השכרת רכב באורוגוואי

השכרת רכב באורוגוואי – השוואת מחירים והסברים

השכרת רכב באורוגוואי – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר ויחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על השכרת רכב באורוגוואי וגם סרטון וידאו עם טיפים חשובים על נהיגה באורוגוואי

אורוגוואי היא מדינה קטנה בדרום אמריקה, עם עיירות חוף שלוות, מעיינות חמים, ברביקיו דרום אמריקאי טוב ועוד. באורוגוואי ניתן לנהוג עם רישיון זר ממספר גדול של מדינות. כדי לוודא שאינכם צריכים רישיון נהיגה בינלאומי לאורוגוואי, כדאי ליצור קשר עם חברת השכרת הרכב ולבדוק מראש.

כיום כמעט כל חברה גדולה להשכרת רכב מאפשרת לבצע הזמנה מיידית באתר האינטרנט שלה, אך מעבר מאתר לאתר והשוואה בין תנאי השכרת הרכב והמחירים יכול להיות די מסורבל. לשם כך מומלץ להשתמש במנוע השוואת מחירים, כדוגמת רנטלקארס, מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם אותו תוכלו למצוא כאן למטה.

מנוע השוואת מחירים יסדר עבורכם את כל הצעות המחיר, מחברות בינלאומיות וגם מחברות מקומיות. ניתן לבצע דרכו את ההזמנה ולהיעזר בשירות הלקוחות של רנטאלקארס.

כיצד להשתמש במנוע השוואת מחירים להשכרת רכב באורוגוואי?

מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס הוא די פשוט ולא דורש יותר מדי הסברים. את תיבת החיפוש תוכלו למצוא למעלה בעמוד זה, כלומר אין צורך אפילו לעבור אתר. הזינו את המדינה (אורוגוואי), את העיר, ואת התחנה בתוך העיר.

לאחר מכן, תתבקשו להזין את תאריך וזמן האיסוף. שימו לב להזנת השעה המדויקת – חברות להשכרת רכב בדרך כלל לא מחייבות לפי שעה אלא לפי ימים, כך שאם תוסיפו מספר שעות בלבד להשכרה ייתכן שיחייבו אתכם על יום שלם (התנאים משתנים לפי חברה).

כעת יופיעו כל התוצאות, מסודרות מהמומלצת ביותר והלאה (ניתן להציג את הזולה ביותר תחילה ב"סיווג ע"י").

תוכלו כעת לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד). ניתן למצוא רכבים מכל הסוגים לפי הזמינות באיזור ובתאריך: רכבים קטנים, רכבים משפחתיים, ג'יפים, רכבי מיני וואן, רכבי יוקרה ועוד.

מסננים נוספים כמו דירוג הספק (על פי חוות דעת של לקוחות קודמים), חברות מסוימות (אם יש חברות שאתם מעדיפים על פני אחרות), מיקום הספק בשדה התעופה, פרטי הרכב הטכניים ועוד, ממוקמים בצד הימני של העמוד.

בכל תיבה של הצעת מחיר בתוצאות החיפוש מופיעים פרטים חשובים שכדאי לעבור עליהם: תוכלו לצפות בתנאי השכרת הרכב בלחיצת כפתור, לצפות בביטוחים הכלולים במחיר, במחיר השכרת הרכב, בפרטי הרכב כמו מספר הנוסעים וסוג תיבת ההילוכים (אפילו ניתן לבדוק מראש לכמה מזוודות מתאים הרכב) ועוד.

מומלץ מאוד לבדוק אילו ביטוחים כלולים בהזמנה והאם כל ביטוחי החובה כלולים במחיר. שימו לב – ניתן להוריד את העלויות של השכרת רכב באורוגוואי אם מזמינים את ביטוח הרכב באופן נפרד מהשכרת הרכב, דרך חברות ביטוח בינלאומיות. ניתן לעשות זאת באמצעות המדריך המפורט על ביטוח רכב שכור בחו"ל

פרט נוסף שכדאי לבדוק הוא מדיניות הדלק, שמופיעה גם היא בשלב החיפוש.

לאחר שמצאתם את השכרת הרכב באורוגוואי שמתאימה לחופשה הבאה שלכם, לחצו על "הזמן עכשיו". גם תהליך ההזמנה הוא פשוט: תתבקשו להזין את פרטי הנהג ופרטי התשלום, תוכלו להוסיף תוספות בתשלום כמו נהג נוסף, ביטוח נוסף, כיסא בטיחות לילד ועוד, וגם תוכלו לעבור שנית על מידע חשוב ופרטי השכרת הרכב.

תנאי התשלום בהשכרת רכב באורוגוואי משתנים. לעיתים תתבקשו לשלם את מלוא התשלום מראש ולעיתים תתבקשו לשלם פיקדון בעת ההזמנה ואת שאר התשלום במועד מאוחר יותר. בכל מקרה, שימו לב שבדרך כלל חברת ההשכרה תבקש גם פיקדון בדלפק ההשכרה ושלרוב התוספות ישולמו גם הן בדלפק.

טיול באורוגוואי – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים במונטיווידיאו למשפחות

טיסות לאורוגוואי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

נהיגה באורוגוואי

אספנו כמה חוקים בסיסיים שכדאי לזכור בנהיגה באורוגוואי, אך זכרו תמיד להתעדכן בחוקי הנהיגה המקומיים ובהגבלות בעת השכרת הרכב, כיוון שאלו יכולים להשתנות:

הנהיגה באורוגוואי היא בצד ימין של הכביש.

גיל הנהיגה המינימלי הוא 18, אך בדרך כלל הגיל המינימלי להשכרת רכב באורוגוואי הוא 23 (+תקופה מינימלית של החזקת רישיון נהיגה). בכל מקרה, בידקו את התנאים הרלוונטים לחברת ההשכרה שלכם.

ילדים מתחת לגיל 12 צריכים לשבת במושב האחורי, וכמובן שאסור להשתמש בפלאפון נייד במהלך הנהיגה.

נהיגה באורוגוואי באיזורים הכפריים יכולה להיות חוויה נהדרת ומרגיעה, הדרכים שקטות והנופים מסביב יפהפיים. זוהי מדינה קטנה יחסית, וזמני הנסיעות הם בדרך כלל מספר שעות בלבד. הנסיעות הארוכות במדינה יכולות להגיע לכשבע שעות.

לפני השכרת רכב באורוגוואי, אולי תרצו לצפות בסרטון המתעד נהיגה באורוגוואי:

איך משכירים רכב באורוגוואי?

כדי לשכור רכב באורוגוואי תוכלו לחכות לטיול עצמו ולהיכנס לסניף הקרוב אליכם, או להזמין את השכרת הרכב באורוגוואי מראש באינטרנט.

כשמדובר בהשכרת רכב באורוגוואי, אנחנו מעדיפים להזמין מראש. הרי ספק גדול אם באמת נערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בשדה התעופה לאחר טיסה מעייפת, או אם נעבור מסניף לסניף בעיר, ולכן בהזמנה מראש נוכל להגדיל את הסיכויים לקבלת החלטה חכמה יותר, מעבר על כל הפרטים ותנאי השכרת הרכב, ואפילו קבלת דיל טוב להשכרת רכב.

השוואת מחירים להשכרת רכב באורוגוואי

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב באורוגוואי כדי לבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות. נעזרנו במנוע רנטלקארס כדי לערוך השוואת מחירים לתחילת מרץ במספר יעדים. זיכרו שמחירי השכרת רכב באורוגוואי עלולים להשתנות מעת לעת וכך גם תנאי ההשכרה.

השכרת רכב בשדה התעופה של אורוגוואי

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בשדה התעופה של אורוגוואי, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת פונטהקאר עבור יונדאי i10 לארבעה נוסעים (תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 43.83$ ליום.

השכרת רכב בקולוניה באורוגוואי

בהשוואת מחירים להשכרת רכב בקולוניה קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת פונטהקאר, להשכרת יונדאי i10 לארבעה נוסעים (עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 43.83$ ליום.

השוואת מחירים להשכרת רכב במונטווידאו

את המחיר הכי זול להשכרת רכב במונטווידאו, בירת אורוגוואי, לפי השוואת המחירים שערכנו ברנטלקארס, מציעה חברת פונטאקאר עבור יונדאי i10 בעלות של 43.51$ ליום בסניף החברה באיזור הדאון טאון של העיר. הרכב מתאים לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלו ידנית. זהו רכב מיני עם מקום ל2 מזוודות קטנות בלבד.

השכרת רכב בפונטה דל אסטה 

בהשוואת מחירים להשכרת רכב בפונטה דל אסטה, עיירת נופש בדרום מזרח אורוגוואי, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת פונטהקאר עבור יונדאי i10 בעלות של 43.51$ ליום (רכב ידני לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות). הצעה זו התקבלה מסניף החברה בדאון טאון של פונטה דל אסטה.

השכרת ג'יפ באורוגוואי

הפעם ערכנו השוואת מחירים כדי לבדוק כמה תעלה השכרת ג'יפ באורוגוואי. את השוואת המחירים ערכנו עבור השכרת ג'יפ בשדה התעופה. את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ קיבלנו מחברת יורופקאר, עבור ג'יפ רנו דאסטר עם תיבת הילוכים ידנית (לחמישה נוסעים) בעלות של 91.79$ ליום.

השכרת מיני וואן באורוגוואי

אם אתם מחפשים השכרת רכב באורוגוואי לקבוצה גדולה, וודאי תשמחו לדעת שהשכרת מיניוואן היא די פשוטה. בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת מיניוואן בשדה התעופה של אורוגוואי (לשבעה נוסעים) קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת פונטהקאר, בעלות של 108.76$ ליום לאופל ווקסהול זאפירה (תיבת הילוכים ידנית).

השכרת רכב באורוגוואי לשבוע

השכרת רכב לתקופה ארוכה באורוגוואי יכולה להיות משתלמת יותר בהשוואה להשכרת רכב קצרה לימים ספורים. ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, כך המחיר היומי (ברוב המקרים) זול יותר. לעיתים ההבדל הוא משמעותי. בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב באורוגוואי לשבוע (בשדה התעופה), קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת פונטהקאר שהציעה לנו יונדאי i10 (רכב ידני לארבעה נוסעים) בעלות של 214.56$ לשבעה ימים. כלומר, המחיר היומי בהשכרה זו הוא כ30.6$, לעומת 43.83$ בהשכרת הרכב ליום אחד בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל