השכרת רכב בסאמוס למשפחות

השכרת רכב בסאמוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

מתכננים חופשה בסאמוס ושוקלים השכרת רכב על אחד הקסומים שבין איי יוון? המדריך הבא נועד עבורכם: הוא כולל מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בסאמוס וגם טיפים חשובים למטייל על נהיגה בסאמוס (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה על האי) והסברים על תחבורה בסאמוס

הזמנת דילים לסאמוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

ניתן לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בסאמוס (במגוון של כלי רכב) באמצעות מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירים של השכרת רכב בחו"ל. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה: בשדה "ארץ" בחרו את יוון ואח"כ בשדה עיר את Samos סאמוס. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בסאמוס מבין רשימת המיקומים הזמינה הכוללת יעדים בסאמוס כמו שדה התעופה של סאמוס, פיתגוריו, ואתי, קוקארי, נמל פיתגוריו ועוד. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בסאמוס וליחצו "חפש"

השכרת רכב בסאמוס  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בסאמוס – עוד מידע באותו נושא:

טיסות לסאמוס – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בסאמוס לחופשה משפחתית עם ילדים

השכרת רכב בסאמוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

סים ו-eSim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בסאמוס – מידע כללי וטיפים למטייל

יש המון סוכנויות להשכרת רכב וכלי תחבורה שונים ליד הנמל בעיר סאמוס. רבות מהסוכנויות שמספקות שירותי השכרת רכב בסאמוס משכירות לא רק מכוניות אלא אופנועים, טוסטוסים וטרקטרונים. השכרת אופניים בסאמוס היא גם אפשרות זמינה, אבל הגבעות שמחוץ לסאמוס קשות לרכיבת אופניים. יש באי סאמוס גם שירות אוטובוסים, אם כי הם אינם פועלים בחלק מהחגים הציבוריים, כמו אחד במאי.

חוקי התנועה בסאמוס הם למעשה חוקי התנועה של יוון, אשר דומים מאוד לחוקי התנועה בישראל. נהיגה בסאמוס היא אופצייה נוחה לבלות חופשה בסאמוס במקסימום גמישות ונוחות, ואם אתם מגיעים אל סאמוס עם ילדים – גם בחיסכון כספי ניכר לעומת תחבורה ציבורית. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בסאמוס ממבט הנהג: הוא יסייע לכם להתכונן ולקבל החלטות לפני השכרת רכב בסאמוס

רבות מסוכנויות השכרת הרכב  בסאמוס פתוחות עד מאוחר כך שיש אפשרות לשכור אופנוע משעת בוקר מוקדמת עד 21:00-22:00 ב-10 יורו ליום. אם תיעזרו בתחבורה משל עצמכם (כלומר השכרת רכב או אופנוע) תוכלו להגיע ליותר נקודות באי תוך יום או יומיים.

האי סאמוס גם מרושת במוניות. נסיעה במונית במהלך שעות הצהריים בעונת השיא מנמל סאמוס לפיתגוריאון כשאין תנועה מגיעה ל-18 יורו. מאז יולי 2014 נערכו עבודות תשתית משמעותיות סביב נמל סאמוס, להרחבת כבישים ומדרכות. מהרגע שעברתם את הנמל, הכבישים רצים משם והלאה בצורה חלקה.

השכרת רכב בסאמוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל