוון עם רכבים חדישים. החברה מפעילה סניפי השכרת רכב ברחבי הארץ: נתב"ג, תל אביב, ירושלים, אילת, אשדוד, באר שבע, חולון, חיפה, מודיעין, נס ציונה, נתיבות, עפולה,  פי גלילות וצומת כוח.

Enterprise אנטרפרייז

חברת אנטרפרייז היא חברת השכרת רכב אמריקאית (הגדולה ביותר בארצות הברית). לחברה יש מספר סניפי השכרת רכב בישראל – תל אביב, אילת, ירושלים, נתניה, טבריה ונתב"ג. אנטרפרייז, שהוקמה ב1957, מפעילה למעלה ממיליון וחצי רכבי השכרה בעולם.

Sixt סיקסט

חברת שלמה SIXT מפעילה למעלה מ27 סניפים ברחבי הארץ, ביניהם חמישה סניפי השכרת רכב בתל אביב, שלושה סניפי השכרת רכב בירושלים וסניף השכרת רכב בנתב"ג שפתוח 24 שעות ביממה. החברה מייצגת את SIXT העולמית ופועלת לפי סטנדרט השירות הבינלאומי שלה.

הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם – ואתם לא צריכים לקנות אותו!

היום, במציאות הדינאמית והמשתנה בה אנו חיים, לא כל אחד צריך להחזיק כלי רכב פרטי, או רוצה להחזיק אחד כזה. אבל, לעיתים רבות אין ברירה והשימוש בכלי רכב מושכרים בנסיעות בתוך הארץ יכול להיות בהחלט תהליך מורכב אותו אתם רוצים לבצע על הצד הטוב ביותר. אם אתם לא יודעים איך להתחיל את החיפוש אחר כלי רכב מושכר שמתאים לצרכים שלכם, שווה לכם להיעזר בשירותים של אתרי השוואות מחירים או אתרי חיפושים ייעודיים. כל המידע המופיע באתרים אלו יכול לעזור לכם למצוא את נותן השירותים הנכון לכם, ולבצע את השכרת הרכב בצורה הטובה והמיטיבה ביותר. כמובן שהאחריות על המכונית היא עליכם, אבל אם אתם נהגים זהירים, אנחנו סמוכים ובטוחים שתחזרו הבית בשלום.

 


השכרת רכב בישראל
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל