השוואת מחירי טיסות לאורוגוואי

טיסות לאורוגוואי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

אם אתם מתכננים חופשה באורוגוואי, בוודאי תרצו פרטים על האופן שבו הכי נוח ומשתלם להגיע למדינה הקטנה בדרום אמריקה. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש לכם להזמנת כרטיסי טיסה לאורוגוואי – מועדי הטיסות לאורוגוואי, קונקשנים, מחירים, זמני הגעה וכד'. לנוחיותכם, תוכלו למצוא במדריך מנוע השוואת מחירי טיסות, באמצעותו תוכלו להשיג את העסקה המתאימה ביותר עבורכם לכרטיסי טיסה לאורוגוואי, ולבצע את רכישת הכרטיסים.

אורוגוואי היא אחת המדינות הקטנות בדרום אמריקה. היא חולקת גבול עם ברזיל וארגנטינה, והיא מדינה נהדרת לטיול, עם מטבח דרום אמריקאי מעולה, חופים יפהפיים, טיולים בטבע והרבה תרבות.

אם תבחרו לטוס לאורוגוואי, סביר להניח שתתחילו ממונטווידאו, עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר במדינה. במאמר זה תמצאו מידע מקיף על טיסות למונטווידאו, החל מזמני הטיסות, תדירויות הטיסה, נמלי התעופה בהם עוצרים לקונקשן ועוד.

לשם הכנת הכתבה השתמשנו במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי, אליו תוכלו להיכנס דרך הקישור המופיע כאן. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על השימוש במערכת של קיווי, כדי שתוכלו להיעזר בה בעצמכם למציאת העסקה המשתלמת ביותר לרכישת כרטיסי טיסה לאורוגוואי, ואף לבצע את הזמנת הכרטיסים אונליין בקלות ובנוחות. חשוב לקחת בחשבון, שהתנאים, המועדים והמחירים המוצגים במדריך נכונים למועד כתיבת הכתבה, והם עשויים להשתנות מעת לעת, כך שמומלץ לבצע חיפוש קרוב למועד הטיסה על מנת לקבל את הנתונים הרלוונטיים עבור החופשה שלכם באורוגוואי.

חופשה באורוגוואי – עוד מידע שימושי

השכרת רכב באורוגוואי – השוואת מחירים והסברים

בתי מלון מומלצים במונטיבידאו למשפחות עם ילדים

איך מזמינים טיסה לאורוגוואי?

טיסות לדרום אמריקה בכלל, ולאורוגוואי בפרט, יכולות להיות ארוכות. בהזמנת טיסות לאורוגוואי יש הרבה גורמים שכדאי לקחת בחשבון: חלק מהמטיילים מעדיפים ללכת על הטיסה הזולה ביותר ולא משנה להם כמה קונקשנים יש בדרך, חלק מהמטיילים מחפשים את הנוחות המרבית עם כמה שפחות שעות המתנה וזמני הטיסה הקצרים ככל האפשר, ורבים מחפשים שילוב בין שני הגורמים, שיתאים בדיוק לצרכים ולתנאים הספציפיים הרלוונטיים להם.

הפתרון הנוח ביותר למציאת כרטיסי טיסה לאורוגוואי, שהם גם משתלמים מבחינת המחיר וגם תואמים את הצרכים הנוספים שלכם, הוא שימוש במנוע השוואת מחירי טיסות, שהוא אמין וידידותי למשתמש. אנחנו עשינו שימוש במערכת של חברת קיווי, שעושה בדיוק את זה. מדובר בסוכנות נסיעות מקוונת ידועה ומהימנה, שמספקת פלטפורמה נוחה במיוחד ובעברית: השוואת מחירים, הזמנת הטיסה, וניהול ההזמנה והכל באותו המקום.

השוואת מחירי טיסות לאורוגוואי – איך זה עובד?

מזינים את פרטי הטיסה הרצויים בתיבת החיפוש של קיווי (תוכלו להיכנס ישירות מהקישור המופיע במדריך זה): תאריכים, נקודת המוצא ויעד הטיסה.

אם אין לכם תאריכים מדויקים, תוכלו לסמן טווח תאריכים בלוח השנה (גרירה פשוטה של העכבר על התאריכים הרצויים) או פשוט להזין "לא משנה", וכך לקבל טיסות בכל התאריכים האפשריים, ולבחור לפי המחיר או לפי גורמים אחרים.

לאחר הלחיצה על חיפוש תוכלו לבחור במגוון מסננים שיבטיחו שתקבלו את הטיסות הרלוונטיות בלבד. אלו כמה מהמסננים: מספר עצירות מקסימלי (או ללא עצירות בלבד),  משך הנסיעה, זמני ההמראות והנחיתות ועוד.

אם אתם רק מסתכלים על מחירים, ועוד לא מוכנים להזמין, תוכלו גם ללחוץ על "יצירת התראות מחיר" ולקבל התראות לגבי שינויים במחירים לקו הטיסה הספציפי הזה.

להשוואת מחירים לטיסות לאורוגוואי עם קיווי יש מגוון יתרונות:

  • חיפוש טיסה בעברית.
  • שירות לקוחות של קיווי.
  • אפשרות להוספת ביטוחים ותוספות לטיסה כבר במהלך ההזמנה, מה שיסייע לכם לתכנן את התקציב טוב יותר ולדעת בשלב מוקדם מהו המחיר הסופי שתצטרכו לשלם. למשל, בדרך כלל, ובהתאם לזמינות, תוכלו להוסיף ביטוח נסיעות של AXA, חבילת כבודה, ביטוח כבודה של Blue Ribbon, ביטוח קונקשן של קיווי ועוד.
  • השוואת מחירים עם מגוון פונקציות שמאפשרות מציאת מחירים זולים, והכל בפלטפורמה נוחה במיוחד.
  • אפשרות לחיפוש גם ללא יעד מוגדר (ניתן להזין שם של מדינה כדי למצוא יעדים בכל המדינה, או לחפש את היעד בתור "כל מקום" אם אין לכם יעד מוגדר כלל).
  • ניתן לחפש טיסה גם אם אין תאריך מוגדר, בין אם ללא תאריכים כלל (לחיפוש בכל זמן) ובין אם בטווח תאריכים רחב.

נמל התעופה במונטווידאו

נמל התעופה הבינלאומי של קראסקו (MVD) הוא נקודת הכניסה לאורוגוואי, וניתן להגיע אליו מהארץ בטיסות קונקשן עם קונקשן אחד או שניים. זהו נמל תעופה קטן יחסית לנמל תעופה בינלאומי אך יעיל ומודרני, עם ביקורות מעולות  בנוגע ליעילות, ניקיון וכו'.

יש בשדה התעופה את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים לנוסעים: המרת מט"ח, אחסון כבודה, השכרת רכב ועוד.

גם מבחינת אוכל ושתייה לא חסר בשדה התעופה של מונטווידאו. בשדה פועלים מגוון בתי קפה ומסעדות: סטארבאקס, מקדונלדס, מסעדת פאטריה ועוד.

אם אתם נוסעים לחופשה משפחתית באורוגוואי, תמצאו בשדה התעופה של מונטווידאו חדרי משפחה, עגלות לילדים לשימוש בתוך הטרמינל, אזורי משחקים לילדים (בהשגחת ההורים) וגם תפריט לילדים במסעדת פאטריה שבאזור העלייה למטוס.

משדה התעופה מונטווידאו למרכז העיר ניתן להגיע בקלות בנסיעה ברכב של כחצי שעה פחות או יותר, תלוי בעומס התנועה (במרחק של כ15 ק"מ ממרכז העיר).

ניתן להגיע למונטווידאו בטיסות ישירות מסאו פאולו, מיאמי, מדריד,  בוגוטה ועוד.

טיסה לאורוגוואי עם קונקשן אחד

נכון למועד כתיבת הכתבה, ניתן להגיע למונטווידאו בטיסה עם קונקשן אחד דרך מדריד.

טיסות למונטווידאו דרך מדריד

זמן הטיסה לאורוגוואי עם עצירה במדריד כולל טיסה למדריד מתל אביב, האורכת כחמש שעות וחמש עשרה דקות, וטיסה נוספת של כשתיים עשרה שעות ועשרים וחמש דקות ממדריד למונטווידאו.

אלו החברות הפועלות בשני קטעי הטיסה: אל על, איבריה ואייר אירופה מתל אביב למדריד, וכמו כן אייר אירופה ואיבריה ממדריד למונטווידאו.

שירות בטיסות לאורוגוואי דרך מדריד

השירות בטיסות לאורוגוואי משתנה לפי חברת התעופה, ואינו קבוע, כך שכדאי לבדוק עם החברה איתה אתם טסים מראש.

חברות בשירות מלא לרוב מגישות חטיף/כיבוד קל/ארוחה קלה בטיסת תל אביב-מדריד, הקטע הקצר יותר במסע.

בקטע הטיסה הארוך, ממדריד למונטווידאו, השירות בדרך כלל כולל ארוחות.

טיסות אל על למדריד בדרך כלל מתבצעות במטוס הבואינג 737, בו זמינה מערכת בידור בקונספט של סטרימינג, כלומר חיבור למערכת הבידור וצפייה בתכנים באמצעות המכשיר האישי של הנוסע, בין אם מדובר בסמארטפון, לאפטופ או בטאבלט.

בטיסות איבריה מתל אביב למדריד בדרך כלל משתמשים במטוס ה-A330 בהם יש מערכת בידור אישית. אך ישנם מטוסי איבריה לטיסות קצרות בהם אין מערכת בידור, כך ששירות זה עלול להשתנות. גם בטיסות הארוכות של אייר איבריה, שמבוצעות בדרך כלל במטוסי ה-A330/A350, ניתן ליהנות ממערכת בידור אישית.

באייראירופה, הטיסות בקו זה מתבצעות בדרך כלל בבואינג דרימליינר עם מערכת בידור אישית ומגוון תכנים, כמו גם במטוסי הבואינג 737 של החברה.

זמני טיסות למונטווידאו עם עצירה במדריד

טיסות מתל אביב למדריד ממריאות מדי יום, בדרך כלל בימי חול בין פעמיים לארבע פעמים ביום (עם טיסה אחת של איבריה ביום שבת). הטיסות ממריאות מתל אביב לרוב בשעות הבוקר (ונוחתות בשעות הבוקר המאוחרות במדריד) או בשעות אחה"צ (ונוחתות בשעות הערב במדריד).

טיסות ממדריד למונטווידאו ממריאות פעם או פעמיים ביום מלבד יום שבת, וממריאות בדך כלל בלילה עם נחיתה במונטוידאו בבוקר.

טיסות עם שני קונקשנים לאורוגוואי

אפשרות נוספת להגיע למונטווידאו היא טיסות עם שני קונקשנים בדרך. הנה כמה מהטיסות הכי זולות למונטווידאו עם שני קונקשנים שמצאנו בעזרת השוואת המחירים של קיווי:

  • טיסה למילאנו מתל אביב (ארבע שעות וחמש עשרה דקות), טיסה ממילאנו לסאו פאולו (כאחת עשרה שעות וחמישים וחמש דקות), וטיסה מסאו פאולו למונטווידאו (כשעתיים וחמישים דקות).
  • טיסה לפריז מתל אביב (כחמש שעות), טיסה מפריז לסאו פאולו (כשתיים עשרה שעות) וטיסה נוספת מסאו פאולו למונטווידאו (כשעתיים וארבעים דקות)

אלו רק חלק מהאפשרויות, וכדאי לערוך השוואת מחירים בקיווי עם סינון של זמן הקונקשן ושעות ההמראות והנחיתות, אם יש לכם צורך בכך, כדי למצוא את הטיסות שהכי מתאימות לכם.

כאמור, אורוגוואי היא אחת המדינות הקטנות בדרום אמריקה, ומרחקי הנסיעות לא גדולים מאוד גם ביעדים רחוקים, לכן טיסות פנים באורוגוואי הן לא עניין רלוונטי בדרך כלל (למעשה לא מצאנו כאלו כלל בחיפוש שערכנו נכון לכתיבת הכתבה).

טיסות לאורוגוואי מדרום אמריקה

אם אתם מגיעים לאורוגוואי מיעדים אחרים בדרום אמריקה, כחלק מטיול גדול יותר, תוכלו לטוס למונטווידאו בדרך כלל בקלות ובטיסה ישירה.

למעשה, בטיסות מיעדים מסוימים בדרום אמריקה לאורוגוואי תוכלו לעיתים לנחות גם בשדה התעופה פונטה דל אסטה בקלות.

טיסות לפונטה דל אסטה

פונטה דל אסטה היא עיר נופש פופולרית באורגוואי עם חופים יפהפיים.

נמל התעופה של פונטה דל אסטה (PDP) נמצא במרחק נסיעה של כ-25 דקות מעיר הנופש המקסימה.

לפי החיפוש שערכנו, נכון לכתיבת הכתבה ניתן למצוא טיסות ישירות מסאו פאולו לפונטה דל אסטו (החל מ-412$ לכרטיס הלוך-חזור לפי השוואת המחירים של קיווי), וטיסות ישירות מסנטיאגו דה צ'ילה לפונטה דל אסטה.

טיסות למונטווידאו מדרום אמריקה

טיסות ישירות למנוטווידאו מדרום אמריקה מגיעות ממספר יעדים, כולל, בין היתר:

  • טיסות לאורוגוואי מבוגוטה (החל מ-626$ עם כחמש טיסות בשבוע וזמן טיסה של כשש שעות וארבעים דקות).
  • טיסות מלימה למונטווידאו (כארבע טיסות בשבוע, עם זמן טיסה של כארבע וחצי שעות ומחירי כרטיסים החל מכ-557$ לכרטיס הלוך-חזור).
  • טיסות מסנטיאגו דה צ'ילה למונטווידאו (כחמש טיסות בשבוע עם זמן טיסה של כשעתיים ועשר דקות ומחירים שמתחילים מכ-149$ לכרטיס הלוך-חזור).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל