הזמנת כרטיסי טיסה לברלין

טיסות לברלין – השוואת מחירים ומידע

טיסות לברלין – המדריך המלא: טיפים ומנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות זולות לברלין, הסברים על שדות התעופה של ברלין ודרכי הגעה מהם לברלין עצמה, השוואת מחירים וביקורת על חברות התעופה השונות המציעות כרטיסי טיסה לברלין כולל מידע על האוכל בטיסות, סוגי כרטיסים, אפשרויות מטען, הנחיות לטסים עם תינוק ועוד

   דילים לברלין   |   טיולים מאורגנים לברלין   |   טיולים מאורגנים לגרמניה

טיסות לברלין מנתב"ג מאוד נפוצות כיום, וישנן אופציות רבות להזמנת כרטיסי טיסה לברלין שהיא היעד הראשי למעוניינים בטיסות לגרמניה. יש מספיק חברות תעופה שמפעילות טיסות ישירות לברלין כך שאין ברוב המיקרים צורך להסתבך עם טיסות קונקשן. לאיתור טיסות זולות (גם טיסות לואו קוסט לברלין וגם טיסות בשירות מלא במחירים אטרקטיביים) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה

חופשה בברלין – עוד כתבות באותו נושא:

מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בברלין – השוואת מחירים ועצות

הזמנת כרטיסים לאירועים בברלין – הופעות מוזיקה ומשחקי כדורגל

שירותי מוניות ותחבורה ציבורית בברלין

sim ו-e-sim לגרמניה – מדריך למטייל

טיסות לברלין – מידע כללי

בברלין יש שני נמלי תעופה בינלאומיים: שונפלד וטגל. טגל אמנם קרוב יותר למרכז העיר, אך מנמל התעופה שונפלד ניתן להגיע ברכבת לעיר, לעומת אוטובוס בלבד מטגל. נמל התעופה שונפלד משרת בעיקר חברות לואו-קוסט. לא משנה באיזה משדות התעופה אתם נוחתים, קבלו טיפ חשוב: הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של ברלין לבית המלון שלכם היא באמצעות הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה דרך שירות קיויטקסי האמין והמומלץ. לאחר הזמנת המונית בקישור הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שנושא את שימכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון, בתעריף הגון ושקוף אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מרחק הנסיעה. השתמשו בקישור להזמנת הסעה מנמל התעופה למלון

נמל התעופה ברלין טגל (איזיג'ט, גרמניה איירליינס)

טגל הוא נמל התעופה הבינלאומי הראשי של ברלין הממוקם בשכונת טגל במרחק של כ8 ק"מ ממרכז ברלין. ישנם מספר קווי אוטובוסים שמחברים בין נמל התעופה טגל למרכז העיר, בנסיעה של בד"כ בין כ20 דקות לכ45 דקות.

איזורי המוניות נמצאים בטרמינל A ומחוץ לטרמינל C ו-E. מחוץ לטרמינל E פועלות כשש סוכנויות להשכרת רכב.

אם מצפה לכם המתנה ארוכה בנמל התעופה, תוכלו להשתמש בnapcabs, חדרים קטנים שנמצאים במתחם הנמל אותם ניתן להשכיר לפי שעה (בין 10 ל15 אירו לשעה, עם מינימום של 30 אירו). החדרים כוללים מיטה, טלוויזיה, לוח המראות ועוד.

במתחם הנמל יש מגוון גדול של חנויות דיוטי פרי ומותגים, כמו גם מסעדות מקומיות, רשתות מזון מהיר, מאפיות, ברים ועוד. בין השירותים המוצעים לנוסעים בנמל התעופה טגל: שירותי תיירות, טרקלינים עסקיים, סלון יופי, שירותי בנקאות ועוד. מרפסת התצפית של נמל התעופה תאפשר לכם ליהנות מצפייה במטוסים (הכניסה בתשלום), בילוי נחמד בעיקר אם אתם מגיעים אל ברלין עם ילדים קטנים ויש לכם זמן המתנה משמעותי בשדה התעופה..

נמל התעופה שונפלד (איזיג'ט, UP)

נמל התעופה הבינלאומי שונפלד ממוקם במרחק של כ18 ק"מ מברלין, בסמוך לעיירה שונפלד. זהו נמל תעופה קטן וצנוע עם ארבעה טרמינלים. יש בו מספר חנויות דיוטי פרי, מסעדות, מאפיות וברים.

למרכז העיר תוכלו להגיע בקלות במספר דרכים. רכבת הAirport Express יוצאת פעמיים בשעה (בשעות הפעילות) ומחברת בין מרכז העיר לנמל התעופה בנסיעה של כחצי שעה. גם רכבות ה-S-Bahn העירוניות (S9 ו-S45) שיוצאות בכל 10 דקות מקשרות בין נמל התעופה לעיר. כמו כן, יש מגוון רחב של קווי אוטובוסים שמחברים בין נמל התעופה שונפלד לברלין וליעדים נוספים באיזור.

מחוץ לטרמינל A יחכו לכם כשש סוכנויות שונות להשכרת רכב. גם תחנת המוניות של נמל התעופה נמצאת מחוץ לטרמינל A. בין השירותים השונים המוצעים לנוסעים במתחם הנמל: שירותי תיירות, עטיפת מזוודות, בנקאות, המרת מט"ח ועוד. גם כאן, אם יש לכם קצת זמן לפני הטיסה, תוכלו לצפות במטוסים ממרפסת התצפית של הנמל (הכניסה בתשלום).

טיסות זולות לברלין באיזיג'ט

חברת הלואו-קוסט הבריטית מציעה ארבע טיסות לברלין כל שבוע, לנמל התעופה שונפלד, והחל מפברואר 2018 גם טיסות יומיות לברלין לנמל התעופה טגל. מחירי טיסות לברלין באיזי ג'ט משתנים לעתים קרובות, אך נכון לכתיבת כתבה זו, מחירי כרטיסי טיסה לברלין (לשונפלד) נעים בין כ37 אירו לכ367 אירו לכיוון, ומחירי טיסות לברלין לטגל נעים בין כ29 אירו לכ266 אירו לכיוון (לכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

איזיג'ט מאפשרת לנוסעים לבחור בין כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי לבין כרטיס ה-FLEXI, כרטיס גמיש יותר עם מגוון הטבות.

הכרטיס הסטנדרטי כמובן לא כולל מזוודה, אלא תיק קטן בלבד. כרטיס הפלקסי כולל את האפשרות לשלוח מזוודה (עד 20 ק"ג) לתא המטען ללא עלות,  לבחור מושב מראש (לא כלול בכרטיס הסטנדרטי),  ליהנות ממסלול בורדינג מהיר ותנאי הזמנה גמישים יותר וגם קופון לתפריט האוכל והשתייה בטיסה.

אם רכשתם כרטיס סטנדרטי, תוכלו לצפות לתוספת עמלות על מגוון שירותים בסיסיים שכדאי לקחת בחשבון.

שליחת מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען, למשל, תעלה לכם בין 8.99£ לכ29.99£ (רכישה באתר בלבד).  העמלה על שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג  תהיה בין כ13.99£ לכ33.99£. שימו לב שהעמלות בד"כ גבוהות יותר אם לא תזמינו את השירות מראש, כך שלא כדאי לחכות לרגע האחרון.

השירות על טיסות זולות לברלין באיזי ג'ט אמנם לא כולל ארוחה, אך התפריט בתשלום כולל מגוון חטיפים וארוחות קלות במחירים די זולים.

כמו כן, במגזין הבוטיק תוכלו למצוא מגוון מוצרים לרכישה: בשמים, מזכרות, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

אם אתם טסים אל ברלין עם תינוק, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס בתעריף מיוחד שלא כולל מושב נפרד. על מנת לרכוש עבור התינוק מושב נפרד, צרו קשר עם שירות הלקוחות (תצטרכו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני במקרה זה).

טיסות לברלין בחברת UP

גם חברת הלואו-קוסט הישראלית מבית אל על מציעה טיסות זולות לברלין (שונפלד) על בסיס יומי (מלבד יום שבת). ישנן מספר טיסות לברלין מדי יום, כך שזוהי בחירה טובה אם שעת הטיסה חשובה לכם.

מחירי כרטיסי טיסה לברלין ב up נעים בין כ80$ לכ360$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

UP מציעה מספר סוגי כרטיסים של טיסות זולות לברלין בעת ההזמנה:

UP Basic: הכרטיס הזול ביותר. הוא אינו כולל מזוודה, אלא תיק קטן בלבד לעלייה למטוס. שינוי תאריך או שעת טיסה בכרטיס זה יהיו כרוכים בעמלה. עמלת שליחת מזוודה לתא המטען בכרטיס זה היא 45$ (בתנאי שהזמנתם את השירות מראש באתר- העמלה גבוהה יותר בנמל התעופה).

UP Flexi: כרטיס הפלקסי כולל שליחת מזוודה (עד 23 ק"ג) לתא המטען ושמירת מושב סטנדרטי במחלקת תיירים. כרטיס זה לא כולל עמלה על השינוי הראשון בתאריך או בשעת הטיסה (יתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

Up Smart: זהו הכרטיס היקר מבין השלושה. בנוסף להטבות של כרטיס הפלקסי, הוא כולל גם את האפשרות לשמור מושב מועדף במחלקת תיירים או במחלקת תיירים פלוס וגם גישה לטרקלין המלך דוד בנתב"ג. זהו הכרטיס היחיד אותו ניתן לבטל.

שימו לב שאלא אם כן רכשתם כרטיס Up Smart, צ'ק אין בדלפק בנמל התעופה כרוך בעמלה של 10$, כך שכדאי לזכור לעשות צ'ק אין באתר.

במהלך טיסה לברלין ב up תוכלו לבצע רכישות מתוך התפריט שכולל חטיפים ישראליים, מנה חמה, משקאות חמים או קרים, סלטים, כריכים ועוד.

עלות כרטיס טיסה לברלין לתינוק ללא מושב נפרד היא בד"כ כ10% ממחיר הכרטיס. כרטיס זה כולל שליחת עגלת תינוק לתא המטען. אם רכשתם כרטיס Smart או Flexi, הכרטיס לתינוק כולל גם שליחת מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג לתא המטען.

טיסה לברלין בגרמניה איירליינס

גרמניה איירליינס, חברת תעופה גרמנית ותיקה, מציעה טיסות זולות לברלין שכוללות שירות מלא ונוחתות בנמל התעופה טגל. החברה מתפעלת שלוש טיסות שבועיות בקו ת"א-ברלין.

גרמניה איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לברלין למחלקת תיירים, במחירים שנעים מכ66 אירו לכיוון לכ302 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

כל סוגי הכרטיסים על טיסות לברלין בגרמניה איירליינס כוללים חטיפים, משקאות ושליחת מזוודה (עד 25 ק"ג) לתא המטען. ההבדל העיקרי ביניהם הוא הגמישות בתנאי ההזמנה. בכרטיס הבסיסי אין אפשרות לבצע שינויים. בכרטיס הקלאסי, שינוי התאריך או השם כרוך בעמלה של 30 אירו+ הפרשי מחירים. בכרטיס הגמיש אין עמלות על שינויים וזהו הכרטיס היחיד שניתן לבטל (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

במהלך טיסות זולות לברלין בגרמניה איירליינס תוכלו לרכוש ארוחות כשרות בעלות של כ12-15 אירו. כמו כן, תוכלו לרכוש גם מגוון חטיפים ומשקאות מתוך התפריט.

גרמניה איירליינס מאפשרת לטסים לברלין עם תינוק לבחור בין רכישת מושב נפרד עבורו בתעריף של כרטיס טיסה לילד או רכישת כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד. אם בחרתם לרכוש מושב נפרד, אל תשכחו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני (לפי התקנות של החברה) ולציין זאת בפני שירות הלקוחות עד יומיים לפני הטיסה.

טיסות לברלין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל