מידע על השכרת רכב בוינה

השכרת רכב בוינה – השוואת מחירים ומידע

אם אתם מחפשים השכרת רכב בוינה בירת אוסטריה מומלץ מאוד לקרוא קודם כל את המאמר הזה בו ריכזנו עבורכם השוואת מחירים בין חברת השכרת רכב שונות בוינה וגם טיפים חשובים על נהיגה בוינה, חנייה בוינה ונהיגה באוסטריה בכלל (כולל סרטון וידאו בו תוכלו לצפות בנהיגה בוינה דרך עיני הנהג)

דילים לוינה במבצע              |            טיולים מאורגנים באוסטריה

השכרת רכב בוינה לא חייבת להיות יקרה – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור מגוון כלי רכב, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בוינה הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. התהליך מהיר ופשוט: בשדה "ארץ" ביחרו את אוסטריה, ואז בשדה עיר את vienna וינה. אחר כך ביחרו בשדה "תחנה" את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בוינה מבין התחנות בהן פועלות חברות השכרת רכב בוינה – שדה התעופה של וינה, תחנת הרכבת וינה, צימרינג, קגרן, העיר התחתית של וינה, קצרגאסה ועוד מיקומים בתוך וינה. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בוינה וליחצו "חפש"

השכרת רכב בוינה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בוינה – המלצות לקריאה נוספת:

וינה עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה בבירת אוסטריה

מלונות מומלצים בוינה עם ילדים – חופשה משפחתית בבירת אוסטריה

אוסטריה עם ילדים – הכל על טיול באוסטריה למשפחות

טיסות לוינה – איתור טיסות זולות והשוואת חברות תעופה

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

השכרת רכב באוסטריה – מדריך מפורט על נהיגה באוסטריה וחוקי התנועה

השכרת רכב בוינה בירת אוסטריה – טיפים ומידע

מומלץ להימנע מלנהוג בתוך כבישי הטבעת המרכזית של וינה אם אתם יכולים. למרות שכעיקרון מותר למכוניות לנסוע על רבים מן הכבישים בעיר העתיקה של וינה, הרחובות צרים ורובם חד-סטריים. הם יכולים להיות מבלבלים לתיירים, והחנייה בוינה מאוד מאוד מוגבלת (ועם הגבלות נוספות של עיריית וינה במהלך היום). מאחר שמערכת התחבורה הציבורית בווינה מאוד מקיפה, סביר שלא תזדקקו לרכב בתוך העיר עצמה, אלא אם אתם מתכוונים לצאת לטיולים  באוסטריה מחוץ לעיר וינה והשכרת רכב היא כמובן הדרך הנוחה והגמישה ביותר אם אתם מתכננים טיול באוסטריה.

כדאי לשקול לא להיכנס לוינה בשעות השיא. הרחובות של וינה יכולים להיות מעט עמוסים בבקרים ובשעות הערב המוקדמות, והתושבים הווינאים אינם מן הנהגים המנומסים או הידידותיים ביותר. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בוינה שיסייע לכם להתכונן:

נהיגה בוינה

להולכי רגל יש זכות קדימה במעברי חצייה בכל הכבישים שבהם אין רמזור להולכי רגל. כשאתם מתקרבים למעבר חצייה מרומזר להולכי רגל, תוכלו להבחין בשלט אזהרה לפני כן, ותידרשו לתת זכות קדימה לכל הולך רגל במעבר החצייה. האוסטרים רגילים לנהגים מקומיים מנוסים והם נוטים לעבור במעברי החצייה בלי לתת את הדעת אם המכוניות אכן עומדות לעצור להם, כך שמומלץ להאט ולהיזהר כשאתם מתקרבים למעברי חצייה.

כאשר אתם נוהגים בתוך רחובות שכונתיים, יש הבנה מוסכמת שזכות הקדימה היא של הולכי הרגל בכל צומת, אם כי הולכי רגל נוטים להיות זהירים יותר כאן לפני שהם חוצים את הכביש. אבל, שוב, כדאי גם כאן להיות עירניים ואם אתם מבחינים בהולך רגל הקרוב למעבר החצייה, תנו לו או לה את הזכות לחצות בביטחה.

השכרת רכב בוינה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל