טיסות לפנמה

טיסות לפנמה – השוואת מחירים ומידע חשוב

פנמה היא יעד מדהים לטיול: החל מהתעלה המפורסמת שמחברת בין שני אוקיינוסים, ועד למגוון אטרקציות שיהפכו אפילו טיול קצר למגוון ומלא הרפתקאות: יערות גשם, חופים מרהיבים, ערים גדולות מלאות בהיסטוריה ותרבות ועוד. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם על טיסות לפנמה – נמלי תעופה, טיסות קונקשן, מועדי טיסות, מחירים, ואפילו מנוע השוואת מחירי טיסות, דרכו תוכלו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם לרכישת כרטיסי טיסה לפנמה, לבצע את הרכישה ולעקוב אחר ההזמנה.

חופשה בפנמה בדרך כלל מתחילה בפנמה סיטי, עם נחיתה בנמל התעופה הבינלאומי של פנמה סיטי, שמשרת את רוב הטיסות הבינלאומיות המגיעות אל המדינה. אם אתם מחפשים כיצד להגיע לפנמה, תוכלו להגיע מהארץ בדרך כלל באמצעות טיסות קונקשן שעוצרות באירופה או בארצות הברית, ובמידה ואתם מגיעים לפנמה מיעד אחר במהלך הטיול שלכם באמריקה, תוכלו למצוא מגוון טיסות ישירות מרחבי היבשת.

איך מזמינים טיסות לפנמה?

כדי למצוא כרטיס טיסה זול לפנמה, כדאי תמיד לערוך השוואת מחירים. שימוש במנוע השוואת מחירי טיסות, שפועל בשפה העברית ומציע מגוון פונקציות שיאפשרו לכם למצוא את כל האפשרויות הקיימות: מגמישות בתאריכים ועד לגמישות ביעד וחיבור כרטיסי טיסה שונים, הוא הדרך היעילה ביותר למצוא את כרטיס הטיסה הזול ביותר והמשתלם ביותר.

לשם הכנת הכתבה השתמשנו במנוע השוואת מחירי הטיסות של חברת קיווי, שמהווה פתרון מושלם להזמנת טיסות לפנמה. בעזרת השוואת המחירים של קיווי הצלחנו למצוא טיסות זולות לפנמה בקלות, תוך שימוש במסננים ובפונקציות יעילות במיוחד, עליהן נרחיב בהמשך, וגם לבצע הזמנה באותו האתר ללא צורך לעבור לאתר צד שלישי. בקיווי ניתן להזמין את כל התוספות הנדרשות לטיסה כבר במהלך ההזמנה (חשוב במיוחד למי שמעוניין לדעת מראש מהו המחיר הסופי של הכרטיסים).

חופשה בפנמה – עוד מידע שימושי

פנמה סיטי – בתי מלון מומלצים

השכרת רכב בפנמה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

איך מוצאים טיסות זולות בעזרת השוואת המחירים החכמה של קיווי?

תוכלו להתחיל את ההזמנה כבר בעמוד זה, בתיבת החיפוש של קיווי שמופיעה למעלה.

אם אין לכם עדיין מסלול מוגדר לחופשה בפנמה, ואתם גמישים בנוגע לתאריכי הטיסה או ליעדי הטיסה, מנוע השוואת המחירים של קיווי מאפשר לכם למצוא טיסות זולות במיוחד, וכך תוכלו לתכנן את החופשה בהתאם לכרטיסים שתמצאו, וכך תוזילו באופן משמעותי את תקציב החופשה שלכם.

נתחיל מהתאריכים: האם אתם מחפשים טיסה במועד ספציפי או בטווח תאריכים מצומצם, תוכלו למלא את התאריכים הרלוונטיים לכם בתיבת החיפוש ולקבל רק את התוצאות המתאימות לכם. במידה ואתם גמישים לגבי התאריכים, תוכלו לסמן בתיבות שנועדו לתאריכי היציאה והחזרה טווח תאריכים רחב יחסית, או לא למלא תאריכים בכלל (תוכלו לסמן "לא משנה") – המערכת תציג לכם את כל הטיסות לפנמה בטווח מועדים רחב ביותר, ואתם תוכלו להחליט מתי הכי נכון עבורכם לקבוע את החופשה.

במנוע השוואת המחירים של קיווי גם היעד יכול להיות גמיש. תוכלו להיעזר במספר פונקציות שיאפשרו לכם למצוא יעדים נוספים לנחיתה או להמראה: למשל, תוכלו להזין מדינה או אזור במדינה, ולאו דווקא עיר ספציפית. כך תוכלו לבדוק אם יש נמלי תעופה נוספים בהם ניתן לנחות באזור בו אתם מתכננים לטייל, ולבחור בין מגוון רחב יותר של טיסות.

כמו כן, בתיבת היעד/מוצא תופיע לכם השלמה אוטומטית, עם אפשרות להוספת יעדים קרובים ליעד בו בחרתם, כך שתוכלו להרחיב את התוצאות שתקבלו ואת הסיכויים שלכם למצוא טיסות זולות.

לאחר הלחיצה על חיפוש, תוכלו לסנן ולמיין את התוצאות (בעזרת הכפתורים האפורים) וכך לוודא שאתם צופים רק בתוצאות הרלוונטיות עבורכם.

במהלך ההזמנה תוכלו להוסיף תוספות חשובות שבדרך כלל נחוצות למטיילים, כמו ביטוח נסיעות וביטוח אובדן כבודה. תוכלו גם להוסיף ביטוח קונקשן של קיווי, שנקרא Kiwi Guarantee, שמכסה קונקשנים ומעולה במיוחד לכרטיסי טיסה זולים שכוללים העברה עצמית. ניתן בדרך כלל גם לרכוש כבר במהלך ההזמנה חבילות שונות של כבודת מטען, אם יש צורך בכך. השירותים הזמינים משתנים מכרטיס לכרטיס.

את ניהול ההזמנה תוכלו לבצע באמצעות קיווי באתר ובהתאם לתנאי הכרטיס, וכמו כן תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות שלהם במידת הצורך.

שימו לב, שהנתונים המופיעים בהמשך הכתבה נכונים למועד כתיבתה, והם עשויים להשתנות מעת לעת. לכן, מומלץ לבצע חיפוש סמוך למועד הזמנת הטיסה לפנמה, כדי לקבל את הנתונים העדכניים ביותר.

טיסות פנים בפנמה

בפנמה יש יותר מנמל תעופה אחד, ובין מספר נמלי התעופה ניתן למצוא טיסות פנים בפנמה שיעזרו לכם לחסוך זמן ויחסכו לכם שעות ארוכות של נסיעות.

הגעה לבוקס דל טורו, למשל, מתאפשרת בקלות בעזרת טיסות ישירות יומיות של אייר פנמה מפנמה סיטי. זמן הטיסה מפנמה סיטי לבוקאס דל טורו הוא בדרך כלל כשעה.

דוגמה נוספת לטיסת פנים בפנמה היא קו טיסות ישירות מפנמה סיטי לדויד, העיר השלישית בגודלה במדינה, שמתבצעות על ידי קופה איירליינס או אייר פנמה מדי יום. זמן הטיסה מפנמה סיטי לדויד הוא כשעה ועשר דקות.

גם על מנת למצוא טיסות פנים זולות בפנמה, תוכלו להשתמש במנוע השוואת המחירים של קיווי. במידה ואתם מעוניינים להגיע מנקודת מוצא ספציפית ליעד ספציפי, מלאו אותם בשדות המתאימים בתיבת החיפוש, וכך תקבלו רשימה של כל הטיסות הרלוונטיות לכם. במידה ואינכם בטוחים אילו טיסות פנים בפנמה יכולות להתאים לכם, תוכלו למלא "פנמה" גם בשדה נקודת המוצא וגם בשדה היעד, והמערכת תציג לכם את כל טיסות הפנים במדינה בטווח התאריכים שבחרתם (או במהלך השנה כולה, במידה ובחרתם שלא למלא תאריכים).

הזמנת הסעה משדה התעופה בפנמה

בהזמנת הסעה פרטית בחו"ל, בין אם בחופשה או בנסיעה עסקית, בדרך כלל חשובים לנו מאוד המחיר והזמינות. לעיתים יש צורך גם בסוג רכב מסוים או מושבי בטיחות, דברים שלא תמיד זמינים בהזמנת מונית בדקה התשעים.

לעיתים לא קל למצוא חברת הסעות או מוניות מראש, במיוחד אם זו פעם ראשונה שאתם מבקרים במדינה זרה, ולכן מטיילים רבים משאירים זאת לדקה התשעים. הזמנת מונית מראש בפנמה, בשדה תעופה או ביעד מרכזי אחר, יכולה לחסוך לכם זמן יקר בחופשה ולשדרג את החוויה. פתרון מעולה להזמנת מונית בפנמה סיטי או ביעדים נוספים בפנמה הוא בעזרת קיוויטקסי, מנוע חיפוש שמקשר בין מטיילים לבין חברות הסעה מקומיות, באמצעות פלטפורמת חיפוש והזמנה נוחה. השירות של קיוויטקסי מתאים לנסיעות משדה התעופה למרכזי הערים או לנסיעות בינעירוניות. לנסיעות קצרות ומזדמנות בתוך העיר עדיף להשתמש בשירותי תחבורה אחרים.


יש מגוון יתרונות להזמנת מונית בפנמה מראש עם קיוויטקסי: ניתן לבחור בין מגוון סוגי רכבים שונים, המחיר קבוע מראש וללא הפתעות, ניתן לבדוק מראש כמה מזוודות תוכלו להביא לנסיעה, ניתן להוסיף מושב בטיחות לפעוטות (בהזמנה מראש, ובדרך כלל בתוספת תשלום), הנהג יחכה לכם בנקודת המפגש, המחיר כולל זמן המתנה ובדרך כלל תנאי הביטול נוחים.  תוכלו להזמין הסעה פרטית משדה התעופה בפנמה או ממגוון יעדים מרכזיים נוספים כבר בעמוד זה בתיבת החיפוש הצהובה של קיוויטקסי.

בחיפוש שערכנו בקיוויטקסי למונית משדה התעופה טוקומן בפנמה סיטי, למשל, מצאנו מגוון סוגי רכבים: רכב אקונומי, קומפורט, מיני וואן לקבוצות גדולות ועוד. שימו לב שסוגי הרכבים, תנאי ההזמנה והשירותים הזמינים עשויים להשתנות.

נמל התעופה של פנמה סיטי

נמל התעופה הבינלאומי טוקומן (PTY) הוא נמל התעופה המרכזי של פנמה, ואחד המרכזיים במרכז אמריקה בכלל. הוא משמש בסיס מרכזי לחברת הדגל של פנמה, קופה איירליינס, שמפעילה טיסות ישירות לרשימה ארוכה של יעדים, בעיקר ברחבי אמריקה. מגוון חברות תעופה נוספות מגיעות לנמל תעופה זה, וניתן למצוא טיסות ישירות לפנמה סיטי מיעדים כמו מדריד, אמסטרדם, איסטנבול, פרנקפורט ועוד.

זמן הנסיעה מנמל התעופה טוקומן למרכז פנמה סיטי הוא כרבע שעה ברכב.

בנמל התעופה טוקומן יש שני טרמינלים, ובמתחם תוכלו למצוא לאונג' מפנק, בתשלום נוסף, עם בופה ומשקאות, אינטרנט אלחוטי, מגזינים ועוד. שירותים נוספים שניתן למצוא בנמל התעופה טוקומן כוללים בנק עם שירותי המרת מט"ח, כספומט, אינטרנט אלחוטי ועוד. תוכלו גם להעביר את הזמן בהמתנה באחד מבתי הקפה, וליהנות משופינג בחנויות שבטרמינל.

טיסות לפנמה עם קונקשן

טיסה לפנמה סיטי דרך מדריד

הטיסות הישירות ממדריד לפנמה סיטי מאפשרות למטייל הישראלי להגיע לפנמה סיטי עם קונקשן אחד בלבד דרך מדריד.

טיסה עם קונקשן במדריד היא דרך מעולה להגיע לפנמה. טיסה עם עצירה אחת בלבד, תדירויות טיסה גבוהות יחסית וגם מחירים זולים יחסית ומגוון חברות מהן ניתן לבחור.

זמן הטיסה לפנמה סיטי עם עצירה במדריד

זמן הטיסה לפנמה סיטי מישראל דרך מדריד כולל טיסה למדריד מתל אביב שאורכת כחמש שעות וחמש עשרה דקות, וטיסה נוספת של כעשר שעות ושלושים וחמש דקות בקו מדריד-פנמה סיטי, בנוסף, כמובן, לזמן העצירה.

תדירות הטיסות

בטיסות בקו תל אביב-מדריד פועלות החברות איברייה, אל על ואייר אירופה, וניתן למצוא טיסות בקו זה מדי יום.

בקו מדריד-פנמה סיטי פועלות איבריה ואייר אירופה. ובקו זה ניתן למצוא טיסות מדי יום (טיסה אחת או שתיים ביום), שממריאות בבוקר או אחה"צ.

השירות בטיסות

השירות בטיסות לפנמה סיטי דרך מדריד משתנה. בטיסות הקצרות מתל אביב למדריד השירות תלוי בחברת התעופה, ומשתנה בדרך כלל בין ארוחה קלה שכלולה בכרטיס לבין אפשרות לרכישת כיבוד קל במהלך הטיסה בתשלום נוסף.

בטיסות הארוכות בקו מדריד-פנמה סיטי לרוב הארוחות כלולות בכרטיס. הטיסות לפנמה ממדריד בדרך כלל מתבצעות במטוסים כמו הבואינג דרימליינר או האיירבאס A330-200.

טיסות לפנמה סיטי דרך פריז

אפשרות נוספת להגעה לפנמה סיטי היא עם עצירה בפריז בדרך.

חשוב לזכור שאת פריז משרתים שני נמלי תעופה – שארל דה גול ואורלי – ולכן שימו לב בעת הזמנת טיסה לפנמה סיטי עם קונקשן בפריז, היכן אמורה להיות הנחיתה בפריז ומאיפה יוצאת הטיסה לפנמה סיטי, על מנת שלא תסתבכו במעבר בין טיסה לטיסה. הטיסות לפנמה סיטי ממריאות משארל דה גול, אך הטיסות לפריז מתל אביב יכולות לנחות באחד משני נמלי התעופה, כך שחשוב לשים לב אם יש צורך לעבור בין נמלי התעופה במהלך הקונקשן, ולקחת בחשבון את זמן המעבר.

זמן הטיסה

זמן הטיסה לפנמה סיטי עם עצירה בפריז כולל טיסה של כארבע שעות וארבעים דקות מתל אביב לפריז, וטיסה של כעשר שעות וחמישים דקות מפריז לפנמה.

תדירות הטיסה

טיסות מתל אביב לפריז ממריאות מספר פעמים ביום לשני שדות התעופה. הן מופעלות על ידי מספר חברות תעופה: אל על, ארקיע, איזיג'ט ואייר פראנס נוחתות בשארל דה גול, וטראנסאוויה נוחתת באורלי.

טיסות מפריז לפנמה סיטי ממריאות כחמש פעמים בשבוע (מדי יום מלבד ראשון ורביעי) ומופעלות על ידי אייר פראנס.

טיסות לפנמה של אייר פראנס בדרך כלל מתבצעות במטוס הבואינג דרימליינר, ולרוב השירות כולל מערכת בידור, ארוחות, מגזינים, אפשרות לרכישת אינטרנט אלחוטי וכול'.

טיסות לפנמה דרך ארצות הברית

טיסות ישירות לפנמה סיטי מגיעות ממגוון יעדים בארצות הברית, וכיוון שגם מהארץ יש מגוון טיסות לארצות הברית, ניתן להגיע לפנמה סיטי עם קונקשן אחד בלבד שעוצר באחת מכמה ערים אמריקאיות מרכזיות.

טיסות לפנמה סיטי עם עצירה במיאמי

תדירות הטיסות: טיסות למיאמי מתל אביב ממריאות מדי יום מלבד יום שישי, ומופעלות על ידי אל על או אמריקן איירליינס.

טיסות ישירות ממיאמי לפנמה סיטי ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הערב ומופעלות על ידי קופה איירליינס, אמריקן איירליינס וספיריט איירליינס.

זמן הטיסה: זמן הטיסה מתל אביב למיאמי הוא כשלוש עשרה שעות וחמש עשרה דקות, וזמן הטיסה ממיאמי לפנמה סיטי הוא כשעתיים וחמישים וחמש דקות.

השירות בטיסה: השירות בטיסות הארוכות, מתל אביב למיאמי, כולל כמובן הגשת ארוחות, חטיפים ומשקאות. הטיסות ממיאמי לפנמה סיטי הן קצרות יחסית, אך בדרך כלל חברות בשירות מלא מציעות חטיף ומשקה קל בקו זה.

טיסות לפנמה עם עצירה בניו יורק

ניתן להגיע לפנמה סיטי מהארץ עם עצירה אחת בניו יורק או בניו ג'רזי, עם תדירות טיסות גבוהה בשני קטעי הטיסה.

זמן הטיסה: זמן הטיסה לניו יורק מתל אביב הוא שתים עשרה שעות (מעט פחות או מעט יותר), וזמן הטיסה מניו יורק לפנמה סיטי הוא כחמש שעות ושבע דקות.

תדירות הטיסות: החברות שמציעות טיסות מתל אביב לניו יורק ולג'רזי הן אל על, יונייטד איירליינס ואמריקן איירליינס, והטיסות ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום. טיסות מניו יורק/ג'רזי לפנמה סיטי ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום, ומופעלות על ידי קופה איירליינס, דלתה ויונייטד איירליינס.

השירות בטיסות: השירות בטיסות משתנה מחברה לחברה, אך בטיסות הארוכות מתל אביב לניו יורק השירות מלא והטיסות כוללות בדרך כלל ארוחות, מערכת בידור וכול', ואפשרות לבחירה בין מספר מחלקות. בטיסות מניו יורק/ג'רזי לפנמה השירות משתנה אך בדרך כלל כולל כיבוד קל או ארוחה קלה.

אפשרויות נוספות לקונקשנים בטיסות לפנמה

ניתן להגיע לפנמה סיטי גם עם עצירה בהולנד (קונקשן אחד) או ביעדים נוספים עם לפחות קונקשן אחד או שניים.

טיסות ישירות לפנמה סיטי מדרום אמריקה, ממרכז אמריקה וממקסיקו מגיעות ממגוון יעדים: סן חוזה, ריו דה ז'ניירו, קרטחנה, סן סלוודור, בואנוס איירס, מונטווידאו, סן אנדרס ועוד.

כאמור, המידע המופיע בכתבה זו נכון למועד כתיבתה, ועשוי להשתנות מעת לעת. על מנת לדעת את המידע הרלוונטי הנדרש לכם במהלך הזמנת טיסות לפנמה, בצעו השוואת מחירים ובדיקת נתונים סמוך למועד ההזמנה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל