תחבורה ציבורית בחו"ל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בארה"ב – חיסכו מאות שקלים באמצעו מנוע השוואת המחירים המתקדם הבודק עבורכם אוטומטית הצעות מחיר מכל חברות השכרת הרכב בארה"ב. בנוסף אגרנו עבורכם טיפים חשובים ומידע שימושי בעניין השכרת רכב בארה"ב כולל מדריך בנושא ביטוח הרכב ותנאי חברות ההשכרה

השכרת רכב בארה"ב היא עניין הכרחי עבור טיול מוצלח ברוב המדינות של ארה"ב – אלא אם כן אתם מתכננים חופשה קצרה המתמקדת בעיר גדולה אחת, כמו ניו יורק

, לוס אנג'לס, סאן פרנסיסקו, מיאמי, ניו אורלינס או אורלנדו, שמהוות יעדי תיירות פופולריים בזכות עצמן. תוכלו  להשכיר רכב בארצות הברית במיגוון מאוד גדול של חברות השכרת רכב, סוגי רכב, רמות מחיר וכמובן כל מיני סוגים של "אותיות קטנות"- ביטוחים, אגרות וכיסויים שונים.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

 

מנוע השוואת המחירים המתקדם עוקב באופן שוטף אחר מחירי השכרת הרכב בארה"ב ושלל ההנחות והמבצעים שמציעות חברות השכרת הרכב בארה"ב, גם הבינלאומיות וגם החברות המקומיות הקטנות יותר, שבדרך כלל מציעות את המחירים הזולים ביותר. פשוט ביחרו בשדה "ארץ" את ארה"ב, אך שימו לב שיש גם קטיגוריות ספציפיות להשוואת מחירים עבור השכרת רכב בניו יורק, השכרת רכב בקליפורניה, השכרת רכב בפלורידה, השכרת רכב בלאס וגאס – איזורים המהווים איזור ביקוש גבוהים בהן פועלות חברת מקומיות המציעות מחירים משתלמים אפילו יותר. ברוב המיקרים, השימוש במנוע החיפוש יחסוך לכם מאות שקלים בעלויות השכרת רכב בארה"ב, לעומת הצעות המחיר שתקבלו מחברות ישראליות המייצגות בארץ חברות השכרת רכב בארה"ב, מבלי להתפשר על הדגם או על השירות.

אפשר כמובן להסתמך על התחבורה הציבורית בארה"ב, שהיא מדינה מערבית עם תשתיות מאוד מפותחות, אבל אם אתם מתכננים טיול משפחות בארה"ב עם ילדים, טיול אחרי צבא או טיול מקיף בארצות הברית הכולל גם יעדים מחוץ לעיר כמו למשל מפלי הניאגרה או דיסניוורלד מומלץ מאוד להשכיר רכב וליהנות מעצמאות ופרטיות.

חברות השכרת רכב בארה"ב

רוב חברות השכרת הרכב בארצות הברית ממוקמות בשדות תעופה, ולרבות מהן יש גם מספר סניפים בתוך מרכזי הערים או במלונות. ברוב החברות המספקות שירותי השכרת רכב בארה"ב ניתן לאסוף את הרכב במיקום אחד ולהחזיר אותו במיקום אחר, כל עוד תסגרו זאת מראש בעת ההזמנה. עם זאת, עלולים לחול חיובים נוספים על כך.

כעיקרון, רוב החברות המספקות השכרת רכב בארה"ב מקבלות הזמנות בטלפון, באינטרנט (באתר של חברת השכרת הרכב או דרך שירותי השוואת מחירים כמו שירות השוואת מחירי השכרת רכב בארה"ב שבדף זה), או במשרד עצמו.

דרישות סף עבור השכרת רכב בארה"ב

אם אתם מעוניינים להשכיר רכב בארה"ב תצטרכו רישיון נהיגה בתוקף וכרטיס אשראי בינלאומי בתוקף. רוב חברות השכרת הרכב בארה"ב לא יאפשרו לכם להשכיר רכב אם אין לכם כרטיס אשראי. אחרות אולי יבקשו ממכם פיקדון כספי.

רוב החברות דורשות שכל הנהגים יהיו בני 25 ומעלה. חלק מחברות השכרת הרכב בארצות הברית, כמו Budget למשל, מאפשרות גם לנהגים מתחת לגיל 25 להשכיר רכב, אך הן מחייבות בתוספת תשלום. חלק מהחברות כמו Avis פשוט דורשות שכל הנהגים יהיו בני 25 ומעלה, ולא מאפשרות נהיגה של נהגים צעירים יותר.

כל אדם שינהג ברכב חייב להיות רשום בהזמנת ההשכרה מחברת השכרת הרכב. אדם שאינו רשום לא רשאי לנהוג באוטו. כל אחד מהנהגים צריך לעמוד בדרישות להשכרת הרכב לחוד מבחינת גיל ורישיון נהיגה. עם זאת, רק אדם אחד צריך כרטיס אשראי בינלאומי בתוקף.

טיפים לנהיגה בארה"ב 

צפו בסרטון הוידאו המאגד (באנגלית) טיפים רבים ושימושיים לנהיגה בארה"ב

השכרת רכב בארה"ב – ביטוחים ותאונות 

לפי המקובל בקרב ספקיות השכרת רכב בארה"ב הנהג ברכב אחראי לכל נזק לרכב או אובדן הרכב (גניבה או תאונת טוטאל לוסט) בזמן נסיעה באוטו המושכר. בנוסף, מזמיני השכרת רכב בארה"ב הם האחראים לכל נזק לרכוש או נזק אישי שאולי תגרמו לצד ג' בעת נסיעה ברכב המושכר. לכן, השכרת רכב בארה"ב צריכה להיות מלווה ברכישת ביטוח לרכב. המינימום ההכרחי הוא ביטוח אחריות (ביטוח צד ג'), למקרה שתהיו מעורבים בתאונה. בנוסף, מומלץ לקנות ביטוח מקיף (שנקרא גם CDW/collision damage waiver/Loss Damage Waiver) למקרה שתגרמו נזק למכונית השכורה עצמה.

בדרך כלל אפשר לרכוש ביטוח רכב ישירות מכל חברת השכרת רכב בארה"ב. יחד עם זאת חלק מחברות הביטוח לרכב, כמו GEICO, מוכרות גם ביטוחים לרכב שכור, לפעמים במחירים זולים יותר משתעלה לכם רכישת פוליסת הביטוח דרך חברת השכרת רכב בארצות הברית.  יש גם כרטיסי אשראי, כמו אמריקן אקספרס (בחלק מסוגי הכרטיסים), שמספקים איזה שהוא סוג של ביטוח לרכב ללא עלות אם תשתמשו בכרטיס האשראי על מנת לשלם את החיובים של ההשתתפות העצמית.

הכיסוי הזה בדרך כלל די בסיסי ולא תקף לכל מחזיק כרטיס אשראי, בידקו את תנאי כרטיס האשראי שלכם מול החברה בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל. אם החלטתם שהכיסוי של ביטוח כרטיס האשראי מתאים לכם, לפני שאתם סוגרים השכרת רכב בארה"ב וודאו שמחיר השכרת הרכב איננו כולל כבר עלות פוליסת ביטוח CDW/LDW – חבל לשלם פעמיים.

לכלל הזה יש יוצא מן הכלל: השכרת רכב במדינת ניו יורק (לא להתבלבל עם העיר ניו יורק!) מתנהלת לפי חוק מיוחד למדינה זו שמחייב את חברות השכרת הרכב בארה"ב (כלומר את סניפיהן במדינת ניו יורק) לספק לפחות את ביטוח האחריות ביחד עם עלות השכרת הרכב עצמה. כלומר – אם אתם שוכרים רכב במדינת ניו יורק אין צורך לרכוש ביטוח נפרד, אלא אם כן אתם יוצאים מתחומי מדינת ניו יורק.

מידע שימושי וטיפים לחיסכון כספי – השכרת רכב בארה"ב

כאשר תקבלו את הרכב השכור, ברוב המיקרים מיכל הדלק יהיה מלא, ויצפו ממכם להחזיר אותו מלא. אם מיכל הדלק אינו מלא, יצוין בניירת שהוא ¾ מלא, חצי מלא וכדומה, ובמקרה כזה אתם אמורים להחזיר את הרכב השכור לחברה עם אותה כמות דלק במיכל. מומלץ למלא את המיכל בעצמכם לפני החזרת הרכב לרמה בה הוא אמור להיות, כי כאשר חברת השכרת רכב בארה"ב מקבלת רכב עם דלק חסר היא מחייבת אתכם על כמות הדלק החסר בשיעור גבוה יותר מפי שתיים ממחיר הדלק בתחנות הדלק, כך שמדובר בחיסכון כספי משמעותי שיכול להגיע לעלות של יותר משני תידלוקים (אם החזרתם אוטו עם מיכל ריק במקום מלא).

חלק מסוכנויות השכרת הרכב בארה"ב מגבילות את השימוש באוטו השכור לגבולות המדינה בה שכרתם את הרכב (למשל: סוכנויות השכרת רכב בטקסס לא בהכרח מאשרות להוציא את הרכב למדינות אחרות, כמו אלבמה או קרוליינה.  סוכנויות השכרת רכב אחרות מאפשרות להוציא את הרכב למדינות אחרות, אך ידרשו מכם לרשום אצלן מראש את שמות המדינות בארה"ב אליהן אתם מתכוונים לצאת. לרוב סוכנויות השכרת הרכב הגדולות בארה"ב בדרך כלל לא יהיו שום הגבלות על נהיגה בתוך ארה"ב – כל עוד לא תוציאו את הרכב לקנדה או מקסיקו.

היצע דגמי הרכבים בחברות הרבות העוסקות בהשכרת רכב בארה"ב גדול ומגוון מאוד ומתחלק לסוגים רבים של קטיגוריות כלי רכב: סאב-קומפקט, קומפקט, מדיום, לארג', גודל מלא, פרימיום, SUV, מיניוואן, ואן, קבריולה ועוד. חלק מהדגמים לא תמיד מוכרים לנהג הישראלי.

מחירי השכרת רכב בארה"ב משתנים מאוד לפי החברה, העונה, סופי שבוע או ימי חול, קפיצות בביקוש כמו במקרה של אירועים מרכזיים המתרחשים בעיר אלייה אתם נוסעים באותה תקופה, וכמובן תקופת ההשכרה. כדי לקבל את המחירים הזולים והטובים ביותר עבור השכרת רכב בארה"ב, מומלץ לבצע את ההזמנה באמצעות מנוע השוואת המחירים שבדף זה שיאתר עבורכם את ההצעות הטובות ביותר מכלל חברות השכרת הרכב בארצות הברית, ולבצע אותה כמה שיותר זמן לפני הנחיתה בארה"ב – כלומר, ברגע שסגרתם סופית את תוכנית המסע ואתם יודעים היכן אתם צריכים לקבל את הרכב השכור ובאיזה מועד, והיכן ומתי תמסרו אותו חזרה לחברת השכרת הרכב בסוף הטיול לארה"ב.

השכרת מערכות ניווט GPS בארה"ב

חלק מחברות השכרת הרכב בארה"ב מספקות מערכת ניווט GPS באוטו תמורת תוספת תשלום. למשל, חברת השכרת הרכב הבינלאומית הרץ מציעה את מערכת הניווט NeverLost בתוספת של 10$ ליום לעלות השכרת הרכב בארה"ב.

זהו מכשיר מובנה ברכב אשר בדומה לתוכנת הניווט WAZE אשר זוללת את הבטרייה ונפח הנתונים מהטלפון הסלולרי, אפשר לכתוב בו את הכתובת אלייה תירצו להגיע בארה"ב, והוא ייתן לכם כיוונים והוראות הגעה, גם באופן קולי וגם בכיתוב ותצוגת מפה על צג המכשיר. אם תיסטו מהדרך, המכשיר יחשב מחדש את הכיוונים אוטומטית ויעזור לכם להגיע ליעד. אפשר גם להשתמש ב-GPS כדי לאתר בסביבתכם תחנות דלק, מסעדות, מרכזי קניות, בתי קפה ועוד. מכיוון שישראלים רבים נוסעים לארה"ב עם חבילות סלולר יקרות ומוגבלות, וסוללות של טלפונים ניידים נוטות להיגמר בנסיעות ארוכות, מומלץ לא להסתמך על ה- WAZE ולשכור מכשיר GPS ייעודי לרכב.

השכרת רכב בארה"ב
דירוג הגולשים 4.67 (9 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל