מדריד ספרד אטרקציות מומלצות

מדריד עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה במדריד הכתבה הבאה מיועדת עבורכם: ריכזנו גם מידע שימושי על מדריד למטייל וגם הסברים מפורטים על עשרות אטרקציות במדריד – במיוחד למשפחות המגיעות אל מדריד עם ילדים אבל בהחלט לא רק עבור משפחות – וגם אפשרות מיוחדת להזמנה מראש של כרטיסים לאטרקציות במדריד הכוללים הטבות כמו האפשרות לדלג על התור בכניסה או הנחות מיוחדות

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

מדריד היא עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר בספרד, וגם בירתו של חבל אוטונומי הנקרא על שמה (Comunidad de Madrid). אוכלוסייתה של מדריד מונה כ-3.3 מיליון איש, כאשר בשטח העיר רבתי, מניין האוכלוסייה מגיע לכמעט 6.5 מיליון. מדריד ידועה בעיקר במורשת התרבותית והאמנותית הנהדרת שלה, ודוגמה טובה לכך הוא מוזיאון הפראדו (El Prado Museum). מדריד גם מתפארת בסצנת חיי לילה מאוד שוקקת, מן הטובות ביותר בעולם, וכמובן – יש שלל אטרקציות במדריד למשפחות, ומדי שנה מאות אלפי משפחות מגיעות אל מדריד עם ילדים לחופשה שנתית בקיץ – או בחורף

כרטיסים לקבוצת הכדורגל של אטלטיקו מדריד
כרטיסים לקבוצה הכדורגל של ברצלונה
כרטיסים לליגה הספרדית

חופשה במדריד – עוד מידע למטייל באותו נושא:

מדריד – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות

טיסות למדריד – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במדריד – טיפים לחיסכון

אירועים במדריד – הזמנת כרטיסים למשחקי ספורט והופעות בידור (לוח מתעדכן)

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

מדריד שוכנת צפונית מזרחית למרכז הגיאוגרפי של חצי האי האיברי (הכולל פרט לספרד גם את פורטוגל) בחבל מסטה המרכזית (Meseta Central), בקו רוחב ממוצע של 650 מ'. כמעט כל האטרקציות התיירותיות במדריד, בוודאי האטרקציות המפורסמות ביותר, נמצאות במרכז העיר, כולל הכיכר פוארטה דל סול (Puerta del Sol), כיכר פלאסה מאיור (Plaza Mayor), הארמון המלכותי של מדריד פלאצ'ו ריאל (Palacio Real), ופלאסה דה קולון (Plaza de Colón). הרחובות הראשיים של מדריד כוללים את הגראן ויה (Gran Via), רחוב אלקלה (Alcalá Street), ושדרת קסטיאנה (Paseo de la Castellana).

מזג אוויר במדריד

האקלים של מדריד הוא אקלים ים תיכוני, יבש רוב הזמן ולעתים די קיצוני. מדריד נהנית מכמות נאה של ימי שמש. הקיץ במדריד חם ויבש, והחורף יחסית קר, עם קרה לעתים קרובות בלילות ושלגים לפרקים. האביב והסתיו הם יחסית מתונים, כאשר רוב המשקעים יורדים בעונות אלה. האביב והסתיו הם ללא ספק הזמנים הטובים ביותר לחופשה במדריד. אם אתם מתכננים להגיע אל מדריד עם ילדים העונה המומלצת היא בעיקר באפריל, מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר.

כמות המשקעים במדריד בקיץ מאוד נמוכה, וגם עונת החורף לא רואה הרבה משקעים. במהלך החורף, שלגים יורדים לסירוגין והשלג בד"כ לא נשאר על האדמה יותר מכמה ימים, אך האזור ההררי הסמוך למדריד כן זוכה לכמות גדולה מאוד של שלג, כך שאם אתם מתכוננים להגיע אל מדריד עם ילדים שלא יצא להם לראות שלג עד היום – זו יכולה להיות הזדמנות טובה לכך.

אטרקציות במדריד – מדריד עם ילדים

אוטובוס האטרקציות של מדריד בשיטת "עלה ורד"

אם אתם מגיעים אל מדריד עם ילדים ורוצים להגיע בכה ימים לכמה שיותר אטרקציות במדריד אז האופציה של אוטובוס התיירים בשיטת "עלה-רד" היא כנראה האופציה הכי טובה עבורכם. האוטובוס המיועד לתיירים נוסע בין אטרקציות במדריד במסלול מעגלי שיביא אתכם ל-37 יעדים (37 תחנות עצירה), כשאוטובוסים יוצאים כל 20 דקות, והכרטיס (שניתן להזמין בקישור) מאפשר לכם לעלות ולרדת מהאוטובוס ללא הגבלה כל עוד הוא בתוקף. זוהי הדרך המושלמת לחקור את מדריד בקצב האישי שלכם – כך תוכלו לרדת באיזו תחנה שאתם רוצים, לחקור כל אטרקציה במדריד כמה זמן שתירצו ולעלות שוב על האוטובוס הבא כשתסיימו.

במדריד אין אטרקציות תיירותיות ידועות כמו מגדל אייפל, הקולוסיאום של רומא או אתר חובה סמלי אחר. במקום זאת, אטרקציות במדריד הן שילוב רצוף של חיים מודרניים, מוזיאונים נהדרים, ואדריכלות מסגנונות שונים. מארמונות ברוק לזוויות הבלתי אפשריות של סגנון האדריכלות של היום, במדריד תמצאו את הכול. והדרך הטובה ביותר לראות אותה היא באמצעות אוטובוס ה-City Tour הזה.

המסלול הראשון של חברת "סיורי מדריד" המפעילה את אוטובוס התיירים (Madrid City Tour Route 1) מכסה את החלק ההיסטורי של מדריד. זהו מסלול מעגלי שמקיף את העיר, וכולל את שדרת פראדו (Paseo del Prado) המפוארת ומלאת העצים, ואת ה"יהלומים" הארכיטקטוניים של ההפסבורגים. מ"משולש הזהב של האמנות" (Triángulo del Arte) ועד הארמון המלכותי של מדריד (Palacio Real) ומהפלאסה דה סיבלס (Plaza de Cibeles) ועד פוארטה דה טולדו (Puerta de Toledo), המסלול הזה מביא אתכם ישירות לליבה ההיסטורי של העיר שמכנים אותה כאן El Foro.

המסלול השני של סיורי מדריד (Madrid City Tour Route 2) מכסה אטרקציות במדריד במסלול שמתמקד בחלק המודרני של העיר, כך שתוכלו להכיר מקרוב את האזורים החדשים והחדשניים ביותר של מדריד. תגלו כאן את סגנונות האדריכלות בני ימינו ואת הלב הפועם של המוקד התעשייתי העצום של בירת ספרד. בנוסף, אם אתם מתכננים טיול אל מדריד עם ילדים אוהדי ספורט, המסלול הזה כולל גם ביקור באצטדיון סנטיאגו ברנבאו (Estado Santiago Bernabéu) – המגרש הביתי של קבוצת ריאל מדריד.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס האטרקציות של מדריד

אצטדיון סנטיאגו ברנבאו – כניסת VIP

מהתא הנשיאותי עד לחדר ההלבשה –  ברכישת הכרטיס המיוחד בקישור תקבלו גישה מועדפת כדי להיכנס אל מאחורי הקלעים של ברנבאו, האיצטדיון של ריאל מדריד, הבית של כריסטיאנו רונלדו, גארת' בייל, סרג'יו רמוס וכו'. זהו אחד מהאיצטדיונים ההיסטוריים של הכדורגל האירופאי, אטרקציה שאסור לוותר עליה אם אתם מגיעים אל מדריד עם ילדים חובבי כדורגל, חוויה מיוחדת המאפשרת לכם גישה מקרוב למה שמתרחש בפנים.

זהו סיור בהדרכה עצמית הכולל את חדר ההלבשה של ריאל מדריד, את החדר הנקרא "המועדון הטוב ביותר בהיסטוריה", חדר התחושות של השחקנים, התא הנשיאותי, וסיור בתוך מנהרת השחקנים ועד המגרש עצמו. והודות למיצגי וידאו המוקרנים במוזיאון ריאל מדריד הנמצא במקום, ניתנת לכם הזדמנות לספוג המון מידע על מורשתו של מועדון הכדורגל האיקוני הזה.

כמובן, האיצטדיון איננו רק בשימושה של ריאל מדריד. עד היום התקיימו בו ארבע משחקי גביע אלופות אירופה למועדונים, משחק הגמר של ליגת האלופות של שנת 2010 ומשחק נצחון הגמר של איטליה במונדיאל בשנת 1982.

להזמנת כרטיסים לסיור מיוחד מאחורי הקלעים בסנטיאגו ברנבאו

פארק השעשועים של מדריד

למשפחות המגיעות אל מדריד עם ילדים אסור לוותר על הלונה פארק של מדריד המציע בילוי משפחתי מצויין ליום טיול בספרד ממש באמצע מדריד, עם אפשרויות לילדים בכל הגילאים. רכבות הרים, מתקני מים ומפגש עם דמויות אהובות על ילדים בארץ ניקולודיאון (Nickelodeon-Land). אלפי משפחות עם ילדים מגיעות לכאן בכל יום בחופשת הקיץ – לכן כדאי להזמין כרטיסים מראש (בקישור) כדי להימנע מהתורים הארוכים בקופות בכניסה.

המון כיף וחוויות ממתינות לכל המשפחה באחת המובילות שבין אטרקציות במדריד למשפחות – פארק השעשועים של מדריד (Parque de Atracciones Madrid), הלונה הפארק הותיק ביותר של בירת ספרד.

אם אתם מגיעים אל מדריד עם ילדים גדולים וחוביי אקשן, עלו על אופנוע ב- Tifón, או על רכבת הרים החדישה Abismo, ומשם, אחרי שנרגעתם קצת, בצעו נפילה חופשית מגובה 63 מ' ב- La Lanzadera, הדרך הטובה ביותר לעשות קפיצות בנג'י בלי לעזוב את מדריד.

אם אתם רוצים את חוויית המים של פארק השעשועים של מדריד למשפחות, לכו ל- Los Fiordes וצאו לשיט אוניה מגובה רב ישירות אל תוך אגם. או עלו על סיפונה של Los Rápidos  כדי לחוות ערבוביה של מפלי מים, מערבולות מים, מתזי סילון וגלים!

אם אתם מתכננים טיול אל מדריד עם ילדים קטנים יותר, הקדישו יותר זמן בלונה פארק של מדריד ל"ארץ ניקולודיאון" המאוכלסת בדמויות האהובות ביותר כמו בוב ספוג ודורה החוקרת, והמלאה במתקנים ואטרקציות המיועדים לילדים קטנים.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים של מדריד

פארק וורנר בראדרס מדריד

אם אתם מחפשים אטרקציות במדריד לילדים אל תפספסו את פארק השעשועים וורנר בראדרס מדריד, מקום בו גיבורי-על כמו בטמן וסופרגירל נלחמים ברעים במופעי לייב אקשן מפוצצים, ודמויות מהסרטים המצויירים הישנים כמו באגס באני ואלמר פאד רוקדים ושרים ב- Parque Warner Madrid המדהים. תמצאו כאן אזור המוקדש להוליווד, למערב הפרוע, או עלו על אחד ממתקני השעשועים מסמרי השיער כמו רכבות הרים ומתקני נפילה חופשית.

כאשר מגיעים אל מדריד עם ילדים בעונת התיירות אחת הבעיות המתסכלות היא התורים הארוכים בקופות הכניסה שיכולים לקחת שעות – לא רק בזבוז זמן יקר של חופשה במדריד אלא גם התחלה גרועה מאוד ליום כיפי עבור משפחות המגיעות אל מדריד עם ילדים קטנים שמאבדים סבלנות בתור ומתחילים לבכות. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת – בעזרתו ניתן לדלג על התורים לקופות הכניסה ולהיכנס ישירות לפארק השעשועים במדריד המוקדש לגיבורי קולנוע.

בראש רשימת האטרקציות למשפחות עם ילדים גדולים של פארק וורנר בראדרס מדריד הוא המתקן SUPERMAN™: La Atracción de Acero  – רכבת הרים המדמה טיסה אווירית בנוסח מעוף של סופרמן, כולל לופים מפחידים והמון צניחות חופשיות שיגרמו לכם לצרוח (זוג אחד אפילו התחתן כאן על המתקן).

רכבת הרים נוספת היא זו שבנויה בסגנון של בומרנג ונקראת  Stunt Fall  וכן רכבת ההרים BATMAN™: La Fuga שמגיעה למהירות מסחררת של 83 קמ"ש.

מלבד זאת, תמצאו כאן עוד המון מתקנים מגוונים – ממתקנים מתונים ל"חלשי הלב" ועבור משפחות המגיעות אל מדריד עם ילדים קטנים ועד מתקנים מסעירים שיטריפו אתכם, אבל יש כאן עוד המון אופציות בילוי נוספות. למשל: כיף משפחתי בסגנון אינטראקטיבי מחכה לכל המשפחה ב- La Aventura de Scooby-Doo, ב- Shock Cars, וב- Hotel Embrujado הספוקי. כמו כן תמצאו בפארק השעשועים הייחודי של מדריד למשפחות סיורי קולנוע, משחקי מים ושיט נהר.

להזמנת כרטיסים עם דילוג על התור לפארק וארנר בראדרס מדריד

גן החיות והאקווריום של מדריד – דלגו על התור

אם אתם מגיעים אל מדריד עם ילדים לחופשה משפחתית קצרה, וחלק מהמשפחה רוצה ללכת לגן החיות וחלק רוצה ללכת לאקווריום תצפית תת מימי, איך תבלו את היום? בכייף! הגיעו לגן החיות והאקווריום של מדריד –  Zoo Aquarium de Madrid – כאן תמצאו את הטוב שבשני העולמות.

המקום, אחת הגדולות בין אטרקציות במדריד למשפחות, משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר בקאסה דה קמפו (Casa de Campo) והוא גן החיות הגדול והותיק ביותר באירופה. חיים בו מעל 500 זנים שונים של בעלי חיים, וחיות גדולות או נדירות כמו דובי פנדה, זאבים, ג'ירפות ונמרים לבנים, וכן לטאות ומגוון רחב של יונקים קטנים יותר.

בגן החיות של מדריד תמצאו אגף ציפורים שגודלו 3,000 מ"ר וחיות בו מעל 60 סוגים שונים של ציפורים, כולל העיט הקירח, נשרים, וקונדורים. תוכלו גם לצפות באחד ממופעי העופות הדורסים ולראות איך הם מבצעים תרגילי מעוף מפליאים.

ואם אתם מתעניינים דווקא בהרפתקאות המתרחשות מתחת לפני המים, אז הגיעו לאקווריום כדי לראות את אחד האוספים המרשימים ביותר של אלמוגים באירופה. ואם אלמוגים הם לאו דווקא מה שהכי מלהיב אתכם, יש כאן מספיק דגים צבעוניים, כרישים, דולפינים, ואריות ים שיפעילו את דמיונכם.

להזמנת כרטיסים לגן החיות והאקווריום של מדריד

פארק הטבע פאוניה Faunia Nature Park

בקרו בקוטב הצפוני והדרומי, בג'ונגלים של האמזונס, בחורשות הים-תיכוניות וביערות הגשם האפריקנים – כל זאת בלי לעזוב את מדריד, בפארק הטבע פאוניה. זוהי אטרקציה מושלמת למשפחות המתכננות חופשה במדריד עם ילדים – כאן תוכלו ללטף את החיות, ללמוד על מערכות אקולוגיות שונות, להשתעשע עם דרקוני הקומודו, עם אריות הים, הפינגווינים ועוד. יש כאן אפילו תערוכה בתלת ממד, הנקראת Walking with Dinosaurs (ללכת עם דינוזאורים). גם כאן, התורים בכניסה עלולים להיות ארוכים מאוד בעונת התיירות במדריד וכדאי להזמין מראש כרטיסים בקישור כדי לדלג על התורים הארוכים בקופות הכרטיסים.

תוכלו ללמוד על סביבות המחייה השונות הקיימות על פני כדור הארץ, ולראות בעלי חיים כמו פנגווינים, אריות ים (הזן הגדול ביותר במשפחת החיות הזו), דרקוני קומודו ואת תחש הנהרות הקריבי (West Indian manatees). ידעתם בכלל שדרקוני הקומודו הבוגרים הם בעצם קניבלים, שאוכלים צאצאים שלהם שזה עתה בקעו מהביצה? תגלו את כל הפרטים המדהימים הללו בפארק הטבע פאוניה, פארק הטבע של מדריד המלא בחיות מעניינות.

בפארק, אחת המקיפות שבין אטרקציות במדריד למשפחות, תגלו 15 אזורי הבנויים סביב נושא ותערכו גם מפגש עם חיות הלילה! לטפו את החיות באזור ה"חווה", פגשו כמה ידידים מזמזמים ב"כוורת הדבורים", הגידו שלום לוולאבי וחיות אוסטרליות אחרות מהאאוטבאק וצפו בביצים של כל מיני חיות וציפורים שבוקעות באזור הנקרא "קן" (Nest). יש כאן כל כך הרבה מה לראות שבעת תיכנון חופשה במדריד כדאי לתכנן יום שלם לביקור.

להזמנת כרטיסים לפארק פאוניה במדריד

פארק המים של מדריד סן פרננדו דה הנארס Aquopolis San Fernando de Henares

אם הגעתם אל מדריד עם ילדים בקיץ והתחלתם לחוש את החום של העיר ביולי – אוגוסט, בואו להתרענן ולבלות יום מהנה של חופשה משפחתית במדריד באקוופוליס (פארק מים) סן פרננדו דה הנארס, הנמצא 30 דקות בלבד ממדריד. בהזמנת כרטיסים בקישור תוכלו לדלג על התורים הארוכים בכניסה ולתת לילדים להשתולל בצורה בטוחה עם מגוון גדול של מתקני מים, מגלשות, אזורי ישיבה נוחים וכו'.

זהו פארק מים ענקי, אחת המובילות שבין אטרקציות במדריד למשפחות עם ילדים, ומקום נהדר לשעות גדושות בפעילות פיזית מהנה.

סעו ב-Speed Race – מגלשת מים רחבה וספוגית עם מבחר מסלולים שכיף להתחרות בהם זה עם זה. עוד מתקן מהנה הוא ה-Espirals בו תחוו גלישה מהירה למטה בחושך מוחלט. בקמיקזה (Kamikaze) תקפצו מגובה רב. בלגונה הכחולה (Blue Lagoon) תוכלו להתענג מתחת למפלי המים, או קחו את הילדים לבריכת הגלים.

להזמנת כרטיסים לפארק המים במדריד סן פרננדו דה הנארס

פארק מים במדריד – פארק וילנואבה: דלגו על התור

התכוננו לחוויה מסעירה במנהרת המים המפותלת Black Hole ואת מגלשת הקמיקזה (Kamikaze) מקפיצת האדרנלין. אלה רק שתיים מהמתקנים הממתינים לכם באקוופוליס וילנאובה (Aquopolis Villanueva), פארק מים במדריד (או ליתר דיוק, 20 דקות מחוץ למדריד). הזמינו כרטיס בקישור כך שתוכלו לדלג על התורים הארוכים בקופות הכניסה ולרוץ היישר אל המגלשות!

מעוניינים במתקנים יותר רגועים מה"חור השחור"? תוכלו לשוט לאטכם בנהר העצל, ויש המון מקום לנוח ולהירגע. משפחות שמגיעות אל מדריד עם ילדים קטנים יוכלו לאפשר להם להתרוצץ ולשחק במגלשת ה-ZigZag ובבריכת הגלים, והקטנטנים יוכלו לשחק באזור המיוחד המיועד לילדים מתחת לגיל 10 באחת המובילות שבין אטרקציות במדריד למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לפארק המים וילנואבה במדריד

הפארקים והאטרקציות של מדריד – סיור מודרך באופניים חשמליים ורכבל

אם אתם אוהבים להיות אקולוגיים, עשו את דרככם במדריד בסיור ידידותי לסביבה החוצה דרך הפארקים של מדריד וציוני הדרך העיקריים של העיר.

הסיור הוא בן שלוש וחצי שעות ונועד להכיר למבקרים את האטרקציות העיקריות של מדריד בצורה נוחה, תוך השמת דגש על הפן האקולוגי. הצטרפו למדריך כדי לראות את האטרקציות הראשיות, כמו הארמון המלכותי (Royal Palace), פלאזה מאיור (Plaza Mayor), מוזיאון פראדו (Prado Museum) ופארק רטירו (Retiro Park).

הסיור עובר בשלושה פארקים, מאפשר גישה לרכבל או טיפוס רגלי למגדל מונקלואה (Moncloa tower) – שם ממתינה לכם תצפית נהדרת. מתאים למשפחות שמגיעות אל מדריד עם ילדים שרוכבים היטב על אופניים.

להזמנת סיור מודרך בפארקים במדריד

המצפה התת-ימי אטלנטיס – כניסה ללא תור Atlantis Aquarium

מדוזות נמצאות על כדור הארץ יותר מ-500 מיליון שנה והם יהיו כאן הרבה זמן אחרי שאנחנו כבר לא. תכירו מקרוב אותן ועוד שלל יצורי ים בזמן שאתם יוצאים למסע מרתק במצפה התת-ימי אטלנטיס של מדריד, אחת האטרקציות הפופולריות של מדריד למשפחות עם ילדים.

תראו כרישים, פיראנות, צבים, רייז, פינגווינים, עקרבים ואפילו את נמו האהוב וחבריו דגי הליצן. ילדים יכולים לקחת חלק באתגר ׳הצל את העולם׳ ולזכות ב״דרכון אטלנטיס״! משפחות המגיעות אל מדריד עם ילדים יאהבו את הרפתקאות המציאות המדומה מתחת למים או דרך הקוטב הדרומי.

להזמנת כרטיסים למצפה התת-ימי אטלנטיס במדריד

לס ונטאס – סיור בזירת מלחמות שוורים Las Ventas – Bullring Tour

לס ונטאס היא המקום שבו מתקיימת המסורת המזוהה ביותר בתרבות ספרד, מלחמת השוורים, ה-toreo. סיור זה מאפשר לתיירים בחופשה במדריד לבקר בזירה בזמנם החופשי ובליווי של הדרכה קולית. הסיור ילמד אתכם אודות הטקסים וכל המסורות הנקשרות בתחביב הלאומי הותיק.

תתחילו את הסיור בפוארטה גרנדה (Puerta Grande) וכבר כאן תתחילו להבין מדוע קרבות השוורים כל כך חביבים על הספרדים. הפוארטה גרנדה מכוסה בלוחיות ובהקדשות המתרברבות בתהילות העבר ומהוות השראה למטדורים מכל ספרד ומעבר לה.

משם, תמשיכו לכיוון ה- tendidios – היציעים מהם הציבור צופה באקשן. תוכלו לצפות לעבר הזירה הניאומורית כולה, כולל התא המלכותי והמרפסת הנשיאותית. ביום שמש חם תבינו מדוע כרטיסים לחלקים המוצלים נמכרים במחיר כל כך גבוה.

לאחר מכן, תוכלו לרדת לחלק החשוב מכל: הזירה עצמה. תחצו את החול שם השור והמטדור נפגשים. תוכלו להתבונן לעבר האצטדיון מנקודת העמדה הזו ולהבין את עוצמת ההערצה שחווה מטדור מוצלח. לחלופין, דמיינו לעצמכם את אנחותיהם של 24 אלף איש כשקרניו של השור פוגשים את גופו של ה"טוררו" (torero מילולית: הורג הפרים).

משם, תמשיכו למעמקים הסודיים של הזירה ותוכלו לסקור את השערים, המסדרונות וה- chiqueros (המקומות שבהם מוחזקים השוורים), משם השוורים מגיחים. תראו את מהלך האירועים מנקודת המבט שלהם ותהיה לכם הזדמנות לבקר גם במרפאה. שום לוחם שוורים לא מעוניין לבקר כאן, אבל הם תמיד מגיעים לכאן בשלב זה או אחר.

אל תדאגו, הסיור לא כולל שום קרב ממשי, והסיורים האלה חביבים על מבקרים – כולל הרבה משפחות המגיעות אל מדריד עם ילדים – המעוניינים ללמוד ולהעמיק בתרבות ובמסורות האותנטיות של ספרד.

להזמנת כרטיסים לסיור בזירת מלחמות השוורים של מדריד

סיור סגוויי עם אטרקציות במדריד וכנסיית אלמודנה  Almudena Cathedral

לא תמצאו חוויה יותר מהנה מנסיעה בסגוויי דרך מדריד. הצטרפו לסיור זה והכירו את הנפלאות ההיסטוריות של בירת ספרד על סט גלגלים. תרכבו על הסאגווי לפלאסה דה אוריינטה (Plaza de Oriente) כדי לראות את הגנים הצרפתיים ואת הארמון המלכותי של ספרד (Royal Palace of Spain).

תוכלו להחנות את הסגווי שלכם מחוץ לקתדרלת אלמודינה (Almudena Cathedral), ולחקור את הקברים והסדקים. לאחר מכן, התגלגלו לעבר כיכר דה אספניה (Plaza de España), נופפו לשלום לדון קישוט, מעבר למקדש דבוד ( Temple of Debod), לשער ואלאנו (Valnadú Gate), ועוד! אם אתם מגיעים אל מדריד עם ילדים גדולים מספיק כדי להשתלט על סאגווי – זוהי הזדמנות לטיול במדריד בסטייל שאין שני לו.

להזמנת טיול סאגווי במדריד

שוק סן מיגל ולה סבאדה – סיור טאפאס מודרך במדריד San Miguel Market and La Cebada

שום חופשה במדריד אינה שלמה בלי ארוחת טאפאס, ואם אפשר צ׳ורוס לקינוח. בירת ספרד מתגאה בכמה מן המאכלים הטובים ביותר בעולם והיא באמת גן עדן לפודיס. בסיור זה תטיילו בשווקים האיקוניים של סן מיגל (San Miguel) ובלה סבאדה (La Cebada), ותתפנקו עם הטאפאס הטובים ביותר במדריד.

הטיול הקולינרי במדריד בליווי מדריך מקומי נמשך 4.5 שעות וכולל ורמוט, מוסיקה חיה, ולפחות שמונה משקאות וחמש טעימות טאפאס. אכלו קינוח בגן העדן של הצ'ורו, Chocolatería San Ginés לפני עצירה במסעדה העתיקה ביותר בעולם, Casa Botín.

להזמנת טיול אוכל במדריד

מופע פלמנקו ב- Cafe de Chinitas (כולל משקה)

אם לא חוויתם מעולם מופע פלמנקו, חופשה במדריד היא ההזדמנות שלכם להיכרות אינטימית לתופעת התרבות הספרדית הסוחפת – פלמנקו! זה אחד ממופעי הפלמנקו הנחשבים ביותר במדריד, ואחת הייחודיות בין אטרקציות במדריד, הזוכים תמיד לשבחים מצד הביקורת. תראו כאן את המראקות המפורסמות, החצאיות המנופחות וכל מה שמעלים בדמיונכם ריקודי הפלמנקו הנודעים, וכל זה בתוך ארמון מהמאה ה-18.

ראיתם את כל האטרקציות במדריד שאפשר לראות באור יום? הערב הוא הזמן להישען אחורה בכסא ולתת לשורה של אמני פלמנקו בעלי שם עולמי לבדר אתכם בעודכם לוגמים כוס יין, סנגריה או בירה. קפה צ'יניטס, הנמצא בלב ליבה של מדריד, מהווה מוקד בילוי ויעד למופעי פלמנקו אותנטיים מאז 1970, ועכשיו יש לכם הזדמנות לחוות את המסורת האקזוטית מקרוב.

חשבו: זמרים רגשניים, נגני הגיטרה עגמומיים ורקדנים דינאמיים מלאי תשוקה במופע שאורכו 90 דקות. כמובן, אם אתם מגיעים אל מדריד עם ילדים הפעילו שיקול דעת האם הם מסוגלים לשבת בשקט מבלי להפריע לקהל במשך שעה וחצי.

יעד הבילוי קרוב לכיכר ספרד (Plaza d'Espana) השוקקת, כך שאם בא לכם לחטוף ארוחת ערב קודם, יש הרבה אופציות לבחירה. כמובן, אם אתם רוצים לנהוג כמו המקומיים, ארוחת הערב תהיה לאחר המופע, בסביבות חצות. ואחר כך? אולי תרצו לנסות את הפלמנקו בעצמכם באחד ממועדוני הלילה.

להזמנת כרטיסים למופע פלמנקו במדריד

מופע פלמנקו בקפה דה צ'יניטס (Cafe de Chinitas ) כולל ארוחת ערב

צפו במופע פלמנקו אותנטי שבו מופיעים זמרים, רקדנים ונגני גיטרה מפורסמים, באולם השוכן בתוך ארמון מהמאה ה-18.

בחרו בארוחת הערב המועדפת עליכם (טאפאס, פאייה או סטייק) וקבלו גם קינוח. יש אופציה של ארוחת ערב מוקדמת בשעה 19:00 או מאוחרת בשעה 22:00.

להזמנת מופע פלמנקו כולל ארוחת ערב

שופינג במדריד – אאוטלט המעצבים לאס רוזאס וילג' מדריד

גם אם אתם מתכננים טיול אל מדריד עם ילדים בוודאי תירצו לפנות קצת זמן לשופינג במדריד – ו – 30 דקות בלבד ממדריד תמצאו את גן העדן למחפשי השופינג. כאן תוכלו לנופף בכרטיס האשראי שלכם במעל 100 בוטיקים וחנויות אאוטלט בינלאומיות ומקומיות. עם כרטיס האקספרס שניתן להזמין בקישור תזכו בתחבורה הלוך ושוב ממדריד אל האאוטלט באוטובוס תיירים יוקרתי, והדרכה קולית מלאה. כשתגיעו לקניון, תינתן לכם הנחה נוספת של 10% על כל רכישותיכם, בזכות כרטיס ה-VIP האקסקלוסיבי הזה.

הנסיעה המאורגנת ל- Las Rozas Village כוללת הדרכה קולית באנגלית שתענה על שאלות כמו, "היכן אוכל לרכוש סכין גבינה בעיצוב ספרדי?" או "איך לבקש את תלבושת התינוקות עם הפנדה במידה XS?"

לא תדעו מה תמצאו עד שתגיעו לכאן, ומובטח לכם הנחות של עד 60% משך כל השנה: זהו גן עדן לחובבי שופינג, הכולל את המותגים ארמני, ברברי, קלווין קליין, לקוסט, לה פרלה, סמסונייט, דולצ'ה גבאנה, סוורובסקי, ורסאצ'ה ועוד. וטוב מכולם: תיירים שאינם אזרחי האיחוד האירופי אינם משלמים מס רכישה.

ואם התעייפתם מההליכה או שכואבות לכם הידיים מכל שקיות המותגים, למה שלא תשבו לאכול ולהירגע באחד מבתי הקפה או המסעדות של הקניון והמתינו לאוטובוס היוקרתי שיחזיר אתכם אל מדריד.

להזמנת כרטיסים להסעה מאורגנת והנחות באאוטלט המעצבים של מדריד

טיול במדריד במכונית קטנה גו-קאר

מקרבות השוורים לתרבות הבוהמית, סצנת הלילה, כנסיות ומוסיקה קלאסית, במדריד תמצאו את הכול. וגם את הגו-קאר: המכונית הראשונה בעולם המאובזרת בקריינות GPS. זוהי דרך שונה וחביבה לראות אטרקציות במדריד עם מדריך קולי הפועל על בסיס GPS ומכונית צהובה קטנה ומטריפה (אם הגעתם אל מדריד עם ילדים קחו בחשבון שבכל מכונית גו קאר יש מקום לנהג ולעוד נוסע אחד, שצריך להיות גדול מספיק כדי לנסוע ללא בוסטר). תוכלו לבחור אחד מבין ארבעה מסלולים שונים, במכונית המיועדת לשני אנשים, ולהחליט בדיוק מה אתם רוצים לראות והיכן לעצור.

מדריד ההיסטורית: ראו את מיטב האטרקציות של הרובע הישן היפהפה של מדריד, כולל הארמון המלכותי (Royal Palace), שכונת לה לטינה (La Latina neighborhood) השוקקת או הפלאסה סנטה אנה (Plaza Santa Ana). החוויה הזו אורכת כשעה. מסלול: מקדש דבוד – כיכר ספרד – הסנאט – הארמון המלכותי – קתדרלת אלמדונה – גשר סגוביה – בזיליקת סן פרנסיסקו אל גרנדה – רובע לה לטינה – פלאסה דה לה ויה – שוק סן מיגל – פלאסה מאיור – פוארטה דל סול – פלאסה סנטה אנה – גראן ויה – קונדה דוקה

Debod Temple – Plaza España – Senate – Royal Palace – Almudena Cathedral – Puente Segovia – Basilica San Francisco el Grande – District La Latina – Plaza de la Villa – San Miguel Market – Plaza Mayor – Puerta del Sol – Plaza Santa Ana – Gran Vía – Conde Duque

סיור מיוחד בגו קאר כולל אצטדיון ויסנטה קלדרון (Stadium V. Calderón) או אצטדיון ברנבאו (Bernabéu): שוטטו באזור ההיסטורי של מדריד ובקרו בשני אצטדיונים וגם זירת שוורים בסיור המלא הזה. זהו מסלול טיול במדריד באורך של כשלוש שעות בגו קאר.

מסלול ראשון: מקדש דבוד – כיכר ספרד – הסנאט – הארמון המלכותי – קתדרלת אלמדונה – גשר סגוביה – תחנת דל נורטה בזיליקת סן פרנסיסקו אל גרנדה – שער טולדו – ויסנטה קלדרון – Fábrica Mahou – השוק Mercado de la Cebada – רובע לה לטינה – פלאסה דה לה ויה – שוק סן מיגל – פלאסה מאיור – פוארטה דל סול – פלאסה סנטה אנה – התיאטרון המלכותי (בית האופרה של מדריד) גראן ויה – גורד השחקים Torre de Madrid (מגדל מדריד)

Debod Temple – Plaza España – Senate – Royal Palace – Almudena Cathedral – Puente Segovia – Estación del Norte Station – Basílica de San Francisco el Grande – Puerta de Toledo – Vicente Calderón (Atlético Madrid Stadium) – Fábrica Mahou – Mercado de la Cebada – District of La Latina – Plaza de la Villa – San Miguel Market – Plaza Mayor – Puerta del Sol – Plaza Santa Ana – Teatro Real – Gran Vía – Torre de Madrid

מסלול שני: גראן ויה – הבנק של מדריד – פלאסה סיבלס – בניין העירייה – שער אלקלה – פארק רטירו – תחנת אטושה – מוזיאון ריינה סופיה – מוזיאון הפראדו – כנסיית סן ג'רונימו – לה בולסה – לס ונטאס (זירת מלחמות השוורים) – רובע סלמנקה – פסאו דה לא קסטלנה – מוזיאון מדעי הטבע – אזור העסקים AZCA – אצטדיון ריאל מדריד סנטיאו ברנבאו – רובע צ'ואקה – בית המשפט העליון – פלאסה דה קולון – שדרת רקולטוס – רחוב אלקלה – גראן ויה

Gran Vía – Bank of Spain – Plaza Cibeles – Town Hall – Puerta de Alcalá – Retiro Park – Atocha Station – Reina Sofía Museum – Prado Museum – San Jerónimo Church – La Bolsa – Las Ventas (Bullfighting Arena) – District of Salamanca – Paseo de la Castellana – Museum of Natural Sciences – Ciudad Financiera (Zona Azca) – Real Madrid Stadium Santiago Bernabéu – District of Chueca – Supreme Court – Plaza de Colón – Paseo Recoletos – Calle Alcalá – Gran Vía

מדריד הקוסמופוליטנית: מסלול בין אטרקציות במדריד המתמקד ברובע הקוסמופוליטני היפה של מדריד. בקרו במוזיאון הפראדו (Prado Museum) המפורסם ושוטטו בשדרות היפות והכיכרות המשגעים כמו הפלאסה דה סיבלס (Plaza de Cibeles). זוהי חוויה של כשעתיים. מסלול: רחוב אלקלה – הבנק של ספרד – פלאסה סיבלס – בניין העירייה – פוארטה דה אלקלה – פארק רטירו – תחנת אטו – מוזיאון ריינה סופיה – מוזיאון הפראדו – כנסיית סן ג'רונימו – לה בולסה – לאס ונטאס (זירת קרבות השוורים) – רובע סלמנקה – רובע צ'ואצ'ה – בית המשפט העליון – פלאסה דה קולון – פסאו רקולטוס – גראן ויה

Calle Alcalá – Bank of Spain – Plaza Cibeles – Town Hall – Puerta de Alcalá – Retiro Park – Atocha Station – Reina Sofía Museum – Prado Museum – San Jeronimo Church – La Bolsa – Las Ventas (Bullfighting Arena) – District of Salamanca – District of Chueca – Supreme Court – Plaza de Colón – Paseo Recoletos – Gran Vía

טיול במדריד בגו קאר – יום שלם: אופציה זו משאירה לכם הרבה זמן לטייל בבירה הספרדית. תתנסו בשלושה מסלולים מצויינים בין אטרקציות במדריד ותראו את כל מה שמוזכר למעלה ועוד! החוויה הזו היא של כארבע שעות.

להזמנת טיול במדריד במכונית גו קאר

מוזיאונים במדריד

מוזיאונים במדריד – דלגו על התור עם כרטיס המוזיאונים Paseo del Arte Card

עם הכרטיס שבקישור המקנה לכם כניסת VIP "דלג על התור" לשלושה מן המוזיאונים הטובים ביותר של מדריד, תוכלו להעריך מוזיאונים במדריד הרבה יותר. כל שלושת המוזיאונים הידועים במדריד נמצאים בסמיכות זה לזה במה שנקרא "משולש הזהב של האמנות" (Triángulo del Arte או באנגלית: Golden Triangle of Art). אם זה נשמע לכם טוב, חכו עד שתבקרו בפנים. הגישה שמקנה הכרטיס היא לאוסף הקבוע של התיסן (Thyssen), ולאוסף הקבוע יחד עם כמה מהתערוכות הזמניות הן של מוזיאון הפראדו (Prado) והן של מוזיאון הריינה סופיה (Reina Sofia). המוזיאונים הכלולים בכרטיס:

מוזיאון תיסן בורנמיסה – מוזיאון תיסן בורנמיסה (Thyssen-Bornemisza) או בקיצור: התיסן, משכן אוסף פרטי מרשים ביותר שהוא ברובו יצירות אמנות אירופאיות החל משנות ה-1920.

מוזיאון הפראדו – אחת מגלריות האמנות הטובות ביותר בעולם נמצאת ברחוב המאוד פופולרי אל פסאו דל פראדו (El Paseo del Prado). צפו לכך שזהו מוזיאון נרחב ומקיף מאוד – אחד הגדולים שבין מוזיאונים במדריד – וקשה לכסות את הכול בביקור אחד. אבל צפו למצוא פה את גדולי המאסטרים: רפאל, רובנס, בוש וכו'.

ריינה סופיה – תמצאו כאן כ-20 אלף יצירות אמנות של אמנים ספרדיים ובינלאומיים. אל תשכחו לאתר את הגרניקה של פיקאסו, ואת עבודותיהם הנהדרות של בראק ומירו, וכן כעשרים יצירות של דאלי.

להזמנת כרטיס המוזיאונים של מדריד

מוזיאון הפראדו: דלגו על התור

ברוכים הבאים לאחד מאוספי האמנות הטובים ביותר בעולם. האוסף של המוזאו דל פראדו כולל יותר מ-7,000 ציורי שמן, אך רק כ-1,500 מהם מוצגים כרגע לקהל הרחב. אלה הן יצירות המספקות הצצה מרתקת במיוחד אל תוך ההיסטוריה הנודעת של אמנות ספרד.

הפראדו הינו ארמון ישן ויפהפה המכיל יותר מאלף יצירות אמנות מעניינות המבוססות על האוסף המלכותי הספרדי הקודם. האוסף כולל יצירות של מאסטרים כמו ולאסקז וגויה, טיטיאן, רמברנדט, אל גרקו, רובנס ועוד. זהו אחד המוזיאונים הידועים במדריד ואתר חובה לשוחרי האמנות בעת חופשה במדריד.

אחד האתגרים הקשים בהגעה אל מדריד עם ילדים לחופשה משפחתית הוא הרצון לבקר במוזיאונים במדריד שלא תמיד מסתדר עם זה שלרוב לילדים אין הרבה סבלנות למוזיאונים. אך הכרטיס שניתן להזמין בקישור יחסוך לכם לפחות את ההמתנה הממושכת והמתסכלת בתורים הארוכים בכניסה לפראדו – זהו כרטיס מיוחד שמאפשר לכם לדלג על התורות ולהיכנס ישר למוזיאון, הן לאוסף הקבוע והן לתערוכות המשתנות.

האוסף מכיל כמות נכבדת של יצירות של ולאסקז, נער הזהב של עידן הזהב הספרדי, וכן סקירה של עבודותיו הרציניות והלפעמים אפלות של גויה, הנחשב בעיני רבים לאמן הספרדי החשוב ביותר של זמנו.

מלבד אמנות ספרדית, המוזיאון מציג גם את עבודותיהם של כמה מן המאסטרים הפלמים: פטר פול רובנס, פייטר ברוגל ואנטון ואד דיק. אוסף זה כולל גם את יצירתו היוצאת מן הכלל של הירונימוס בוש "גן התענוגות הארציים". הפראדו, שמכיל גם את אחד מאוספי האמנות האירופאית הטובים בעולם המכסים את התקופה שבין המאה ה-12 ועד ראשית המאה ה-19, והשוכן בתוך ארמון מופלא, הוא אחד ממוזיאוני האמנות המתויירים ביותר בעולם  ואחת החשובות שבין אטרקציות במדריד וכשתבקרו בו תבינו למה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון פראדו עם דילוג על התורים

מוזיאון ריינה סופיה: דלגו על התור

מוזיאון ריינה סופיה שוכן בבית חולים לשעבר ומרכז האמנות שלו הוא מוזיאון לאמנות מודרנית בעל אוסף מגוון ומרתק של אמנות ספרדית מן המאה העשרים – החל בפיקאסו וכלה בסולאנה. גם כאן, הזמנת הכרטיס בקישור תקנה לכם הטבה: האפשרות לדלג על התורים הארוכים בקופות הכניסה ועל ההמתנה המתישה – במיוחד אם הגעתם אל מדריד עם ילדים קטנים – ולהגיע ישירות לכניסה למוזיאון.

המוזיאון הוסב ועוצב מחדש כדי לשמש כמוזיאון בשנת 1992. בית החולים מן המאה ה-18 לשעבר מכיל היום את אוסף היצירות העכשוויות העיקרי של מדריד, כאשר גולת הכותרת שבו היא הגרניקה (Guernica) של פיקאסו, שנחשבת ליצירת האמנות החשובה ביותר שספרד הפיקה.

הריינה סופיה מכיל גם יצירות נוספות מהמאה ה-20 של ענקי האמנות הספרדית, כולל סלבדור דאלי וחואן מירו. האוסף בעיקרו מתפרש על פני המאה העשרים עד שנות ה-1980. יש כמה יצירות של אמנים שאינם ספרדיים, כמו Lying Figure של פרנסיס בייקון, אבל ההתמקדות היא בהחלט על ספרד – מדובר על אחת הידועות והחשובות שבין אטרקציות במדריד.

בנוסף לציורי השמן, המוזיאון מתפאר באוסף מרשים של פסלים, כולל כמה מפסליו הבולטים בצבעוניותם של מירו, וכן פלג גוף עליון של פיקאסו מאת פבלו גרגאלו.

אבל אין ספק שגולת הכותרת של המוזיאון היא הגרניקה של פיקאסו הנמצאת בחדר 206 שבקומה השנייה. אך יש יצירות אחרות שנעות ממיקום למיקום מדי פעם וקשה יותר לאתר אותן. הריינה סופיה נוהג לארגן את היצירות לפי נושאים ולא לפי אמנים, כך שאם ברצונכם למשל לראות את מכלול יצירותיו של דאלי, תצטרכו לכסות שטח נרחב מהמוזיאון.

להזמנת כרטיסים ללא תור למוזיאון ריינה סופיה

מוזיאון תיסן בורנמיסה

פנו לעצמכם זמן במהלך חופשה במדריד כדי לחזות באוסף אמנותי נדיר ולאחר מכן להודות בלבכם לתעשיין הגרמני-הונגרי, הברון היינריך תיסן בורנמיסה (Baron Heinrich Thyssen-Bornemisza de Kászon) על כך שהחליט להפוך את אוסף היצירות שלו לכדי תחביב. סיורים קוליים הופכים את החוויה כאן לפינוק אמנותי נדיר ועתיר מידע.

השם אולי קשה להגייה, אבל אל תתנו לזה להוות מכשול. זהו אחד המרשימים ביותר בין מוזיאונים במדריד, ואחד מאוספי האמנות הפרטיים המקיפים ביותר בעולם.

רבים מן השמות של האמנים הגדולים נמצאים כאן, אם כי לפעמים הם מיוצגים בעבודה אחת בלבד. כדאי להתחיל בקומה העליונה ולעשות את דרככם למטה. כך תוכלו לעבור דרך התקופות ההיסטוריות השונות, מאמנות ימי הביניים הנמצאת בקומה השנייה ועד האימפרסיוניזם, הפוסט-אימפרסיוניזם והאכספרסיוניזם שבקומה הראשונה, וכל הדרך על הפופ-ארט והאוונגרד שבקומת הקרקע.

תערוכת פיקאסו/לוטרק – יש לשים לב שהגישה לתערוכה הזו איננה כלולה במחיר הכרטיס. אם אתם מעוניינים לבקר בתערוכה זו, יש לבחור באפשרות: מוזיאון תיסן-בורנמיסה: תערוכת פיקאסו/לוטרק עם מדריך קולי.

להזמנת כרטיסים למוזיאון תיסן-בורנמיסה עם הדרכה קולית (ללא תערוכת פיקאסו/ לוטרק)

מוזיאון תיסן בורנמיסה: תערוכת פיקאסו/לוטרק עם מדריך קולי

בתערוכה המשווה בין שני המאסטרים הספרדיים של האמנות המודרנית: פבלו פיקאסו ואנרי דה טולוז-לוטרק, תראו מעל 100 עבודות. תוכלו ליהנות כאן מליווי קולי שיקנה לכם את הקונטקסט והצצה אל תוך עולמם של שני אמני הענק הללו. בנוסף תראו את כל מוזיאון תיסן-בורנמיסה, אחד מאוספי האמנות הפרטיים הגדולים ביותר בעולם.

להזמנת כרטיסים למוזיאון תיסן-בורנמיסה עם הדרכה קולית – כולל תערוכת פיקאסו/ לוטרק

מדריד - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

  • מדהים יופי של המלצות מקומות מדהימים לבקר בהם
    אני ממליצההההההההההההההה🥰💖

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל