השכרת רכב בבנסקו – בולגריה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

במדריך השלם להשכרת רכב בבנסקו נעשה לכם סדר במידע הזמין באינטרנט, נסביר לכם איך למצוא את המחירים הכי זולים, איך להזמין בחוכמה וביעילות וגם נבדוק מהם המחירים כיום בשוק (שימו לב שהמחירים בשוק השכרות הרכב משתנים באופן קבוע ולעיתים קרובות).

      הזמנת דילים לבאנסקו        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

השכרת רכב בבאנסקו פירושה עצמאות מוחלטת במהלך חופשת הסקי הבולגרית שלכם, ושדרוג החוויה: תוכלו לראות את כל מה שיש לאזור להציע, החל מעיירות באזור ועד לשמורת הטבע פירין, בזמן שלכם.

המקום המומלץ למצוא השכרת רכב בבנסקו הוא מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, שבעצם מאפשר למטיילים לא רק להשוות מחירים, אלא להזמין מחברות מקומיות בעברית (גם מחברות מקומיות קטנות) ולבצע הזמנה באמצעות צד שלישי שמספק שירות לקוחות וניהול הזמנה בעברית.

חופשה בבנסקו – עוד מידע למטייל

5 מלונות מומלצים למשפחות בעיירה בנסקו בולגריה

בנסקו Bansko – חופשת סקי זולה ומשתלמת בבולגריה

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

סים ו-e-sim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

איך מוצאים השכרת רכב בבנסקו?

אחת הדאגות העיקריות בקרב מטיילים שמחפשים השכרת רכב בבנסקו היא מציאת מקום אמין להשכרת הרכב. זוהי הסיבה שרנטלקארס הוא מנוע חיפוש מומלץ להשכרת רכב בבנסקו: ניתן לצפות בחוות דעת של לקוחות קודמים תוך השוואת מחירים וסוגי רכב שונים, וההזמנה עצמה מתבצעת באמצעות צד שלישי, כאשר כל תנאי ההשכרה ברורים וכתובים בעברית. גם ניהול ההזמנה מתבצע בפלטפורמה הידידותית ובעברית, כולל אופציה לביטול ושינוי (שקיימת ברוב האפשרויות, אך שימו לב שהתנאים עלולים להשתנות מהזמנה להזמנה).

למעשה, במקום לסמוך על חברת השכרת הרכב הקרובה ביותר שמצאתם במהלך הטיול, או על המלצה יחידה ברשתות החברתיות, תוכלו לערוך השוואה בין מגוון אופציות ולבחור את המתאימה ביותר עבורכם. בחלק מהחברות להשכרת רכב בבנסקו עדיין אין חוות דעת רבות כמו ביעדים אחרים, ולכן כדאי להוסיף להן גם חיפוש קצר בגוגל כדי לבדוק חוות דעת נוספות שיוכלו להועיל לכם בבחירה. שימו לב להערות של לקוחות קודמים לגבי פיקדון וסיוע במקרה של תקלה או בעיה.

האם כדאי להזמין השכרת רכב בבנסקו מראש?

אין ספק שהשכרת רכב בבנסקו מראש היא בחירה חכמה. מגוון החברות להשכרת רכב בבנסקו הוא לא גדול במיוחד, ולכן יש סיכוי גדול שהדגם הרצוי לא יהיה זמין עבורכם אם תזמינו בדקה התשעים, במיוחד בעונות תיירותיות וביעד בו עונת הסקי קצרה יחסית. לכן, חשוב לשריין לעצמכם הזמנה להשכרת רכב בבנסקו, במיוחד אם יש לכם צורך ברכב משפחתי או בג'יפ וכדומה, ובמיוחד אם אתם מגיעים לבנסקו במהלך עונת הסקי.

איך מזמינים השכרת רכב בבנסקו עם רנטלקארס?

במנוע החיפוש של רנטלקארס (אחד כזה ממוקם ממש כאן בעמוד, לנוחיותכם). בוחרים "בולגריה" בארץ, "בנסקו" בעיר,  ואת התחנה בתוך בנסקו.

לאחר מכן מזינים את תאריכי האיסוף וההחזרה. אם טווח גיל הנהג לא בין 30 ל65, הסירו את הסימון בתיבה הרלוונטית וציינו את גיל הנהג.

לאחר לחיצה על "חפש" יופיעו בפניכם מגוון התוצאות, מסודרות לפי המומלצת ביותר. כעת תוכלו לסנן את התוצאות (מימין, פרטים טכניים, ובחלק העליון של העמוד לפי סוג רכב). סוגי הרכב הזמינים בבנסקו כוללים: השכרת רכב יוקרה בבנסקו, רכב אקונומי, רכב מיני, רכב משפחתי, רכב סטיישן, ג'יפ, מיני וואן ועוד. אלו עלולים להשתנות כמובן, בהתאם לזמינות ביעד.

אל תשכחו לבדוק, לצד כל הצעה להשכרת רכב בבנסקו, את הפרטים החשובים, החל מהביטוחים הכלולים במחיר ועד למספר הנוסעים והמזוודות.

בלחיצה על "הזמינו עכשיו" תעברו לטופס הזמנה קצר בו תוכלו לשריין את ההזמנה, להוסיף תוספות (כמו כיסא בטיחות לילדים ו-GPS) ולקרוא פרטים נוספים.

השכרת רכב בבנסקו עם ילדים

השכרת רכב בבנסקו כשמטיילים עם ילדים, יכולה לשדרג את איכות החיים במהלך החופשה ולהפוך את ההתניידות להרבה יותר קלילה, כל עוד שמים לב לפרטים החשובים מבעוד מועד:

  • חשוב להזמין את השכרת הרכב בבנסקו למשפחה מראש, כדי לוודא שישמרו עבורכם דגם משפחתי שיהיה נוח עבורכם ועבור הילדים, ולא רכב קטן וצפוף.
  • שימו לב בעת שימוש בהשוואת המחירים של רנטלקארס, לציור של המזוודות שמופיע בכל "הצעת מחיר", שיציין עבורכם לכמה מזוודות קטנות וגדולות הרכב מתאים. איחסון המזוודות, במיוחד כשמדובר בהשכרת רכב בבנסקו עם ילדים, הוא פרט חשוב ותרצו לוודא שיש לכם מספיק מקום להכל כדי שלא תצטרכו להצטופף בנסיעה.
  • פרט חשוב כשמזמינים השכרת רכב בבנסקו עם ילדים הוא כמובן מושבי בטיחות לילדים. ילדים עד גיל 3 או בגובה של פחות מ-150 ס"מ מחויבים לשבת במושב בטיחות בבולגריה.

אם יש לכם צורך במושב בטיחות לילד בבולגריה, להביא את הבוסטר שלכם מהארץ זה לא צעד כל כך פרקטי. למרבה המזל, רוב החברות להשכרת רכב בבנסקו מציעות מושב בטיחות בתור תוספת, בתשלום בדרך כלל. בהזמנה מרנטלקארס, כבר בשלב הראשון של טופס ההזמנה, תוכלו ללחוץ על "הוספת תוספות" ולראות כמה עולה תוספת של כסא בטיחות לילד או בוסטר. בדרך כלל מדובר בתוספות של כ21-33 אירו. על תוספות משלמים בדלפק בדרך כלל.

השכרת ג'יפ בבנסקו

השכרת ג'יפ בבנסקו לחופשה הבאה שלכם תעניק לכם חווית נהיגה עוצמתית אל מול הטבע המרהיב שבאיזור הרי פירין. האיזור של בנסקו והרי פירין הוא יעד מושלם לנסיעה בג'יפ, והנופים בדרך עוצרי נשימה. אז כמה עולה לשכור ג'יפ בבנסקו?

בהשוואת המחירים שערכנו, גילינו שמחיר השכרת ג'יפ בבנסקו ליום מתחיל מכ-278 אירו. עם זאת, להשכרה ארוכה יותר, אפילו של כשבוע, המחיר היומי מיד יורד, ומתחיל מכ-115 אירו ליום. השכרת ג'יפ בבנסקו לתקופה ארוכה יותר יכולה להיות משתלמת כלכלית בהשוואה לתקופות קצרות מאוד.

השכרת מיני וואן בבנסקו

השכרת מיניוואן בבנסקו אידיאלית למשפחות עם ילדים או לקבוצות גדולות. בהשוואת מחירים להשכרת מיניואן בבנסקו מצאנו רכבים שמתאימים לשישה, שבעה או תשעה נוסעים. מחירים להשכרת מיני וואן בבנסקו לשבוע מתחילים מכ-1,027 אירו (כלומר כ-146.8 אירו ליום).

השכרת רכב חשמלי בבנסקו

השכרת רכב חשמלי בבנסקו עוד לא הצלחנו למצוא, אך חברות ההשכרה באזור מציעות רכב היברידי. מחירי השכרת רכב היברידי בבנסקו מתחילים מכ-643 אירו לשבוע, עם דגמים כמו טויוטה קורולה, היבריד אסטייט (רכב סטיישן), ועוד.

האם מותר לעבור גבול עם רכב שכור בבנסקו?

חברות להשכרת רכב בבולגריה בדרך כלל מאפשרות ללקוחות לעבור למדינות השכנות עם הרכב השכור, אך בתיאום מראש ולרוב בתשלום עמלה. לא כדאי לעשות זאת ללא תיאום מראש עם חברת השכרת הרכב בבנסקו, מכיוון  שאתם עלולים להסתכן בקנס גבוה.

האם ניתן לשכור רכב בבנסקו ולהחזירו במקום אחר?

כן. אם אתם רוצים להזמין השכרת רכב בבנסקו אך לנסוע עם הרכב ליעד אחר ולהחזיר אותו שם, תוכלו לסמן את התיבה "החזירו את הרכב במיקום שונה" במנוע החיפוש, להזין יעד אחר ב"נקודת ההחזרה", ולקבל הצעות מחיר רלוונטית.

השוואת מחירים להשכרת רכב בבנסקו

שאלת השאלות היא כמובן כמה עולה השכרת רכב בבנסקו? בדקנו את הנושא עבורכם בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס. המסקנות שהגענו אליהן הן שהמחירים להשכרת רכב בבנסקו מאוד דינמיים, אך משתלמים בהחלט, במיוחד כשמדובר בהשכרת רכב לשבוע ויותר. בשינוי תקופות השכרת הרכב בבנסקו, משתנים גם הדגמים הזמינים וגם המחירים הרלוונטיים, כך שמומלץ מאוד להשוות תקופות השכרה שונות ולבדוק את כל האפשרויות.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בבנסקו ליום הוא כ-225 אירו לפי החיפוש שלנו (לטויוטה יאריס), בעוד המחיר הכי זול להשכרת רכב בבנסקו לשבוע הוא כ-372 אירו (כלומר כ-53 אירו ליום). מחירי השכרת רכב בבנסקו לשבועיים מתחילים מכ-997 אירו (כלומר כ-71 אירו ליום).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל