פריז אטרקציות מומלצות למשפחה

פריז עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

חופשה בפריז – המדריך המלא למשפחות (ולא רק למשפחות): ריכזנו עבורכם מידע מפורט (כולל סרטוני וידאו) על עשרות אטרקציות בפריז בירת צרפת – החל מאטרקציות מומלצות למשפחות המגיעות אל פריז עם ילדים דרך מוזיאונים בפריז ועד לכנסיות ומופעי קברט בפריז

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

פריז היא הבירה הקוסמופוליטית של צרפת ואחת הערים הגדולות ביותר באירופה ובעולם כולו, עם אוכלוסייה המונה 2.2 מיליון איש החיים במרכז העיר הצפוף וכמעט 12 מיליון איש בפריז רבתי. פריז שוכנת בצפון צרפת על גדול הנהר סיין (River Seine), וצברה בצדק את המוניטין של העיר היפה והרומנטית ביותר מכל הערים, עיר שמלאה בהיסטוריה ובעלת Seine השפעה רחבה מאוד בתחומים כמו תרבות, אמנות, אופנה, אוכל ועיצוב.יש אינספור אטרקציות בפריז ואין פלא שמשפחות רבות מכל העולם מגיעות אל פריז עם ילדים לחופשה משפחתית – לא רק בגלל פארק השעשועים יורודיסני

פריז זכתה לכינוי 'עיר האורות' (la Ville Lumière) ו'בירת האופנה', וחיים בה מיטב מעצבי האופנה והקוסמטיקה, כמו שאנל, דיור, איב-סן-לורן, גרליין, לנקום, לוריאל, קלרינס וכו. חלק גדול מהעיר, כולל נהר הסיין כלולים ברשימת אתרי מורשת העולם של ארגון אונסק"ו.

חופשה בפריז – עוד באותו נושא:

פריז – מלונות מומלצים למשפחות בבירת צרפת

טיסות לפריז – השוואת מחירים ומידע לנוסע

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

סים ו-e-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

פריז היא העיר השנייה בעולם במספר מסעדות המישלן (דירוג מסעדות הגורמה) שלה אחרי טוקיו. כמובן, יש מאות אטרקציות בפריז – כמו למשל את האתר המתוייר ביותר בעולם, מגדל אייפל, גשר הנצחון, קתדרלת נוטרדאם, מוזיאון הלובר, מולן רוז', והלידו – מה שהופך את פריז ליעד מאוד פופולרי לתיירות, ומדי שנה פוקדים את בירת צרפת 45 מיליון תיירים, חלקם מתכננים חופשה בפריז וחלקם מגיעים לפריז כנקודת ההתחלה של טיול בצרפת כולה.

האזור העירוני של פריז משתרע על פני 105 קמ"ר והיא נחשבת לעיר צפופה מבחינת מספר התושבים, ולכן החנייה בפריז בעייתית וקשה.

מזג אוויר בפריז

כעיר ששוכנת בחלק הדרומי של מערב אירופה, האקלים של פריז הוא אקלים ימי, כאשר החורפים קרירים והקייצים חמימים. לאוקיינוס האטלנטי יש אפקט ממתן שעוזר לאזן את גלי החום הקיצוניים. אפילו בינואר, החודש הקר ביותר בשנה, מזג האוויר בפריז כמעט תמיד מעל האפס, כשהטמפרטורה הגבוהה הממוצעת היא 6 מעלות צלזיוס. ירידת שלגים אינה דבר נפוץ בפריז, אם כי השלג כן יורד מספר פעמים בשנה. רוב כמות הגשמים של פריז מגיעה בצורה של גשם קל במהלך השנה כולה.

הקיץ בפריז חמים ונוח, עם טמפרטורה ממוצעת של 25 מעלות צלזיוס באמצע העונה. האביב והסתיו בד"כ קרירים וגשומים. מאחר שמזג האוויר כל כך נעים בקיץ, הקיץ הוא הזמן הכי טוב לחופשה בפריז.

פריז עם ילדים – אטרקציות בפריז

דיסנילנד פריז יורודיסני disneyland paris

דיסנילנד פריז המכונה יורודיסני היא חוויה של פעם אחת בחיים. עם שני פארקי שעשועים ענקיים זה לצד זה ומעל 50 אטרקציות, שבעה בתי מלון ופעילויות הנעות מגולף ועד מתקפות פיראטים קריביים, יש כאן מספיק ריגושים שיתאימו לכל אחד מבני המשפחה.

בממלכה קסומה שנמצאת לא מאוד רחוק מפריז (כ-32 ק"מ מחוץ לעיר), גיבורי דיסני קלאסיים וכוכבי אנימציה מודרניים מתערבבים זה בזה ועם משפחתכם. סיפורי האגדה המפורסמים של דיסני מתעוררים לחיים בחמש ארצות מופלאות. החוויה היומית שלכם תהיה מלאה וגדושה, אבל גם ביום שלם לא תספיקו לחוות אפילו חצי ממה שיש לפארק להציע. זוהי אחת המפורסמות שבין אטרקציות בפריז למשפחות ואם אתם מתכננים טיול אל פריז עם ילדים חובה להקציב לה לפחות יום מלא – אחרת הילדים לא יסלחו לכם לעולם.

אם תבחרו בחבילה של יום הכוללת את שני הפארקים (בהזמנת כרטיסים ליורודיסני בקישור) תוכלו ללכת אחרי דיסנילנד ישירות לפארק הסמוך – פארק אולפני וולט דיסני (Walt Disney Studios Park). זוהי אטרקציה שונה – גם היא מיועדת למשפחות אשר מגיעות אל פריז עם ילדים) בה תתוודעו לחלק הקולנועי של הקסם של דיסני. מאחורי הקלעים תבקרו בארבעה מתחמי צילומים, תפגשו את דמויות דיסני האהובות ותתנסו במתקני לונה פארק מרגשים באווירה קולנועית. המון מתקנים.

FASTPASS: כל הכרטיסים שניתן להזמין בקישור כוללים FASTPASS שהוא שירות חינמי שחוסך לכם זמן ומאפשר לכם להזמין מראש אטרקציות שונות דרך עמדות המוצבות בכניסה לאטרקציה. זה יקצר לכם את ההמתנה ב-2-3 אטרקציות ביום, ומפנה לכם זמן יקר של חופשה בפריז בו תוכלו להספיק יותר מתקנים בפארק השעשועים הגדול באירופה, במקום לעמוד בתור.

טיפ חשוב לפני ביקור בדיסנילנד פריז עם ילדים: התורות בכניסה לדיסנילנד – וגם בעלייה לכל אחד מהמתקנים – ארוכים מאוד, וכאשר מגיעים לדיסנילנד עם ילדים העמידה הארוכה בתור עלולה לגרום להם לתיסכול ובכי ולהפוך את היום הכי חשוב של חופשה בפריז עבורם מחלום – לסיוט. לכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש בקישור, כולל ה – FASTPASS שיחסוך לכם הרבה זמן. הכרטיסים יגיעו אליכם בצורת קוד לסמרטפון. בנוסף – בדקו את מפת הפארק לפני שאתם מגיעים, בעיקר אם אתם מתכוונים לבקר בשני הפארקים. תוכנית טובה תעזור לכם להפיק את המירב מטיול בדיסנילנד פריז

להזמנת כרטיסים לדיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז: דלגו על התור (הצעה מיוחדת) Disneyland Paris: Skip The Line (Special Offer)

דלגו על התורות המשתרכים כדי להגיע ישירות אל תוך מוקד הכיופים – ביצוע הזמנות דרך הקישור שלמטה מוביל לכרטיסי הנחה לדיסנילנד פריז, במחיר מיוחד לגולשי האתר, זול יותר מרכישת כרטיסים בכניסה!

בתוך דיסנילנד תיהנו מ-50 אטרקציות, ביניהן מתקנים בקנה מידה עולמי כמו ״סיורי כוכבים״ (Star Tours), ״מגדל הטרור״ (Tower of Terror) ו״פיצוצי הלייזר של באז לייטייר״ (Buzz Lightyear Laser Blast,). תפסו את מקומכם בתצוגות מרהיבות, ביניהן זיקוקי דינור ומצעדים נוצצים

בהזמנת הכרטיסים ליורודיסני בקישור המיוחד בחרו פאס לשני הפארקים כדי לקבל גישה לפארק אולפני וולט דיסני (Walt Disney Studios Park) וכן לדיסנילנד פריז – כייף כפול!

עם כרטיסי ההנחה לדיסנילנד תדלגו על התורות הארוכים המשתרכים בכניסה לדיסנילנד פריז ותגיעו ישירות לממלכה הקסומה (Magic Kingdom) כדי לספוג את האווירה הקסומה ומקסימום כייף. בחרו באופציית שני הפארקים והוסיפו את פארק אולפני וולט דיסני (Walt Disney Studios Park) ליום עמוס המלא בכיופים משפחתיים!

טיול לדיסנילנד יכול להפוך לגולת הכותרת של חופשה בפריז עבור כל משפחה, אז מומלץ להשקיע ולקחת את אופציית שני הפארקים הממקמת אתכם במרכז העניינים של אולפני וולט דיסני!

בעודכם משוטטים באיזורים המדהימים של הממלכה הקסומה (Magic Kingdom), תראו שהכיף ביורודיסני לא נגמר. ב״סיורי כוכבים״ (Star Tours) וב״הר ההיפר חלל של מלחמת הכוכבים״ (Star Wars Hyperspace Mountain) תחשפו את עצמכם לחוויה שלא-מן-העולם-הזה! לאחר מכן, תוכלו לפנק את חושיכם במתקן התלת-ממד המהמם ״רטטוי – ההרפתקה״ (Ratatouille: The Adventure), במתקן ״שודדי הקריביים״ (Pirates of the Caribbean) ובכל מופעי הלייב המפורסמים, פגישות פנים-אל-פנים עם הדמויות האהובות ביותר בכל הזמנים, וכמובן – מופעי הזיקוקי דינור המרהיבים ביותר בעולם!

להזמנת כרטיסים לדיסנילנד פריז במחירים מיוחדים וללא המתנה בתור 

טיול לדיסנילנד פריז – המלצות לקריאה נוספת

מלונות מומלצים בדיסנילנד פריז

יורודיסני – המדריך המלא לדיסנילנד פריז (סקירה מורחבת)

אוטובוס התיירים של פריז

מתכננים חופשה בפריז עם הילדים ומעוניינים להוציא כמה שפחות על מוניות, ללכת כמה שפחות ברגל ולראות כמה שיותר אטרקציות בפריז בזמן קצר? תשכחו מהתורות המשתרכים או מההסתבכויות עם תחבורה בפריז. כל מה שעליכם לעשות הוא להזמין את הכרטיס בקישור, וכשאתם מגיעים לפריז להציג את הכרטיס שתקבלו לטלפון הנייד ולקבל גישה מיידית לשלושה קווים, 34 תחנות ויותר מ-100 אטרקציות בפריז באמצעות אוטובוס הקומותיים המיוחד של התיירים בפריז, אשר נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בפריז ומתוכנן במיוחד לצרכיהם של תיירים.

פריז היא אמנם עיר גדולה עם מערכת תחבורה מסובכת, אבל באוטובוס התיירים המיוחד, כשמישהו אחר מאחורי ההגה ועם כרטיס מעבר מסוג "חופשי יומי" שאתם רק צריכים להציג דרך הנייד, ההתניידות בין אטרקציות בפריז נוחה וקלה – מהלובר ועד הארמון המלכותי (Palais Royal), מהשאנז אליזה ועד נוטרדאם ומגדל אייפל, תוכלו לראות את מיטב פריז עם הכרטיס הזה.

כרטיס החופשי יומי של אוטובוס התיירים תקף ליום אחד, 2 ימים או 3 ימים רצופים (לפי האופציה שתבחרו בקישור) וכולל מדריך שמע באנגלית וצרפתית עם פרטי הסבר לאורך הנסיעה. תוכלו לרדת ולעלות כאוות נפשכם ולבקר באטרקציות התיירותיות המרכזיות של פריז, וכן להשקיף על העיר מהקומה השנייה של האוטובוס. האוטובוס מאובזר בחיבור אינטרנט, כך שתוכלו להעלות תמונות מפריז תוך כדי נסיעה.

להזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של פריז

אוטובוס ואוניית התיירים של פריז – כרטיס משולב

חסכו זמן ובלו חופשה בפריז עם הילדים בסטייל עם כרטיס משולב המקנה לכם נסיעה באוטובוס התיירים וקרוז מיוחד של אטרקציות בפריז בסגנון עלה-רד. כרטיס זה מאפשר לכם לשוט על פני הסיין ולהשתמש בכל אחד מארבעה קווי אוטובוסים לתיירים בפריז הפועלים בשיטת החופשי – יומי. בין השאר, תוכלו לראות אטרקציות בפריז כמו מגדל אייפל, מוזיאון ד'אורסה, שאנז אליזה, ומרכז הקניות בוגרנל (Beaugrenelle). בהזמנה של הכרטיס בקישור תקבלו הטבות של מדריך שמע, WiFi חינם והנחות למסעדות ואטרקציות שונות.

לרשותכם עומדים 34 תחנות אוטובוס בשלושה קווים שונים, כך שזהו פיתרון טוב לתכנון טיול בפריז כולה. ה-Batobus עוצר בקרבת כל הרובעים הסמוכים לנהר ולאטרקציות המרכזיות בפריז כמו מגדל אייפל, מוזיאון ד'אורסה, ונוטרדאם.

להזמנת כרטיס משולב לאוטובוס וספינת התיירים של פריז


אוטובוס התיירים של פריז עם סיור ערב

תכננו חופשה בפריז בעצמכם באמצעות שלושה קווי אוטובוס ו-34 תחנות עצירה, ומעל 100 אטרקציות בפריז הפזורות ברחבי עיר האורות. עלו ורדו כאוות נפשכם בתחנות האוטובוס הפזורות בכל אתרי המפתח של פריז, ובערב צאו לסיור בן 90 דקות סביב בירת צרפת הכלול בכרטיס המשולב. זו הדרך הטובה ביותר לבקר בפריז.

רוצים לראות את מגדל אייפל בשעת לילה? או את שער הניצחון והלובר, או את שאנז אליזה? תוכלו לראות את כולם בסיור הלילי של אוטובוס התיירים של פריז.

פשוט הציגו את כרטיסכם בפני הנהג, אספו את האוזניות שיחברו אתכם למדריך השמע (באנגלית) וצאו לדרך. לקראת שעת חשיכה, תוכלו להצטרף לסיור אקסקלוסיבי של פריז שבמהלכו תתוודעו לכל המראות תחת שמי פריז הנוצצים.

להזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של פריז עם סיור ערב

גן החיות של פריז (Parc Zoologique de Paris)

בדרככם לגן החיות של פריז נסו לאתר את ה"סלע הגדול" – זהו הר מיניאטורי בגובה 65 מטר שמסמל את גן החיות הפריזאי. גן החיות של פריז הוא אטרקציה מעולה עבור משפחות המגיעות אל פריז עם ילדים – הוא מכיל ג'יראפות, קרנפים, למורים, כלבי ים ואריות צעירים. גן החיות, שבעבר נקרא Bois de Vincennes Zoological Park , עבר שנתיים של עבודות שיפוץ וסביבות המחייה כיום מחולקות ל'אזורי מחייה ביולוגיים', כך שכשאתם משוטטים ברחבי הפארק, תבקרו באזורים הנקראים אירופה, מדגסקר, סודן, פטגוניה והאמזונס.

באזור הנקרא סודן צפו לראות אריות, ג'ירפות וזברות (באותו אזור, אבל לצערם של האריות, לא באותו מתחם). באירופה תמצאו את הזאבים, הלינקסים ואת כלבי המים. באמזונס תמצאו יגוארים, קופים וקופי מקאו, ובפטגוניה: פינגווינים, פומות ופודות.

ואלה רק כמה מהאזורים וכמה מבעלי החיים. יש גם ציפורים, לטאות, נחשים, טרנטולות, צפרדעים, דגים, יונקים גדולים וקטנים. בואו נגיד שאם אתם אוהבי בעלי חיים, יש כאן המון דברים שיגרמו לכם לחייך באחת האטרקציות המובילות של פריז למשפחות.

להזמנת כרטיסים לגן החיות של פריז

המצפה התת ימי של פריז

המצפה התת-ימי (Cinéaqua) של פריז הוא אטרקציה למשפחות בקנה מידה עולמי. זהו אחד המצפים הותיקים ביותר בעולם, הוא נבנה בשנת 1867 ומכיל יותר מ-10 אלף יצורים תת ימיים. אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים שנוטים להשתעמם בקלות בוודאי תשמחו לשמוע שנערכים כאן גם מופעי "בתולות ים" מיוחדים, ויש קולנוע ימי ואקווריום כרישים.

המצפה התת-ימי של פריז מגלם את התשוקה של המאה ה-19 לחקר מדעי. באותה תקופה בכל עיר גדולה באירופה הוקם מצפה תת-ימי וכמוקד תיירות ותרבות מוביל באירופה, זה של פריז היה צריך להיות הטוב ביותר. המקום מעוצב כאילו יצא מדפי הספר 20,000 מיל מתחת לים, ובו 10,000 דגים שחיים בתוך 4 מיליון ליטרים של מים, כשהמיכלים מכילים יצורים מיעדים טרופיים מרוחקים, וכן מאזורים מקומיים יותר. למעשה, החלק הראשון של המצפה מלא בדגי קרפיון, חדקנים ודגי ליבקית השוחים בתוך שחזור של נהר הסיין העובר דרך פריז.

איזורי הימים המשוחזרים של טהיטי וניו קלדוניה מכילים דגים בשלל צבעים: דגי סקלר, שושנונים, ודגי נצרן מתחרים על מקומם. המגוון עוצר נשימה ואין פלא שפעם המצפה התת ימי היה המצפה הגדול ביותר באירופה, ועד היום הוא מככב בכל רשימה של אטרקציות בפריז למשפחות.

גונבי ההצגה כאן הם כמובן הכרישים. יש כאן ארבעה זנים והם אף פעם לא מפסיקים להלהיב את הילדים המצווחים מהתרגשות. האקווריום מכיל גם שני מסכי ענק המציגים סרטי תעודה מעולם המים, וכן תצוגות האכלה ומיכל מגע שבו ילדים יכולים להכניס את ידיהם ולגעת בדגי נוי חמודים.

בסיום הביקור תצאו אל אחד האזורים היפים ביותר של פריז כשמגדל אייפל והשאנז אליזה בקרבת מקום וכל העיר נפרשת לפניכם.

להזמנת כרטיסים לאקווריום התצפית של פריז


פארק אסטריקס asterix park

פארק אסטריקס דומה לדיסנילנד כי בסופו של דבר מדובר על שני פארקי שעשועים בפריז בקנה מידה עצום ועל שתיים מהבולטות שבין אטרקציות בפריז לילדים – אבל במקום מיקי מאוס ודונלד דאק תמצאו כאן יותר גאלים (תושבי צרפת הקדומה מסיפורי אסטריקס הידועים). תוכלו לבקר כאן בשישה אזורי נושא הגדושים בכיף, מתקני לונה פארק, דמויות מחופשות ועוד. כאן תצאו למסע בזמן דרך תקופת הגאלים, האימפריה הרומית, יוון העתיקה, תקופת  הוויקינגים ומצרים העתיקה ביום משפחתי שכולו הנאה.

יש כאן חוויות עבור כל הגילאים, כך שפארק אסטריקס הוא אטרציה מומלצת בין אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים קטנים או גדולים. הקטנים יוכלו לבלות ביער Idéfix וב- 12 אטרקציות כיפיות נוספות, בזמן שילדים גדולים יהנו מ-7 מתקני אקשן מלהיבים, וגם מופעי פעלולנים, מופעי קסמים ואם הם מכירים את אסטריקס, אולי גם מאיזה גאלי משונה עם צמות ג'ינג'יות שידדה לעברכם כדי להצטלם.

בידקו את "הרכבת של זאוס" (Tonnerre de Zeus), רכבת ההרים העשויה עץ  או את גודוריקס (Goudurix), רכבת הרים מפלדה שמבצעת 7 לופים בטרם היא מגיעה לעצירה – רק לאמיצים. תוכלו גם לעלות על מתקן המים ה-Oxygénarium ולצאת לשיט מטלטל על גלים סוערים, או לעלות על רכבת שדים מפחידה במיוחד, ה- Transdémonium.

בשנת 2017 הצטרפה למתקני פארק אסטריקס גם Pegasus Express, רכבת הרים במהירות גבוהה המטפסת בקו ישר לגובה 21 מ'! יש כאן אפילו בלט המתבצע על המים וכולל דולפינים ואריות ים.

להזמנת כרטיסים לפארק אסטריקס בפריז


ארמון ורסאי – כניסה לארמון ללא תור עם מדריך שמע PALACE OF VERSAILLES

ארמון ורסאי שהיה ארמון המלוכה של צרפת מתפרש על פני מאות דונמים של גנים מרהיבים, ושופע ביצירות אמנות ועיטורים. זוהי טירה צרפתית מפוארת מהמאה ה-17, אבל ארמון ורסאי לא רק מפורסם בשל הפאר שלו. אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים שכבר לומדים היסטוריה הזכירו להם שזה גם המקום שבו נחתמה אמנת ורסאי שסיימה את מלחמת העולם הראשונה. ורסאי היא אחת האטרקציות המתויירות ביותר בצרפת, והיא גם כלולה ברשימת אתרי מורשת העולם של ארגון אונסק"ו.

בעזרת הכרטיס שבקישור תוכלו לדלג על התור הארוך לקופת הכניסה ולחסוך זמן יקר של חופשה בפריז. בזמן שתשטפו את העיניים בזוהר של הארמון, המדריך הקולי שתקבלו כהטבה בהזמנת כרטיס בקישור ימלא לכם את כל הפרטים והקונטקסט הדרוש ויספק לכם פרטים שונים וסיפורים השזורים בהיסטוריה של המקום המופלא הזה.

קשה אולי להאמין אבל הקומפלקס הזה היה בתחילתו בית ציד צנוע עשוי מאבנים ששימש את לואי ה-13. בנו, לואי ה-14 (המכונה 'מלך השמש') הפך את המקום למונומנט עצום לאדריכלות, אמנות והטעם המעודן של המונרכיה הצרפתית. בארמון ורסאי שום דבר לא נעשה "על הדרך" – הכל נעשה בגדול ועם תשומת לב לכל פרט מהתכנון ועד ההוצאה לפועל (אם תרצו להדליק אש, למשל, שימו לב שיש בו יותר מ-1,200 אחים להדלקת אש).

ההדר ניכר בעיקר באולם המראות (Hall of Mirrors), אולם ריקודים באורך 75 מ' המעוטר בפסלים ופסלי ראשים. הוא מכיל 17 חלונות מקושתים, שכל אחד מהם מעוטר ב-21 מראות אינדבידואליות. לאלה מכם שעוקביםם אחרי המתמטיקה – זה אומר שסך המראות באולם הזה הוא 357.

בימים אלה ארמון ורסאי עובר תוכנית רסטורציה בשווי 400 מיליון יורו, שאמורה להסתיים ב-2020, כך שחלקים מסויימים עשויים להיות מכוסים וסגורים בפני מבקרים. אבל אל תיתנו לזה למנוע מכם להגיע. יש כאן עדיין 700 חדרים, 67 גרמי מדרגות, וכמות עצומה של חפצי אמנות, והגנים ששמורים במסירות רבה יספקו לכם מספיק עניין.

להזמנת כרטיסים ללא תור לארמון ורסאי עם הטבה של מדריך קולי

ארמון ורסאי: גישה לכל האזורים + סיור שמע

בעזרת הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תקבלו גישה מלאה לארמון ורסאי, כולל מדריך שמע מפורט (באנגלית). כך תוכלו לטייל גם במתחם הפרטי של מארי אנטואנט, אחד הדברים היחידים של מארי אנטואנט שהיו יותר גדולים מהתסרוקת הגרנדיוזית שלה (בהרבה!).

הכרטיס מקנה גישה מלאה למאות הדונמים של גנים מעוצבים, היכל המראות המהמם, האופרה המלכותית, הטריאנון הגדול (Grand Trianon) ועוד.

אל תפספסו את ההזדמנות להתפעל מהאמנות הצרפתית – הריהוט מהווה אוסף נכבד של סגנונות מתקופת הבארוק, התקופה הקלאסית והתקופה האימפריאליסטית. בחנו את השידות השמורות היטב של יוצר הרהיטים המפורסם אנדרה שארל בול.

להזמנת כרטיס עם גישה לכל האיזורים ומדריך קולי לארמון ורסאי בצרפת

ארמון ורסאי – גישה לכל האגפים עם מופעי מזרקה או גנים מוסיקליים

כרטיס VIP  מיוחד לארמון ורסאי, אתר מורשת עולם שאסור להחמיץ. זהו האתר שמהווה מוקד משיכה להמוני תיירים מסביב לעולם כבר דורות. עם הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תהנו כאן מהמזרקות ומהחורשות והאלמנטים האמנותיים של מזרקות המים שזורות אור על הארמון וגניו.

תיכנסו גם אל האחוזה הנפרדת שבה חיה מארי אנטואנט, ועמדו בהיכל המראות המפורסם, או תהנו ממופע מזרקות המים המוסיקלי (Musical Fountains Show ) או מהגנים המוסיקליים (Musical Gardens)

להזמנת כרטיסים לארמון ורסאי בפריז עם גישה לכל האגפים כולל מופעי מזרקה או גנים מוסיקליים

ארמון ורסאי: כניסה לכל האזורים עם סיור מודרך ותחבורה מפריז

עם כרטיס ה- VIP  המיוחד לארמון וורסאי תרגישו כמו מלכים בזמן שאתם נהנים מגישה חסרת תקדים לכל אזור המגורים המלכותי של ורסאי, הכולל את הארמון, הגנים ומופעים מוסיקליים בגנים.

בנוסף, תצטרפו לסיור הכולל גישה לכל אזורי הארמון, המובל בידי מדריך מנוסה שיציג בפניכם את החלקים המעניינים ביותר של הארמון וילמד אתכם אודות ההיסטוריה והמלכים הרבים שחיו כאן. בנוסף, הכרטיס כולל תחבורה מפריז לארמון ורסאי כך שבמקום להסתבך עם התחבורה הציבורית בפריז תתרווחו באוטובוס תיירים יוקרתי שייקח אתכם לורסאי בסטייל ונוחות.

להזמנת כרטיסים לארמון ורסאי כולל כניסה לכל האזורים עם סיור מודרך ותחבורה מפריז


קרוז בפריז בספינת זכוכית עם ארוחת ערב על הסן

איזה ערב יותר מושלם יכול להיות בחופשה בפריז עם הילדים מאשר ארוחת ערב צרפתית של שלוש מנות המוגשת על גבי אונייה שבנוייה כולה מזכוכית, ששטה בין אטרקציות בפריז על נהר הסיין?

ההפלגה יוצאת ממגדל אייפל, הנקודה הרומנטית ביותר בעיר. זוהי דרך רגועה לצפות בנופים המפורסמים בזמן שאתם שטים בסטייל על נהר הסיין המפורסם.

התפריט כולל מספר אפשרויות בחירה למנה ראשונה, מנה עיקרית ומנה אחרונה, ומגיע עם בקבוק יין, שתייה קלה וקפה.

להזמנת כרטיסים להפלגה בפריז עם ארוחת ערב

קרוז אטרקציות בפריז על הסן

קרוז מהנה בפריז המציע תצפיות נוף מנהר הסיין על אטרקציות בפריז כמו הנוטרה דאם, מוזיאון ד'אורסה ועוד אתרים רבים הכלולים ברשימת אתרי מורשת עולם, כל זאת תוך כדי בילוי משפחתי נעים של הפלגה בפריז.

קרוז האטרקציות בפריז הזה הוא מסע קסום אל תוך ליבה ונשמתה של בירת צרפת. הקרוז ימחיש לכם באופן ממשי את פריז בזמן שאתם חולפים מתחת לגשר פון נף (Pont Neuf) וגשרים אלגנטיים אחרים, תוכלו לצפות על קתדרלת נוטרה דאם (Notre Dame Cathedral) ולצפות בחיי העיר פריז, כל זאת בזמן שאתם שטים להנאתכם על גדות נהר הסיין הנחשבות בפני עצמן לאתר מורשת עולם. הצטרפו למסע הבלתי נשכח הזה החולף לאורך ליבה של עיר האורות.

הקריינות המרתקת (באנגלית) תעדכן אתכם בפרטים אודות האדריכלים, הגנרלים, המאהבים והאמנים שעזרו לעצב את ההיסטוריה הייחודית של פריז. אין דרך טובה יותר לחוות את פריז ה'אמיתית' מאשר לעלות על ה- bateau (אונייה) מתחת למגדל אייפל ולצאת לדרך. לאחר כשלושים דקות הפלגה בפריז, האונייה תסתובב ותחזור בחזרה למגדל אייפל.

להזמנת כרטיסים לקרוז אטרקציות בפריז

אטרקציות בפריז למשפחות

שער הניצחון: דלגו על התור + גישה לגג

שער הניצחון (Arc de Triomphe) הוא ניסיון לשחזר את הסגנון האדריכלי של קשתות שבו השתמשו בתקופת רומא העתיקה. הגשר הניאו-קלאסי ניצב בגובה 50 מ', והטיפוס למעלה כדי להשקיף על נופי פריז בהחלט שווה את המאמץ – אבל אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים קטנים שימו לב שמדובר על 284 מדרגות ואין מעלית. אם תחליטו לעלות, תוכלו לראות מלמעלה את עשרות השדרות הפריזאיות המוכרות מתצפית מרכזית של העיר.

נפוליאון שהוקסם מהקשתות המהודרות של רומא העתיקה הזמין את הקמת שער הניצחון זמן קצר לאחר נצחונו באוסטרליץ. לרוע המזל, הוא לא זכה לראות את השלמתה, שהסתיימה לאחר מותו. המבנה אכן מאוד מורכב ומעוטר בתבליטים הניצבים בבסיסם של כל אחד מארבעת העמודים, חיילים מהודרים הניצבים בעמדה סביב החלק העליון וכן את שמותיהם של 128 הקרבות ו-558 הגנרלים. הקמתו של גשר הניצחון נמשכה שלושים שנה.

בבסיס הקשת, ניצבת אבן הזיכרון לחייל האלמוני לזכרם של 1.3 מיליון החיילים הצרפתים שמצאו את מותם במלחה"ע השנייה. בשעה שש וחצי מדי ערב, האבוקה נדלקת מחדש. יש במקום גם תערוכה המסבירה את החשיבות הסימבולית של האנדרטאה. אל תחמיצו אותה.

העמידה מעל הגשר שווה את 284 המדרגות. מגובה של 50 מ' תוכלו להשקיף על פריז כולה. שלא כמו הביקור במגדל אייפל שהוא גולת הכותרת של טיול בפריז, לא כל התיירים טורחים לעלות לשער הניצחון.

טיפ חשוב – מנהרות הניצחון: בניסיון להזדרז ולהגיע לשער הניצחון, יש סיכוי טוב שתנסו להתמודד עם התנועה הפריזאית הסואנת בכיכר הסמוך – אל תעשו זאת. יש מדרגות שעולות מהצד הצפוני של השאנזליזה שמתחברות למנהרות הולכי הרגל. השתמשו באלה וחסכו לעצמכם את הסיכוי הלא קטן שאיזה טוסטוס יעלה עליכם.

להזמנת כרטיסים ללא תור ועם גישה לגג לקשת הניצחון

קתדרלת נוטרדאם – סיור מודרך

"הפעמונים, הפעמונים!" המון אגדות נקשרות בכנסיית נוטרדאם – והגיבן מונטרדאם הוא רק אחד מהם. בואו לראות אם הסיפור הוא בדיה או מציאות, עם מדריך מקצועי שיספר לכם על ההישג הארכיטקטוני המרהיב של פריז. התבוננו באדריכלות הגותית, תפסו פוזה לסלפי עם הגרגוילים  (פסלי האבן) וחוו את אתר מורשת העולם שבנייתו ארכה כמעט שתי מאות, החל משנת 1163!

הכרטיס שניתן להזמין בקישור הוא לטיול מודרך בקתדרלה היפהפיה והמפורסמת של פריז. בקרו עם המדריך המנוסה שלכם בתוך ומחוץ למבנה הגותי המיוחד הזה המעוטר בגרגוילים. למדו את תולדות המקום, ושמעו סיפורים מעניינים הקשורים באתר.

להזמנת כרטיסים לטיול מודרך בכנסיית נוטרדאם בפריז

גרנד ארש – קומת התצפית והמוזיאון

הגרנד ארש (Grande Arche de La Défense ) ניצבת מעל פריז בגובה של 110 מ' ומהווה הישג ארכיטקטוני אדיר.  הגרנד ארש של פריז הוא אחד הבניינים הגבוהים ביותר של העיר אשר נבנה כגרסה מעודכנת של שער הניצחון (Arc de Triomphe) ומציין את כוחה של האנושות, וכן מציע נופים מדהימים לעבר מרכז פריז. כאן תוכלו לטפס למעלה ולעמוד על המרפסת הגדולה ביותר של פריז, וכן לבקר במוזיאון אמנות הצילום העיתונאי.

לאחר שטיפסתם במדרגות השיש, תיכנסו למעלית זכוכית שממנה נשקפים מראות פנורמיים של כמה מהחשובות שבין אטרקציות בפריז – ולמעלה, הנופים רק משתפרים. במרפסת נמצא גשר להולכי רגל באורך 100 מ' שגורם למבקרים להרגיש כאילו הם מהלכים באוויר, אבל גם אם אתם מתכננים להגיע אל פריז עם ילדים קטנים, אל חשש – הגשר לגמרי בטוח. הנופים מפה נמתחים למרחק ותוכלו לראות את מגדל אייפל, את הלובר ואת שער הניצחון מזווית גבוהה ונדירה. כשאתם כאן, תהיה לכם גם הזדמנות לבקר במוזיאון הצילום העיתונאי המשתרע על 1200 מ"ר ובו צילומים של מיטב צלמי העולם.

להזמנת כרטיסים לתצפית מהגרנד ארש

קרוז שמפניה על הסן

הפלגה של שעה תיקח אתכם אל מול ליבה של פריז. תוכלו לראות את המראות המפורסמים ביותר של עיר האורות ישירות מן המים: הלובר, כיכר הקונקורד (Place de la Concord), מוזיאון ד'אורסה (Musée D’Orsay) ועוד אטרקציות בפריז. בהזמנת הכרטיס בקישור תוכלו אפילו לבחור תוספת של כוס שמפניה או קרפ צרפתי.

ההפלגה יוצאת ממגדל אייפל וחולפת דרך המרכז ההיסטורי של העיר במסלול המעניק נופים מרהיבים של המונומנטים האיקוניים של פריז – הלובר, נוטרדאם ומוזיאון ד'ארוסה בין השאר.

עם מדריך שמע במגוון שפות (צרפתית, אנגלית וספרדית) תקבלו גם רקע היסטורי על העיר הרומנטית ביותר בעולם. תוכלו לשתף את משפחתכם בחוויה האינטימית הזו, המומלצת למשפחות המגיעות אל פריז עם ילדים בכל הגילאים.

בין אם בחרתם הפלגה יומית או לילית, נופי פריז מהממים ועוצרי נשימה. בלילה, גדות נהר הסיין מוארים באורות הספינה, כך שלא תפספסו דבר.

להזמנת קרוז בפריז על נהר הסיין

בניין האופרה של פריז (Opéra Garnier): סיור עצמי

בית האופרה של פריז הוא המקום שהיווה את ההשראה למחזמר פנטום האופרה. לאחר הזמנת הכרטיס המיוחד בקישור תוכלו לצאת לסיור עצמי בבניין האופרה היפה ביותר בעולם הנחשב אחת הבולטות שבין אטרקציות בפריז – גלו את כל הפינות הנסתרות של המקום, צפו בתערוכה הזמנית ובגרם המדרגות המפורסם. צפו בתקרה המפורסמת של האודיטוריום שעוצבה ע"י האמן שגאל ובנברשת שמשקלה 7 טון שתלויה ממרכזה.

להזמנת כרטיס סיור עצמי בבית האופרה של פריז

סנט שאפל (Sainte Chapelle): כניסה מועדפת

היכונו לתדהמה שמחכה לכם בכנסייה היפה הזו, הנחשבת אחת המרשימות שבין אטרקציות בפריז שאינן מוכרות למטייל הממוצע. הכנסייה, הבנויה בסגנון "גותי קורן", או "ראיונאנט" (Rayonnant) היא הכנסייה המלכותית המפוארת ביותר בצרפת ומתאפיינת בסגנון אדריכלות אלגנטי של המאה ה-13. אם תביטו לעבר החלונות תוכלו לעקוב אחר ההיסטוריה של העולם לפי הנצרות.

להזמנת כרטיסים לכנסיית סנט שאפל בפריז

ארמון הקונסיירז'רי – כניסה מועדפת

ההיסטוריה נודפת מתוך הקירות העברים של המבנה הגותי הנהדר הזה. הקונסיירז'רי נבנה במאה ה-14 כדי לשמש כארמון מלכותי, אך כשהמשפחה המלכותית של צרפת נטשה את המקום כדי לחיות בפאר רב יותר בלובר ובוינסן (Vincennes), המבנה קיבל תפקיד חדש כבית כלא. בזמן המהפיכה הצרפתית, המקום זכה לכינוי המצמרר The antechamber to the Guilliotene כמקום שבו הכלואים ישבו וחיכו להוצאתם להורג.

כאן אנשים שנמצאו אשמים כאויבי הרפובליקה הועמדו למשפט בהיכל הגדול, שם שמעו את גזר דינם, ואם נמצאו אשמים נשלחו אל מותם. במקרה שהאשמים נידונו לגזר דין מוות, הם היו ממתינים לגורלם בתאים הסמוכים. העשירים הוציאו מכספם כדי לשבת בתאים יחסית נוחים עם מיטות, כאשר פשוטי העם הצטופפו בתאים שבו ישנו על מיטות קש שורצות חרקים.

האסירה המפורסמת ביותר של הקונסיירז'רי הייתה כמובן מלכת צרפת מארי אנטואנט. לאחר השיקום של הארמון, התא המקורי שלה הומר לבית תפילה. ביקור בתא הכליאה שלה הוא גולת הכותרת של הביקור בבניין המפורסם הזה, הנחשב לאחת החשובות שבין אטרקציות בפריז מבחינה היסטורית.

אטרקציות אחרות בארמון הקונסיירז'רי כוללות את אולם 'נושאי הנשק' (Salle des Gens d’Armes) הגותי שהוא ההיכל הגדול ביותר באירופה מתקופת ימי הביניים, ומגדל בונבק (Bonbec) מעורר האימה, ששימש כתא עינויים. השם 'בונבק' מתייחס לעובדה שהאסירים שהגיעו אליו היו מודים בכל אשמה שהאשימו אותם (bon – 'טוב', ו-bec – פה).

ביקור בקונסיירז'רי הוא הצצה מרתקת אל תוך ההיסטוריה הסוערת של הרפובליקה הצרפתית. ובניגוד לאסירים לשעבר שלו, יהיה מותר לכם לצאת לאוויר העולם בתום הביקור.

לאחר הזמנה מראש של הכרטיס המיוחד (בקישור) תקבלו כניסה מועדפת לארמון לשעבר והכלא השוכן על גדות הנהר ברובע איל דה לה סיטה (Île de la Cité) הימי ביינמי של פריז.

להזמנת כרטיסים לארמון הקונסיירז'רי בפריז

סן שאפל והקונסיירז'רי – כניסה מועדפת

בהזמנת הכרטיס המשולב שבקישור תזכו לגישה מועדפת לשתיים מהאטרקציות ההיסטוריות המרכזיות של פריז בפאלה דה לה סיטה (Palais de la Cité), ששימש עד המאה ה-14 כמקום מושבם של מלכי צרפת.

התמוגגו מסן שאפל – הכנסייה המלכותית מן המשובחות ביותר שנבנו בצרפת, והתפעלו מחלונות הזכוכית הצבעוניות המתנשאות לגובה 15 מ'. בארמון הקונסיירז'רי תוכלו לחזות במרכז הראשי שבו הוחזקו אסירים בזמן המהפיכה הצרפתית ובכנסייה על שם האסירה המפורסמת מכולם, מארי אנטואנט.

להזמנת כרטיס משולב לסן שאפל והקונסיירז'רי

האי נוטרדאם, סיינט שאפל והקונסיירז׳רי – סיור מודרך באנגלית

הזמינו בקישור כרטיסים לסיור המודרך בין אטרקציות בפריז וצאו לסיור מודרך באיל דה לה סיטה (Île de la Cité ) הציורי, ואז תראו את החזית החיצונית של כנסיית נוטרדאם (למרות השריפה, יופייה עדיין נשמר). בליווי המדריך המקומי, תדלגו על התור לסנט שאפל והקונסיירז׳רי, התחנה האחרונה של מארי אנטואנט בזמן המהפיכה הצרפתית. תוך כדי תלמדו על ההיסטוריה של פריז עם הילדים ממדריך סיורים דובר אנגלית, כולל אוזניות

להזמנת טיול מודרך באטרקציות בפריז

סיור באיצטדיון פארק דה פרינס Parc des Princes: Stadium Tour

תיהנו מסיור מודרך באיצטדיון המפורסם של קבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן, פארק דה פרינס. עמדו במקום שבו עמדו כדורגלנים אגדיים כמו זלטאן, ניימאר, מבאפה ובופון, כחלק מסיור מיוחד מאחורי הקלעים.

בתוך זירת המציאות המדומה, תוכלו ליהנות מחומר אקסקלוסיבי, משחקים כיפיים רבי משתתפים, ולחיות את חיי היומיום של גיבורי PSG. סקרו את הצלחותיהן של קבוצות מפורסמות של הליגה הצרפתית מעידנים שונים ב״חדר ההיסטורי״ ואל תשכחו לבדוק את חדר הגביעים.

להזמנת סיור באיצטדיון פארק דה פרינס

קרוז בנהר סן Seine River

גלו את עיר האהבה עם קרוז רומנטי לאורך הסן. זו חוויה בלתי נשכחת. תוכלו לראות מעל פני המים את מגדל אייפל המטיל את צילו מעל העיר, את כנסיית נוטרה דאם, שעדיין מרשימה גם אחרי השריפה הטראגית. תראו את הארמון הגותי ואת בית הכלא הקודם המוכר כקונסיירז׳רי ותראו את מוזיאון ד׳אורסיי (Musée d’Orsay), תחנת רכבת לשעבר שמשכנת בתוכה היום אמנות צרפתית. הסיור הציורי הזה כולל קריינות בדרך.

להזמנת שייט בפריז בנהר סן 

טירת פונטנבלו – כניסה מועדפת

לא משנה כמה סדרות תקופתיות תראו, הן לא מתקרבות לאיך שבאמת היו החיים בטירת פונטנבלו (Château de Fontainebleau). הארמון המלכותי הזה שימש במשך שמונה דורות כבית לבתי המלוכה של צרפת ושליטיה. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבה של כניסה מועדפת שתאפשר לכם להימנע מהתורים הארוכים, בדיוק כמו בני מלוכה. שטח הטירה נפרש על פני 130 קמ"ר של פארקים וגנים. הטירה נכללת ברשימת אתרי מורשת עולם מאז 1981, אבל ההתייחסות הראשונה אליה הייתה בצ'ארטר מלכותי שיצא כבר ב-1137!

נפוליאון עצמו שיפץ את השאטו לאחר המהפכה בשנת 1814, ובכתביו ציין שהוא "בית מלכים אמיתי". לואי ה-13 בילה ילדות מאושרת כאן בציד, משחקי טניס וציור. הטירה מכילה מעל 1,500 חדרים והייתה ועודנה מבוך נהדר של היסטוריה, אדריכלות ויופי צרפתי.

מובטח שתתפעלו מהעיצוב העשיר של הדירות המלכותיות שעוצבו במיוחד עבור החצר של נפוליאון השלישי. תוכלו לראות את המיטה שבה ישנה מארי אנטואנט, את כסאו של נפוליאון ואת הדיוקן של הקיסרית ג'וספין שצייר פרנסואה ג'רארד בשנת 1803 כאשר עלתה לשלטון. תוכלו לשוטט בחדרים שבהן נהגו בני החצר להתרועע זה עם זה, ולבקר בשלוש כנסיות מהודרות ובארבעה מוזיאונים לאמנות. אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים הם ייהנו מהאווירה המלכותית בארמון האמיתי בו הלכו אבירים ונסיכות במשך מאות שנים.

להזמנת כרטיסים לטירת פונטנבלו

קרוז בפריז עם ארוחת צהריים על הסיין

קרוז בפריז עם ארוחת צהריים שבה תראו את פריז הציורית נשקפת מהנהר. זו דרך נהדרת לבלות את ארוחת הצהריים ביום חופשה בפריז עם הילדים בצורה קצת שונה. בהזמנת הכרטיס שבקישור תוכלו לבחור מבין שלוש אופציות, כשכולן מלוות במוסיקה חיה, אירוח גורמה צרפתי מן הסוג המשובח ביותר, וכמובן הנופים הנהדרים של פריז.

תוכלו לבחור מבין שלושה תפריטים שונים. כרטיס Etoile כולל מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. כרטיס Privilege משיג לכם מושב ליד החלון ומבחר גבינות ויין עם המנה הראשונה, המלווה במנה עיקרית וקינוח. בהזמנת כרטיס  Premier תקבלו חלון בקדמת הספינה וכוס שמפניה בנוסף לכל מה שהוזכר למעלה.

להזמנת כרטיס להפלגה בפריז עם ארוחת צהריים

טירת ונסן – כניסה מועדפת

במקור טירת ונסן (Château de Vincennes) שימשה כבית ציד, ולאחר מכן הייתה מקום משכנם של בני המלוכה של צרפת במשך דורות, לפני שמלכי צרפת עברו לארמון ורסאי. המתחם ההיסטורי הזה כולל תעלת מגן, שישה צריחים, שלושה שערים ומגדל שמירה בגובה 52 מ' – הגבוה ביותר באירופה. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל גישה לכל האטרקציות העיקריות בטירה ומאפשר לכם להיכנס דרך הכניסה המועדפת כך תחסכו זמן יקר של חופשה בפריז במקום לבזבז אותו על המתנה בתור.

כמו מצודת לונדון וטירת פונטנבלו, ביקור בטירת ונסן נותן למשפחות המגיעות אל פריז עם ילדים  שיעור שאין לו תחליף על ההיסטוריה של משפחות המלוכה באירופה. הטירה שוכנת בתוך פריז וכוללת קתדרלה יפהפיה (אם כי היא ניזוקה מאוד במהפיכה הצרפתית) ואת מגדל השמירה הגבוה ביותר באירופה.

טירת ונסן שימשה כרקע לכמה אירועי מפתח בהיסטוריה – המלך האנגלי הנרי החמישי מת במגדל (donjon) מדיזנטריה, שרידי כתר הקוצים המפורסם אוחסנו בכנסייה לפני שהועברו לסן שאפל בפריז, וכשהטירה שימשה כבית סוהר, הוחזקו כאן אסירים מפורסמים כולל המרקיז דה סאד, הפילוסוף דידרו והמדינאי שנוי המחלוקת הרוזן אונורה מירבו.

הטירה שוקמה והושבה למצבה הקודם לאחר שספגה נזקים רבים במלחה"ע השנייה, וכיום היא משמשת כסמל למדינת צרפת החדשה.

להזמנת כרטיסים לטירת ונסן

טיול מאורגן ברובע מונמרט בפריז montmartre paris

לא הכול בפריז זה ספלי קפה קטנטנים וקרואסונים, וגם לא פארקי שעשועים ומוזיאונים – בירת צרפת היא שיעור היסטוריה הרבה יותר טוב מבית הספר. רובע מונמרט הוא השכונה המתויירת ביותר בפריז, ותמצאו בו הרבה אטרקציות בפריז ואתרים איקוניים כמו בזיליקת הלב הקדוש (Basilica Sacre Cœur), המולן רוז' (Moulin Rouge), ביתו של ואן גוך והסטודיו של פיקאסו. טיילו במקום שבו הפריזאים הבוהמיים מהעבר וההווה משוטטים בטיול מאורגן המודרך ע"י מדריך מקומי מנוסה, שובה לב ועתיר ידע.

התחילו את הסיור שלכם במונמרט מול הקברט המפורסם של מולן רוז' – ביתו של ריקוד הקנקן, למדו את ההיסטוריה של המקום האגדי שנוסד בשנת 1889, לפני שתפנו במעלה רחוב לפיק (rue Lepic) לעבר Montmartre Village. עולמם של האמנים האימפרסיוניסטים יקום לתחייה לעיניכם בסיור. כשתגיעו למעלה הגבעה, תוכלו להשקיף על כמה מהנופים היפים ביותר של פריז, כולל הסקרה קר (Sacre Cœur), כיכר האמנים (Artist's Square) וכמובן, מגדל אייפל הנודע.

הנופים משגעים אבל לא פחות מלהיבים הם הרחובות הצרים והשכונה השוקקת. כשתצפו בסצנות הרחוב תוכלו לראות את מקור ההשראה של הציירים האימפרסיוניסטים ובסוף הסיור תגיעו לבזיליקת הלב הקדוש, שהכניסה אליה חינם.

להזמנת כרטיסים לטיול מאורגן ברובע מונמרט בפריז

הפנתיאון של פריז – כניסה מועדפת

הפנתיאון לא נחשב אחת המפורסמות שבין אטרקציות בפריז כמו מגדל אייפל או שער הניצחון, אבל זוהי בהחלט אטרקציה שלא כדאי להחמיץ בזמן חופשה בפריז. זוהי כנסייה ניאו-קלאסית הממוקמת ברובע הלטיני ברובע החמישי (5th arrondissement) של פריז. מכאן, מהפסגות של הר סן ז'נבייב (Montagne Sainte Geneviève) תקבלו מבט מלמעלה על פריז כולה.

כאשר נבנה, הפנתיאון שימש כמנזר שהוקדש לזכר הקדושה ז'נבייב, הקדושה הפטרונית של פריז. אבל בשלהי המאה ה-18, ממשלת המהפיכה הצרפתית הפכה את הכנסייה לאתר קבורה.

בתוך הפנתיאון יש סדרה של ציורים המתארים את חיי הקדושה ז'נבייב, ואת הסיפור המיתולוגי של הולדת הנצרות, וכן ציורים המתארים את מלכי צרפת ומטוטלת של פוקו המציגה את סיבוב כדור הארץ.

למטה, הכנסייה מלאה בקברי מפורסמים צרפתים ומידע על חייהם. בין הקבורים כאן: וולטייר, רוסו, אלכסנדר דומה ומארי קירי.

באמצעות הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תוכלו לחסוך הרבה זמן יקר של חופשה בפריז ולהיכנס בכניסה מועדפת במקום בתור הרגיל ולבקר בכנסייה.

להזמנת כרטיס כניסה מועדפת לפנתיאון של פריז


מגדל מונפרנאס – תצפית מהמרפסת הפנורמית שבקומה ה-56

מגדל אייפל היה מקור למחלוקת גדולה בין תושבי פריז כשנבנה לראשונה, ורק בהמשך השנים תפס מקום בליבם של אנשים והפך לסמל המוכר והאהוב של פריז היום. הסיפור של מגדל מונפרנאס (Tour Montparnasse) שונה. בעיקרון, מדובר על מגדל שאנשים מכל העולם מתעבים אותו ומתייחסים אליו כאל מראה כואב לעיניים. מצד שני, אי אפשר לראות את הנופים של פריז כמו שהם נשקפים ממנו משום מקום אחר. כך שאם אתם מתכננים חופשה בפריז עם ילדים ואתם מעוניינים לראות את העיר מגבוה בלי לעמוד בתורים הארוכים סביב מגדל אייפל, זה המקום בשבילכם.

למרות כיעורו, במגדל מונפרנאס נמצאת המעלית המהירה ביותר באירופה, שתעלה אתכם בזריזות לקומה ה-56 ב-38 שניות בלבד. משם תוכלו להשקיף על נופי פריז. מלבד זאת, הקומה ה- 56 מכילה עמדות תצפית מסומנות, סרטים, מסכי מגע ותערוכה, כך שיש כאן הרבה מה ללמוד כאן על בירת צרפת.

הקומה ה-56 מכילה גם את המסעדה הגבוהה ביותר בפריז, Le Ciel de Paris. כך שתוכלו להתנסות בארוחת גורמה תוך שאתם צופים בנוף מדהים. אבל אם לא הסתפקתם ב-56 קומות, יש אפשרות גם לעלות לתצפית גבוהה יותר, 210 מטרים נוספים מעל הקרקע, משם תוכלו להשקיף על העיר עוד יותר מגבוה.

להזמנת כרטיסים לתצפית על פריז ממגדל מונפראנס

בזיליקת סן-דני – כניסה מועדפת

כנסו לקתדרלה הגותית הראשונה בעולם, שהייתה מקום משכבם האחרון של 43 מלכים, 32 מלכות ועשרה משרתים, כולל מארי אנטואנט. בזיליקת סן- דני (Basilica of Saint Denis) היא עדות לאמנות והאדריכלות הצרפתית ומכילה מעל 70 פסלים ומצבות מתקופת הרנסאנס.

הבזיליקה נבנתה על קברו של סן דני, בישוף פריזאי שמת בשנת 250 לספירה. הבזיליקה היפהפיה הומרה לכנסייה בשנת 1966. המבנה מכיל 70 פסלים וקברים מתקופת הרנסאנס וכן את האוסף הגדול ביותר של פסלי קבורה מהמאות ה-12 עד ה-16. 43 מלכים, 32 מלכות ועשרה משרתים נקברו במנזר המלכותי של סן-דני, מהמלך דגוברט בשנת 639 לספירה ועד בני המלוכה מהמאה ה-19. זה אולי נשמע כמו תסריט מ'משחקי הכס', אבל זו ההיסטוריה של צרפת – זהו אתר חובה לשוחרי היסטוריה צרפתית. יש כאן המון דברים מרשימים, כולל הקריפטות שהן היום גם מקום משכנו של קברה של מארי אנטואנט.

להזמנת כרטיס כניסה מועדפת (ללא תור) לבזיליקת סן דני

מוזיאונים בפריז

מוזיאון הלובר – דלגו על התור louvre museum

לדעת רבים הלובר הוא המוזיאון הידוע בעולם. האוסף של הלובר מתחיל בפריטי עתיקות ממסופטומיה, מצרים ויוון ומסתיים ביצירות מופת מאת אמנים כמו דה וינצ'י, מיכלאנג'לו ורמברנדט. עם למעלה מ-35 אלף יצירות, ביקור בלובר הוא חובה בעת חופשה בפריז ומאוד שווה את המאמץ. שימו לב: הכרטיס שניתן להזמין בקישור מקנה לכם גישת "דלגו על התור" שתאפשר לכם לעקוף את התורים הארוכים, אבל עליכם להציג את השובר שתקבלו לטלפון הנייד לאחר הזמנת הכרטיס בקישור בקיוסק העיתונים הסמוך כדי לקבל את כרטיס הנייר הרשמי.

הלובר הוא אחד מן המוזיאונים הגדולים והמשפיעים ביותר בעולם. החזות המפוארת שלו היא מראה מוכר בפריז. האוסף מתמקד בשתי תקופות חשובות בתולדות האמנות: אמנות ומעשי-יד של תרבויות עתיקות (בעיקר אלה שתרמו להיווסדה של אמנות המערב) ואמנות ממערב אירופה, מימי הביניים ועד 1848 (אמנות עכשווית יותר נמצאת במוזיאון ד'אורסה (Musée d’Orsay)).

המוזיאון המפורסם החל את דרכו כארמון שהכיל אוספי אמנות אישיים של מלכים צרפתיים. אמנות הוצגה כאן לראשונה כיוזמה של האקדמיה המלכותית בשנת 1725, אבל רק ב-1793, במהלך המהפיכה הצרפתית, המוזיאון נפתח לציבור כגלריה לאמנות.

זמן קצר לאחר מכן האוסף המרשים כבר של המוזיאון גדל והתרחב הודות למסעותיו של נפוליאון ברחבי אירופה. נפוליאון הוא מי שהפך את אוסף האמנות של הלובר לגדול ביותר בעולם, אם כי חלק מהפריטים הושגו בדרכים לא חוקיות והושבו לבעליהם מאז, אך חלק נותרו במוזיאון עד היום. אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים ומעוניינים לבחור מוזיאון אחד לבקר בו, אין ספק שהלובר הוא הבחירה הנכונה.

אפליקציה וסיוע קולי

תיירים עלולים ללכת לאיבוד בלובר. האגף הדרומי שפונה לעבר הסיין, למשל, הוא באורך 700 מטר. אבל אם תורידו לטלפון את הסיורים בהדרכה עצמית מהאתר או תוסיפו לכרטיס  בעת ההזמנה מדריך מולטימדיה מיוחד ב-5 יורו, תכלו להתמצא ביתר קלות במבוך של האוצרות האמנותיים הנפלאים של הלובר.

להזמנת כרטיסים ללובר

מוזיאון המדע והתעשייה

אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים גדולים תנו לעולם המהפנט של המדע לפקוח לכם את העיניים באחד ממוזיאוני המדע הטובים ביותר באירופה. המוזיאון מכיל מתקני המחשה ותצוגות לימודיות לילדים – כאן תלמדו איך פועלים אור ואנרגיה. תוכלו לגעת, לשחק ולמשש באחת מגולות הכותרת של פריז למשפחות – מוזיאון המדע והתעשייה (Cité des sciences et de l’industrie) הוא אחת החוויות החינוכיות ביותר שלהן תזכו בפריז.

דרך התנסויות מוחשיות, משחקים ותצוגות ממחישות ואפילו מצפה כוכבים, תלמדו איך המדע מעצב את עולמנו היום. כאן תלמדו על ראשיתו של היקום ותראו איך מדע וטכנולוגיה עיצבו את ההיסטוריה של המסע של האנושות לחלל. תבינו איך אור והיכולת לראות פועלים באמצעות משחקים, הדמיות בתלת-ממד ואשליות אופטיות.

תצאו מהמוזיאון עם הערכה חדשה למדע וטכנולוגיה, שילדים בד"כ לא רוכשים בשיעורי המדע בבית הספר

להזמנת כרטיסים למוזיאון המדע של פריז

מוזיאון פיקאסו פריז (Musée national Picasso-Paris): כניסה מועדפת

חופשה בפריז היא הזדמנות נדירה עבור חובבי אמנות לביקור במוזיאון יחיד במינו השוכן בתוך ארמון היסטורי רב הדר ברובע המארה (Le Marais ) המפורסם. היכנסו לראשו של פיקאסו כדי להבין את תהליך היצירה ואת הסגנונות האקספרימנטליים שלו. המוזיאון מכיל יותר מ-5,000 יצירות של פיקאסו וכן יצירות של אמנים אחרים מהאוסף הפרטי של פיקאסו, הכולל עבודות של סזאן, דגה ומאטיס. בהזמנת הכרטיס בקישור תקבלו כניסה מועדפת שתחסוך לכם חלק ניכר מההמתנה בתור.

להזמנת כרטיסים למוזיאון פיקאסו בפריז

מוזיאון האורנז'רי Musée de l'Orangerie

באחד הטובים שבין מוזיאונים בפריז תראו שמונה מ"חבצלות המים" המפורסמות של קלוד מונה באור הטבעי שלהן, בשני החדרים העגלגלים שנבנו במיוחד ע"פ דרישות האמן עצמו. מוזיאון האורנז'רי הוא תוספת מושלמת לביקורכם במוזיאון ד'אורסה (Musée d'Orsay) הסמוך, אלא שכאן יש פחות קהל והמרחב גדול יותר.

המוזיאון מכיל אוסף משובח של אמני העל האימפרסיוניסטים כמו אנרי מאטיס, פבלו פיקאסו, פול סזאן ואוגוסט רנואר.

להזמנת כרטיסים למוזיאון האורנז'רי בפריז


מוזיאון הבשמים של פריז – כניסה מועדפת

זהו אחד החדישים והמיוחדים מבין מוזיאונים בפריז אשר ייקח אתכם למסע אל תוך תעשיית הבשמים הידועה של צרפת. כאן תלמדו את ההיסטוריה והחשיבות של אמנות הבישום, וגם על המדע העומד מאחורי הפקת הניחוחות השונים. מה היה הבושם הראשון? איך הפיקו אותו? באילו חומרים משתמשים כדי להפיק ניחוחות בתעשייה של היום, וכיצד קשורים רגשות לכל העניין? כל השאלות הללו ועוד יזכו למענה במוזיאון הבשמים של פריז (Le Grand Musée du Parfum).

המוזיאון פתח את דלתותיו לראשונה בדצמבר 2016, והוא המקום המושלם לחובבות הבושם והטיפוח. גם משפחות המגיעות אל פריז עם ילדים – ובעיקר, עם ילדות – ימצאו בדרך כלל עניין רב במוזיאון הבושם. המוזיאון שוכן בתוך אחוזה בגודל 15 אלף רגל שעברה שחזור מלא במחוז השמיני (המאוד יוקרתי) של פריז. תרגישו כאן כמו כוכבי קולנוע.

תוכלו גם ליצור כאן פנקס אישי עם רשימה של הניחוחות האהובים עליכם ביותר, לחזות בתצוגות על מומחים אשר חוקרים את ההשפעה של הניחוחות על המוח האנושי ועל הרגשות. תחקרו את יסודות תורת הבישום המודרנית ואל תוותרו על ההזדמנות להריח את kyphi, הניחוח הראשון שאי פעם נוצר במצרים.

דמויות מפתח מתעשיית הבישום תרמו למקום את מוצריהם ואת הידע שלהם, והפכו את המוזיאון למקום מס' 1 שאליו מגיעים כדי ללמוד על תעשיית הבושם, שהפכה לאחד הסמלים המוכרים ביותר של יוקרה צרפתית.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הבושם בפריז


מוזיאון הצבא של פריז (Musée de l'Armée – Les Invalides): כרטיסי כניסה מועדפת

מוזיאון הצבא של פריז (Musée de l'Armée) הוא אחד משלושת המוזיאונים הצבאיים הגדולים בעולם, והוא משכן בתוכו את אחד מאוספי ההיסטוריה והאמנות הצבאיים הגדולים ביותר בעולם. נפוליאון עצמו שוכב כאן מאז 1861 בקבר הנמצא כאן. היכנסו למוזיאון באמצעות כרטיס הכניסה המועדפת שניתן להזמין בקישור וצפו באוסף המוקדש כולו לצבא וכולל נשק, תחמושת ואמנות.

המוזיאון מכיל קולקציה מקיפה של נשק מתקופת המהפיכה. כאן תוכלו לעמוד לצד תותח ולהצטלם תוך כדי שאתם מדמיינים את נפוליאון עצמו עושה זאת.

ה- Dôme des Invalides המכיל את קברו של נפוליאון נבנה בין 1677 – 1706 והתקרה המעוגלת שלו שאורכה 110 מ' נמתחת אל תוך שמי פריז. בנו ואחיו גם הם קבורים כאן, וכן כתר הדפנה וכיתובים שמייצגים את הנצחונות הגדולים ביותר של האימפריה.

באגף הישן תוכלו לראות את אמצעי המיגון ואת הנשק שבו השתמשו בין המאות ה-13-17, כולל פריטים הנקשרים בדמויות מפתח בהיסטוריה הצרפתית, מפרנסואה הראשון ללואי ה-13 אשר יעזרו לכם לדמיין כיצד היה להילחם במלחמות באותם ימים. כמו כן, באגף המודרני של המוזיאון תוכלו לחזור ולבקר בקרבות עקובי הדם, להציץ אל חיי החיילים ולראות איך אמצעים טכנולוגיים השתנו במהלך השנים. עבור משפחות המתכננות חופשה בפריז עם ילדים שבד"כ קשה לשכנע אותם להיכנס למוזיאונים, המוזיאון הצבאי יכול להיות סיפור אחר לגמרי.

בהזמנה מראש של הכרטיס בקישור תקבלו כניסה מועדפת לאחד המוזיאונים הפופולריים ביותר בפריז, והיכרות קרובה עם ההיסטוריה הצבאית של אירופה.

להזמנה מראש של כרטיסים למוזיאון הצבאי של פריז

מוזיאון השעווה Grévin

לפני שמאדאם טוסו עברה להתגורר בלונדון שם יצרה את מוזיאון השעווה המפורסם שלה, היא השפיעה על ארתור מאייר לבנות משהו דומה בפריז. בעזרת הקריקטוריסט אלפרד גרווין, המוזיאון הזה התעורר ל'חיים'. כאן מאות דמויות משעווה מסודרות בסצנות בלתי צפויות, מופעי קוסמות בתיאטרון הקטן שבמוזיאון ואדריכלות מתקופת הבארוק – זוהי חוויה שלקוחה ישירות מסרט צרפתי שובב המתאימה מאוד למשפחות המגיעות אל פריז עם ילדים גדולים.

בחרו באופציה המתאימה לכם ביותר והכינו את עצמכם לערב בלתי נשכח. כל השירותים כוללים מגוון רחב של מנות בארוחה מלאה (מנה ראשונה, עיקרית וקינוח) ומתאבן, מבחר יינות, מים מינרלים וקפה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה גרווין בפריז

מרכז פומפידו Centre Pompidou

כשרק נפתח, מרכז פומפידו (Centre Pompidou) לא התקבל בברכה ע"י תושבי פריז. לקח לפריזאים קצת זמן להבין שהמרכז איננו מפלצת, אלא פשוט חדשני. ולכן יאה שהבניין הזה, ששובר את כל הכללים, משכן בתוכו כל כך הרבה יצירות אמנות מודרניות. בהזמנת הכרטיס המיוחד שבקישור תצטרפו לרשימת הכניסה המועדפת והיכנסו ישירות לבניין שהחזות הרדיקלית שלו יאה ליצירות המוצגות בתוכו, כשאתם מדלגים על תורים ארוכים בכניסה לאחד המוזיאונים הגדולים בפריז.

מרכז פומפידו שוכן ממש בלב פריז והתיאור הכי מדוייק שלו הוא מבנה שהפנים שלו מוצג כלפי חוץ. הבניין החריג מתאפיין בפתחי אוורור, כבלים ואלמנטים פנימיים אחרים המוצגים כלפי חוץ ובזכוכית המכסה את המבנה ומאפשרת למסתכל מבחוץ לצפות בפנים המוזיאון.

לאחר שהתרשמתם (או הזדעזעתם) מהחזות החריגה, תהיו מוכנים למה שממתין לכם בפנים. התחילו את הביקור במפלס העליון והתרשמו מסגנונות האמנות השונים: פוביזם, אקספרסיוניזם, קוביזם, דאדאיזם וסוריאליזם, כל אלה מוצגים באופן כרונולוגי. תראו כאן עבודות של פיקאסו, מן ריי, שגאל ועוד רבים אחרים.

משנות הששים של המאה העשרים והלאה, העבודות עוברות ממודרניזם לאמנות עכשווית. אנדי וורהול הוא בין האמנים המפורסמים ביותר מן התקופה הזו, אבל אמנים מצויינים אחרים כוללים את ריצ'ארד המילטון, דן פלאבין ולואיז בורג'ואה.

המרכז כולל גם ספריה עצומה, מרכז לחקר אקוסטיקה ומוסיקה ונופים מצויינים של פריז. אל תשכחו לכלול ביקור בקומה העליונה כדי לתצפת מגבוה על מגדל אייפל ועל גגות פריז.

להזמנת כרטיסי כניסה מועדפת למרכז פומפידו בפריז


מוזיאון היין וטעימות יין צרפתי   (Oenology Museum)

כולם יודעים שהיין המופק בצרפת הוא מן המשובחים ביותר בעולם. בפריז, לא רחוק מהלובר, תמצאו את מרתף היין המקורי של המלך לואי ה-15 עם חוויית יין מיוחדת במינה. אם אתם שוחרי יין ומתכננים חופשה בפריז, זוהי האטרקציה הפריזאית בשבילכם. אם אינכם יודעים דבר על יין, תזכו עדיין לשיעור מהנה ולא מאיים שיעזור לכם להבדיל בין המרלו והפינו נואר שלכם.

תהליך יצירת היין הוא תהליך מורכב ועדין ומהווה נושא מרתק. העובדה שהחוויה מתרחשת במרתף מהמאה ה-18 מוסיף לחוויה המיוחדת.

הצוות המנהל את French Wine Experience (חווית היין הצרפתית) יצרו חוויה אינטראקטיבית ורב-חושית ולמרבה הפלא אפילו ילדים נהנים מהפן האינטראקטיבי והאנימציות כאן, כך שאם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים אין שום סיבה לוותר.

בסוף הסיור באמצעות 5 החושים, בהתאם לאופציה שבה תבחרו בהזמנת הכרטיס, תוכלו ליהנות מכוס (או שתיים או שלוש) של יין צרפתי או שמפניה. זה הפינוק המושלם אחרי יום ארוך של טיול בפריז.

להזמנת כרטיסים למוזיאון היין בפריז וטעימות יין צרפתי


מוזיאון ד'אורסה – כניסה מועדפת

מוזיאון ד'אורסה (Musée d'Orsay) הוא מקום משכנם של האוספים הלאומיים של צרפת מהתקופה האימפרסיוניסטית, הפוסט-אימפרסיוניסטית ואר נובו. כמוזיאון עשיר באוצרות הוא נחשב לאחד המוזיאונים החשובים ביותר בעולם מבחינה תרבותית ואחד הנחשבים שבין מוזיאונים בפריז. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת ומקנה לכם גישת "דלגו על התור" שתחסוך לכם הרבה זמן יקר של חופשה בפריז וכניסה מועדפת לאוצר החשוב והיפה הזה של עולם האמנות.

המוזיאון שוכן בתחנת הרכבת המהממת Gare d'Orsay הבנויה בסגנון בוזאר (Beaux-Arts) בגדה השמאלית של נהר הסיין בפריז. המקום מהול בהיסטוריה, הן ביצירות התלויות על הקיר והן בפאר המבנה עצמו. עבודות שחזור אחרונות שנעשו כאן הביאו לכך שהמקום עכשיו רחב יותר וקירות הגלריה צבעוניים ומשמשים כהקבלה נאה לציורים התלויים עליהם.

האוספים של המוזיאון כוללים דוגמאות מעולות של אמנות צרפתית שבין 1848 – 1914, כולל את היצירות החשובות ביותר של תקופת האימפרסיוניזם והפוסט-אימפרסיוניזם. בין אמני המופת הנמצאים כאן: גוגן, מונה, מאנה, דגה, רנואר, סזאן וואן גוך.

כל היצירות במוזיאון ד'אורסה הן יצירות שנעשו בין התקופות המיוצגת במוזיאונים הסמוכים, הלובר ומרכז פומפידו. כמקום שמציג אוסף מגוון מאחת התקופות הדינאמיות ביותר של האמנות, תחנת הרכבת המרשימה הזו היא אחת המיוחדות שבין אטרקציות בפריז והמקום המושלם לבוא כדי לקבל השראה אמנותית.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ד'אורסה בפריז

מוזיאון ד'אורסה ומוזיאון האורנז'רי – כניסה משולבת

שניים מטובי המוזיאונים של פריז שוכנים זה מול זה על גדות הסיין. הכרטיס המשולב שמאפשר לבקר בשניהם ביום אחד הוא מתכון ליום מושלם של חופשה בפריז עבור חובבי אמנות –

מוזיאון ד'אורסה (Musée d'Orsay) מכיל את אחד האוספים הטובים ביותר בעולם של אמנות אימפרסיוניסטית, כולל יצירות מאת מונה, רנואר, דגה וסזאן. במוזיאון האורנז'רי (Musée de l'Orangerie) תמצאו שמונה גרסאות של חבצלות המים המפורסמות של מונה באור טבעי, ושלל יצירות אחרות של מאטיס, פיקאסו, סזאן ועוד.

להזמנת כרטיס משולב למוזיאון ד'אורסה ומוזיאון האורנז'רי


מוזיאון קה בראנלי – ז'אק שיראק Musée du quai Branly – Jacques Chirac

זהו אחד המוזיאונים הרתקים בפריז בו תראו אוסף קבוע של יצירות אמנות מלבבות, הפותחות חלון לתרבויות שונות בעולם

האדריכל ז'אן נובל עיצב את פנים המוזיאון בכוונה ללא שום מחיצות או מעקים. התוצאה היא חוויה ששואבת מבקרים וממחישה את התרבויות המוצגות לראווה במוזיאון

האוסף הקבוע של המוזיאון כולל למעלה מ-3,500 יצירות ויש גם תערוכות משתנות, כך שתמיד יש משהו חדש לראות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון קה בראנלי – ז'אק שיראק


מוזיאון קרן לואי ויטון – גישת פרימיום

מוזיאון לואי ויטון, המעוצב כמו אוניית מפרש בתנועה, מהווה עדות מנצחת לעליונות האדריכלות בפריז. וכשתיכנסו פנימה באמצעות כרטיס הגישה המועדפת שניתן להזמין בקישור תוכלו להתרשם מבפנים ממבנה דו-קומתי עשוי זכוכית, שבו תוכלו לשוטט בתערוכות זמניות המציגות אמנות מודרנית ועכשווית, ולהתרשם מהעיצוב המאתגר של פרנק גהרי.

מייסדו של מוזיאון לואי ויטון (Fondation Louis Vuitton) ברנרד ארנו היה מעוניין להעניק לפריז מרחב יחיד במינו המוקדש לאמנות ותרבות. והמרכז אכן משיג את ייעודו ויותר מזה. המרחב שטוף אור ואוורירי, וקשה לעלות על הדמיון מקום יותר טוב שבו אפשר להתבונן בתערוכות אומנות, בעיקר עם כרטיס ה-VIP שבקישור.

בכל יום נמכרת כמות מוגבלת של כרטיסים כדי להבטיח חוויה איכותית למבקרים. כשאתם בחופשה בפריז, זוהי הזדמנות לפנק את עצמכם בחוויית אמנות שלא דומה לשום חוויה אחרת.

להזמנת כרטיסי פרימיום למוזיאון קרן לואי ויטון בפריז

פלה דה טוקיו – המסלול המהיר

פלה דה טוקיו (Le Palais de Tokyo),  הוא אחד מיוצאי הדופן שבין מוזיאונים בפריז – ה"אנטי-מוזיאון" המרדני של פריז מתעסק בשבירת הכללים כבר 15 שנה. בעונה האחרונה שלהם Discorde, fille de la nuit, הם עוסקים בתמה של קונפליקט ובהשפעתו על עולמנו, באמצעות תצוגות ומתקנים פורצי דרך.

התערוכה Discorde, fille de la nuit ממזגת עבודות שונות של אמנים מסביב לעולם שקוראות תיגר בנושאי מלחמה, קונפליקטים ומהפיכות, ובוחנת את השלכותיהם על עולמנו היום.

התערוכה של ניל בלופה ממחישה למבקרים דרך מרחב קאוטי ושבור את האופן שבו ההיסטוריה נכתבה. התערוכה של Marianne Mispelaëre היא חזון מפליא באותה מידה אך מציע אינטרפטציה עדינה יותר של העולם, באמצעות איורים אינטימיים וסרטונים.

בכל מקום שתסתכלו, תוכלו להבחין בעבודות הממזגות בין עידון לבין הפיכה, מקום שבו הרגש מתמזג עם קריאת התיגר.

להזמנת כרטיסים למוזיאון פלה דה טוקיו בפריז


מוזיאון ז'קמאר אנדרה (Musée Jacquemart-André): דלגו על התור

גלו את האוסף הפריזאי הפרטי המשובח ביותר של אמנות = כאן תצפו בפיסול איטלקי מהמאות ה-15 וה-16, תשוטטו בגלריה הפלורנטינית וצפו בפריטי הדת והאולם הדומה לכיכר ונציאנית.

בקרו באגף המגורים הבלתי רשמי שבעבר שימש לפגישות עסקים של אנדרה בעזרת המדריך הקולי האינפורמטיבי אותו תקבלו כהטבה מיוחדת בהזמנת כרטיסים בקישור. הכרטיס כולל הטבה נוספת של דילוג על התור, אשר עלול להיות ארוך.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ז'קמאר אנדרה

קברט בפריז (לא למשפחות עם ילדים)


מופע ערב Paris Merveilles Lido

הרעיון של מופע קברט נוצץ בפריז עם להקה של כוכבי על נשמע כמו משהו שלקוח מסרט צרפתי ישן – אבל הלידו אמיתי. הבמה האגדית של תיאטרון הקברט הידוע בעולם כולו ראתה כוכבי על כמו אדית פיאף, מרלן דיטריך ואלטון ג'ון, ותוכלו למצוא כאן את מיטב תרבות הלילה, בדיוק כמו שהפריזאים עושים מאז 1946.

ערב בלידו הוא מופע ראווה נוצץ, חגיגה לעיניים ולאוזניים. בנות ה'בלו בל' מופיעות בלידו מאז הוא נפתח ולנערות המקהלה האלה הצטרפו נערי הלידו.

התזמורת מורכבת מ-45 כלי נגינה ומבצעים המגיעים מכל קצות תבל: אקרובטים, זמרים, בולעי חרבות ורקדנים המחליקים על הקרח. התפאורה והתלבושות תואמות את המופע הגרנדיוזי. נברשת שעשוייה מ-40 אלף חרוזים ותלבושות שמשקלן 200 ק"ג של נוצות.

המופעים של הלידו נולדו עוד לפני שוגאס נולדה, ומי שהחלו את המופעים הנוצצים של לאס וגאס הגיעו לכאן כדי לקבל השראה. בשנת 1955 מופע הלידו יובא לתיאטרון ה"סטארדסט" בלאס וגאס, הראשון בסדרה של מופעי קברט צרפתיים שעשו את דרכם לנבאדה.

בהזמנת המופע בקישור באפשרותכם לבחור אופציה הכוללת מופע מהמרפסת, או באופציה הכוללת מופע ושמפניה. מדי שנה מגישים כאן יותר מ-300 אלף בקבוקי שמפניה. במהלך המופע תבינו למה קברט עם שמפניה הוא תענוג פריזאי שאסור להחמיץ.

להזמנת כרטיסים למופע ערב בלידו פריז

קברט בפריז – מופע Crazy Horse Paris – Totally Crazy

קרייזי הורס, תיאטרון הקברט הכי ידוע בפריז,  חוגג 65 שנה להיווסדו עם מופע חדש לגמרי: Totally Crazy. המופע כולל את הצמד הבלגי  Bangable and Lolly Wish. זהו מופע קברט קסום וסקסי (אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים דאגו לבייביסיטר). בעת הזמנת כרטיס בקישור יש אופציה להוסיף כוס שמפניה ומתאבנים (וכן מזכרות כיפיות) לערב הקברט שלכם, הדרך המושלמת לסיים חופשה בפריז.

להזמנת כרטיסים למופע קברט בפריז – Crazy Horse Paris

מופע קברט לילי ב- Paradis Latin

זהו מופע הקברט הפריזאי מכולם, שגוסטאב אייפל (כן, ההוא שעל שמו המגדל) עצמו יצר. הקברט שוכן בלב הרובע הלטיני, והמופע כולל שירה, מעשי קוסמות, אקרובטיקה וכמובן – ריקוד הקנקן.

יש אפשרות להוסיף כוס שמפניה למופע, או לשלב עם ארוחת שלוש מנות. לא מיועד למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים למופע קברט לילי ב- Paradis Latin

מופע Paris Merveilles בלידו עם ארוחת ערב צרפתית

התענגו על זוהר מהסוג הישן בזמן שרקדנים ורקדניות בלבוש אקזוטי מבצעים מופע קברט קלאסי בנוסח חדשני.

התרווחו במושבכם ותנו לאקרובטים אמיצים ולמחליקי הקרח לנסות לזכות במחיאות הכפיים שלכם, בזמן שמופעי בורלסקה נועזים (לא לילדים!) מוסיפים נופח שובב לכל החוויה.

בהזמנת הכרטיס שבקישור הכולל ארוחת ערב צרפתית, התענגו על כוס שמפניה ומבחר התפריטים המשובחים של Le Lido.

להזמנת מופע קברט בפריז עם ארוחת ערב צרפתית

פריז - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 4.67 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל