טיולים מאורגנים לחו"ל

טיול מאורגן בחו"ל הוא הדרך המושלמת לגלות כל יעד. לא צריך לדאוג ללוגיסטיקה, מגיעים למקומות נסתרים שלא היינו מגיעים אליהם לבד, ולומדים את כל העובדות החשובות ממדריך דובר עברית שמתמצא ביעד היטב. במדריך לטיולים מאורגנים בחו"ל נלמד אתכם את כל הטריקים הכי טובים להזמנת טיול, נגלה לכם מהן האותיות הקטנות שהכי חשוב לשים לב אליהן, וכמובן, נעזור לכם לחסוך כסף בתכנון החופשה.

איך מזמינים טיולים מאורגנים לחו"ל?

כשמדובר בטיולים מאורגנים לחו"ל השוואת מחירים היא שלב שאסור לדלג עליו, ממש כמו בהזמנת טיסה או מלון.

למרבה המזל, חברות התיירות הישראליות פיתחו מנועי חיפוש חכמים שעושים עבורנו את כל העבודה. בשיתוף עם מארגני הטיולים המובילים, מנועי החיפוש יערכו עבורכם השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לחו"ל לקהל הישראלי, יבצעו עבורכם הזמנה מאובטחת, ויספקו לכם שירות לקוחות יעיל בעברית.

אז מהם מנועי החיפוש המומלצים ביותר להזמנת טיולים מאורגנים בחו"ל?

טיולים מאורגנים בחו"ל עם גוליבר

מנוע החיפוש של גוליבר דואג לכם להכל: השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לחו"ל, ביצוע ההזמנה, והצגת כל האותיות הקטנות באופן ברור. בנוסף, שירות הלקוחות של גוליבר (עם מענה אנושי בוואצפ) יסייע לכם לכל אורך הדרך, גם לאחר ההזמנה. בגוליבר עובדים בשיתוף עם מגוון ענק של מדריכי טיולים, כך שכל אחד יכול למצוא משהו: טיולים מאורגנים לדוברי רוסים, טיולים מאורגנים לשומרי כשרות ועוד.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים לחו"ל דרך גוליבר

טיולים מאורגנים לחו"ל עם איסתא

בהשוואת המחירים של איסתא, בין חברות התיירות הוותיקות ביותר בארץ, תוכלו ליהנות גם ממחירי אונליין מיוחדים (בשיתוף עם מגוון רחב של מארגני טיולים), גם מחיפוש נוח במיוחד שכולל פירוט של לוח הזמנים, וגם משירות לקוחות יעיל בוואצפ, בטלפון או בפנייה באתר. באיסתא תוכלו ליהנות מפריסה לתשלומים בהתאם לתנאים שבאתר ומסיוע של סוכן אישי.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים בחו"ל בעזרת איסתא

טיולים מאורגנים בחו"ל עם אשת טורס

השוואת המחירים של אשת טורס מעט שונה מהשאר, מכיוון שכאן ההזמנה והחיפוש הם ישירות ממפעיל הטיול. תוכלו לחפש באשת טורס טיולים מאורגנים לפי יבשת או לפי מדינה, ואפילו לחפש טיול מאורגן בחו"ל של מדריך ספציפי! רוב ההזמנות כוללות אופציה לביטול גמיש, והנחה לחברי מועדון. בנוסף, במהלך החיפוש תוכלו לבדוק חוות דעת של מטיילים מטיולים קודמים.

לחיפוש טיול מאורגן בחו"ל דרך אשת טורס לחצו כאן

טיולים מאורגנים לחו"ל עם וואלה! טורס

אופציה מומלצת נוספת היא הזמנת טיול מאורגן בחו"ל עם וואלה! טורס, בעזרת מנוע חיפוש מתקדם שמאפשר לנו לחפש טיול במגוון ענק של יעדים. תוכלו להזמין טיול מאורגן בכמה לחיצות כפתור ובליווי סוכן, בלי דמי טיפול. וואלה! טורס עובדים עם מיטב מדריכי ומפעילי הטיולים בארץ, וכל אחד יכול למצוא טיול שמתאים לו: טיולים למספר ימים או ל3 שבועות, טיולי קולינריה או טיול לקרנבל, טיולים לדוברי רוסית ולשומרי מסורת, ועוד. ניתן להיעזר בשירות הלקוחות במגוון ערוצים.

לחצו להזמנת טיול מאורגן לחו"ל דרך וואלה טורס

טיולים מאורגנים בחו"ל עם שופרסל טראוול

בעזרת מנוע החיפוש של שופרסל Travel, השחקן החדש והמפתיע בתחום, מצאנו דילים זולים לטיולים מאורגנים בחו"ל, במגוון ענק של יעדים. מלבד המחירים הזולים ושירות הלקוחות היעיל, ניתן ליהנות גם מהנחות קאשבק נוספות בזכות כרטיס האשראי של שופרסל. המענה האנושי של שופרסל טראוול בוואצפ הוא יתרון ענק, כך שתוכלו תמיד להיעזר בנציג בכל בעיה.

להזמנת טיולים מאורגנים לחו"ל עם שופרסל טראוול לחצו כאן

איך עובד טיול מאורגן בחו"ל?

טיולים מאורגנים בחו"ל משתנים מאוד בין חברות התיירות השונות, אך כולם לרוב עובדים לפי קונספט דומה: הקבוצה נפגשת עם מדריך ישראלי בשדה התעופה בישראל, והוא מלווה אתכם לאורך כל הטיול. מארגני הטיול ידאגו לכל העברה או הסעה, ולוח הזמנים לרוב כולל מגוון רחב של סיורים, פעילויות ועוד. המדריך, כמובן, מכיר את היעד היטב ויספר לכם על ההיסטוריה, התרבות והמנהגים המקומיים, והכל בעברית (בהזמנה ממארגני טיולים ישראליים, כמובן). מחיר לטיולים מאורגנים בחו"ל לרוב כולל ארוחת בוקר, ולעיתים גם ארוחה נוספת. לעיתים, מצטרף מדריך מקומי למדריך הישראלי לפעילויות מסוימות. טיולים מאורגנים בחו"ל כוללים, לעיתים, גם ימי חופש או בחירה, עליהם נרחיב בחלק הבא של המדריך!

טיפים להזמנת טיול מאורגן בחו"ל

מתכננים טיול מאורגן בחו"ל? יש לנו כמה טיפים והנחיות שיעזרו לכם לחסוך כסף, ולוודא שכלום לא מתפקשש בדרך.

טיפ 1: שימו לב ל"סיורי בחירה"! לעיתים, טיולים מאורגנים לחו"ל כוללים יום עם סיור בחירה. בלוח הזמנים הם יופיעו כ"סיור בחירה" או כ"יום בחירה". כשמו כן הוא, תוכלו לבחור אם להצטרף אל הקבוצה או להישאר במלון. אך חשוב לשים לב: סיורי הבחירה לרוב כרוכים בתוספת תשלום, ובתי המלון בימים אלו לעיתים עלולים להיות מרוחקים וללא אטרקציות בקרבת מקום, כך שלפעמים אין ברירה אלא לצאת לטיול הבחירה ולשלם את התוספת.

לכן, חשוב לבדוק מראש: מהי עלות סיור הבחירה? ומהן האופציות הקיימות אם מחליטים לא לצאת לסיור?

טיפ 2: יציאה מובטחת? בידקו האם הטיול שלכם מותנה במספר משתתפים. אם כן, יש לשים לב שייתכן והטיול לא יצא לפועל אם לא ירשמו מספיק מטיילים. מצד שני, ישנם טיולים רבים שיסומנו ב"יציאה מובטחת".

טיפ 3: טיסה ישירה או קונקשן? כשמזמינים טיול מאורגן לחו"ל, כבר במנוע החיפוש (מאלו המצוינים בתחילת המדריך), ניתן לבדוק את הטיסה המתוכננת. אם מדובר בקונקשן של מספר שעות, כדאי להוסיף לתקציב גם הבזבוזים הצפויים במהלך הקונקשן.

טיפ 4: במנועי החיפוש כאן למעלה, בכל טיול יופיעו לרוב 2 רשימות: רשימת "כלול במחיר" ורשימת "לא כלול". נסו לשער את כל ההוצאות הצפויות שלא כלולות במחיר הטיול המאורגן, כמו ביזבוזים וביטוח חו"ל, על מנת לתכנן את התקציב ביעילות!

טיולים מאורגנים בחו"ל השוואת מחירים

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים בחו"ל היא הצעד הכי חשוב בתכנון החופשה!

ניתן לבצע השוואת מחירים לטיולים מאורגנים לחו"ל בכל אחד ממנועי החיפוש בתחילת המדריך, כבר עכשיו, בתהליך קצר של כמה דקות.

מנועי החיפוש האלו משווקים מגוון רחב של טיולים. את הטיולים עצמם בד"כ מפעילה סוכנות טיולים נפרדת. לכן, יכול להיות שתמצאו את אותו הטיול בכמה מנועי חיפוש, ולעיתים במחיר שונה!

בדקנו את כל האפשרויות להשוואות מחירים לטיולים מאורגנים בחו"ל (בתחילת המדריך), כדי למצוא את המחירים הכי זולים שיש.

שימו לב שהמחירים, התנאים והזמנים עשויים להשתנות בהתאם לעונה, לאורך הטיול, ליעד, ולאופי הטיול.

לפי השוואת המחירים שערכנו, מחירים לטיול מאורגן בארצות הברית מתחילים מכ-5750$ (לאדם על בסיס זוגי, ל-17 ימים).

בהשוואת מחירים לטיול מאורגן בגאורגיה קיבלנו את המחיר הכי זול לטיול של כ-5 ימים, בעלות של 579$ (לנוסע על בסיס זוגי).

בהשוואת מחירים לטיול מאורגן ליפן, קיבלנו את המחיר הכי זול בעלות של כ-3659$ ל-12 ימים (לנוסע על בסיס זוגי).

בהשוואת מחירים לטיול מאורגן לספרד, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיול של 8 ימים, בעלות של כ-807$ (לנוסע על בסיס זוגי).

בהשוואת מחירים לטיול מאורגן בהודו, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור טיול של 8 ימים, בעלות של כ-1299$ (לנוסע על בסיס זוגי).

בהשוואת מחירים לטיול מאורגן לקוסטקה ריקה וגוואטמלה, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיול של 11 ימים בעלות של כ-3950$ (לנוסע על בסיס זוגי).

טיולים מאורגנים בחו"ל עם ילדים

כשמבצעים הזמנה ממקום אמין, טיולים מאורגנים בחו"ל עם ילדים יכולים להיות עניין פשוט. כדי למצוא טיולים מאורגנים בחו"ל למשפחות, פשוט מסמנים "משפחות" בסוג הטיול באחד ממנועי החיפוש שבתחילת המדריך. חלקם מציעים גם חיפוש ספציפי לטיולי בר/בת מצווה!

ערכנו השוואות מחירים לטיולים מאורגנים בחו"ל עם ילדים ומצאנו מגוון אופציות מדהימות: טיול משפחות בחנוכה להולנד, בלגיה וצרפת, טיול משפחות בלונדון בקריסמס ועוד.

טיולים מאורגנים בחו"ל לדוברי רוסית

במנועי החיפוש בתחילת המדריך, ניתן למצוא בקלות מגוון ענק של טיולים מאורגנים לדוברי רוסית. טיולים מאורגנים בחו"ל לדוברי רוסית יוצאים למגוון יעדים: לונדון, איטליה, האמירויות, פריז, סרי לנקה, תאילנד ועוד.

טיולים מאורגנים בחו"ל לשומרי כשרות

תכנון חופשה בחו"ל לשומרי כשרות יכול להיות מעט מאתגר. טיול מאורגן יכול לפתור עבורכם הרבה בעיות, ולחסוך לכם זמן וכאב ראש. מלבד הארוחות המותאמות, גם התאמת לוח הזמנים, האווירה והקהילתיות הם בונוס נפלא של טיולים מאורגנים בחו"ל לשומרי כשרות. בטיולים אלו, בדרך כלל תוכלו להצטרף לקבוצה לקבלת שבת באווירה מרגשת.

טיולים מאורגנים בחו"ל עם ספארי

טיולי טבע מאורגנים הם חוויה של פעם בחיים. תוכלו לבקר בספארי, לצפות בחי והצומח, בנופים המרהיבים, ולהיפגש עם התרבות המקומית. אופציות מיוחדות לטיולים מאורגנים בטבע כוללות למשל טיול מאורגן לדרום אפריקה של חברת מילניום, עם סיורים בחוות פילים, שמורות טבע, ספארי קרוגר ועוד. טיול מיוחד נוסף לדוגמה הוא טיול מאורגן ללפלנד של מילניום, שכולל ספארי אופנועי שלג, גן חיות ארקטי ועוד.

טיולים מאורגנים בחו"ל לגיל השלישי

טיולים מאורגנים לגיל הזהב מותאמים היטב לקהל היעד, ומאפשרים לו ליהנות מיעדים מרוחקים בלי דאגות: הכל מתוכנן מראש, החל מההסעות ועד לארוחות, ביחד עם קבוצה של חברים חדשים איתם תוכלו לצאת לשייט, לספארי באפריקה, או אולי אפילו לטיול בהרים במזרח.

 טיולי שייט מאורגנים בחו"ל

חופשת קרוז היא חופשה מפנקת במיוחד, אך כל מי שהיה בקרוז מכיר את הסרבול שבמציאת סיורים מעניינים בערי הנמל. במקום לשלם תשלום נוסף על סיורים מטעם האונייה, או לבזבז את הזמן בחיפוש אחר אוטובוס מקומי, תוכלו להזמין קרוז כחלק מטיול מאורגן. בטיול קרוז מאורגן ידאגו עבורכם לכל הפרטים הקטנים: החל ממפגש בשדה התעופה בארץ, הסעה לנמל הקרוז הראשון, ועד לסיורים בנמלי העגינה עם איש צוות ישראלי שיצטרף אליכם לטיול ויעזור לכם ליהנות מכל יעד בצורה הטובה ביותר.

טיולים מאורגנים לחו"ל לואו קוסט

חלק ממנועי החיפוש בתחילת המדריך יציעו לכם טיולי לואו קוסט מאורגנים בחו"ל. בדרך כלל מדובר בטיולים ליעדים קרובים יחסית, עם טיסות זולות במיוחד, לתקופה של כשבוע, פחות או יותר. ניתן למצוא טיולים מאורגנים לואו-קוסט ליוון, לספרד, לאיחוד האמירויות ועוד.

טיולי חברה מאורגנים

נופש חברה יכול להיות חופשת בטן גב מרגיעה, טיול מאתגר ומגבש עם נושא מסוים, טיול שקשור לשירותי החברה וכול'. חלק ממנועי החיפוש בתחילת המדריך מציעים בניית נופש חברה בהתאמה אישית, כמו וואלה! טורס למשל.

מסלולים מומלצים לטיולים מאורגנים לחו"ל

אלו כמה מהמסלולים האהובים והמיוחדים ביותר לטיולים מאורגנים בחו"ל.

טיול מאורגן לקרנבל באיטליה

טיול מלא בתרבות שעובר בנקודות המרכזיות של חגיגות הקרנבל באיטליה כמו ונציה, ויארג'יו ועוד. טיול מאורגן לקרנבל באיטליה הוא חוויה של פעם בחיים.

טיול מאורגן לקרנבל בשוויץ

טיול מאורגן לשוויץ בתקופת הקרנבל הוא חוויה משגעת, בדרך כלל לקראת סוף פברואר, שכוללת חגיגות צבעוניות, ולעיתים גם ביקור באלפים ובאתרי טבע מרהיבים, וכמובן הרבה שוקולד שוויצרי.

טיולים מאורגנים לאירופה

טיולים מאורגנים באירופה הם אופציה נהדרת למי שמחפש טיול מאורגן זול והזמן שלו לחופשה מוגבל. חלק מהטיולים שמצאנו במנועי החיפוש בתחילת המדריך כוללים טיול מאורגן בגאורגיה לחמישה ימים, טיול מאורגן למדריד לדוברי רוסית, טיול מאורגן ליוון לשבוע, ועוד.

טיולים מאורגנים לפי נושא

אם אתם חובבי מוזיקה, אמנות או קולינריה, תוכלו לבחור בטיול מאורגן בנושא מסוים. למשל: טיול מאורגן לוינה בנושא מוזיקה של קאמינוס, עם ביקור באתרים חשובים כמו בית מוצרט, צפייה באופרות, ביקור במוזיאונים ועוד.

טיולים מאורגנים לאוסטרליה

טיולים מאורגנים לאוסטרליה וניו זילנד בדרך כלל נמשכים לפחות שבועיים וחצי, ויאפשרו לכם ליהנות מכמה שיותר שמורות טבע, אטרקציות ונופים, מבלי לדאוג יותר מדי לגבי העברות ולוגיסטיקה.

טיול מאורגן בחו"ל עם מדריך מקומי

גם אם החלטתם ללכת על טיול עצמאי, כדאי להזמין לפחות סיור אחד או שניים בחו"ל עם מדריך מקומי! סיור מודרך בחו"ל עם מדריך מקומי יספק לכם הצצה לתרבות המקומית, למסעדות שתיירים לא מכירים, ולפינות נחבאות. ברוב המקרים, סיורים מודרכים בחו"ל הם טיולי יום עם איסוף מהמלון ובחזרה, אך לעיתים ניתן למצוא גם טיול של מספר ימים ואפילו שבוע שעובר במגוון יעדי חובה ביעד.

במקום להזמין טיולים מודרכים בחו"ל בדקה התשעים מהמלון או מהדלפק בשדה במחירים מופקעים, שווה לערוך השוואת מחירים מראש.

הבעיה העיקרית עם סיורים מאורגנים בחו"ל היא למצוא מדריך אמין שיספק את הטיול המובטח כמו שהוצג ולא יברח עם הכסף.

לכן, מומלץ להזמין סיורים בחו"ל ממנועי החיפוש של Getyourguide או Viator: שניהם אמינים, ותיקים וידועים בתחום, וכוללים מגוון ענק של חוות דעת על כל סיור.

כשמזמינים את הסיור דרכם, אפשר לדעת בביטחון שהתשלום מאובטח וההזמנה אמינה.

אז איך מזמינים סיורים מודרכים בחו"ל?

טיולים מודרכים בחו"ל עם Getyourguide

"גט יור גאייד" הוא כנראה כלי העזר הכי חשוב לתכנון החופשה שלכם. בלחיצת כפתור, תקבלו רשימה ענקית של טיולים מודרכים בחו"ל, סיורי יום או חצי יום, כרטיסים לאטרקציות, חוויות מיוחדות ועוד. אפשר לתכנן את הטיול וגם להזמין כרטיסים בעזרת "Getyourguide" (עם אופציה לביטול עד 24 שעות מראש ברוב המקרים). לרוב, תנאי התשלום הם "הזמינו עכשיו ושלמו אחר כך".

סיורים מודרכים בחו"ל – הסיורים הכי מומלצים בGetyourguide

אטרקציה מומלצת בלונדון – טיפוס על הגג של ה-O2 ארנה. קראו עוד

סדנת בישול ברומא לכל המשפחה, להכנת פטוצ'יני, רביולי וטירמיסו! קראו עוד

טיול מודרך בוייטנאם מהאנוי לארבעה ימים בהאלונג ביי ונין בין. קראו עוד

הזמנת סיורים מודרכים בחו"ל עם Viator

במנוע החיפוש של Viator אנחנו מזמינים לא רק מזמינים כרטיסים לאטרקציות, אלא ממש מתכננים את הטיול! בויאטור יש הכל: סיורי הליכה עירוניים, סדנאות בישול, כרטיסים לדיסנילנד, טיולי טבע מיוחדים, דילוג על תורים, והרשימה עוד ארוכה. מדובר במנוע חיפוש אמין ומוכר, עם ביקורות מהללות, תנאי ביטול נוחים (ביטול בחינם עד 24 שעות מראש בד"כ), ושירות לקוחות באנגלית.

טיולים מודרכים בחו"ל – הטיולים המומלצים ביותר ב-Viator

טיול יאכטה באיי ג'יימס בונד בתאילנד, ביאכטה הכי מפנקת שיש, עם מגלשות מים, קיאקים, ספות שיזוף מפנקות ועוד. קראו עוד

מחפשים אטרקציות במרוקו? אין יותר מיוחד מטיסה בבלון פורח במרקש עם ארוחת בוקר מסורתית. קראו עוד

טיול מאורגן בקוסטה ריקה, הכל כלול, למשך שבוע (לא כולל טיסות-איסוף משדה התעופה בסן חוזה) כולל ביקור בכל יעדי החובה, בשמורות טבע, הרי געש, מפלים ועוד. קראו עוד

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל