הרקליון השכרת רכב ביוון

השכרת רכב בהרקליון בירת כרתים – המדריך למטייל

השכרת רכב בהרקליון בירת כרתים – מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים מהירה שתחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים והמלצות למטייל על נהיגה בהרקליון (כולל סרטון וידאו) חנייה בהרקליון ועוד מידע חשוב

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בהרקליון, בירת כרתים, השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שלמטה בדף זה, אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בהרקליון תוך שניות – בשדה "ארץ" בחרו את יוון ובשדה "עיר" את כרתים crete ולאחר מכן, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בהרקליון. ברוב המיקרים, המיקום המומלץ למטייל הוא בשדה התעופה של הרקליון, אך ניתן גם להזמין השכרת רכב בנמל הרקליון או בעיר התחתית של הרקליון. לסיום הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת מכונית בהרקליון וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים

חופשה בכרתים – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בהרקליון בירת כרתים למשפחות

טיסות לכרתים – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-eSIM ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

אם אתם מעוניינים לשכור רכב בכרתים הפתרון הנוח למטייל הוא להזמין השכרת רכב בשדה התעופה או להגיע לאחד מהנמלים הגדולים של כרתים (הרקליון (Heraklion), חאניה (Chania), סיטיה (Sitia) או רת׳ימנו (Rethymnon)) ולשכור רכב שם. זכרו שאם אתם מתכננים להשכיר רכב בכרתים ולהמשיך איתו לטיול ביוון היבשתית אתם צריכים להשיג אישור בכתב מחברת השכרת הרכב בכרתים כדי לקחת את הרכב במעבורת.

כשאתם נוסעים ברכב למרכז הרקליון, (ומומלץ לא לעשות זאת לעתים קרובות כי הפקקים שם איומים), כדאי לחנות קרוב למוזיאון הארכיאולוגי, משם תוכלו לרדת ברמפה ולהגיע לחניון הפתוח.  העלות איננה גבוהה, אולי 4 יורו לחנייה בהרקליון לכל היום. החניון נמצא בצד הימני של of Plateia Eleftherias.

לפני השכרת רכב בהרקליון אולי תירצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בהרקליון ומחוצה לה

השכרת רכב בהרקליון – טיפים למטייל

הדרך הטובה ביותר לשכור רכב בהרקליון היא מסוכנויות השכרת הרכב בנמל התעופה של הרקליון (Heraklion International Airport). איסוף הרכב נמצא רק כמה צעדים מטרמינל הנחיתות. אם אתם מתכוונים לשכור רכב כדי לטייל באזור הרקליון וכרתים, הרבה יותר נוח לשכור רכב בשדה התעופה בהרקליון מאשר  להזמין השכרת רכב במרכז הרקליון. אפילו אם אתם מגיעים במעבורת שמורידה אתכם בנמל הרקליון, לעיתים קרובות כדאי פשוט לקחת מונית כדי לאסוף רכב בשדה התעופה. (יש רק נמל תעופה אחד בהרקליון אז לא תתבלבלו).

חברות להשכרת רכבים בהרקליון נמצאות באולם הנוסעים מייד לאחר איסוף המזוודות.

יש 5 או 6 חברות השכרת רכב בשדה התעופה בהרקליון. אם הזמנתם מראש באמצעות מנוע החיפוש להשכרת רכב בעולם שלמעלה, תהליך איסוף הרכב מהיר וקל. אם לא הזמנתם מראש, היו מוכנים להמון התעסקות ותעריפים גבוהים (הזמנות ברגע האחרון היא הדרך של חברות השכרת רכב בהרקליון לעשות כסף על חשבון תיירים שלא ביצעו השוואת מחירים מראש).

כשאת יוצאים מאולם הנוסעים, פנו שמאלה לכיוון עמדת המוניות והמשיכו ישר לאזור השכרת הרכבים. דוכני סוכנויות השכרת רכב בהרקליון נמצאים ממש מול טרמינל הנחיתות (Arrivals Terminal) בנמל התעופה הרקליון.

חניון חברות ההשכרה נמצא במרחק הליכה קצר מטרמינל הנחיתות, אבל יש שירות הסעה (שאטל) לנוסעים שמגיעים עם הרבה מזוודות.

רוב חברות השכרת הרכב בהרקליון מציעות החזרת רכבים שכורים ברציף המעבורות של הרקליון. יש המון מקומות חנייה לא רחוק מהמעבורות. פשוט תשאלו לפני שאתם עוזבים את אזור איסוף הרכב היכן ואיך להחזיר את הרכב.

איסוף הכרטיסים למעבורת ממוקם ברציף המעבורות של הרקליון. תוכלו להגיע במונית ממש עד המעבורת, אם אתם לא מחזירים רכב לסוכנות השכרת רכב בהרקליון.

הרקליון - השכרת רכב ביוון
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל