ארמניה טיסות

טיסות לארמניה – השוואת מחירים ומידע למטייל

ישנן אפשרויות רבות להגיע לחופשה בארמניה והמבחר גדול. ולכן, לפני הזמנת טיסה לארמניה מומלץ לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם, הכולל מנוע חיפוש ידידותי ונוח ושלל טיפים לאיתור טיסות זולות לארמניה. גם מידע חיוני למטייל בארמניה נספק לכם – על שדות התעופה בירוואן בירת ארמניה וגיומרי ודרכי הגעה

נופי טבע פראיים, יערות ירוקים, הרים מושלגים, נהרות ואגמים, אתרים ארכיאולוגיים מרשימים וערים תוססות – בארמניה, המהווה גשר בין אסיה לאירופה, יש הכל כדי להפוך ליעד תיירות פופולרי. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את קסמה של ארמניה ומתכננים חופשה בארמניה להם ולמשפחתם. ישנן אפשרויות רבות להגיע לטיול בארמניה והמבחר גדול. ולכן, לפני הזמנת טיסה לארמניה מישראל מומלץ לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם, הכולל מנוע חיפוש ידידותי ונוח להשוואת מחירי טיסות לארמניה ושלל טיפים לאיתור טיסות זולות לארמניה. גם מידע חיוני למטייל בארמניה נספק לכם – על שדות התעופה בירוואן בירת ארמניה וגיומרי ודרכי הגעה לנמל התעופה הראשי של ארמניה ביראוון ולנמל התעופה הבינלאומי השני, בגיומרי. כמו-כן ניתן ביקורת והשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות המפעילות טיסות לארמניה ועוד.

טיול בארמניה – עוד בנושא זה:

ארמניה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

השכרת רכב בארמניה – מידע וטיפים

מלונות מומלצים בירוואן בירת ארמניה

טיסות בינלאומיות לארמניה, החולפות באזור הטראנס-קווקז, נוחתות בבירה ובעיר הגדולה ביותר בארמניה, ירוואן. טיסות ישירות לארמניה מתל אביב נוחתות אך ורק בעיר הבירה ירוואן, מן הערים העתיקות ביותר בעולם. אפשר למצוא גם טיסות ליראוון מתל אביב עם נחיתת ביניים במחיר מוזל, הכוללות עצירה בערים מרכזיות במזרח אירופה. נוסף על כך, אפשר לנסוע בתוך ארמניה לעיר גיומרי ולהגיע לשדה התעופה הבינלאומי שם. זוהי העיר השנייה בגודלה בארמניה הנמצאת בצפון מזרח המדינה במרחק של כ-126 ק"מ לבירה ירוואן וקרובה יותר לגבול עם תורכיה. שימו לב כי יש צורך באשרת כניסה מישראל כדי לעבור את הגבול לארמניה.

במנוע חיפוש טיסות של קיווי טקסי תוכלו לחפש טיסות מכל יעד לכל יעד בכל מועד ומכל חברות התעופה. מומלץ מאוד להשתמש בו בחיפוש טיסות לארמניה מתל אביב כשאתם מתכננים חופשה בארמניה.

לאיתור טיסות לארמניה מתל אביב בתאריכים הרצויים לכם, השתמשו במנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי לאיתור טיסות זולות לחו"ל (למעלה בדף זה).

טיסות לארמניה – נמל התעופה הבינלאומי זברטנוטס בירוואן

נמל התעופה בירוואן נמצא ליד העיר זרבטנוטס, כ-15 ק"מ מערבית לירוואן. הוא פועל כנמל הבינלאומי הראשי של ארמניה ומרבית הטיסות לארמניה נוחתות בו . זהו נמל התעופה העמוס ביותר בארמניה וכולל 2 טרמינלים אך רק אחד מהם פעיל. הטרמינל הראשון הוא מיושן מאוד. הוא נבנה ב-1971 ואינו פעיל עוד. לצדו נבנה טרמינל חדש ומודרני והוא מחולק לשני חלקים – טרמינל רגיל וטרמינל VIP. כ-3.5 מיליון נוסעים חולפים בטרמינל 2 בשנה. בשל העומס הגובר עליו, יש כוונה לשפץ את טרמינל 1 ולחדש את פעילותו, אך תכנית זו טרם מומשה.

שדה התעופה זרבטנוטס שבארמניה מציע מגוון של שירותים לקהל הרחב. דוכני מידע תוכלו למצוא באולמות הטיסות היוצאות והטיסות הנכנסות ויש אפשרות לקבל שירות מיוחד עבור אוכלוסיות מיוחדות כגון: נוסעים בעלי מוגבלות, אנשים מבוגרים, נשים בהיריון, משפחות עם ילדים מתחת לגיל 4 ומחזיקי דרכונים דיפלומטיים. כמו כן, בנמל אפשר להשתמש בשירותי "מסלול מהיר" הן בהגעה והן ביציאה. נוסעים היוצאים לחופשה בארמניה ומעוניינים לעשות שימוש בשירות זה מוזמנים לשלם כ-7000 AMD דרם ארמני (כ-50 שקלים) באולם הטיסות הנכנסות ב"בנק קונברס" ולהציג את הקבלה לאחד מנותני השירות באולם הטיסות היוצאות כדי שיעביר אתכם ב"מסלול המהיר".

בנמל התעופה של ארמניה תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות מקומיות, כמו גם רשתות מזון מהיר מוכרות, ורובם פועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בנוסף, יש במתחם חנויות דיוטי פרי ומספר חנויות נוספות לאופנה, מזכרות, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד. גם אם כרטיס הטיסה שלכם אינו כולל גישה לטרקלין העסקים, תוכלו לבלות את ההמתנה בטרקלין בתשלום של 20 דרם בדלפק הכניסה.

מלבד טרקלין העסקים, תוכלו ליהנות גם מטרקלין ה-VIP (תמורת תשלום נוסף) ובו תמצאו דלפק צ'ק אין בודד, עמדות בקרת אבטחה, בדיקת דרכונים, שירותי מכס והגירה. תיירים המעבירים חופשה בארמניה ועוברים בטרקלין הVIP למעשה יעברו את המסלול עד הטיסה בנפרד מנוסעי הטרמינל הראשי. הטרקלין מציע שירות הסעת מזוודות וליווי עד הטרקלין, שם תוכלו ליהנות מכיבוד וחטיפים בחינם באווירה נוחה. שירותי טרקלין ה-VIP ניתנים בחינם לילדים מתחת לגיל 6.

כמו כן, הנמל מציע תצוגות אמנות של גלריית ArtAm, כך שתוכלו ליהנות מעט מהתרבות המקומית בזמן שאתם ממתינים לטיסה מארמניה לתל אביב. קיימים שירותים נוספים, כמו מקום לשמירת החפצים והמזוודות אם תרצו לבלות כמה שעות נוספות בעיר וכן המרת מט"ח, כספומטים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, עמדות שירות לטלפונים הסלולריים ועוד.

לפני שאתם עולים על טיסה לארמניה באחריותכם לרכוש ביטוח נוסעים. כדי לעשות זאת בזול כדאי להיכנס לכתבה על השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכי הגעה מנמל התעופה לירוואן

לאחר שהטיסה לארמניה נחתה, הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע מנמל התעופה זרבטנטוס לעיר ירוואן (וגם ליעדים אחרים בארמניה) היא בהזמנה מראש (באמצעות הקישור) של מונית לשדה התעופה. כדאי להיעזר במנוע החיפוש המתקדם של חברת קיווי טקסי (בקישור) כדי להזמין באמצעותו מונית בארמניה אל ירוואן. נהג המונית יחכה לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו השם שלכם, יעזור לכם עם המזוודות ויקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר ידוע ואמין שנקבע מראש לפי מחירון בעת הזמנת המונית באינטרנט, ללא מתחים והתמקחויות מיותרות שיפריעו לתחילת החופשה שלכם בארמניה.

נוסף על כך, ישנו קו אוטובוס מספר 201 הנוסע מנמל התעופה למרכז ירוואן וחזרה ופועל 24/7. תחנת האוטובוס נמצאת כמה מטרים מהכניסה לנמל התעופה. תחנת העצירה בירוואן היא התחנה ביריתתסארדקן (Yeritasardakan) שבכניסה לקניון מטרונום (Mtronome), בפינת רחוב ישחיאן (Isahakyan) ואבוביאן (Abovyan). מחיר הנסיעה לא יעלה לכם יותר מ-300 דרמים. באותו מחיר תוכלו להזמין נסיעה באוטובוס של Elitebus מנמל התעופה למרכז העיר ירוואן ובחזרה. בין השעות 07:00-22:00 יוצא האוטובוס בכל חצי שעה, ובין השעות 22:00-07:00 הוא יוצא בכל שעה עגולה. עמדה של החברה נמצא בשדה התעופה וניתן להזמין כרטיסים משם או באתר.

מחוץ לטרמינל 2, באזור הנחיתות, יחכו לכם מוניות בשירות ינדקס (Yandex Taxi) שעובדות לפי תעריפים קבועים. התעריף המינימלי לנסיעה הוא 3,000 דרמים עבור ה-15 ק"מ הראשונים ואז 100 דרמים לק"מ אחד בתוך העיר ירוואן ו-150 דרם לק"מ מחוץ לעיר. תעריף שדה התעופה זמין באפליקציית המוניות של ינדקס. אם תעדיפו לשכור רכב במהלך החופשה בארמניה, תוכלו לעשות זאת כבר בנמל התעופה בעזרת אחת ממגוון סוכנויות השכרת הרכב שפועלות במתחם.

טיסות זולות לארמניה מנתב"ג

טיסות מתל אביב לארמניה בחברת אאיגן (Aegan) – חברת התעופה הלאומית של יוון מציעה טיסות זולות לארמניה מנתב"ג עם קונקשן בשדה התעופה של אתונה. החברה מתפעלת בכל יום כ-3-4 טיסות לאתונה מנתב"ג (כשעתיים לכל כיוון) ובכל יום טיסה לירוואן מאתונה (כשעתיים ו-40 דקות לכל כיוון) מלבד ימי חמישי ושבת. אאיגן היא בהחלט בחירה טובה להזמנת טיסות לארמניה מישראל בזכות תדירות הטיסות הגבוהה והמחירים התחרותיים שלה.

מחירי טיסה מישראל לארמניה, יראוון, מתחילים מכ-99 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

חברת אאיגן מציעה כמה סוגים של כרטיסי טיסה לארמניה, ירוואן, לבחירתכם. כל כרטיס במחלקת תיירים כולל עלייה למטוס עם מזוודה בבטן המטוס ותיק קטן עד 8 ק"ג.
Saver Ticket – כרטיס המאפשר הזמנה בסיסית (Basic) לטיסה לארמניה ללא מתן שירותים מיוחדים מהחברה וללא אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה או לבטלו.
Standard Ticket – כרטיס טיסה לארמניה מנתב"ג המאפשר שירותי Plus כולל בדוא"ל. כמו כן, יש לכם אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה ליעד אחר, אך לא לבטלו. בעת שינוי הכרטיס תשלמו על ההפרש בלבד.
Flexi Ticket – מאפשר שירותי Premium ובעת בקשות נוספות לא תידרשו לשלם תוספת. כמו כן, תהיה לכם אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה ולשלם את ההפרש וכן לבטל את הכרטיס ולקבל החזר של עד 90%.
בכל אחת מאפשרויות אלה, בחירת המושב תיעשה באופן אוטומטי על ידי החברה בעת מעמד הזמנת הכרטיס. תמורת תוספת של 21-24 יורו תוכלו לבחור בהזמנת כרטיס הטיסה לארמניה, בין ישיבה לצד חלון, במעבר או מקום המאפשר מרחב לרגליים.

החברה מאפשרת טיסות לארמניה גם במחלקת עסקים, כך שתוכלו להעלות עמכם 2 תיקים למטוס במשקל 5 ק"ג ו-8 ק"ג וכן 2 מזוודות למטוס במשקל 32 ק"ג כל אחד. מחלקת העסקים המשודרגת תאפשר לכם מסלול צ'ק אין מיוחד ומהיר, שימוש בטרקלין העסקים, בחירת מושבים ועוד.

טיסות ישירות לארמניה מנתב"ג

טיסות מתל אביב לארמניה בחברת ארמניה איירקומפני – חברת התעופה הלאומית של ארמניה מציעה לכם טיסה ישירה לארמניה מנתב"ג במחירים זולים – ישירות מת"א ליראוון, ללא עצירות ביניים, פעמיים בשבוע בימי ראשון וחמישי. בטיסה שלא תעלה על שלוש שעות תוכלו להגיע בקלות לירוואן במחיר שמתחיל מ-142 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

טיסות בארמניה איירקומפני מתל אביב ליראוון, כוללות את כל השירותים המקובלים ומציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לארמניה לבחירה בעת ההזמנה, שכוללים שירותים שונים. כל כרטיס במחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען (עד 23 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק אישי קטן וכן מזוודה קטנה עד 7 ק"ג. השירות בטיסות לארמניה בקו ת"א-יראוון כולל הגשת ארוחה חמה.

אם תרצו לשדרג את הטיסה לארמניה לטיסה ישירה במחלקת העסקים, מומלץ לטוס בחברת התעופה הלאומית של גיאורגיה – ג'אורג'יאן איירוויס. חברת תעופה זו מציעה טיסות ישירות לארמניה – לבירה ירוואן, שזמן הטיסה בה הוא כ-3 שעות וחצי במחלקת העסקים במחיר של 483 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר). כרטיס טיסה לארמניה במחלקת העסקים יאפשר לכם שליחת מזוודה אחת לתא המטען (עד 23 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק אישי קטן וכן מזוודה קטנה עד 7 ק"ג.

טיסות מתל אביב לארמניה, גיומרי – שדה התעופה שיראק

שדה התעופה הבינלאומי שיראק בעיר גיומרי נמצא כ-5 ק"מ ממרכז העיר גיומרי והוא השדה השני בגודלו בארמניה. בשדה תעופה שיראק תוכלו למצוא טרמינל אחד לטיסות יוצאות ונכנסות. אם ברצונכם להגיע משדה התעופה בגיומרי לנמל התעופה בירוואן, תוכלו להשתמש באוטובוס הארמני המיוחד הנקרא "מרשרוטקה". המרשרוטקות יוצאות מהחניון שלצד תחנת הרכבת התחתית "ססונצי דויד" (Sasuntsi David) בגיומרי בין השעות 08:00 ל-20:00. אין שעות מוגדרות. ברגע שהאוטובוס מתמלא הוא יוצא. הנסיעה תקח לכם בין 2 ל-2.5 שעות. בנסיעה חזרה מירוואן תצטרכו להתאים עצמכם לשעות כיוון שהאוטובוס האחרון יוצא ב-19:00. נסיעה כזו תעלה לכם לכל הפחות 1500 דרם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל