כרטיסי טיסה לוינה אוסטריה

טיסות לוינה אוסטריה – השוואת מחירים ומידע

המדריך הבא יכול לחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת טיסה לוינה בירת אוסטריה – הוא כולל מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לוינה וגם מידע חשוב למטייל על שדה התעופה בוינה ודרכי הגעה ממנו לוינה עצמה, וביקורת על חברות התעופה המפעילות טיסות לוינה – החל מתנאי הכרטיס ועד לאוכל, המירווח לרגליים ומערכת הבידור על המטוס

דילים לוינה במבצע              |            טיולים מאורגנים באוסטריה

כיום, אל על ואוסטריאן איירליינס הן חברות התעופה היחידות שמציעות טיסות ישירות לוינה בירת אוסטריה – אך בקרוב תצטרף אליהן גם חברת הלואו-קוסט וויז אייר שתספק לנוסעים טיסות זולות לוינה במחירים אטרקטיביים במיוחד שקשה להתחרות בהם. לאיתור טיסות לוינה במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה.

חופשה בוינה – עוד מידע למטייל באותו נושא:

וינה עם ילדים – אטרקציות והמלצות לחופשה משפחתית

מלונות מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

השכרת רכב בוינה – השוואת מחירים ומידע

אוסטריה עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

טיסות לוינה – נמל התעופה הבינלאומי של אוסטריה וינה-שווכאט

טיסות לאוסטריה נוחתות בוינה – שווכאט, נמל תעופה זה הוא נמל התעופה הבינלאומי הגדול ביותר של אוסטריה. הוא כולל ארבעה טרמינלים ובהם מסעדות שפועלות 24 שעות ביממה. נמל התעופה נמצא במרחק של כ18 ק"מ מוינה. הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של וינה לוינה עצמה היא באמצעות הזמנה מראש של מונית לשדה התעופה באינטרנט – זהו שירות אמין ומומלץ במסגרתו הנהג יחכה לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו השם שלכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר הגון ושקוף שנקבע מראש בעת ההזמנה באמצעות מחירון. השתמשו בקישור להזמנת העברה משדה התעופה של וינה למלון

יש כמובן עוד אפשרויות תחבורה משדה התעופה וינה – שווכאט למרכז וינה – רכבת ה"קאט" (CAT – City Airport Train) מגיעה למרכז העיר מנמל התעופה בכ16 דקות בלבד. הרכבת פועלת בין השעות 5:37 ו-23:39 מדי יום. כרטיס לכיוון אחד עולה 12 אירו וכרטיס הלוך-חזור עולה 21 אירו.

ניתן להגיע למרכז וינה במהירות גם באמצעות רכבת הS-Bahn או באחד מקווי האוטובוסים הפועלים בנמל התעופה. בנוסף, ממתחם שדה התעופה יוצאים אוטובוסים ישירות למדינות הבאות: סלובקיה, הונגריה, רומניה, סלובניה וצ'כיה.

באיזור הנחיתות יחכו לכם מספר חברות הסעות ומוניות. כמו כן, תוכלו להשכיר רכב מאחת ממגוון הסוכנויות להשכרת רכב שנמצאות במקום. במתחם שדה התעופה של וינה תוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד של מותגי אופנה (קלווין קליין, הוגו בוס ועוד), תכשיטים, חנויות אלקטרוניקה ודיוטי פרי. כמובן שתוכלו ליהנות גם משפע של מסעדות, בתי קפה וברים. בין השירותים המוצעים למטייל בנמה התעופה וינה – שווכאט – כספומטים, המרת מט"ח, בנקים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

טיסות לוינה באל על

אל על מציעה טיסות זולות לוינה מדי יום, למעט שבת. טיסות לוינה באל על ממריאות מת"א ב15:50 בד"כ, או בשעות הבוקר המוקדמות בימי שני. הטיסות מאוסטריה לנתב"ג בדרך חזור ממריאות מוינה בשעה 19:55 בד"כ, למעט ימי שני ושישי בהם הטיסה ממריאה בבוקר.  מחירי כרטיסי טיסה לוינה באל על מתחילים מכ140$ לכיוון.

טיסות לוינה באל על הן טיסות עם שירות מלא, בהן כל הכרטיסים כוללים הגשת ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה, כמו גם שליחת מזוודה (עד 23 ק"ג) לתא המטען.

סוגי הכרטיסים בהם תתקלו בעת הזמנת טיסות לאוסטריה באל על שונים ביניהם בעיקר בגמישות תנאי ההזמנה: ביטולים, שינויים, גובה העמלות וכו'.

התנאים המדויקים, הכוללים את גובה העמלות, יפורטו בדף תנאי ההזמנה באתר. אם תרצו הסבר מפורט מנציג לגבי התנאים, תוכלו לבצע את ההזמנה דרך שירות הלקוחות הטלפוני של אל על. שימו לב שהזמנה דרך שירות הלקוחות כרוכה בעמלה.

נוסעים על טיסות לוינה במחלקת עסקים של אל על נהנים ממושבים נוחים ומרווחים במיוחד, תנאי כבודה משופרים (2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג כל אחת), גישה לטרקלין העסקי (בנתב"ג ובוינה), תפריט מגוון ומושקע ועוד.

אם אתם טסים אל וינה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד, או מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. אם החלטתם לרכוש מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות זולות לוינה באוסטריאן איירליינס

אוסטריאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר באוסטריה, מציעה טיסות זולות לוינה מת"א בתדירות גבוהה במיוחד (טיסה או שתיים ביום). הטיסות היומיות ממריאות בשעות הבוקר. בימים בהם יש טיסה נוספת לאוסטריה, היא ממריאה בשעות הצהריים (מת"א) או בערב (מוינה).

בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה לוינה בכל מחלקה, שההבדל העיקרי ביניהם הוא גמישות תנאי ההזמנה (האפשרות לביצוע שינויים, גובה העמלות וכול').

מחירי טיסות לוינה באוסטריאן מתחילים מכ120$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

במחלקת תיירים קיים כרטיס נוסף בשם Economy Saver שדומה בתכונות שלו לכרטיס טיסה לוינה בלואו-קוסט: הוא לא כולל את האפשרות לבצע שינויים או לשלוח מזוודה לתא המטען. אם רכשתם את הכרטיס הזה, כל כבודת מטען שתביאו לטיסה תהיה כרוכה בעמלה.

אלו תנאי הכבודה במחלקות אוסטריאן איירליינס השונות:

מחלקת תיירים: שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען (למעט הכרטיסים שאינם כוללים מזוודה, כמו Economy Saver) ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג).

מחלקת עסקים: שליחת 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג (כל אחת) לתא המטען ועלייה למטוס עם שני תיקים קטנים (8 ק"ג כל אחד).

המטוסים של אוסטריאן שמבצעים טיסות לוינה מנתב"ג לא כוללים מערכת בידור אישית. כמו כן, השירות על טיסה לוינה באוסטריאן לא כולל הגשת ארוחה, אך ניתן לרכוש ארוחות מתפריט הDo&Co של החברה. תפריט זה כולל מגוון ארוחות שונות, כל אחת מהן בעלות של כ15 אירו. ניתן להזמין את הארוחה בעת ההזמנה או עד 24 שעות לפני ההמראה המתוכננת.

עד 48 שעות לפני הטיסה, תוכלו לשמור לעצמכם, בתשלום, מושב עם מרווח משופר לרגליים. נוסעי מחלקת עסקים בטיסות לוינה באוסטריאן נהנים כמובן מכל ההטבות הסטנדרטיות: איזור צ'ק אין אקסקלוסיבי, גישה לטרקלין העסקי של החברה, תפריט עסקי מיוחד, משקאות קלים ויינות ועוד.

אם אתם טסים לאוסטריה עם תינוק ורוצים להשתמש במושב בטיחות (תקני) במהלך הטיסה, תצטרכו להזמין עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. כמו כן, תוכלו להביא אתכם עגלת תינוק מתקפלת (עד 10 ק"ג) ללא עלות.

טיסות זולות לאוסטריה בוויז אייר

החל מאמצע יוני, גם חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויז אייר מצטרפת לתחרות על קו ת"א-וינה עם 4 טיסות זולות לוינה בשבוע. החל מאמצע נובמבר, הקו יעבור לפעול על בסיס טיסות יומיות לוינה.

מחירי טיסות זולות לונה בוויז אייר מתחילים מכ- 219 ש"ח לכל כיוון (לכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

וויז אייר היא חברת לואו-קוסט אמנם, אך בעת הזמנת טיסות זולות לוינה תוכלו לבחור כרטיסים משודרגים יותר שכוללים מגוון הטבות.

כרטיס טיסה בסיסי לוינה בלואו קוסט כולל תיק יד בלבד, ובו כל מזוודה שתשלחו לתא המטען תהיה כרוכה בתוספת תשלום.

כרטיס הWIZZ GO המשודרג כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, שמירת מושב סטנדרטי מראש (לא כולל המושבים המרווחים יותר), עלייה למטוס עם תיק קטן נוסף ועוד.

כרטיס הWIZZ PLUS הוא היקר מבין השלושה: הוא כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען, עלייה למטוס עם תיק קטן נוסף (כמו בוויז גו), תנאי הזמנה גמישים יותר, שמירת מושב מראש (כולל המושבים המרווחים יותר) ועוד.

במהלך טיסה לוינה בוויז אייר תוכלו לרכוש ארוחות קלות, חטיפים או משקאות מתפריט ה"וויז קפה" בתשלום. השירות בטיסה לא כולל הגשת ארוחה, אך המחירים בתפריט הוויז קפה הם די זולים יחסית לתפריט בטיסה. כריכים, למשל, עולים כארבע אירו. מחירי החטיפים נעים בין כ0.50 לכ3 אירו (או קופסת חטיפים ב5 אירו). כמו כן, תוכלו גם לרכוש מגוון מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

במקרה שבחרתם לרכוש כרטיס טיסה לוינה שאינו כולל מזוודה, תוכלו לצפות לשלם עמלה של בין כ16 אירו לכ55 אירו על שליחת מזוודה (20 ק"ג) לתא המטען. אם לא תזמינו את השירות מראש ותציינו את שליחת המזוודה בשדה התעופה, העמלה תהיה אפילו גבוהה יותר.

אם אתם טסים אל וינה עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת מושב נפרד עבורו בתעריף רגיל (יהיה עליכם לדאוג למושב בטיחות תקני) לבין רכישת כרטיס טיסה מוזל לתינוק שלא כולל מושב נפרד.

טיסות לוינה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל