השכרת רכבים בצרפת

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בצרפת – המדריך המלא: חיסכו מאות שקלים באמצעות מנוע השוואת המחירים המיוחד שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר,טיפים לנהיגה בצרפת וטיפים לחיסכון כספי בהשכרת רכב בצרפת – וגם סרטון וידאו המדגים נהיגה בצרפת ומספק 11 טיפים חשובים בנושא

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

השכרת רכב בצרפת יכולה להיות קלה וזולה הרבה יותר בעזרת מנוע השוואת המחירים המתקדם המתעדכן אוטומטית במחירי השכרת רכב בצרפת מכל החברות, הסוכנויות והספקים, לרבות מבצעים מיוחדים והנחות. מלאו את הטופס: בחרו בארץ "צרפת" (אלא אם כן אתם מעוניינים לשכור רכב באי קורסיקה הנמצא בשליטת צרפת, ואז בחרו "צרפת – קורסיקה") וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב בצרפת.

מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב בצרפת:

חופשה בצרפת – עוד מידע שימושי

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

פריז – מלונות מומלצים למשפחות בבירת צרפת

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

10 טיפים לחיסכון בעת השכרת רכב בצרפת

למרות שבצרפת יש מערכת תחבורה ציבורית מתקדמת, ואפשר בהחלט לטייל בין הערים הגדולות בצרפת בעזרת רשת הרכבות במהירות גבוהה של ה-TGV, אך הרבה יותר נוח לטייל בצרפת ברכב שכור, בעיקר אם אתם מתכננים טיול משפחתי אל צרפת עם ילדים או טיול הכולל גם את האיזורים הכפריים של צרפת.

השכרת רכב בצרפת תאפשר לכם שליטה מלאה במסלול, ואפשרות נוחה לבקר בעיירות קטנות יותר, כפרים קטנטנים ויקבים שנמצאים מחוץ לנתיבי התחבורה הציבורית.

טיפים להשכרת רכב בצרפת

הזמינו רכב מוקדם על מנת לקבל את הדילים הטובים ביותר.

כמו עם הזמנת כרטיסי רכבת, הזמנה מוקדמת זמן רב לפני ההגעה לצרפת היא הדרך הטובה ביותר לקבל את המחירים הטובים ביותר עבור השכרת רכב בצרפת. ככל שתאריך הטיול שלכם בצרפת מתקרב, הזמינות של מכוניות שכורות יורדת והמחירים עולים. (השתמשו במנוע השוואת המחירים שלמעלה כדי לחפש זמינות רכבים מהשכרה בתאריכים שלכם, והשוו בין המחירים שתקבלו מכל סוכנויות השכרת הרכב).

בטלו את ההזמנה שלכם במקרה שמצאתם דיל טוב יותר.

כמעט כל חברת השכרת רכב בצרפת מאפשרת לשנות ולבטל את ההזמנה (בידקו זאת ספציפית בעת ביצוע ההזמנה). לכן, אם הזמנתם כבר השכרת רכב בצרפת אבל מצאתם מחירים נוחים יותר במנוע השוואת המחירים כאן? פשוט בטלו את הזמנת הרכב שלכם ובצעו הזמנה חדשה.

חישבו היטב על תאריך איסוף הרכב השכור

לא תמיד כדאי להתחיל את הזמנת הרכב השכור כבר מהיום הראשון של הטיול לצרפת. אם, לדוגמה, אתם מתכננים טיסה לפריז ומבלים כמה ימים באטרקציות של פריז כמו מגדל אייפל או דיסנילנד ואז יוצאים לנסיעה לחבל נורמנדי או עמק הלואר – הזמינו השכרת רכב בפריז ליום בו אתם יוצאים מפריז לטיול באיזור הכפרי, ולא ליום בו אתם נוחתים בפריז. פריז היא לא מקום מומלץ לנהוג בו אם אתם לא צרפתים, וגם אין בכך צורך בגלל אפשרויות התחבורה הציבורית הטובות בתוך הערים הגדולות בצרפת. הימים בפריז גם ייקרו את עלות השכרת הרכב בצרפת וגם תשלמו הרבה כסף על חניונים. בנוסף הביאו בחשבון שבזמן השכרת רכב בחו"ל תמיד יש תוספת מחיר על איסוף הרכב השכור משדה התעופה – זול יותר לקבל את הרכב השכור בפריז עצמה.

שידרוגים – לא תמיד כדאי

דבר שקורה לעתים קרובות בעת השכרת רכב בצרפת על ידי תיירים הוא הצעת שידרוגים ע"י חברת ההשכרה שמציעה לכם למעשה מכונית יותר יוקרתית וגדולה ללא תוספת תשלום – זה כמובן נשמע מצויין וכמובן ראוי להערכה. חברות השכרת הרכב נוטות לחשוב שכל תייר זר מעדיף רכב ענק וחדיש וששידרוג יגרום לכך שתזכרו את החברה לטובה בטיול הבא. אבל גם אם הכוונה טובה, שידרוג רכב בצרפת הוא לא תמיד לטובתכם – לא סתם רוב הצרפתים נוטים לנהוג במכוניות קטנות.  הרחובות בערי צרפת בד"כ קטנטנים, קשה מאוד למצוא חנייה ברכב גדול וגם הדלק בצרפת יקר. אל תרגישו חובה לקבל את השידרוג אם הרכב שמוצע לכם גדול מדי לצרכיכם.

בידקו הורדת עלויות בביטוח רכב

התקשרו לסוכן הביטוח שלכם ובידקו הצעות לביטוח רכב לרכב שכור בצרפת. לא רבים מודעים לכך אבל חלק מחברות כרטיסי האשראי מעניקות כיסוי מסויים במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל שמחזיקי הכרטיס זכאים לו חינם, כדאי לבדוק איזה כיסוי ביטוח כזה יכול לספק לכם במקרה של תאונה או גניבת רכב בצרפת לפני שקונים את כל הביטוחים שכל חברת השכרת רכב בצרפת תנסה "לדחוף" לכם. צפו לכך שכשאתם אוספים את האוטו מחברת השכרת הרכב בצרפת ינסו שוב למכור לכם ביטוח רכב מורחב, ושאם תסרבו לרכוש ביטוח מורחב חלק מהחברות יכולות לדרוש הפקדת עירבון כספי (באמצעות כרטיס האשראי שלכם).שדרוגים חינם – לא תמיד לטובתכם

טיפים לנהיגה בצרפת

צפו בסרטון המאגד 11 טיפים חשובים לנהיגה בצרפת

האוטוסטרדות של צרפת – כבישי אגרה לא זולים 

רשת ה-'Autoroutes' (אוטוסטרדות, כבישים מהירים) של צרפת מאפשרת נסיעה מהירה ורצופה ללא רמזורים בין חלקי צרפת השונים, אך שימו לב שכבישים אלו (הנקראים "A") הם כבישים פרטיים, “payant” (כלומר כבישי אגרה), והאגרות האלו לפעמים לא זולות. יש אפשרויות אחרות בצרפת: הכבישים הלאומיים, הנקראים "N", האיטיים וזולים יותר, שבד"כ גם יש בהם נוף יפה יותר. רשת כבישים נוספת היא רשת דרכי הנוף האיטיות, כבישי ה-"départementale" הנקראים  "D". ומתאפיינים בד"כ בנסיעה איטית ונוף מאוד יפה.

הימנעו מנהיגה ב- “centre ville”

לרוב הערים בצרפת שמעניינות תיירים  יש מרכזי ערים שהכניסה אליהם מותרת להולכי רגל בלבד ("Centre Ville"). ההתמצאות בערים הגדולות בצרפת בנהיגה מאוד מסובכת לתיירים, ואתם עלולים בקלות לפנות פנייה לא נכונה ולמצוא את עצמכם בתוך מדרחוב, או בטיילת מרוצפת מלאה בשולחנות של בתי קפה, עדיף לוותר על נהיגה בתוך הערים הגדולות בצרפת ולא להסתבך.

חנייה במרכזי הערים 

אם תשכרו רכב בפריז או עיר גדולה בצרפת כמו ניס, בורדו, ליון או מרסיי, לא תוכלו לנהוג במרכז העיר, ולכן תשימו לב שככל שאתם מתקרבים מהפרברים או איזורי התיירות למרכזי הערים המיועדים להולכי רגל כך תבחינו ביותר חניונים תת קרקעיים. בכניסה לחניונים בדרך כלל יש שלט דיגיטלי ועליו כתוב בירוק "Libre" (זמין) וליד מספר – זהו מספר מקומות החנייה הפנויים בחניון. כמובן, ככל שתתקרבו למרכז העיר, כך החניונים יהיו יקרים יותר.

אל תעברו את המהירות המותרת

בנהיגה בכבישי צרפת, שימו לב להגבלות המהירות בשלטי הדרך וגם לשלטי "מצלמות המהירות". בצרפת, ברוב המיקרים המשטרה לא תעצור אתכם בצד כדי לרשום לכם דו"ח בשל נהיגה במהירות מופרזת, הם פשוט שולחים את הדו"חות לחברת השכרת הרכב שלכם, שגובה עוד תוספת עמלת טיפול גדולה ומחייבת את כרטיס האשראי שלכם.

בזהירות במעגלי התנועה

קל לנהוג בצרפת בגלל שהרשויות החליפו רמזורים רבים בכיכרות תנועה. כאשר אתם מתקרבים לכיכר, שימו לב שאין לכם זכות קדימה – חכו עד שהשטח פנוי לפני הכניסה, הצרפתים מאוד מקפידים על כך.

השכרת רכב בצרפת
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל