סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

סים בצרפת הוא מצרך חשוב ולא כדאי לדלג עליו בתכנון החופשה. במדריך לסים לצרפת נעשה סדר בכל המידע ונסביר איך קונים סים צרפתי, איפה כדאי לקנות סים לצרפת ואיך עושים זאת באופן הכי זול ובמקסימום נוחות. בנוסף, נבדוק מהם המחירים המעודכנים לסים לצרפת.

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

קניית כרטיס סים לצרפת או eSim לצרפת מראש, לפני הטיול, יכולה להוריד מכם כאבי ראש והפתעות לא נעימות במהלך החופשה. בדרך זו, אין צורך לבזבז זמן במהלך הטיול ויש מגוון אפשרויות לבחירה עם מחירים זולים, שמשתווים גם למחירים של סים קלאסי מקומי. עם זאת, חשוב מאוד לקנות סים או eSim לצרפת מחברה אמינה ומוכרת, שתוכל לתת לכם מענה במקרה של תקלה טכנית או בעיה במהלך החופשה. במדריך זה תוכלו למצוא קישורים לרכישת e-sim לצרפת דרך שלוש חברות מומלצות.

מולטי טראוול היא חברה ישראלית, שמספקת שירות eSim לצרפת עם גלישה שמותאם במיוחד לתיירים. הקונספט הוא פשוט: בודקים שמכשיר הסמארטפון שלכם תומך ב-eSim, רוכשים חבילת גלישה לצרפת באתר, סורקים את הברקוד שתקבלו לאחר הרכישה וזהו, הכול מוכן. לפני הטיסה, יש צורך לכבות את הסים המקורי ולהפעיל את חבילת הeSim לצרפת (פעולה פשוטה בהגדרות). מולטי טראוול מציעים גם חבילות בהתאמה אישית, עם כמות ג'יגה מדויקת לפי בחירתכם. יתרונות לרכישת eSim לצרפת עם מולטי טראוול: שירות לקוחות בעברית 24/7, לא צריך להגיע לסניף או לשלם על משלוח, מחירים מאוד זולים לחבילות אינטרנט לצרפת, וגם אופציה להוספת מספר ישראלי ושיחות והודעות בחלק מהמכשירים באפליקציה ייעודית.

להזמנת eSIM לצרפת מ-Multi-Travel לחצו כאן

דרים סים היא חברה בינלאומית שמציעה שירותי סים קלאסי ושירותי eSim לצרפת. הקונספט של דרים-סים כולל  שירותי גלישה בלבד, אך ללא חבילות קבועות מראש, אלא בקונספט של תשלום אך ורק על הגלישה בפועל. כלומר, מטעינים סכום כסף בחשבון, גולשים בפלאפון ומשלמים לפי תעריף מסוים פר מגה בייט של גלישה. התעריפים האירופאיים הם לרוב זולים במיוחד. דרים סים מציעה כרטיסי סים לצרפת עם סים קלאסי (משלוח לארץ בעלות של 5 אירו), או עם eSim (התקנה מיידית בסריקת ברקוד, בלי משלוח ובלי לצאת מהבית). יתרונות לרכישת סים לצרפת עם דרים-סים: נוחות התקנת eSim לצרפת (בסריקת ברקוד מהבית), סים אחד שעובד בכ190 מדינות וניתן להשתמש בו גם במדינות נוספות וגם בטיול הבא (ייתכן שהתעריף יהיה שונה במדינות אחרות), ושירות לקוחות באנגלית בצ'אט שבאתר (ובערוצים נוספים).

להזמנת eSIM או SIM לצרפת מ-Drimsim לחצו כאן

 

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לצרפת במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לצרפת בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לצרפת מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בצרפת – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

פריז – מלונות מומלצים למשפחות בבירת צרפת

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

סוגי סים לצרפת

במהלך החיפושים, וודאי תשימו לב שבשוק קיימים שני סוגי סים לצרפת: הסים הקלאסי (הרגיל, מפלסטיק) וסים דיגיטלי (eSim לצרפת).

סים צרפתי קלאסי

הסים הקלאסי הוא הסים הרגיל מפלסטיק, כזה שצריך לקנות באופן פיזי מחנות או להזמין עם משלוח.

בשביל להתקין אותו צריך מקום במגש הסים בפלאפון, וברוב המקרים יש צורך להוציא את הסים הישראלי הישן במהלך החופשה כדי להתקין את הסים הצרפתי (אלא אם כן יש לפלאפון שלכם מגש לסים כפול).

באופן כללי, כדאי לקנות סים לצרפת לפני החופשה, כדי לא להתעסק עם תהליך ההרשמה ולבזבז זמן יקר במהלך הטיול.

סים לצרפת אפשר לקנות לפני החופשה עם שירותים כמו דרים-סים, חברה אמינה שמציעה סים לצרפת בקונספט של תשלום לפי גלישה בפועל, עם משלוח זול לארץ (5 אירו למשלוח רגיל) ושירות לקוחות נוח באנגלית.

eSim לצרפת

eSim או סים דיגיטלי, הוא האפשרות החדשה והמשודרגת. מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר מספר שנים אך רק לאחרונה הפכה לזמינה עבור מטיילים באופן נרחב.

eSim לצרפת הוא האופציה הנוחה ביותר: עם התקנה מרחוק, בדקה-שתיים, בלי לצאת מהבית.

eSim כולל את כל הפונקציות של סים רגיל, בלי הצורך להתקין את הסים הרגיל מפלסטיק, כאשר ההתקנה מתבצעת בסריקת ברקוד פשוטה והפעלה בהגדרות הפלאפון. אין צורך להגיע לסניף או להמתין למשלוח.

עם זאת, חשוב מאוד לוודא לפני הרכישה שהסמארטפון שלכם תומך בטכנולוגיית eSim. חברות אמינות שמציעות eSim בד"כ כוללות רשימה של המכשירים המתאימים.

לא כל החברות המקומיות שאנו מכירים מציעות eSim לצרפת, ורוב המטיילים רוכשים eSim אונליין מאתרים שונים. עם זאת, חשוב לקנות eSim ממקור אמין כדי לא להיתקל בבעיות טכניות ללא מענה.

כאמור, אנו ממליצים על רכישה אונליין של eSim לצרפת דרך חברות מוכרות ובעלות מוניטין טובים, כמו מולטי טראוול הישראלית, שמעניקה שירות לקוחות 24/7, חבילות גלישה לצרפת או לכלל אירופה (קבועות בתשלום מראש) עם מחירים זולים, ואופציה לשימוש במספר ישראלי בצרפת באפליקציה ייעודית (מתאים לחלק מהמכשירים), או דרים סים, חברה בינלאומית עם שירות יעיל וזריז באנגלית, המציעה eSim לצרפת עם גלישה בלבד, וקונספט של הטענת כסף בחשבון (החל מ-20 אירו), ממנו יורד חיוב אך ורק על כמות הגלישה שנעשתה בפועל.

בשתי החברות שציינו כאן ההתקנה היא מרחוק בסריקת ברקוד: לא צריך לצאת מהבית ואפשר להתקין סים לצרפת לפני החופשה בטכנולוגיית eSim, כך שיהיה לכם אינטרנט זמין מיד בנחיתה (בהפעלה פשוטה בהגדרות).

איפה כדאי לקנות סים בצרפת?

אם אתם מחפשים סים לצרפת, עומדות בפניכם מגוון אפשרויות:

קניית eSim לצרפת לפני החופשה עם התקנה מהבית (מומלץ).

קניית סים בשדה התעופה בפריז

קניית סים בעיר בסניפים הרשמיים של חברות המובייל או בחנויות נוחות

הזמנת סים צרפתי באינטרנט

קניית חבילת חו"ל לצרפת מהספק בארץ

קניית סים בפריז בסניפים המפוזרים בעיר או בחנויות נוחות

קניית סים בשדה התעופה בניס או קניית סים בניס ברחבי העיר

וגם קניית סים במרסיי ברחבי העיר.

לכל אפשרות יתרונות וחסרונות משלה.

סים בשדה התעופה בצרפת או ברחבי העיר אפשר למצוא, מלבד חנויות הסלולר, גם בחנויות Relay אותן קל למצוא. עם זאת, המחירים בשדות תעופה בדרך כלל נוטים להיות יקרים יותר והמגוון מצומצם יותר.

כמו כן, אם אתם בוחרים לקנות סים צרפתי בצרפת עצמה, תצטרכו להקדיש זמן במהלך הטיול גם למציאת החנות, גם למציאת הסים המתאים וגם להרשמה והפעלת הסים.

סים קלאסי או eSim לצרפת, מה ההבדלים ומה עדיף?

את הסים הקלאסי כולנו מכירים (הסים הרגיל מפלסטיק). אך לאחרונה יותר ויותר מטיילים מתחילים להשתמש ב-eSim לצרפת.

אז מה זה eSim?

המילה eSim היא קיצור של המושג Embedded Sim. כלומר, כרטיס סים "מוטמע". הוא מגיע מוטמע בפלאפון, וכל מה שצריך כדי לקבל שירותי סלולר הוא לסרוק ברקוד שמתקבל מהחברה ולבצע הפעלה בהגדרות..

ה-eSim ממלא את כל הפונקציות שסים רגיל ממלא, בלי הצורך להתקין סים פיזי מפלסטיק. עם זאת, חשוב לבדוק תחילה שמכשיר הסמארטפון שלכם תומך בטכנולוגית הeSim.

שאלה שעולה רבות בקרב מטיילים שמתלבטים בין סים רגיל ל-eSim לצרפת, היא האם eSim הוא אמין?

התשובה היא בהחלט כן, אם חברת הסלולר ממנה רוכשים אותו אמינה.

מה ההבדלים בין סים רגיל ל-eSim לצרפת?

-אם בוחרים בeSim לצרפת, אין צורך להגיע לסניף, לבזבז זמן ברכישת סים פיזי או להמתין ולשלם על משלוח.

-ניתן להשאיר את הסים הישראלי בפלאפון (שימו לב לכבות את הסים בהגדרות אם לא רוצים להשתמש בו), ובחלק מהמכשירים התומכים ניתן להתקין מספר כרטיסי eSim (ולהחליף ביניהם במידת הצורך).

-אמינות eSim לצרפת ואמינות סים רגיל תלויה כמובן גם בחברת הסלולר ממנה רוכשים את המוצר, גם מבחינת בטיחות מידע ועידכוני תוכנה וגם מבחינת תמיכה ושירות, ולכן חשוב לבצע רכישה מחברה אמינה.

– בדרך כלל, מהניסיון שלנו, eSim לצרפת לרוב לא יקר יותר מהמקבילה הרגילה שלו (באותה החברה), למרות שמדובר בטכנולוגיה חדשנית יותר ונוחה יותר. בנוסף, בסים קלאסי צריך לחשב גם את עלות המשלוח או ההגעה לסניף לרכישה.

כמה עולה לקנות סים לצרפת?

מחירי סים לצרפת משתנים מאוד. אין ספק שבחירה בeSim לצרפת חוסכת לנו גם זמן וגם כסף, אך כמובן העניין תלוי בחברת הסלולר. כל חברה מציעה מחירים שונים.

הנה כמה מחירים מעודכנים לסים לצרפת:

בחיפוש במולטי טראוול, אלו המחירים שמצאנו לחבילות גלישה: 4.2$ לג'יגה אחד, 7.4$ ל2 ג'יגה, 17$ ל5 ג'יגה ועוד. ניתן גם להוסיף הודעות ושיחות בתוספת של כמה דולרים בדרך כלל (שיחות והודעות בצרפת עם אפליקציה ייעודית שמתאימה רק לחלק מהמכשירים, אך השירות צפוי להתרחב למכשירים נוספים).

בדרים-סים, עלות הסים עצמו (לפני החבילה) היא 10 אירו. בסים קלאסי, תצטרכו לחשב גם את עלות המשלוח (5 אירו), אך בeSim אין צורך לשלם על משלוח. הגלישה באינטרנט מחושבת לפי תעריף של 0.01 אירו לכל מגה בייט של גלישה.

איזה מכשירים תומכים ב-eSim?

רוב מכשירי הסמארטפון שיצאו לשוק בשנים האחרונות תומכים בטכנולוגית eSim. עם זאת, לכל חברה שמציעה eSim לצרפת יש בדרך כלל רשימה מלאה של מכשירים שמתאימים לשירות וחשוב לוודא שהמכשיר שלכם נמצא בה.

מכשירים תומכי eSim כוללים למשל, בין היתר, את:

אייפון 11, 12, 13, 14, אייפון XS, גלקסי פולד, גלקסי S20, גלקסי Z פליפ, גלקסי נוט, גלקסי S21 וS22, הוואי P40, גוגל פיקסל 3, 4, 5 ו6 ועוד רבים אחרים.

תקשורת סלולרית ואינטרנט בצרפת

בצרפת פועלות 4 חברות סלולר מקומיות מרכזיות: אורנג', SFR, Bouygues telecom, וגם Free Mobile. החברות המקומיות לרוב מציעות גם חבילות לתיירים לתקופה קצרה. כל חברות הסלולר מציעות כיסוי 5G נרחב ברחבי המדינה. רכישת כרטיס סים לצרפת מהחברות המקומיות יכולה להיות גם היא אופציה טובה, אך לא תמיד ההזמנה אפשרית באנגלית. עם זאת, המחירים בדרך כלל תחרותיים.  החבילות הטובות ביותר לתיירים לסים לצרפת הן חבילות ה"PrePaid", חבילות לזמן קצר שמשלמים עליהן מראש.

קידומת החיוג הבינלאומית של צרפת היא +33.

מספרי החירום בצרפת:

112 מספר חירום אירופאי.

15 שירותי חירום רפואיים.

17 משטרה.

18 מכבי אש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל