השכרת רכבים בדנמרק

השכרת רכב בדנמרק – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בדנמרק – המדריך המלא: השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, מדריך והסברים על נהיגה בדנמרק (כולל סרטון וידאו) וחוקי התנועה, מידע לנהג על הכבישים, כללי החנייה ותחנות דלק בדנמרק וטיפים על ביטוח רכב בדנמרק

השכרת רכב בדנמרק יכולה להיות זולה בהרבה ממה שחשבתם, וגם פשוטה – באמצעות מנוע השוואת המחירים המתוחכם המתעדכן ברציפות בכל התעריפים בכל חברת השכרת רכב בדנמרק המקיימת שירות לקוחות באנגלית ונחשבת אמינה. התהליך פשוט מאוד – מלאו את הטופס למטה, בשדה ארץ ביחרו את דנמרק, ואז ביחרו את העיר בדנמרק בה תירצו לאסוף את הרכב השכור – לא רק קופנהגן אלא גם עשרות ערים נוספות כמו בילונד, הלסינור ועוד, ביחרו את התחנה בתוך העיר, ולסיום הכניסו את התאריכים המבוקשים עבור השכרת רכב בדנמרק וליחצו "חפש" – ואז קבלו את הצעות המחיר הטובות ביותר עבור מיגוון דגמים, בהשוואה בין החברות השונות

השכרת רכב בדנמרק מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בדנמרק – עוד מידע למטייל

טיסות לדנמרק – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

דנמרק עם ילדים – אטרקציות לחופשה ומידע למטייל

השכרת רכב בדנמרק – מידע כללי

דנמרק היא מדינה קטנה עם מרחקי נהיגה קצרים בד"כ. זוהי מדינה מודרנית ומפותחת עם תשתית ענפה של כבישים עם נופים מעולים שיקחו אתכם מההתרגשות והאדרנלין של פארק השעשועים הידוע גני טיבולי (Tivoli Gardens) ועד נופי האוקיינוס המרשימים שניתן לצפות בהם בנהיגה על קו החוף האטלנטי של דנמרק. דנמרק איננה חלק מחצי האי סקנדינביה למרות שהיא נחשבת אחת המדינות הנורדיות, אך כיום היא מחוברת אל שבדיה ע"י גשר החגורה (Great Belt Bridge) וגשר אורסונד (Oresund Bridge) העוברים דרך איי זילנד (Zealand) ופונן (Funen) ומאפשרים למעשה לשכור רכב בדנמרק ולטייל איתו גם בשבדיה.

השכרת רכב בדנמרק – דרישות סף

כדי להזמין השכרת רכב בדנמרק על הנהג הרשום להיות בגיל 21 ומעלה ולהיות בעלים של רישיון נהיגה בתוקף במשך שנה אחת רצופה לפחות. חלק מסוכנויות השכרת הרכב בדנמרק דורשות גם גיל השכרה מכסימלי ומסרבות להשכיר לנהגים מעל גיל 80 שנה.  עבור נהגים מתחת לגיל 25 (ומעל גיל 21) עלולה להיות תוספת מחיר של "נהג צעיר", וחלק מחברות השכרת הרכב בדנמרק לא יסכימו להשכיר רכבים יקרים (מכוניות מנהלים, ג'יפים וכדומה) לנהגים מתחת לגיל 25.

נהיגה בדנמרק

צפו בסרטון הוידאו המכיל מדריך מפורט לנהיגה בדנמרק עם טיפים רבים

חוקי התנועה בדנמרק

בדנמרק נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל. בדנמרק חובה לחגור חגורות בטיחות ולהדליק פנסים קדמיים בכל כביש, תמיד. שימו לב שבדנמרק נהוג שרכב שמהבהב עם הפנסים הקדמיים מתכוון לאותת שהוא מתכנן לצאת לעקיפה. אם אתם מגיעים אל דנמרק עם ילדים שימו לב שילדים עד גיל 4 חייבים לשבת במושבי תינוקות, וילדים בגילאי 4 עד 6 חייבים לשבת במושבי בטיחות לילדים (בוסטרים).

המהירויות המותרות בדנמרק הן: עד 50 קמ"ש בכביש עירוני, עד 80 קמ"ש בכביש בינעירוני, ועד 110 קמ"ש בכבישים מהירים

מידע לנהג בדנמרק

הכבישים המהירים בדנמרק אינם גובים אגרה. ברוב המיקרים תחנות דלק נמצאות כל 50 ק"מ לאורך הכבישים המהירים, כך שאין צורך לתכנן תדלוק מראש. ברוב התחנות אפשר לתדלק גם כאשר הן נראות סגורות, באמצעות מכונות תדלוק בשירות עצמי המופעלות עם כרטיסי אשראי.

חנייה בדנמרק איננה מסובכת בד"כ. בחלק מהעיירות בדנמרק יש מדחנים המאפשרים חנייה של עד 3 שעות בתשלום במטבעות. חנייה בבירת דנמרק קופנהגן היא כמובן יותר מסובכת – אם תמצאו מקום חנייה חוקי בתשלום ברחוב ללא מדחנים תצטרכו להציג בחלון הקדמי דיסק חנייה מיוחד שמאפשר חנייה למשך שעה אחת. תוכלו לקנות את הדיסק בתחנות דלק, בבנקים ובמרכזי תיירות.

השכרת רכב בדנמרק – ביטוח רכב

יש בדנמרק מגוון רחב של ביטוחי רכב וכיסויים שונים המשתנים בין חברת השכרת רכב בדנמרק אחת לשנייה, ולכן כדאי לבדוק את כל המידע לפני שאתם מבצעים הזמנה. ביטוח נגד שריפה וביטוח צד ג' הם חובה בדנמרק וכלולים במחיר בכל עיסקת השכרת רכב בדנמרק. ביטוח צד ג' בדנמרק מציע פיצוי של עד 1,900,000 דולר אמריקאי במקרה של נזק לאנשים או רכוש מחוץ לרכב המושכר כתוצאה מתאונה שנגרמה בגללו.

ביטוחים מקיפים שמומלץ לשקול לרכוש הם כתב ויתור במקרה של תאונה (CDW) וביטוח נגד גניבה. CDW עולה בדנמרק כ-11- 25 דולר אמריקאי ליום, תלוי בדגם הרכב, בתקופת ההשכרה ובחברת השכרת הרכב. ביטוח נגד גניבה עולה כ-4-20 דולר ליום. CDW וכיסוי מפני גניבה מפחית את דמי ההשתתפות העצמית (החלק שעל הלקוח לשלם) ל-0-765 דולר, תלוי בסוג הרכב המושכר וסוג הביטוח.

השכרת רכב בדנמרק
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל