וינה מלונות למומלצים למשפחות

10 מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים

אם אתם שוקלים חופשה בוינה בירת אוסטריה עם ילדים מומלץ להיעזר במדריך זה לבחירת בית מלון בוינה. יש מאות מלונות בוינה אבל רבים מהם פונים לקהלים כמו זוגות בירח דבש או אנשי עסקים ולא כולם מומלצים למשפחות המגיעות אל וינה עם ילדים. בכתבה זו תמצאו 10 מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים

דילים לוינה במבצע            |          טיולים מאורגנים באוסטריה

בכתבה זו ריכזנו מלונות בוינה בכמה מיקומים בתוך בירת אוסטריה וכמה רמות מחירים (מ- 3 כוכבים עד 5 כוכבים) – אך המשותף בין כל בתי המלון שתמצאו בכתבה זו הוא שהם קיבלו ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בוינה למשפחות, אשר מתבססים על המלצות של משפחות ששהו באחד מבתי המלון בחופשה משפחתית בוינה עם ילדים

חופשה בוינה – עוד כתבות באותו נושא:

השכרת רכב בוינה – השוואת מחירים ומידע

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

וינה עם ילדים – אטרקציות מומלצות לטיול משפחתי 

טיסות לוינה – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

אוסטריה עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

 

10 בתי מלון מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים


מלון אוסטריה טרנד פארק רויאל פאלאס וינה Austria Trend Hotel Park Royal Palace Vienna 

אוסטריה טרנד פארק רויאל פאלאס וינה, בית מלון מומלץ בוינה בדירוג 4 כוכבים, שוכן ליד המוזיאון הטכני של וינה, 5 דקות הליכה מארמון שנברון (Schönbrunn). מוקף בפארק פרטי, המלון מציע מתחם כושר עם מרחץ אדים וסאונה. אינטרנט אלחוטי זמין חופשי בכל האזורים.

החדרים המשפחתיים המרווחים כוללים בידוד אקוסטי מיזוג אוויר, טלוויזיה משוכללת עם מסך גדול וערוצי לוויין, מיני בר, כספת למחשב נייד וחדר רחצה צמוד. המלון זוכה לביקורות טובות ברשימות מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים

בר הלובי Chino ומסעדת Regio האלגנטית מאפשרים גישה לטרסה המשקיפה לגן. התרגעו לכם בחצר הירוקה הפנימית.

חניון ציבורי מקורה זמין לכולם בעבור תשלום נוסף. קווים מספר 49, 52 ו-58 של החשמלית נמצאים בתחנה 150 מטרים מהמקום. תחנת שנברון של הרכבת התחתית ממוקמת 750 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סוויט 900 אם זור אופר Suite Hotel 900 m zur Oper

סוויט 900 אם זור אופר, מלון בוינה בדירוג 4 כוכבים, שוכן במבנה היסטורי מימי המאה ה-18, 10 דקות הליכה בלבד מהאופרה ומרובע נאשמרקט האופנתי.

הסוויטות והחדרים ממוזגים ובהם מכונת קפה ותה, כמו גם מיני בר. הסוויטות ודירות הסטודיו כוללות גם מטבח מאובזר במלואו – עניין לא שגרתי בקרב מלונות בוינה ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים.

בבית הקפה שבמלון נהנים האורחים ממגוון חטיפים ומקפה ארומאטי. במלון אינטרנט אלחוטי חינם לאורחיו ומזנון עשיר בארוחת הבוקר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מיינינגר דאונטאון סיסי – MEININGER Hotel Wien Downtown Sissi 

מיינינגר דאונטאון סיסי, בית מלון זול ומומלץ בוינה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם במרחק 10 דקות הליכה מתחנת התחתית שוטנרינג (Schottenring), ברובע ליאופולדשטדט. חדרי האירוח מודרניים, אטומים לרעש וכוללים חדר רחצה פרטי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים.

לרשות האורחים עומד מטבח משותף להכנת ארוחות באופן עצמאי. הבר המודרני והאלגנטי הוא מקום נהדר לפגישה עם מטיילים או משחק ביליארד.

הסתייעו בדלפק הקבלה לשכירת אופניים. אטרקציות פופולאריות בוינה שקרובות למלון כוללות גם את פארק השעשועים פראטר, הנמצא 1.5 קילומטרים מהמלון – עובדה זו הופכת את המלון לאטרקטיבי במיוחד עבור משפחות המגיעות אל וינה עם ילדים – אשר רבות מהן מעניקות למלון המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ארטה ויין שטאדהאלה arte Hotel Wien Stadthalle 

ארטה ויין שטאדהאלה, מלון מומלץ בוינה בדירוג 4 כוכבים הוא בית מלון ללא עישון, הממוקם דקת הליכה מאולם התערוכות והקונצרטים שטאדהאלה (Stadthalle) ו-130 מטרים מתחנת הרכבת התחתית בורגאסה/שטאדהאלה (Burggasse/Stadthalle) על קו U6 וכן מתחנות החשמלית 18 ו-6. במלון גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, בר ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

חדרי המלון, שחלקם פונים לחצר הפנימית, ממוזגים, אטומים לרעש, מוארים וכוללים טלוויזיה בלוויין, מיני בר, שולחן עבודה וריצוף פרקט. כל חדר רחצה פרטי כולל מייבש שיער.

במזנון ארוחת הבוקר של המלון ניתן ליהנות ממבחר מנות מלוחות ומתוקות, כמו גם ממיצים וקפה טרי. בבר המסוגנן או בחצר המפוארת תוכלו להתפנק על משקה ולשחק ביליארד. המלון זוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים בוינה למשפחות המתפרסם באינטרנט.

מדי יום בין 11:00 ל-02:00 ניתן להזמין שירות חדרים המציע חטיפים וארוחות קלות המסופקים על-ידי מסעדה שמחוץ למלון.

בקרבת המלון תגלו את מרכז הבילויים והקניות, Lunger City. שמרו על השרירים במכון הכושר McFit הממוקם במרכז הקניות: אתם זכאים ליומיים של שימוש בלא תשלום. שדרת הקניות מריה-הילפר (Mariahilfer) ממוקמת תחנת מטרו אחת מהמלון, ואילו פארק מארץ (März) נמצא ממש לידו.

המלון ממוקם 15 דקות נסיעה למרכז וינה בתחבורה ציבורית. תחנת הרכבת Westbahnhof ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי אוסטריה נמצאת 10 דקות הליכה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מיינינגר וויין דאונטאון פראנץ MEININGER Hotel Wien Downtown Franz 

מיינינגר וויין דאונטאון פראנץ, מלון מומלץ וזול בוינה בדירוג 3 כוכבים, הוא מלון מודרני הכולל מטבח משותף לשימוש האורחים וגישה חינמית לאינטרנט אלחוטי בכל שטחי המקום. המלון, המציע גם חדר משחקים לילדים ובר, ממוקם ברובע ליאופולשטאדט (Leopoldstadt), בין תעלת הדנובה ולפארק אאוגארטן (Augarten). הוא מציע תמורה מצויינת יחסית למחיר בהשוואה אל מלונות בוינה באותה רמת מחירים וזוהי אחת הסיבות לביקורות הטובות שהוא מקבל בדירוגי בתי מלון מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים.

החדרים המסוגננים מרוצפים פרקט וכוללים טלוויזיה משוכללת. מרבית החדרים מעוטרים בתמונות נוף של וינה. חדר הרחצה הפרטי שבכל חדר כולל מקלחת.

בעבור עלות נוספת, מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית מדי בוקר. ניתן לרכוש משקאות וחטיפים קלים ממכונות הממכר האוטומטיות שבמקום.

בדלפק הקבלה תוכלו לארגן שכירת אופניים לטיול בוינה. צוות המקום גם מספק שירות אחסון מטען, לנוחיות האורחים.

האופרה המלכותית של וינה והמוזיאומסקוורטר (Museumsquartier) נמצאים 3 קילומטרים מהמלון. תחנת הרכבת שוטרינג (Schottenring) ממוקמת 700 מטרים בלבד מהמלון, ובה תחנות חשמלית, אוטובוס ורכבת תחתית

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוסטריה טרנד Austria Trend Hotel Europa Wien 

אוסטריה טרנד, מלון מומלץ בוינה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על רחוב הקניות הידוע של וינה קרנטנר שטראסה (Kärntnerstraße), 5 דקות הליכה מהאופרה המלכותית ומקתדראלת סטפאנוס (Saint Stephen). במלון גישה חינם לאינטרנט אלחוטי וארוחת בוקר עשירה בתוספת תשלום.

חדרי המלון ממוזגים וכוללים מיני בר, טלוויזיה עם ערוצי כבלים ושולחן עבודה.

מזנון ארוחת הבוקר כולל מוצרים בריאים וטריים ומציע מגוון מאפים חמים, לחמים שונים ומבחר של פירות טריים. בר Europa, בסגנון אלגנטי ואווירה רגועה, משמש נקודת מפגש לחובבי השיק והאופנה של וינה. מרכז האירועים והקונגרסים של הופבורג ממוקם 10 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוסטריה טרנד סאבויין וינה Austria Trend Hotel Savoyen Vienna

אוסטריה טרנד סאבויין וינה, מלון אקולוגי בוינה בדירוג 4 כוכבים, כולל אטריום בגובה 6 קומות, מרכז כושר וספא מודרני, חניון מקורה פרטי וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

המלון ממוקם בסמיכות לארמון בלוואדיר (Belvedere), אחת האטרקציות התיירותיות בוינה, בו ניתן למצוא את אוסף הציורים המפרסם של שילה (Schiele) ושל קלימט (Klimt).

שדרת רינגשטראסה (Ringstraße Boulevard), ליבה של העיר וינה, ממוקמת 2 תחנות נסיעה בחשמלית, או 10 דקות הליכה מהמלון. תחנת רכבת רנווג (Rennweg) מקשרת ישירות לשדה התעופה של וינה ונמצאת 2 דקות הליכה בלבד מהמקום. תוך 15 דקות הליכה ניתן להגיע אל אטרקציות בוינה כמו האופרה הממלכתית ואל קתדראלת סטפאנוס הקדוש, כמו גם לאזור של בתי קפה וינאיים אותנטיים. הגנים הבוטניים שהם אחד היעדים המוצלחים עבור משפחות המגיעות אל וינה עם ילדים לחופשה משפחתית, נמצאים בסמיכות רבה למלון. זהו מיקום מעולה בהשוואה אל מלונות בוינה ברוב המיקרים, ואחת הסיבות להמלצות הרבות על המלון ברשימות מלונות מומלצים בוינה למשפחות.

חדרי המלון ממוזגים וכוללים כספת למחשב נישא. גודל כל חדר הוא 32 מ"ר לפחות ובהם חדרי רחצה מרווחים הכוללים בידה. במסעדת המלון תוכלו להתפנק על מנות מקומיות טיפוסיות וכן ממאכלים ים תיכוניים.

איזור הכושר והספא כולל ציוד כושר מודרני, מרחץ אדים וסאונה. ניתן לקבל גם טיפולי גוף שונים ועיסויים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן פלוס אמדיה וויין Best Western Plus Amedia Wien

בסט ווסטרן פלוס אמדיה וויין, בית מלון בוינה בסגנון מודרני ובדירוג 4 כוכבים, ממוקם 4 תחנות רכבת תחתית ממרכז העיר, במתחם העסקים התוסס שברובע השלישי של וינה, ובו חדרים אופנתיים, סאונת אדים וסאונה, ואינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות. תחנת התחתית קרדינל-נאגל-פלאץ (Kardinal-Nagl-Platz) ממוקמת 700 מטרים מהמקום.

החדרים כוללים את חוד החנית של הטכנולוגיה ומעוצבים בסגנון מודרני. כל חדר ממוזג בשליטה אישית וכולל גם בידוד אקוסטי וטלוויזיה משוכללת בלוויין. מתקנים נוספים בכל חדר: חדר רחצה עם אמבטיה או תא מקלחת זכוכית ופינה להכנת קפה/תה. רמת האיבזור הגבוהה של המלון זוכה לשבחים בדירוגי מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים.

שטחי המלון הציבוריים כוללים טרקלין קפה. התרגעו לכם באזור הספא או בבר המלון. חניון מקורה זמין עבור האורחים בתוספת תשלום.

תחנת וימארקטגאסה (Viehmarktgasse) של החשמלית ממוקמת מרחק הליכה מהמלון. בית הונדרטוואסר (Hundertwasser) ממוקם 25 דקות מהמלון ואילו ארמון בלוודרה (Belvedere) נמצא 1.5 קילומטרים מהמקום. חנויות ומסעדות ממוקמות צעדים ספורים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוסטריה טרנד דופיו וינה Austria Trend Hotel Doppio Wien 

אוסטריה טרנד דופיו וינה, מלון אופנתי בוינה בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 10 דקות נסיעה בחשמלית ממרכז וינה ומארמון בלבדרה (Belvedere). הוא מציע בר אלגנטי, אזור כושר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

כל יחידה כוללת מיזוג, מקרר, כספת למחשב נייד וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים.

המלון נמצא בסמוך למרקס – רובע המדיה החדש בוינה וקרוב לביוסנטר. 200 מטרים מהמקום נמצא בית הקברות סנט מרקס ההיסטורי, בו שוכן קבר מוצרט, אחד היעדים הפופולריים לחופשה בוינה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ארטהוטל ANA בוטיק סיקס Arthotel ANA Boutique Six 

ארטהוטל ANA בוטיק סיקס, מלון מומלץ בוינה בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרים ממוזגים ומסוגננים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הוא ממוקם בסמוך לרחוב הקניות הגדול של וינה, מריה הילפר שטראסה ורק 6 דקות של נסיעת מטרו מקתדראלת סטפאנוס (St. Stephen).

כל יחידת נופש במלון כוללת חדר רחצה צמוד ובו הסקה תת-רצפתית, אטומה לרעש, ללא עישון ובה כורסה נוחה. חלק מהיחידות כוללות טראסה או מרפסת. יחידות הנופש המרווחות זוכות לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים.

האתר כולל חניון מקורה הזמין בתשלום נוסף. בבר ניתן ליהנות מחטיפים ומשקאות ואילו דלפק הקבלה פתוח כל שעות היממה.

תוך 5 דקות של הליכה רגלית ניתן להגיע לתחנות וסטבאנהוף (Westbahnhof) וזיגלרגאסה (Zieglergasse) של קו U3 במטרו ותוך 10 דקות בלבד למוזיאון הופמובילינדיפוט (Hofmobiliendepot).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

וינה - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל