השכרת רכב באיטליה

השכרת רכב בפירנצה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בפירנצה איטליה – המדריך המלא למטייל הישראלי: השוואת מחירים ומנוע חיפוש מיוחד שיחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בפירנצה וגם הסברים וטיפים על נהיגה בפירנצה כולל אזהרות ובעיות, ואף סרטון וידאו מיוחד שיסייע לכם להתכונן לפני חופשה בפירנצה עם רכב שכור

הזמנת דילים לפירנצה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

השכרת רכב בפירנצה, הפנינה התיירותית שבטוסקנה, לא חייבת להיות יקרה – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בפירנצה במגוון דגמי רכב, בהשוואת מחירים בין ל חברת השכרת רכב בפירנצה הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. השתמשו בתיבת החיפוש שלמטה – בשדה ארץ בחרו את איטליה ובשדה עיר את florence פירנצה ולאחר מכן, בשדה תחנה, בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בפירנצה מתוך רשימת מיקומים בפירנצה הכוללת את שדה התעופה של פירנצה, ויה סנטה לוציה, דרום פירנצה, אוסמנורו, מלון פור סיזנס, ויה פורלניני ועוד. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפירנצה ולחצו "חפש".

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בפירנצה איטליה – עוד באותו נושא:

פירנצה, איטליה – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

טיסות לפירנצה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופש

נהיגה בפירנצה – טיפים ומידע למטייל

נהיגה בפירנצה במרכז ההיסטורי של העיר פשוט בלתי אפשרית. הנהיגה באזור זה מותרת רק לתושבים בעלי אשרות, והאכיפה של אזור התנועה המוגבלת, או ZTL (Limited Traffic Zone) מתבצעת ע"י מצלמות. מי שמפר את החוק יאותר וייקנס, אבל הקנס עלול להגיע רק אחרי שנה או יותר לאחר ביצוע העבירה. קנסות מתחילים בכ-90 יורו. ברגע שנכנסתם לאזור שאליו הכניסה מוגבלת, בלתי אפשרי לצאת ממנו בלי לחלוף ליד המצלמה לפחות פעם אחת, וכל פעם שהמצלמה קולטת אתכם, זהו קנס נפרד.

בנוסף לכך, עוד בעיה של נהיגה בפירנצה היא שהרחובות בפירנצה הם מהקטנים ביותר באירופה. זוהי שיטה זדונית שמבלבלת גם את המקומיים, ויש רחובות שמסתיימים פתאום ללא הודעה מראש.

החנייה ברחובות של האזור ההיסטורי לא באה בחשבון. רק תושבים מקומיים בעלי אשרה יכולים לעשות זאת, וכל רכב אחר ייגרר באופן מיידי ויילקח לפרבר נידח, מה שייגמר בעלות של מאות יורו כדי להחזיר אותו.

עם זאת, יש אפשרות לארגן הרשאה מאוד זמנית – כשלושים דקות – לנהיגה במרכז ההיסטורי של פירנצה דרך בית המלון ע"י מסירת מספר רישיון הנהיגה שלכם ומידע נוסף. בית המלון יארגן את ההרשאה עם הרשויות, אך עליכם מותרת האחריות להוציא את הרכב מהאזור המוגבל לפני שהזמן הקצוב מגיע לסיומו.  צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפירנצה לפני קבלת החלטות על השכרת רכב בפירנצה

לפעמים אפשר להיעזר ברכב כדי להגיע ליעדים מסויימים שנמצאים מחוץ לאזור העירוני המרכזי, כמו פייזולה (Fiesole) או סטיניאנו (Settignano) שאליהם אפשר להגיע גם באוטובוס, או כדי לבלות יום במקומות כמו סיינה (Siena), וולטרה (Volterra), ארצו (Arezzo) וכו'. אם אתם נוחתים בפירנצה ומתכננים להמשיך ממנה בטיול באיטליה אז כמובן שהשכרת רכב בפירנצה היא אופציה סבירה ומשתלמת בד"כ.

יש סיכוי, אם כי זה קצת מסובך, לשכור רכב בפירנצה ולצאת מהעיר וחזרה לסוכנות ההשכרה בלי להפר את כללי ה-ZTL. אלה שמתפתים לעשות כן צריכים לוודא שהם מקבלים הוראות נסיעה מאוד מדוייקות מחברת ההשכרת רכב בפירנצה.

השכרת רכב בפירנצה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל