השכרת רכב בחו"ל בולגריה

השכרת רכב בבולגריה – מנוע השוואת המחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בבולגריה יכולה להיות הרבה יותר משתלמת עם מנוע השוואת המחירים המתקדם שמתעדכן כל הזמן במחירי של כל החברות המספקות השכרת רכב בבולגריה כולל חברות קטנות שישכירו לכם את אותו הרכב במחירים זולים יותר מאשר המחירים שתמצאו בישראל. פשוט השוו מחירים וחסכו מאות שקלים על השכרת רכב לבולגריה. בנוסף אספנו עבורכם מידע חשוב על השכרת רכב בבולגריה וגם טיפים לנהיגה בבולגריה

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

השכרת רכב בבולגריה היא דרך מומלצת לראות את בולגריה, והיא בהחלט יכולה להיות משתלמת! יש מספר גדול של חברות השכרת רכב בבולגריה, חלק חברות בינלאומיות ידועות ומוכרות למטייל הישראלי כמו הרץ, אוויס ועוד, וחלק חברות בולגריות מקומיות או חברות בינלאומיות שאינן פעילות בישראל – שבדרך כלל מציעות מחירים זולים ומשתלמים יותר מאשר הצעות המחיר שתקבלו בישראל עבור השכרת רכב בבולגריה, בלי פשרות על איכות השירות או סוג הרכב. מנוע השוואת המחירים המתקדם מתעדכן כל הזמן במחירי השכרת רכב בבולגריה כולל כל המבצעים, החבילות וההנחות מכל חברות השכרת הרכב בבולגריה, והוא יסייע לכם לקבל את המחירים הזולים יותר לתקופת הטיול שלכם בבולגריה – פשוט מלאו כאן את ארץ היעד, בולגריה – בחרו עיר בבולגריה בה תירצו לאסוף את הרכב השכור – למשל סופיה עיר הבירה או עיר הנמל וארנה – והכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים לבצע השכרת רכב בבולגריה, וקבלו את הצעות המחיר המשתלמות ביותר

השכרת רכב בבולגריה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

בולגריה היא מדינה די קטנה, ועם רכב שכור תוכלו לחצות אותה מצד לצד בנהיגה של 6 שעות בלבד. יחד עם זאת, בבולגריה יש מערכת תשתיות מפותחת, יש  בבולגריה יותר מ-12,800 ק"מ של כבישים סלולים היטב. מעיר הבירה סופיה במערב, אפשר לנהוג די בקלות לחוף הים השחור אל ערי הנופש של בולגריה כמו וארנה Varna או מחוז בורגס Bourgas.

עוד באותו נושא:

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

e-sim ו-sim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

אם אתם מתכננים טיול בבולגריה כדאי לקרוא את הסקירה המורחבת הכוללת המלצות, יעדים תיירותיים, אטרקציות וטיפים לתיכנון טיול משפחות בבולגריה

קריטריונים ודרישות – השכרת רכב בבולגריה

על מנת לשכור רכב בבולגריה, תצטרכו להיות לפחות בני 20 (הגיל יכול לפעמים להשתנות לפי קטגורית הרכב), ובעלי רישיון נהיגה בתוקף כבר שנה לפחות. חלק מהחברות המספקות שירותי השכרת רכב בבולגריה מחייבות בתוספת "נהג צעיר" מיוחדת במקרה של נהגים בני פחות מ25.

מידע שימושי לפני השכרת רכב בבולגריה

חוקי תנועה וטיפים לנהיגה בבולגריה

בבולגריה נוהגים בצד הימני של הכביש, כמו בישראל. חגורות בטיחות הן חובה לנהג ולכל הנוסעים. תמיד הקפידו לתת זכות קדימה לרכבות החשמליות ולהולכי הרגל החוצים במעבר חצייה. באזורים הכפריים של בולגריה קורה לפעמים שעדרי פרות או כבשים עוצרים את התנועה בכביש, היו עירניים וסבלניים. שימו לב גם שבבולגריה תמרורים וסימוני תנועה הם לעתים קרובות לקויים או חסרים ולא תמיד באנגלית שאפשר להבין, כדאי מאוד להצטייד במכשיר ניווט GPS/

הגבלות המהירות על רכב בבולגריה הן: בתוך עיירות וערים: עד 50 קמ"ש. כבישים פתוחים מחוץ לשטח בנוי עד 80 קמ"ש. בכבישים מהירים (אוטוסטרדות בינעירוניות) בבולגריה מותר לנסוע עד 120 קמ"ש/

נהיגה בבולגריה – בעיקר בערים הגדולות – יכולה להיות מאוד שונה מנהיגה בישראל, צפו בסירטון המתעד נהיגה בסופיה בירת בולגריה

נהיגה מחוץ לבולגריה עם רכב שכור מבולגריה

ברוב המיקרים חברות השכרת רכב בבולגריה מאפשרות להוציא את הרכב השכור – ברוב הקטגוריות של כלי הרכב – מבולגריה לרוב מדינות מערב אירופה – כלומר תוכלו לצאת עם הרכב השכור אל יוון וממנה אל מדינות שכנות נוספות באירופה. הדבר אפשרי ברוב חברות השכרת הרכב בבולגריה אך כרוך ברכישת כיסוי ביטוחי נוסף. יציאה עם רכב שכור מבולגריה למדינות שכנות במזרח אירופה כמו מקדוניה היא עניין אחר לגמרי שמחייב תיאום ספציפי עם חברת השכרת הרכב הבולגרית, רוב חברות השכרת הרכב בבולגריה אוסרות זאת או דורשות תוספת תשלום גדולה.

למרות שמותר ברוב החברות לצאת עם הרכב ליוון שימו לב שבדרך כלל חברות השכרת הרכב בבולגריה אוסרות על השטת הרכב השכור במעבורת. כל הכללים האלו נכונים לגבי רוב הסוגים של רכבים קטנים ומכוניות משפחתיות – רכבי יוקרה וקטיגוריות יקרות של כלי רכב להשכרה בד"כ אסור להוציא מבולגריה. אם אתם מתכננים טיול ברכב שכור בבולגריה הכולל יציאה למדינות אחרות חשוב מאוד לוודא מראש שהמסלול שאתם מתכננים לטיול מסתדר עם תנאי ההשכרה של חברת השכרת רכב בבולגריה איתה אתם מתכננים לסכם.

תחנות דלק בבולגריה 

בדרך כלל תחנות הדלק בבולגריה פתוחות בין השעות 06:00 בבוקר ל-22:00 בלילה חלק מתחנות הדלק בבירה סופיה פתוחות 24 שעות ביממה. מבחינה של כיסוי גיאוגרפי, תחנות הדלק בבולגריה מפוזרות בצורה מאוד טובה כך שבדרך כלל תיראו תחנת דלק כל 15-25 ק"מ לאורך הכבישים הראשיים.

אגרות על כבישים בבולגריה

אין כבישי אגרה בבולגריה, אבל שימו לב שכדי לנהוג בכבישי בולגריה צריך שעל הרכב תודבק ויגנט (מדבקת אגרה), זהו למעשה מס על כל רכב הנוסע על כבישי בולגריה . אפשר לקנות את מדבקות הויגינט בתחנות הדלק. לפעמים הויגינט כלולה בתעריפי השכרת רכב בבולגריה אבל זה תלוי בחברה ולפעמים אתם אמורים לשלם עלייה בנפרד, בידקו זאת כשאתם שוכרים רכב בבולגריה.

חנייה בבולגריה

בערים רבות בבולגריה קשה למצוא מקומות חנייה. בערים גדולות רבות התושבים חונים באמצעות כרטיסי תושב מיוחדים ונראה כאילו לא בכל עיר הביאו בחשבון את האפשרות שתיירים ירצו לחנות עם רכב שכור למרות שאין להם כרטיסי תושב כאלה, אם אתם יוצאים לעיר פחות מתויירת בבולגריה כדאי להתייעץ לגבי נושא החנייה. שימו לב גם שמבחינת חוקי התנועה בבולגריה ברחוב חד סטרי מותר להחנות את הרכב רק בצד הימני.

השכרת רכב בבולגריה – מידע על ביטוח

ביטוח השכרת רכב משתנה במידה רבה בין החברות השונות המספקות שירותי השכרת רכב בבולגריה.  החלק מהמיקרים תעריפי השכרת הרכב בבולגריה כוללים כיסוי ביטוח רכב עבור 'נזק מהתנגשות'- Collision Damage  וביטוח גניבות Theft Protection לרכב. אבל עליכם לבדוק זאת ספציפית מול הצעות המחיר שקיבלתם במנוע השוואת המחירים.

השכרת רכב בבולגריה
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל