סביליה אטרקציות

סביליה – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות עם ילדים

סביליה (Sevilla בספרדית) היא אחת הערים המרכזיות בספרד – בירת חבל אנדלוסיה והמוקד התרבותי והכלכלי של דרום ספרד. כ-700 אלף איש חיים בסביליה  ו-1.6 מיליון באזור רבתי, מה שהופך אותה לעיר הרביעית בגודלה בספרד. סביליה משמשת כיעד מספר אחד של אנדלוסיה למטייל ויש לה הרבה מה להציע לתיירים בכל הגילאים – כולל משפחות שמתכננות להגיע אל סביליה עם ילדים

הזמנת דילים לסביליה | הזמנת דילים למלגה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

סביליה שבספרד ממוקמת על גדות נהר גוואדאלקיוויר (Guadalquivir River) המחלק את העיר לשניים: סבילה (Sevilla) וטריאנה (Triana). לנהר גוואדאלקיוויר יש השפעה מרכזית על תולדותיה של העיר. סביליה ממוקמת בנקודה על המפה שבה אי אפשר להמשיך לנווט דרך הנהר. בנקודה זו מתחיל האזור של עמק גוואדאלקיוויר (Guadalquivir Valley) הידוע בגלל תפוקת הדגנים שלו, וסביליה משמשת כנמל ימי מסחרי למוצרים חקלאיים הגדלים מערבה ממנה.

חופשה בסיביליה – עוד מידע למטייל

סביליה – בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

אטרקציות בסביליה

אוטובוס התיירים של סביליה Hop-on Hop-off Bus Seville

סביליה היא מקום הולדתו של הפלמנקו, והיא הבירה המרשימה של חבל אנדלוסיה, מה שאומר שיש כאן המון מה לראות. אם זמנכם קצר, האופציה של אוטובוס התיירים למשך 24 שעות היא דרך מצוינת להביא אתכם לאן שאתם צריכים בדרך היעילה והנוחה ביותר, ותחסכו לעצמכם את צורך להגיע בכוחות עצמכם מאטרקציה לאטרקציה.

נצלו עד הסוף את הזמן של חופשה בסביליה המהממת על אוטובוס התיירים של העיר, עם כרטיסים בסגנון חופשי יומי (כדאי להזמין מראש בקישור). אוטובוס התיירים נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בסביליה כך שבמסגרתו תוכלו להגיע כמעט לכל האטרקציות הפופולריות בסיביליה, עם כרטיס התקף למשך 24 שעות כך שאתם יכולים לרדת בכל תחנה שמעניינת אתכם לכמה זמן שתירצו ואז לחזור לאוטובוס הבא בקו. צפו בהנאה בנופים המרהיבים הנשקפים מהקומה השנייה של האוטובוס, ובנוסף – קבלו ארבעה סיורי הליכה מודרכים בתור בונוס בהזמנת הכרטיסים אונליין!

סיבוב מלא באוטובוס ללא עצירות הוא כ-80 דקות, והאוטובוס מגיע לכל האטרקציות העיקריות בסביליה. תוכלו לראות את מגדל הזהב (Torre del Oro) המפואר, לחצות את גשר דה סן טלמו (Puente de San Telmo), לחוות את התקופה הגותית בקתדרלה של סביליה (Cathedral of Seville), או לעלות על כמה מעשרות המתקנים של פארק השעשועים איסלה מגיקה (Isla Mágica Tower of Gold theme park). האוטובוס הזה מגיע לכל מקום.

תהיה לכם גם הזדמנות להצטרף לארבעה סיורי הליכה, ללא תשלום נוסף. סיורים אלה מכסים את הכיכר הספרדית (Spanish Square), את פארק מריה לואיזה (Parque de Maria Luisa), את רובע סנטה קרוז (Santa Cruz Quarter), שהיה בעבר הרובע היהודי של סיביליה, ואת טריאנה (Triana) – האזור שבו נולד הפלמנקו! אם אתם מתכננים חופשה בסביליה עם הילדים אוטובוס התיירים הוא דרך מעולה לראות אטרקציות תיירותיות בסיביליה בצורה הכי נוחה שניתן מבלי לשכור רכב

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של סביליה

האקווריום של סביליה Seville Aquarium

חופשה בסביליה היא הזדמנות לצפות בכ-11 אלף יצורים ימיים מתוך 400 זנים שונים, וכן בשתי מערכות אקולוגיות שזכו לחידוש לאחרונה: יער הגשם (The Rainforest) והיער הימי הנקרא מנגרוב (The Mangrove). באקווריום של סביליה תוכלו ללמוד על העולם המסתורי של המדוזות בתצוגה החדשה הנמצאת כאן, ולהתקרב לכמה מיצורי אוקיינוס אהובים. האקווריום של סביליה זכה ב-2018 לחידוש ונוספו לו שתי מערכות אקולוגיות לגמרי חדשות. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות בסביליה למשפחות עם ילדים.

כנסו ליער הגשם שבו חיים זה לצד זה אנקונדות וצבים צבעוניים, בין צמחים ירוקים ושופעים, שורשי עצים, ושרידים של שבט האינקה. לאחר מכן, גלו את איזור המנגרוב שבו שוחים מאות דגים טרופיים וגדלים בו אלוני שעם!

טיילו בחמש מערכות אקולוגיות הפרוסים על פני אזורים המוקדשים לגוואדאלקוויר, אטלנטיקה, יער הגם, אושינריום והאזור האינדו-פסיפי. בנוסף ל-11 אלף היצורים החיים כאן, תוכלו להביט בתצוגה המוקדשת כולה למדוזות, וכוללת 15 אקווריומים שמאפשרים למבקרים להביט בתזוזה ההיפנוטית של היצורים החלקלקים והעוקצים האלה.

היום הימי הזה הוא בעיקר כיף אך גם חוויה חינוכית שלא כדאי לוותר עליה אם אתם מגיעים אל סביליה עם ילדים  – לא רק בזכות ההתקרבות ליצורים שאולי לא הכרתם קודם, אלא גם בזכות המאמצים שעורך האקווריום כדי להעלות את המודעות לגבי זנים ימיים המוגדרים ככאלה הנמצאים בסכנת הכחדה.

להזמנת כרטיסים לאקווריום בסביליה

מצודת סביליה Alcázar of Seville – סיור מודרך עם כניסה ללא תור 

טיול בסביליה הוא הזדמנות לצלול אל מעמקי המורשת התרבותית של ספרד ולגלות את יופיה המהמם של המצודה המפורסמת. מצודת סביליה היא הארמון המלכותי העתיק ביותר באירופה שעדיין פועל היום והוא מהווה דוגמה מרשימה של השילוב בין אמנות מורית לבין ארכיטקטורה גותית, עם אלמנטים אסתטיים מתקופת הרנסאנס. הזמינו כרטיסים בקישור מראש, דלגו על כל התורות וצאו לסיור מודרך ברחבי האולמות המפוארים והגנים היפהפיים.

הארמון מוקף בשבילים מעוצבים כמבוך ומלאי פרחים, עצי בננה וחורשות הדרים. זה המקום בו מלכים מורים ונוצריים התהלכו לפני מאות שנים.

מדריך הסיור יוכל לספק לכם את הפרטים ההיסטוריים המעניינים של האתר בזמן שאתם מטיילים מחדר לחדר, דרך המסדרונות המעוטרים למשעי עם מנורות בדולח ושטיחי קיר ענקיים, ומתחת לקשתות המפוארות שבנו המורים. תוכלו לחזות בשילובים אסתטיים בין התקופות השונות, כאשר הנוצרים והמוסלמים נלחמו זה בזה על השליטה במקום. זהו מקום חובה לשוחרי תרבות והיסטוריה המבקרים בעיר ואטרקציה פופולרית למשפחות שמגיעות אל סיביליה עם הילדים.

להזמנת סיור מודרך במצודת סביליה

מצודת סביליה – סיור מודרך בעקבות ׳משחקי הכס׳ 

אוהבים את הסדרה "משחקי הכס" אשר חלקים ממנה צולמו כאן בסביליה? הזמינו כרטיסים מראש בקישור לסיור המודרך הזה וקבלו גם הטבה מיוחדת של כניסה ללא תור למצודת סביליה (התורים הארוכים בכניסה יכולים להיות סיוט עבור משפחות שמגיעות אל סביליה עם ילדים קטנים) וצללו אל תוך סיור מודרך בן שעתיים הסובב סביב ״משחקי הכס״, (באנגלית או ספרדית). הלוקיישן המדהים הזה בו צולמו סצינות מתוך הסדרה הידועה הוא בעל היסטוריה אמיתית מעניינת לא פחות משל תוכנית הטלוויזיה.

האם רציתם אי פעם להלך ב״גני המים״ (Water Gardens) וב-Sunspear מתוך הסדרה "משחקי הכס"? הנה ההזדמנות שלכם! קבלו את כל הרקע והפרטים בסיור המיוחד הזה שמכניס אתכם היישר לארמון ולגנים שבהם השתמשו בצילומי סדרת הלהיט של HBO.

מצודת סביליה היא אחד הארמונות העתיקים ביותר בעולם והמדריך המומחה שלכם יוליך אתכם לאורך תולדות הארמון, יציג בפניכם את ההשפעות המוריות והנוצריות ויספר לכם אילו סצנות צולמו כאן. המדריך הוא מעריץ נלהב של משחקי הכס, אז צפו לכמה סיפורים מצחיקים גם לגבי השחקנים ואנשי הצוות של הסדרה.

להזמנת כרטיסים לסיור "משחקי הכס" בטירת סביליה

פארק המים אקוופוליס סביליה Aquopolis Sevilla – כניסה ללא תור

הימלטו מחום השמש של דרום ספרד עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור המקנה לכם גישה של כניסה ללא תור בכניסה לפארק המים הראשון של סביליה – אקוופוליס.

אם אתם מגיעים אל סיביליה עם הילדים בקיץ זוהי ללא ספק אטרקציה מומלצת – כייף לכל הגילאים בפארק הזה, עם מגוון רחב של בריכות ענקיות ומגלשות מים שמתאימות לכל רמת אתגר. רדו ב׳קמיקזה׳ (Kamikaze) וזנקו אל תוך אפילת ה׳חור השחור׳ (Black Hole), או צופו בעצלתיים במורד ה׳לגונה הכחולה׳ (Blue Lagoon) מלאת הבועות, או בבריכת הג׳קוזי המרגיעה.

לילדים הקטנטנים, יש כאן שני מיני פארקים לילדים עם המון מתקנים נחמדים ומגלשות.

להזמנת כרטיסים לפארק המים בסביליה אקוופוליס

פארק השעשועים איסלה מגיקה Isla Mágica (אי הקסמים) – כניסה ללא תור

להחליק, להתגלש, לשכשך במים או סתם לשכב ולהשתזף בשמש – כל זה מחכה לכם ב״אי הקסמים״, איסלה מגיקה – הלונה פארק של סביליה. הזמינו מראש בקישור כרטיס שיגיע לסמרטפון ויקנה לכם כניסה מהירה ללא תור כך שתיכנסו היישר אל תוך עולם הקסמים. תיהנו כאן מקרוסלות, מתקני נפילה חופשית, מגלשות חלקלקות ועוד.

אחד האזורים כאן, הנקרא Agua Mágica, הושכר פעם לשימוש בלעדי ע״י השחקן טום קרוז לשימוש אישי של בתו סורי כדי שתוכל ליהנות מהמתקנים בלי הפרעה של איש. ילדים ייהנו כאן מבריכה ענקית ויער עבות, והמבוגרים יוכלו לנסות את ה׳אנקונדה׳ (Anaconda) – מפל המים החופשי של איסלה מגיקה.

מכאן תוכלו להמשיך למפל המים איגואזו (Iguazu waterfall) ולמפל הדרום אמריקני (South American waterfall) ומגובה של יותר מ-50 מטרים תוכלו לראות איך גלי המים הגדולים משפריצים על האנשים המטיילים לידו.

גם למשפחות שמגיעות אל סביליה עם ילדים קטנים יש המון מה לעשות כאן. יש קרוסלה, נהר עצל, רכיבה על לאמות מכאניות או נסיעה במכוניות מתנגשות בצורת דגי פיראנה.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים בסביליה איסלה מגיקה

קתדרלת סביליה – סיור מודרך Seville Cathedral

לקח למעלה ממאה שנה לבנות את קתדרלת סביליה – הנחשבת לכנסיה הגותית הגדולה ביותר בעולם. חופשה בסביליה היא הזדמנות לצאת לסיור מודרך ולהתרשם מהחזות הפנימית עוצרת הנשימה של הכנסייה, מהמזבח ומ-80 קפלות אינדבידואליות. הקתדרלה הזו היא באמת מחזה מרשים, וזה עוד לפני שטיפסתם למגדל גירלדה (Giralda tower), ממנו נשקפים נופים של סביליה ומעבר לה.

בתוך האולם הפנימי תמצאו את המזבח הגדול והיקר ביותר בעולם ואת 80 הקפלות, המוקדשות לדמויות בעלות תפקיד חשוב בהיסטוריה הדתית של סביליה. תנו למדריך להסעיר אתכם עם סיפורים (באנגלית ובספרדית) ופרטים מההיסטוריה שיעזרו לכם לנצל את המקסימום מהביקור שלכם כאן. ואחרי שסיירתם בקומות הקרקע, אל תשכחו לעלות למגדל כדי לראות את הנוף הנשקף של סביליה ואזורי הכפר האנדלוסיים השופעים.

למשפחות – אם אתם מתכננים להיכנס לקתדרלה של סביליה עם ילדים חשוב להסביר להם לפני כן את כללי ההתנהגות בכנסייה ושעליהם לשמור על השקט ולא לדעת ביצירות האמנות.

להזמנת כרטיסים לקתדרלת סביליה (סיור מודרך)

סיור מודרך משולב – הקתדרלה ומצודת סביליה

התוודעו לסיפור ההיסטוריה של סביליה ודלגו על התורות הארוכים בכניסה לשלוש אטרקציות פופולריות בסביליה בסיור מודרך רשמי: מצודת סביליה, קתדרלת סביליה ולה חירלדה (La Giralda) – מגדל הפעמונים של הקתדרלה. זהו סיור מהנה שלוקח אתכם אחורה בזמן, דרך שושלות האצולה הספרדיות, וכולל אתרי מורשת עולם. הסיור המודרך בסביליה כולל גם כמה לוקיישנים שבהם צולמה הסדרה המצליחה ״משחקי הכס״.

במהלך הסיור תלמדו על עברה האיסלאמי של העיר ועל שורשיה הנוצריים, ותסיירו במצודה Alcázar – המבצר שבו מלכו שושלות רבות עוצמה, שעדיין משמש היום כארמון מלכותי. לאחר מכן תלכו לקתדרלה הגדולה שהיא הכנסייה השלישית בגודלה בעולם והכנסיה הגותית הגדולה ביותר בעולם. תספגו את אווירה המבנה היפהפה שנבנה על שרידיו של מקדש, ותלמדו על 900 שנות ההיסטוריה שלו. בסיום הסיור תהיה לכם הזדמנות ליהנות מהנוף הנשקף ממגדל הפעמון של לה חירלדה.

להזמנת כרטיסים לטיול מודרך באטרקציות בסביליה – הקתדרלה ומצודת סביליה

קרוז טורו דל אורו

קרוז של שעה אחת לאורך נהר גואדלקיביר (Guadalquivir river) יספיק כדי להאיר את סביליה באור חדש לגמרי. היכונו לטיול אטרקציות בסביליה – בכל מזג אוויר, שמש או גשם – בלי שתצטרכו להרים אצבע או רגל.
תראו את מיטב סביליה מהמים: את מגדל הזהב (Torre del Oro), מגדלור צבאי מהמאה ה-13 וכן מבנים סביב כיכר פלאסה דה אספנה (Plaza de España). כמו כן תראו את מנזר סנטה מריה דה לאס קואבס (Santa María de las Cuevas), שם מגלה אמריקה כריסטופר קולומבוס תכנן את המסע העולמי שלו.

להזמנת כרטיסים לקרוז טורו דל אורו בסביליה

פלאצו דה לאס דואנס, קאסה דה סלינס ומוזיאון ביה״ח דה לה קרידד

קשה להתחרות ביופי של סביליה, אבל הבתים ההיסטוריים האלה ירשימו אתכם עוד יותר. החצר מלאת הפרחים בפלאצ׳ו דה לאס דואנס מרשימה כמעט כמו אוסף האמנות בפנים, והקאסה דה סלינס, עם רצפות הפסיפס שלה והאופי של המאה ה-16 שלה, ירשים אתכם עוד יותר. בית החולים דה לה קרידד הוא קפלה כיפתית ואולי המראה המהודר מכולם. יצירת המופת הברוקית הזו עדיין מכילה ציורי קיר ופסלים שאפשר לחזות בהם.

להזמנת כרטיסים לטיול מבנים היסטוריים בסביליה

פלמנקו וטפאס בטריאנה Triana – טיול מודרך

אם צפיתם בקנאה באחת מתוכניות הטלוויזיה על טיולים בעולם שבהן מטיילים וטועמים את האוכל המקומי הטעים של מקומות אקזוטיים, הגיע הזמן להרגיש כמו כוכבים של תוכניות כאלה. הסיור המודרך שתוכלו להזמין בקישור לוקח אתכם לאורך הרחובות שטופי השמש של  טריאנה בסביליה ונותן לכם להרגיש מה זה להיות פודי אמיתי בחבל הקולינארי העשיר של אנדלוסיה.

הסיור מלווה במדריך שיסייר איתכם בפינות הרומיות העתיקות ובפלאזות הומות האדם המעטרות את הנהר בשכונה ההיסטורית טריאנה, כל זאת לפני חוויה של פעם אחת בחיים: מופע פלמנקו מתעתע חושים, ולאחריו ישיבה לסעודה בלא פחות משלושה ברי טאפאס והזדמנות לטעום מכמה שיותר מהמנות הספרדיות המפורסמות של סיביליה.

להזמנת סיור אוכל ופלמנקו בטריאנה בסביליה

טיול מודרך "משחקי הכס" באיטליקה

זה היה מקום הולדתו של הקיסר טריאן, וככל הנראה גם של הקיסר אדריאנוס, אבל חלקכם אולי מזהים אותו יותר בגלגולו המפורסם כאתר צילומים של סדרת "משחקי הכס", אחת הסדרות האיקוניות ביותר בכל הזמנים. ההיסטוריה של האמפי העתיק איטליקה בסביליה מתחילה הרבה לפני שהפך למזוהה עם בית טרגאריין. הסיור הזה נכנס אל מאחורי הקלעים ומחזיר את ההיסטוריה של סביליה לחיים כולל הסברים מפורטים על האופן שבו צולמו הסצנות המדהימות באוצר הארכיאולוגי העתיק הזה. הסיור המודרך שתוכלו להזמין בקישור כולל גם הטבה של כניסה ללא תור לאיטליקה, אחת האטרקציות הפופולריות של סביליה שהתורים בה יכולים להיות ארוכים מאוד ומפרכים (בעיקר עבור משפחות שמתכננות חופשה בסביליה עם ילדים קטנים).

להזמנת סיור "משחקי הכס" באיטליקה

סיור מודרך בקאזה דה סלינס

פנקו את עצמכם באחד האוצרות הארכיטקטוניים של סביליה וגלו את קאזה דה סלינס Casa de Salinas המלכותית בעזרת מדריך מומחה. הארמון האלגנטי הוא שילוב של סגנון גותי, סגנון הרנסאנס והסגנון המודחרי, והוא עדיין מיושב ע״י בעליו הפרטיים.

זהו סיור אינטימי בן 25 דקות שמציע טעימה תרבותית שבד״כ לא נמצא במרכזי תיירות, כך שתוכלו לטייל כאן בשלווה בין החצרות והחדרים העתיקים.

להזמנת סיור מודרך בקאזה דה סלינס בסביליה

מוזיאון ריקודי הפלמנקו Flamenco Dance Museum – מוזיאון ומופע

גלו את סצינת ריקודי הפלמנקו של סביליה תוך כדי ביקור ב- Museo del Baile Flamenco, מוזיאון הפלמנקו בסביליה שהוא מוזיאון חדשני ומתקדם מבחינה טכנולוגית שנוסד ע״י אחת מרקדניות הפלמנקו המפורסמות ביותר בעולם, כריסטינה הויוס. מוצגי המוזיאון כוללים תלבושות ריקוד היסטוריות ואביזרים אחרים. תוכלו ללמוד על מסורת הריקוד ואפילו לנסות את כוחכם בכמה תנועות ריקוד, בעזרתם של מוצגים אינטראקטיביים, לצפות בתצוגות אינטראקטיביות ענקיות, וליהנות ממופע פלמנקו חי בחצר החיצונית שיש בה אווירה באמת מקסימה.

מקימת המוזיאון, כריסטינה הויוס, היא אחת מרקדניות הפלמנקו המוערצות ביותר בכל הזמנים, והתשוקה הבלתי נלאית שלה לפלמנקו מורגשת בכל רחבי המוזיאון הזה שבו אפשר ללמוד על תולדות הריקוד במבנה מתקדם וחדשני, שנחשב לאחת האטרקציות הטובות ביותר של סביליה.

את החצר מקיפים עצי תפוז המדיפים ניחוח נעים והמבנה כולו, מהמאה ה-18, יושב על שרידיו של מקדש רומי. שבו ותנו לעצמכם להתענג מהמופע המדוקדק הזה, המלא בשמלות מתנפנפות, קסטנטות וצעדים מלאי תשוקה. לדעת מטיילים רבים, פלמנקו הוא האטרקציה הנמובילה בסבילה וזהו המקום ליהנות ממנו. הכרטיסים שתוכלו להזמין בקישור זה כוללים כניסה למוזיאון וגם צפייה במופע.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הפלמנקו בסביליה (מוזיאון ומופע)

מוזיאון ריקודי הפלמנקו – כרטיס כניסה למוזיאון בלבד  

היכנסו לעולם מרהיב העין של ריקודי פלמנקו, במקום שבו הפלמנקו נולד: בסביליה האנדלוסית. גלו את מוזיאון הפלמנקו בסביליה – מוזיאון מן השורה הראשונה המוקדש לריקוד הלאומי של ספרד, ולמדו איך הריקוד המסורתי התגלגל לתופעה העולמית התרבותית שהוא היום. צפו בתחפושות היסטוריות, אביזרי במה ועבודות אמנות, למדו בפרטנות על סוגי התנועה בריקוד הפלמנקו דרך מסכי וידאו בגודל גוף מלא ודרך המוצגים האינטראקטיביים המאפשרים למבקרים לנסות את התנועות בעצמם כחוויה משולבת בביקור במוזיאון. מוזיאון הפלמנקו הוא ללא ספק אחת הבולטות שבין אטרקציות תיירותיות בסיביליה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הפלמנקו בסביליה (ללא מופע)

מופע פלמנקו במוזיאון ריקודי הפלמנקו – (כרטיסים למופע בלבד)

התנסו במופע פלמנקו מסורתי לייב ביעד הטוב ביותר בסביליה: מוזיאון הפלמנקו. הכרטיסים בקישור זה מיועדים למי שרוצה לצפות במופע בלבד ואינם כוללים כניסה למוזיאון.

להזמנת כרטיסים למופע פלמנקו בסביליה במוזיאון הפלמנקו (ללא סיור במוזיאון)

ארמון לאס דואנס Palacio de las Dueñas – כניסה ללא תור + מדריך שמע

הפלאצ׳ו דה לאס דואנס הינו אחוזה גדולה שנבנתה בשלהי המאה ה-15. התפעלו מבית בסגנון רנסאנס ששיכן אמנים, משוררים ומפורסמים אחרים. אפילו המלכה ויקטוריה סיירה כאן בשנות ה-1920.

שימו לב להשפעות הגותיות והמוריות כשאתם מסיירים בליווי מדריך שמע דרך מסדרונות וחדרים. ראו את המרפסות, הגנים והאוסף הענק של ציורי שמן, פסלים, אריגי קיר ורהיטים שמהדרים את האחוזה.

להזמנת כרטיסי כניסה לפאלאצ'ו דה לאס דואנס בסביליה

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל