כדורגל צרפתי

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

אם אתם מעוניינים להזמין כרטיסים למשחק כדורגל בליגה הצרפתית, מדריך זה נועד עבורכם והוא כולל את כל הפרטים – החל מקישורים להזמנת כרטיסים לכדורגל בצרפת דרך מידע מקיף על הליגה הצרפתית, הקבוצות הבכירות, האצטדיונים ומיקומיהם, כללי ההתנהגות והכניסה לאצטדיוני כדורגל בצרפת וגם מידע למטייל על הזמנת טיסות לצרפת, בתי מלון, אטרקציות לחופשה בצרפת ועוד

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

במדריך זה למטייל הישראלי נסקור את כל המידע הרלוונטי והעדכני עבור אלו המתעניינים ברכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בצרפת. עונת הכדורגל בליגה הצרפתית בד"כ נפתחת באוגוסט ונמשכת בדרך כלל עד מאי. אל תקנו כרטיסים למשחקי כדורגל בצרפת ממקור מפוקפק ובלתי ידוע, (כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון) משום שעלולים לא לכבד אותם בכניסה לאצטדיון. בנוסף אנו לא ממליצים לרכוש כרטיסים באתרי מסחר כמו ebay משום שהסיכון לקבל כרטיס מזויף גבוה. אפשר להזמין בקלות כרטיסים לליגה הצרפתית ברכישה אונליין מסודרת בעברית עם שירות לקוחות ותמיכה בהקלקה על הקישור שלמטה

לרכישת כרטיסים לליגה הצרפתית באתר מוסדר עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן

חופשה בצרפת – עוד באותו נושא:

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים למטייל

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

eSim וסים לצרפת – טיפים ומידע שימושי

הליגה הצרפתית הבכירה הוקמה בשנת 1932, וכוללת היום 20 קבוצות. בתום כל עונה, שתי הקבוצות המסיימות אותה במקומות האחרונים בטבלה נושרות לליגת המשנה הידועה בשם "ליגה 2", בזמן ששתי הקבוצות המגיעות לראש טבלת הליגה השנייה עולות לליגת העל של הכדורגל בצרפת, הלא היא ליגה 1. ליגת העל הצרפתית מדורגת במקום החמישי – מיד לאחר הליגה האיטלקית – בדירוג אופ"א מה שמעניק לה ייצוג מכובד למדי במפעלים האירופאים, כך האלופה וסגניתה מעפילות אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות, ואילו הקבוצה השלישית מעפילה לשלב המוקדמות השלישי. הקבוצה אשר סיימה במקום הרביעי בליגה הצרפתית, וכן זוכת הגביע הצרפתי מגיעות ישירות לשלב הבתים של "הליגה האירופית".

טוב לדעת, מותר ואסור בליגה הצרפתית

אם אתם רוצים לצפות במשחק כדורגל בצרפת ולקבל חווית כדורגל מושלמת כמו שהליגה הצרפתית יכולה להציע, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה:

רכשו כאמור כרטיסים ממקור מהימן. בבואכם לאצטדיון כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים המפורטים בהמשך. זכרו, אסור לעשן סיגריות – לרבות סיגריות אלקטרוניות – ולהשתמש בסמים באצטדיוני הכדורגל בצרפת.

השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדי הקבוצות השונות. אל תכנסו לוויכוחים ועימותים מיותרים עם אוהדי הקבוצה היריבה או הקבוצה אותה אתם אוהדים בעצמכם.

ילדים מתחת לגיל 12 חייבים ליווי מבוגר בכניסה לאצטדיון כדורגל בצרפת. אסורה כניסה למשחקי הליגה הצרפתית עם תיקי גב ותרמילים. בנוסף ישנו איסור על הכנסת הפריטים הבאים למשחקי כדורגל בצרפת והם צפויים להיות מוחרמים בכניסה לאיצטדיון:

  • בעלי חיים (למעט כלבי נחייה)
  • זכוכית, בקבוקי פלסטיק, בקבוקי זכוכית, תרמוס, כוסות, פחיות, צנצנות
  • כדורים מכל סוג שהוא
  • מכשירי קשר
  • אוכל וכלי מתכת או זכוכית
  • מצביעי לייזר (פוינטרים)
  • מגאפונים
  • כלי נשק לרבות סכינים, אולרים, מוטות, וחפצים חדים ספריי פחיות (דיאודורנטים, ספריי לשיער, צבע תרסיס)
  • פריטים דליקים כגון זיקוקים, לפידים, פצצות עשן
  • קסדות אופנוע ואופניים
  • מטריות גדולות עם קצה מתכתי
  • נעלי עבודה עם מתכת
  • משקאות אלכוהוליים מבחוץ
  • כרזות או פריטים עם סיסמאות המכילות תוכן פוגעני, פוליטי או גזעני
  • ציוד צילום מקצועי, מצלמות Go Pro ומקלות סלפי

כמו כן מומלץ לא להגיע למשחקי כדורגל בצרפת תחת השפעת אלכוהול משום שעלולים למנוע מכם כניסה לאצטדיון על פי שיקול דעתם של הסדרנים.

הליגה הצרפתית – הקבוצות והאצטדיונים

פריז סן ז'רמן הוא מועדון כדורגל מבירת צרפת פריז אשר הוקם בשנת 1970. פריז סן ז'רמן נחשב לאחד המועדונים המצליחים והמפורסמים בליגה הצרפתית. לזכות הקבוצה שיא זכיות בגביע הכדורגל בצרפת, והיא הניפה אותו 12 פעמים. בנוסף לכך הקבוצה זכתה ב-7 אליפויות הליגה הצרפתית כשהאחרונה בהן בעונה האחרונה. הקבוצה זכורה לאוהדים הישראלים כשהתמודדה עם מועדונים ישראלים במסגרת המוקדמות של המפעלים האירופאים, ולמרות עדיפותה הברורה על הנייר, היא נוצחה במספר מפגשים אשר נערכו בין הקבוצה לקבוצות הישראליות. לאחר שהמועדון נרכש על ידי קרן השקעות קטארית בשנת 2011, הושקעו בו כספים רבים על מנת להביאו לצמרת הכדורגל האירופית, ונכון להיום הקבוצה נמנית על הקבוצות החזקות והעשירות באירופה.

אצטדיון הבית של הקבוצה הוא ה-"פארק דה פראנס" המכיל 48,712 מקומות. האצטדיון ממוקם כ- 4 ק"מ דרומית ממגדל אייפל. ניתן להגיע אליו באמצעות קו 9 של המטרו ולרדת בתחנת פורטה דה סאן קלאוד (Porte de Saint-Cloud) הנמצאת כ- 5 דק' הליכה מהאצטדיון. אפשרות נוספת, במיוחד אם אתם מגיעים מאזור דרום פריז, היא לעלות על קו 10 ולרדת ב- Porte d'Auteuil. במקרה זה ההליכה תארך קצת יותר מ- 5 דקות. במקביל למטרו ניתן להשתמש גם בקווי האוטובוסים אשר כולם עוברים במרכז פריז. הקווים 22, 62 ו -72 מגיעים לתחנת Porte de Saint-Cloud, וקווים 32 ו-52 מגיעים לתחנת Porte d'Auteuil

כתובת האצטדיון היא 24 Rue du Commandant Guilbaud, 75781 Paris Cedex 16.

כרטיסים למשחקי פריס סן ז'רמן ניתן להזמין כאן

למרות האפשרות התיאורטית לרכישת כרטיסים בקופות האצטדיון עצמו, אנו ממליצים לרכוש כרטיס מבעוד מועד משום שלרוב לא נשארים כרטיסים זמינים לרכישה בקופות.

מחירי הכרטיסים למשחקי פ.ס.ז' בליגה הצרפתית נעים בין 35€ לכרטיס עבור מקום בפינות מאחורי השער לבין 100€ לכרטיס ליציע במיקום טוב יותר באחד היציעים הצדדיים. לעיתים גם למקומות הטובים יותר אפשרי למצוא כרטיסים במחיר אטרקטיבי של 55€. יש לקחת בחשבון שהמחיר לכרטיסי כניסה למשחקי פריז סאן ז'רמן עולה כשמדובר במשחק מול יריבה אטרקטיבית וחזקה במסגרת הליגה הצרפתית או מפעלים אירופאיים.

מונאקו היא קבוצת כדורגל בליגה הצרפתית המייצגת את הנסיכות מונקו אשר נוסדה בשנת 1919. למרות שמונקו מוגדרת כמדינה עצמאית, היא משחקת בליגת הכדורגל הצרפתית וזוכה להצלחה רבה בין היתר בגלל העושר הרב של הנסיכות והכספים הרבים המושקעים בקבוצה. בין השחקנים המפורסמים ששיחקו בקבוצה אפשר למנות את דוד טרזגה, פאביאן ברטז, וכריסטיאן ויירי. כאחת הקבוצות המעוטרות ביותר בליגה הצרפתית, לזכותה של מונקו 8 תארי אליפות, כשהאחרון משנת 2018, 5 גביעים  והישג השיא שלה במפעלים האירופאים הוא הגעה לגמר ליגת האלופות בשנת 2004. הקבוצה משחקת באצטדיון לואי השני המכיל 18,523 מקומות.

הוראות הגעה: האצטדיון נמצא קרוב לגבולה הדרומי של הנסיכות מונאקו, כ-15 דק' הליכה מהארמון המלכותי, וכ- 30 דק' הליכה מהקזינו המפורסם של מונקו. כמו כן תחנת הרכבת של מונקו (Gare de Monaco-Monte Carlo) ממוקמת כ-20 דק' הליכה מהאצטדיון. ניתן לעלות על רכבת המגיע לנסיכות מתחנות הרכבת with Nice Ville and Nice-Riquier מהעיר ניס, כשהנסיעה אורכת 20 דקות. כתובתו של האצטדיון היא Avenue des Castelans 3, 98000 Monaco

כרטיסים למשחקי מונאקו ניתן להזמין כאן

בניגוד למועדונים אחרים, בהם נדיר למצוא כרטיסים זמינים בקופות האצטדיון ביום המשחק, במקרה של מונקו ישנו סיכוי גדול יותר משום שנדיר שהקבוצה ממלאת את אצטדיונה לגמרי. מחירי הכרטיסים למשחקי מונאקו נעים בין 4€ למיקום במושב ביציע פחות נוח ועד ל-25€ באחד היציעים המרכזיים. המחירים יכולים להיות גבוהים יותר במפגש עם קבוצות צמרת מהליגה הצרפתית או מאירופה.

עוד קבוצות כדורגל בצרפת – הקליקו על שם הקבוצה להזמנת כרטיסים למשחקים

בורדו, היא קבוצת כדורגל מהליגה הצרפתית המייצגת את העיר בורדו אשר נוסדה בשנת 1881. לזכותה 6 אליפויות, כשהאחרונה משנת 2009, 4 גביעים כשהאחרון ביניהם משנת 2013. כמו כן הקבוצה הייתה קרובה לזכות בגביע אופ"א בשנת 1996 אך הודחה בגמר על ידי באיירן מינכן. אצטדיון הבית של הקבוצה הוא בורדו אטלנטיק המכיל 42,115 מקומות.

אולימפיק מארסיי הוא מועדון כדורגל בצרפת המייצג את העיר הגדולה מרסיי בליגה הצרפתית, אשר הוקם בשנת 1899. מדובר באחת הקבוצות הבכירות והמצליחות בכדורגל הצרפתי, והיא הקבוצה הצרפתית היחידה אשר זכתה בליגת האלופות בשנת 1993. בנוסף לכך לזכות הקבוצה 9 אליפויות ו- 10 גביעים. אולימפיק מרסיי עורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון "סטאד ולודרום". האצטדיון מכיל 67,394 מקומות בתפוסה מלאה כמעט כל משחק של הקבוצה, והוא הגדול בליגה הצרפתית והשני בגודלו בצרפת לאחר האצטדיון הלאומי, "סטאד דה פראנס".

ליל היא קבוצת כדורגל מהעיר ליל אשר נוסדה בשנת 1944. לזכות הקבוצה 4 תארי אליפות ו-6 גביעים. בנוסף להישגיה בליגה הצרפתית, הקבוצה זכתה בגביע האינטרטוטו בשנת 2004. עונתה המוצלחת ביותר של ליל הייתה בשנת 2011, בה הקבוצה זכתה בדאבל (אליפות וגביע הכדורגל הצרפתי). את משחקי הבית עורכת הקבוצה באצטדיון "פייר מורואה" עם קיבולת של 50,186 מקומות.

אולימפיק ליון היא קבוצה מהעיר ליון שהוקמה בשנת 1950 ומפורסמת בזכות 7 תארי אליפות רצופים של הליגה הצרפתית החל מעונת 2001/02 ועד 2007/08, שיא שטרם נשבר. בנוסף הקבוצה זכתה בגביע הכדורגל הצרפתי בעונת 2010/11. הקבוצה משחקת באצטדיון פארק אולימפיק ליון המכיל 59,186 מקומות.

סט אטיין היא קבוצה מהעיר בעלת אותו השם, שהוקמה בשנת 1920, והיא הקבוצה בעלת מירב הזכיות בתואר האליפות של ליגת הכדורגל בצרפת. הקבוצה זכתה ב-10 אליפויות, עם 4 תארים ברציפות, שיא אותה שברה אולימפיק ליון, וזאת אחת הסיבות ליריבות ארוכת השנים אולימפיק ליון אשר קרובות יחסית אחת לשנייה. ביתה של הקבוצה הוא האצטדיון "סטאד "ז'ופרואה-גישאר" המכיל 42,000 מקומות.

מונפלייה הוא מועדון כדורגל צרפתי ותיק מהעיר מונפלייה. המועדון הוקם בשנת 1919 ולזכותו זכיה בודדת באליפות צרפת בעונת 2011-12. הקבוצה משחקת באצטדיון "סטאד דה לה מוזון" המכיל 32,900 מקומות.

נאנט היא קבוצה מהעיר נאנט. הקבוצה נחשבת לאחת המצליחות בכדורגל בצרפת כשלזכותה 8 אליפויות ו-3 גביעים. יחד עם זאת התארים האחרונים של הקבוצה הושגו בשנת 2000 (גביע) ו-2001 (אליפות). מתוך מועדון זה צמחו כמה שחקנים מצליחים אשר עשו קריירה במועדונים בכירים באירופה כמו מרסל דסאי ודידייה דשאן. הקבוצה משחקת באצטדיון "לה בוז'ואר-לואי פונטנו" המכיל 38,285 מקומות.

ניס הוא מועדון כדורגל צרפתי מהעיר ניס. הקבוצה נוסדה בשנת 1904 ולזכותה 4 תארי אליפות ו- 3 גביעים. ביתה של ניס הוא האצטדיון "אליאנץ ריביירה", אצטדיון חדש, המכיל 35,624 מקומות.

סטאד ריימס היא קבוצה מהעיר ריימס אשר נוסדה ב-1911 ובעבר הייתה אחת המצליחות בכדורגל הצרפתי. לאחר היעדרות ארוכה של 33 שנים חזרה הקבוצה בשנת 2012 לליגה הבכירה. לזכות הקבוצה 6 אליפויות, האחרונה משנת 1962, ושתי זכיות בגביע משנות ה-50. הקבוצה משחקת באצטדיון "אוגוסט דאלון" המכיל 21,684 מקומות.

סטאד רן היא קבוצה מהעיר רן. הקבוצה הוקמה בשנת 1901 וזכתה פעמיים בגביע הכדורגל בצרפת (1965,1971). אצטדיונה הוא ה"רוט דה לוריאן" בעל תכולה של 29,376 מקומות.

קן היא קבוצת כדורגל מהעיר קן (לא קאן) אשר הוקמה בשנת 1913. הקבוצה נמנית על הקבוצות החלשות בליגת הכדורגל הצרפתית. ביתה הוא "סטאד מישל ד'אורנאו" המכיל 21,500 מקומות.

שטרסבורג, או בשמה המלא ראסינג שטרסבורג, היא קבוצה משטרסבורג בחבל אלזס. לזכותה אליפות בודדת משנת 1971, ושלוש זכיות בגביע הכדורגל הצרפתי, כשהאחרונה משנת 2001. הקבוצה משחקת באצטדיון סטאד לה מאיינו המכיל 29,230 מקומות.

אמיין היא קבוצת כדורגל בליגה הצרפתית מהעיר אמיין שנוסדה בשנת 1901. המועדון נחשב לאחד החלשים בליגה הצרפתית הבכירה ולא זכה בשום תואר משמעותי, ואת מרבית שנותיו העביר בליגות הנמוכות. הקבוצה משחקת באצטדיון "דה לה ליקורן" עם קיבולת של 12,097 מקומות והוא הקטן ביותר בליגת העל הצרפתית.

אנז'ה היא קבוצת כדורגל צרפתית מהעיר אנז'ה הממוקמת במערב צרפת אשר נוסדה בשנת 1919. למועדון אין זכיות בתארים משמעותיים בכדורגל הצרפתי והישג השיא שלה הוא גמר הגביע בשנת 2017. הקבוצה משחקת באצטדיון "ז'אן בואין" המכיל 18,000 מושבים.

גנגאן היא קבוצה כדורגל אשר הוקמה בשנת 1912 ומייצגת את העיר הקטנה גנגאן מצפון מערב צרפת. הקבוצה זכתה פעמיים בגביע הכדורגל הצרפתי (2009,2014). בקבוצה גדלו כמה שחקנים מפורסמים, בין היתר דידייה דרוגבה. הקבוצה משחקת באצטדיון "סטאד דו רודורו" המכיל 18,126 מקומות, נתון מעניין היות ובעיר הקטנה חיים רק 7,280 תושבים.

דיז'ון היא קבוצה מהעיר דיז'ון (החרדל המפורסם, חרדל דיז'ון קרוי על שמה). הקבוצה הוקמה בשנת 1998 ונעה מספר פעמים בין הליגה הצרפתית הראשונה לשנייה. הקבוצה משחקת באצטדיון "סטאד גסטון ג'רארד המכיל 15,995 מקומות.

טולוז היא קבוצת כדורגל בליגה הצרפתית המייצגת את העיר טולוז, אשר קיימת במתכונתה הנוכחית משנת 1970. הקבוצה משחקת באצטדיון העירוני של טולוז המכיל 35,472 מקומות.

נימס היא קבוצה מהעיר נים הממוקמת בדרום צרפת. הקבוצה הוקמה בשנת 1937 ועורכת את משחקיה באצטדיון סטאד דה קוסטר המכיל 18,482 מושבים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל