טיסות לגוואטמלה

טיסות לגואטמלה – השוואת מחירים והזמנות

גואטמלה היא מדינה יפהפייה במרכז אמריקה, שבה מגוון אטרקציות, הכוללות טבע, תרבות והיסטוריה עשירה. גואטמלה ידועה בזכות ערים היסטוריות יפהפיות, הרי הגעש, שווקים גדולים וצבעוניים, יערות גשם ועוד. אחד השלבים הראשונים בהכנות לחופשה בגואטמלה הוא מציאת טיסות לגואטמלה, שגם יהיו זולות ככל האפשר, וגם יתאימו לצרכים הייחודיים שלכם, בלי הפתעות של הרגע האחרון או פרטים שמופיעים באותיות הקטנות, שידרשו מכם הוצאות לא מתוכננות ויכבידו על תקציב החופשה שלכם.

לשם הכנת הכתבה עשינו שימוש במנוע השוואת המחירים של חברת קיווי, המספק את כל המידע הנדרש לכם על מנת למצוא טיסות לגואטמלה בתנאים המשתלמים ביותר עבורכם, והמאפשר לכם גם לבצע את הרכישה ולנהל את ההזמנה, באופן שבו תדעו מראש בדיוק איך לתכנן את התקציב שלכם. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על השימוש במערכת, המופיעה כאן לנוחיותכם.

שימו לב שהמחירים, תנאי הכרטיסים, הזמנים והטיסות נבדקו נכון למועד כתיבת המדריך והם עשויים להשתנות מעת לעת, כך שמומלץ לבדוק אותם שוב סמוך למועד הטיסה שלכם. כמו כן, שימו לב, שבדרך כלל, הכרטיסים הזולים יותר לא כוללים כבודת מטען, כך שכדאי לבדוק זאת בעת ההזמנה.

חופשה בגואטמלה – עוד מידע שימושי

בתי מלון מומלצים בגווטאמלה סיטי למשפחות

השכרת רכב בגואטמלה – מידע והשוואת מחירים

איך מזמינים טיסות לגוואטמלה?

הטיסות לגואטמלה מישראל הן לא טיסות קצרות, וכוללות לפחות קונקשן אחד. לכן חשוב לוודא שעוברים על כל הפרטים החשובים, ויודעים מהם תנאי הכרטיס, כיצד עומד להיראות הקונקשן, ולהוסיף ביטוחים מתאימים במידת הצורך. בנוסף, כדי לתכנן את הטיול בחוכמה כדאי לערוך השוואת מחירים לטיסות לגואטמלה.

הפתרון הנוח ביותר להזמנת טיסות לגואטמלה הוא בעזרת מנוע השוואת מחירים, כמו זה של קיווי, שמשמש לא רק כמנוע חיפוש והשוואת מחירים נוח מאוד עם פלטפורמה ידידותית למשתמש (ובעברית!) אלא גם כאתר הזמנות, בו תוכלו לבצע את ההזמנה של הכרטיסים המשתלמים ביותר עבורכם, ואפילו להוסיף ביטוחים, תוספות לטיסה, לנהל את ההזמנה ולהשתמש בשירות הלקוחות של האתר.

מה היתרונות להזמנת טיסה לגואטמלה עם קיווי?

הפלטפורמה נוחה מאוד למשתמש, ותוכלו לבדוק זאת בעצמכם כבר בתיבת החיפוש של קיווי שבעמוד זה. מלבד העובדה שמנוע החיפוש של קיווי הוא נוח למשתמש, ומציג בפניכם פרטים חשובים כבר במהלך השוואת המחירים, הוא כולל גם מגוון פונקציות שעוזרות לכם למצוא את הטיסות הכי זולות שאפשר. למשל, תוכלו לבחור תאריכים לא מוגדרים, כלומר טיסות בכל השנה (מסמנים "לא משנה" בתיבת התאריך) או טווח תאריכים גמיש (סימון וגרירה בלוח השנה כדי לבחור טווח תאריכים רחב). כך, במידה ואין לכם מועד מוגדר לטיסה לגואטמלה, ואתם גמישים לגבי תאריך הטיסה, תוכלו לבחור את מועד הטיסה לפי המחיר הכי זול. המערכת של קיווי מאפשרת גם למצוא טיסות ללא יעד מוגדר, על ידי הזנה בתיבת החיפוש אזור או מדינה, ואז יוצגו לכם טיסות למגוון נמלי תעופה, ויתכן שהדבר יאפשר לכם למצוא כרטיסי טיסה זולים יותר.

ניתן לבצע את החיפוש וההזמנה בעברית!

ניתן להיעזר בשירות הלקוחות ולנהל את ההזמנה באתר קיווי.

יש אפשרות להוסיף תוספות כמו חבילות כבודה וגם ביטוחים חשובים במהלך ההזמנה. השירותים הזמינים עלולים להשתנות מכרטיס לכרטיס, אך בדרך כלל ניתן להוסיף ביטוחי כבודה של Blue Ribbon, ביטוחי נסיעות של AXA, וגם ביטוח של קיווי שנקרא Kiwi Guarantee שמבטח קונקשנים.

ניתן לסנן את התוצאות לפי מגוון רחב של אפשרויות, כמו זמני המראה ונחיתה, אורך הקונקשן ועוד.

איך מזמינים טיסה לגוואטמלה עם קיווי?

תוכלו להיעזר בתיבת החיפוש של קיווי שנמצאת בעמוד זה ולערוך השוואת מחירים לטיסות לגואטמלה: הזינו את פרטי הטיסה והתאריכים (כאמור, ניתן גם להזין תאריכים גמישים וגם יעדים גמישים, כלומר לא רק נמל תעופה ספציפי אלא גם אזור או מדינה).

בנוסף, תוכלו ליצור התראות מחיר בעמוד של תוצאות החיפוש (לחיצה על "יצירת התראות מחיר") כדי לקבל התראות על שינויים במחיר לגבי הקו הספציפי אותו אתם מחפשים.

בתוצאות החיפוש תוכלו לבחור (בצד ימין) במגוון מסננים, כדי לוודא שמוצגות בפניכם רק התוצאות הרלוונטיות לכם ביותר. לאחר שבדקתם את הפרטים של הטיסה הרלוונטית תוכלו ללחוץ על "הזמנה".

כעת תעברו לטופס הזמנה פשוט ונוח, שכולל את הזנת פרטי הנוסעים, הוספת תוספות, תשלום וכו'.

נמל התעופה הבינלאומי לה אורורה (GUA)

נמל התעופה הבינלאומי של גואטמלה סיטי משמש כנקודת הכניסה המרכזית לגואטמלה. הוא אחד משני נמלי תעופה בינלאומיים בגואטמלה.

הוא ממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר, כרבע שעה פחות או יותר, וגם נמצא קרוב לאנטיגואה, העיר העתיקה והמפורסמת, שנמצאת במרחק של כחמישים דקות נסיעה מגואטמלה סיטי.

שדה התעופה של גואטמלה סיטי מורכב מטרמינל אחד, ויש בו מספר מסעדות ובתי קפה, כמו גם חנויות למזכרות ומתנות, לאונג', השכרות רכב, המרת מט"ח ועוד.

נמל התעופה לה אורורה משרת מגוון יעדים בינלאומיים, בעיקר יעדים רבים בכל רחבי יבשת אמריקה, וגם ממדריד שבספרד.

איך טסים לגואטמלה?

בהגעה לגוואטמלה בדרך כלל נוחתים בשדה התעופה הבינלאומי של גואטמלה סיטי, לה אורורה.

אם אתם מחפשים טיסות לגואטמלה עם קונקשן אחד בלבד, הדבר בהחלט אפשרי, והעצירות יהיו בדרך כלל באמריקה הצפונית או לחלופין במדריד. כדאי לבדוק בעת השוואת המחירים לטיסות לגואטמלה את סוג הקונקשן (אם הקונקשן עצמאי), מהם תנאי הכבודה וכו'.

זמן הטיסה לגואטמלה

הדרך הכי מהירה לגואטמלה סיטי היא עם עצירה במיאמי, בזמן טיסה כולל של כ-16 שעות בסך הכול (פירוט על טיסה לגוואטמלה דרך מיאמי בהמשך). תוכלו, בדרך כלל, לטוס עם זמני עצירה קצרים יחסית של כשעתיים או יותר בדרך זו.

טיסה לגואטמלה דרך ארצות הברית

אחת הדרכים הפופולריות לטיסה לגואטמלה מישראל היא דרך ארצות הברית, בדרך כלל דרך מיאמי או ניו יורק. שימו לב שעבור מטיילים עם דרכון ישראלי, גם עצירה בארצות הברית לשם קונקשן בלבד כרוכה בדרך כלל בהוצאת ויזה לארה"ב,  כך שכדאי לבדוק זאת לפני הזמנת הטיסה.

טיסה לגואטמלה דרך מיאמי

הדרך המהירה ביותר להגיע לגוואטמלה היא עם קונקשן במיאמי. זמן הטיסה לגואטמלה סיטי עם עצירה במיאמי כולל טיסה למיאמי מתל אביב של כשלוש עשרה שעות וחמש עשרה דקות, וטיסה של כשעתיים וארבעים וחמש דקות ממיאמי לגואטמלה סיטי, בנוסף, כמובן, לזמן העצירה.

תדירות הטיסות:

תדירות הטיסות לגואטמלה עם עצירה במיאמי היא גבוהה.

ניתן למצוא טיסות מדי יום למעט יום שישי בקו תל אביב-מיאמי (חמש טיסות בשבוע של אלעל ושלוש טיסות בשבוע של אמריקן איירליינס).

בקטע הטיסה הקצר, ממיאמי לגואטמלה סיטי, ניתן למצוא לפחות ארבע טיסות ביום, של אמריקן, פרונטייר, ספיריט או אוויאנקה.

הטיסות במיאמי נוחתות בדרך כלל מוקדם בבוקר (וממריאות מתל אביב בלילה), והטיסות מגוואטמלה ממריאות בדרך כלל גם בבוקר וגם בצהריים, כך שתוכלו לבחור בין קונקשן ארוך או קצר יותר.

השירות בטיסות:

השירות משתנה מחברה לחברה.

בטיסות הארוכות, מתל אביב למיאמי: אמריקן איירליינס בדרך כלל משתמשת במטוס הבואינג 772 בקו זה, נכון לכתיבת הכתבה.

לרוב ניתן לבחור בין מחלקת תיירים, פרימיום אקונומי, ביזנס ופירסט. במחלקות היוקרה, העסקים והראשונה, ניתן ליהנות ממושב שמתכוונן למצב מיטה.  במחלקת הפרימיום אקונומי המושבים מרווחים יותר.

השירות כולל ארוחות, ובדרך כלל יש אפשרות להתחבר לאינטרנט אלחוטי וכמובן מערכת בידור אישית.

באל על ניתן לבחור בדרך כלל בין מחלקת תיירים, פרימיום ועסקים, והשירות כולל ארוחות. טיסות אלעל למיאמי בדרך כלל מתבצעות במטוס הדרימליינר, ובדרך כלל ניתן ליהנות גם בטיסות אלעל לצפון אמריקה מאינטרנט אלחוטי, כמו גם ממערכת בידור אישית מתקדמת.

בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, בו מתבצע הקונקשן, ישנם שלושה טרמינלים, כך שכדאי לבדוק מראש אם יש לכם צורך להחליף טרמינל במהלך הקונקשן.

בנמל תעופה זה יש מגוון גדול מאוד של מסעדות, בתי קפה וברים, כמו גם מגוון חנויות דיוטי פרי, חנויות נוחות, חנויות ספרים, המרת מט"ח, מותגים ועוד.

טיסה לגואטמלה דרך ניו יורק

אפשרות נוספת נוחה לטיסה לגואטמלה מישראל, היא עם עצירה בניו יורק או בניו ג'רזי, עם תדירויות טיסה גבוהות יחסית.

זמן הטיסה לגואטמלה סיטי דרך ניו יורק נחלק לטיסה לניו יורק מת"א במשך כאחת עשרה שעות וחמישים וחמש דקות, וכחמש שעות נוספות מניו יורק לגואטמלה סיטי.

ניתן לעצור בנמל התעופה הבינלאומי של ניו יורק JFK או בנמל התעופה של ניוארק, ניו ג'רזי.

תדירות הטיסות:

תדירות הטיסות בשני קטעי הטיסה היא גבוהה, עם טיסות יומיות בשניהם: מספר טיסות יומיו בקו תל אביב-ניו יורק/ג'רזי, ולפחות טיסה אחת ביום בקו ניו-יורק/ג'רזי-גואטמלה סיטי.

השירות בטיסה:

בקטע הטיסה מתל אביב לניו יורק, כל החברות הן חברות בשירות מלא והטיסות בדרך כלל כוללות שירות מלא עם ארוחות, חטיפים במהלך הטיסה, מערכת בידור וכול', כמו גם את האפשרות לבחור בין מחלקות תיירים רגילות למחלקות משודרגות כמו פרימיום או יוקרה, ביזנס או פירסט.

הטיסות מניו יורק לגואטמלה הן קצרות יותר, והשירות משתנה מחברה לחברה, וכולל בדרך כלל כיבוד קל קומפלימנטרי או בתשלום.

טיסה לגואטמלה דרך מדריד

אל גוואטמלה סיטי ניתן להגיע לא רק דרך ארצות הברית, אלא גם דרך אירופה, עם עצירה במדריד בדרך כלל.

זמן הטיסה לגואטמלה עם עצירה במדריד כולל טיסה למדריד של כחמש שעות וחמש עשרה דקות, וטיסה נוספת של כאחת עשרה שעות ועשר דקות ממדריד לגואטמלה.

תדירות הטיסות:

בקו תל אביב-מדריד ניתן למצוא מספר טיסות יומיות שמופעלות על ידי איבריה, אל על ואייר אירופה. הטיסות מתל אביב ממריאות בדרך כלל בבוקר ובימי חול לרוב גם אחר הצהריים.

טיסות ממדריד לגואטמלה סיטי ממריאות בדרך כלל בימי שני, שלישי, שישי ושבת, לרוב בשעות הצהריים.

השירות בטיסה:

בטיסות ממדריד לגואטמלה סיטי השירות הוא מלא וכולל ארוחות.

בטיסות הקצרות, מתל אביב למדריד, השירות משתנה בין ארוחה קלה או כיבוד קל שכלולים בכרטיס (בדרך כלל בחברות בשירות מלא) לבין אפשרות לרכוש ארוחה או כיבוד.

טיסה לגואטמלה עם שני קונקשנים בדרך

ניתן לטוס לגואטמלה סיטי גם עם שני קונקשנים בדרך, בדרך כלל עם עצירה באירופה ואז עצירה נוספת באמריקה.

טיסות לגואטמלה מדרום וממרכז אמריקה

אם גואטמלה היא יעד אחד בטיול נרחב באמריקה, תוכלו להגיע בטיסות ישירות וקצרות יחסית ממגוון יעדים ברחבי יבשת אמריקה.

אלו רק כמה מהיעדים באמריקה מהם תוכלו להגיע לגואטמלה:

  • טיסות ממקסיקו סיטי לגואטמלה סיטי ממריאות מדי יום. זמן הטיסה ממקסיקו סיטי לגואטמלה סיטי הוא כשעתיים ומחירי הטיסות מתחילים מכ-162$ לטיסות הלוך-חזור.
  • טיסות מסן חוזה (קוסטה ריקה) לגואטמלה סיטי ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מסן חוזה לגואטמלה סיטי הוא כשעה וחצי, ומחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ-141$ לכרטיסי הלוך-חזור.
  • טיסות ישירות מקנקון, מקסיקו לגואטמלה סיטי ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מקנקון לגואטמלה סיטי הוא כשעה וחצי ומחירי הטיסות מתחילים מכ-141$ לכרטיסי הלוך-חזור.

כאמור, המחירים הזולים ביותר בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען, אך פרט זה עשוי להשתנות, ובמידת הצורך, כדאי לבדוק זאת בעת ההזמנה. בהזמנה דרך מנוע השוואת המחירים של קיווי ניתן להוסיף כבודת מטען בתשלום, בדרך כלל כבר בעת ההזמנה, בהתאם לזמינות ולתנאי הכרטיס.

טיסות לפלורס, גואטמלה

פלורס היא עיירה בפטן, גואטמלה. העיירה פלורס נמצאת במרחק של כשעה ורבע נסיעה מטיקאל, אתר המאיה העתיק.

את פלורס משרת נמל התעופה הבינלאומי מונדו מאיה (FRS), שהוא נמל התעופה השני הבינלאומי בגואטמלה.

נכון לכתיבת הכתבה, טיסות ישירות לפלורנס מיעדים בינלאומיים מגיעות בעיקר מקנקון, מקסיקו.

טיסות בקו זה ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מקנקון לפלורס הוא כשעה וחמישים דקות, ומחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ208$ לכרטיס הלוך-חזור ללא כבודת מטען.

טיסות פנים בגואטמלה

מרחקי הנסיעה בגואטמלה עלולים להיות ארוכים אל חלק מהיעדים, ואם רוצים להספיק כמה שיותר במהלך החופשה בגואטמלה, טיסות פנים בגואטמלה יכולות להיות פתרון נהדר לכך. טיסות פנים בגוואטמלה ממריאות בעיקר מ/אל גואטמלה סיטי.

טיסות פנים מגואטמלה סיטי מגיעות (טיסות ישירות) למספר יעדים, בעיקר לפלורס ופוארטו באריוס.

טיסות ישירות מגואטמלה סיטי לפלורס ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מגואטמלה סיטי לפלורס הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מכ-142$ לכרטיס הלוך-חזור ללא כבודת מטען.

טיסות ישירות מגואטמלה סיטי לפוארטו בריוס ממריאות כפעם-פעמיים ביום. זמן הטיסה מגואטמלה סיטי לפוארטו בריוס הוא כשעה, ומחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מכ-187$ לטיסות הלוך-חזור ללא כבודת מטען.

גם טיסות פנים בגואטמלה תוכלו להזמין דרך מנוע השוואת המחירים של קיוי. תוכלו למלא את היעדים הספציפיים בתוך המדינה או למלא "גואטמלה" גם בשדה המוצא וגם בשדה היעד, וכך תקבלו את כל האופציות לטיסות פנים בגואטמלה במועדים הרלוונטיים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל