ז'נבה הסעה

טיסות לז'נבה ושירותי הסעה מנמל התעופה לז'נבה

לפני הזמנת טיסה לז'נבה מומלץ לקרוא את המדריך המלא, הכולל מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לז'נבה, וגם מידע חשוב למטייל בז'נבה על שדה התעופה של ז'נבה ודרכי הגעה מנמל התעופה לז'נבה, ביקורת והשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות המפעילות טיסות לז'נבה ועוד

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

העיר ז'נבה (ג'נבה), מן הערים הגדולות בשוויץ, היא יעד נסיעה פופולרי מאוד למטייל הישראלי  העיר מציעה נופים קסומים ופסטורליים, גנים מרהיבים, פינות חמד ואזורים ירוקים שופעים. אף שאינה זולה, ז'נבה קורצת לתייר בשל יופיה ושפע האטרקציות שלה, במיוחד לאלה המחפשים רוגע, שלווה, תרבות איכותית ואוכל נפלא. בחורף העיר ג'נבה היא גן עדן לחובבי סקי. לפני הזמנת טיסה לז'נבה מומלץ לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם, הכולל מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לז'נבה, וגם מידע חשוב למטייל בז'נבה על שדה התעופה של ז'נבה ודרכי הגעה מנמל התעופה לז'נבה, ביקורת והשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות המפעילות טיסות לז'נבה ועוד.

טיסות לז'נבה מגיעות ישירות ממדינות רבות בעולם וגם מישראל כמובן. טיסות ישירות לז'נבה מנתב"ג אפשר למצוא גם בטיסות הסדר אך גם בטיסות לואו-קוסט, ללא עצירות ביניים. חברות תעופה בינלאומיות מציעות גם טיסות זולות לז'נבה עם עצירת ביניים באחת מערי אירופה הגובלות עם שוויץ. לאיתור כרטיסי טיסה לג'נבה בתאריכים הרצויים עבורכם וכדי לעשות השוואת מחירים לטיסות לז'נבה – השתמשו במנוע השוואת המחירים לטיסות לחו"ל שלפניכם.

חופשה בז'נבה – מידע נוסף למטייל:

תחבורה ציבורית בז'נבה והזמנת מוניות

בתי מלון מומלצים בז'נבה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בז'נבה – מידע חיוני והשוואת מחירים

פרנק שוויצרי – קנייה בצ'יינג'ים או הזמנה לשדה התעופה?

סים ו-eSim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

טיסות לז'נבה – נמל התעופה הבינלאומי בז'נבה (קוונטרן)

נמל התעופה בז'נבה הנקרא קוונטרן הוא נמל התעופה השני בגודלו בשוויץ ומשרת יותר מ-18 מיליון נוסעים בשנה (נכון לשנת 2018). שדה התעופה של ז'נבה ממוקם כ-5 ק"מ מצפון-מערב לעיר ז'נבה וצמוד לגבול עם צרפת. בשל קרבתו לצרפת, נמל התעופה בג'נבה משרת את שתי המדינות השכנות – שוויץ וצרפת. בנמל התעופה בז'נבה ישנו מסלול המראות ונחיתות אחד, הארוך ביותר בשוויץ. נמל התעופה בז'נבה מחולק בצורה כזו המאפשרת עבור נוסעים שטסים בטיסות לצרפת לא לעבור במכס או בחלק השוויצרי. נוסעים אלו יעברו במכס הצרפתי ולאחר מכן עוברים ישירות לצרפת באוטובוסים דרך ביקורת הגבולות הצרפתית.

בנמל התעופה הבינלאומי של ז'נבה ישנם שני טרמינלי נוסעים – T1 ו-T2 .T2 מתפקד כטרמינל הראשי (M) והוא מחולק ל-5 חלקים: A, B, C, D ו-F. החלק האחרון, F, הוא זה המשרת את הנוסעים לצרפת כפי שפרטנו. שדה התעופה של ז'נבה הוא בסיס הבית של טיסות לשוויץ עבור כמה חברות תעופה מוכרות: הלו ואיזיג'ט וכן בסיס משני לחברת התעופה השוויצרית הלאומית – סוויס.

בנמל זה תוכלו למצוא חנויות, מסעדות ושירותים רבים לשירותם של הנוסעים. כפי שאפשר לצפות משוויצרים, החנויות מגוונות ורבות וביניהן תמצאו דוכני מזון ומתוקים, חנויות אופנה יוקרתיות, חנויות אקססוריז, מותגים, מוזיקה וצילום, מזכרות, ספרים, בית מרקחת ועוד. חלק מהחנויות הן חנויות פטורות ממכס. רוב החנויות בנמל התעופה בזנ'בה פתוחות בכל ימות השבוע בשעות 6:00-21:00. כמו-כן תמצאו שלל מסעדות ובתי קפה, רשתות מזון מהיר ידועות ואפילו פאבים. חלק קטן מהמסעדות פתוחות עד שממריאה הטיסה האחרונה משדה התעופה ז'נבה, אך רובן נסגרות מוקדם יותר, בין השעות 21:00-22:00.

בנוסף, מציע נמל התעופה בז'נבה מגוון של שירותים מתקדמים ונוחים עבור הנוסעים השונים – בין השאר תוכלו לקבל תאי אכסון לשמירת חפצים (בקומת הרכבת לז'נבה), שירותי עטיפת מזוודות, שירות הסעת מזוודות על פי דרישה – הן בטיסות יוצאות והן בטיסות חוזרות, בנק וכספומט, פינות עבודה עבור נוסעים המכורים לעבודתם גם בעת נסיעות או מבקשים לטעון את טלפון הנייד, וכן טרקלין עסקים. בכל רחבי שדה התעופה של ז'נבה פועל אינטרנט אלחוטי חופשי. אם אתם טסים לז'נבה עם ילדים – בזמן ההמתנה למזוודה או לטיסה חזרה יש מתחם מיוחד לילדים המכיל משחקים, ספרים לילדים, מטבח, אזור החתלה והלבשה וכן אזור מנוחה. המתחם נמצא באזור המעבר.

ז'נבה בפרט ושוויץ בכלל הן יעד מועדף מאוד על אנשי עסקים. לכן, עבור נוסעים שבאו בטיסה לג'נבה לצורכי עסקים וטרם הספיקו להתרענן בבית המלון, ישנן במתחם ההגעה, ליד אזור קבלת הכבודה, מקלחות חמות להתרעננות. השימוש בהן הוא בתשלום. כמו-כן, נוסעים לטיסות יוצאות מז'נבה יוכלו ליהנות מהמתנה ועבודה בטרקלין העסקים המפואר וכן משירותי VIP – גם זאת בתשלום נוסף. לבסוף, ג'נבה היא יעד תיירותי חם מאוד בעונת הסקי בחורף. לכן תוכלו למצוא בשדה התעופה של ז'נבה שירותי הסעות לאתרי הסקי המפורסמים באזור ובשוויץ כולה וגם בצרפת וכן ציוד גלישה מתאים.

הגעה מנמל התעופה בז'נבה לעיר

הזמנת מונית מנמל התעופה ז'נבה

הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של ז'נבה לעיר ז'נבה עצמה (וגם ליעדים אחרים הסמוכים אליה) היא הזמנה מראש (באמצעות תיבת החיפוש הצהובה שלמטה) מונית משדה התעופה בז'נבה לכל יעד בעיר. שירות הזמנת מוניות של קיוויטקסי הוא דרך מומלצת מאוד להזמין מונית מנמל התעופה בז'נבה. אחרי הזנת הפרטים במנוע החיפוש ואיתור המונית המתאימה, נהג המונית ימתין לכם ביציאה מהטרמינל ויחזיק בידיו שלט עם שמכם. הוא יסייע לכם בהעמסת המזוודות וכמובן יסיע אתכם עד לפתח בית המלון בז'נבה שבו אתם מתארחים. כל זאת במחיר שקוף שנקבע מראש לפי מחירון בעת הזמנת המונית באינטרנט, באמינות, ללא מתחים והתמקחויות מיותרות שיפריעו לתחילת החופשה בז'נבה.

להזמנת מונית משדה התעופה של ז'נבה באמצעות מנוע החיפוש של קיוויטקסי:



נסיעה ברכבת מנמל התעופה בז'נבה לעיר

בנמל התעופה של ג'נבה נמצאת תחנת רכבת לז'נבה של חברת CFF השוויצרית, ואפשר לקחת אותה ישירות מאזור הצ'ק אין ומתחם הטיסות הנוחתות בשדה התעופה של ז'נבה. הרכבת לג'נבה מגיעה עד לתחנת קורנבין במרכז ז'נבה ומשך הנסיעה הוא כ-7 דקות לכיוון. בשעות השיא יוצאות לא פחות מ-7 רכבות בשעה, כלומר רכבת לז'נבה כל 9 דקות בערך. אגב, הרכבת לג'נבה ממשיכה בנסיעה ליעדים נוספים בשוויץ ותוכלו להשתמש בה גם כדי להגיע לצרפת.

נסיעה באוטובוס מנמל התעופה בז'נבה לעיר

אם המונית או הרכבת לא סיפקו אתכם, ישנם שלל קווי אוטובוס היוצאים משדה התעופה בז'נבה לעבר ז'נבה ויעדים נוספים בשוויץ ובצרפת. במרחק הליכה של כ-5 דקות מהטרמינל יוצאים קווי אוטובוס המגיעים לבתי חולים, מרכזי קניות ושכונות שונות בתוך ז'נבה העיר ובסביבתה. הקווים העיקריים הם:  59 ,5, 23, 50, 57, 66, 10, 28, 56 שאותם מפעילה חברת UNIRESO. קו 10, גם הוא של חברת UNIRESO, יביא אתכם ישירות לתחנה המרכזית של ג'נבה.

כמו כן, לאלו מכם שצריכים להגיע לטיסה מוקדמת בשדה בג'נבה, תוכלו להשתמש בקווים A1-A6 של חברת איירובס, המספקת קווי בוקר עבור נוסעים היוצאים מג'נבה לשדה התעופה של ז'נבה וגם עבור כאלה היוצאים לשדה התעופה של ז'נבה מצרפת. החברה מפעילה את קווי הלילה לשדה התעופה של ג'נבה אף לפני השעה 06:00 בבוקר. נמל התעופה של ז'נבה מממן את קווי האוטובוס הללו בעצמו כשירות לנוסעים, כך שעבורכם הנסיעה תהיה לגמרי בחינם.

בשדה התעופה בג'נבה תמצאו גם חברות אוטובוסים אזוריות אשר יקחו אתכם למגוון אזורים אחרים בשוויץ או בצרפת. כמו כן, כמה מבתי המלון בשוויץ מפעילים שירותי הסעות בחינם מנמל התעופה לבית המלון ובחזרה. בידקו זאת מראש עם בית המלון שלכם.

שימו לב, כרטיסים לאוטובוסים אפשר לרכוש באוטומטים למכירת כרטיסים שנמצאים בתחנות עצמן וכמובן גם בתחנה בשדה התעופה בז'נבה. אפשר לרכוש כרטיס יומי המקנה נסיעה חופשית באוטובוס, ברכבת, בטראם (רכבת חשמלית) או סירה בכל אזור France-Vaud-Geneva. כמו כן, כאשר נוחתים בשדה התעופה בז'נבה, באולם שבו אוספים את הכבודה, אפשר לקחת כרטיס ממכונה אוטומטית המאפשר נסיעה בחינם ברכבת, באוטובוס או בטרוליבוס ותוקפו עומד על 80 דקות. אם שוהים במלון בג'נבה, אפשר לבקש בקבלה כרטיסים לנסיעות חינם למשך כל השהות.

מחוץ לאזורי הנחיתות בנמל התעופה של ז'נבה יחכו לכם מוניות שעובדות לפי תעריפים קבועים. אם תעדיפו לשכור רכב במהלך החופשה שלכם בג'נבה, תוכלו לעשות זאת כבר בנמל התעופה בעזרת אחת ממגוון סוכנויות השכרת הרכב בשוויץ שפועלות במתחם.

טיסות זולות וישירות לז'נבה באיזי-ג'ט שוויץ (EasyJet)

חברת הלואו-קוסט הבריטית איזי-ג'ט מציעה בכל שבוע כ-4 טיסות ישירות לג'נבה מת"א. זמן טיסה לג'נבה מנתב"ג הוא כחמש שעות. איזיג'ט היא בהחלט בחירה טובה להזמנת טיסות לג'נבה בזכות מדיניות השמים הפתוחים והמחירים התחרותיים שלה.

מחירי כרטיס טיסה לז'נבה באיזי-ג'ט מתחילים מכ-74 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר). במחיר הכרטיס כלולה הטיסה בלבד, ללא מוצרים או שירותים נוספים. כל כרטיס במחלקת התיירים כוללים תיק עלייה למטוס שאינו עולה על 15 ק"ג ובגודל סטנדרטי שהגדירה איזי-ג'ט: 56X25X45 ס"מ. מובן שעבור תשלום נוסף תוכלו לשלוח מזוודה בתא המטען בתנאי שמשקלה לא יעלה על 20 ק"ג.

Saver Ticket – כרטיס טיסה לז'נבה המאפשר הזמנה בסיסית (Basic) ללא מתן שירותים מיוחדים מהחברה וללא אפשרות לשנות את הכרטיס טיסה או לבטל.

Standard Ticket- כרטיס טיסה לג'נבה המאפשר שירותי Plus, כולל בדוא"ל. כמו כן יש לכם אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה אך לא לבטלו. בעת שינוי הכרטיס תשלמו על ההפרש בלבד.

Flexi Ticket – מאפשר שירותי Premium בטיסות לג'נבה ובעד בקשות נוספות לא נדרש לשלם תוספת. כך תוכלו לשנות את כרטיס הטיסה ולשלם את ההפרש וכן לבטל את הכרטיס ולקבל החזר עד 90%.

בכל אחת מהאפשרויות האלה בחירת המושב תיעשה באופן אוטומטי על ידי החברה בעת מעמד הזמנת הכרטיס. תמורת תוספת של 14-34 אירו תוכלו לבחור בין ישיבה לצד חלון, במעבר או מקום המאפשר מרחב לרגליים.

טיסות זולות לז'נבה בוויזאייר (Wizzair)

חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר היא חברה נוספת המציעה טיסות זולות לז'נבה עם עצירת ביניים בסופיה (בולגריה). מחירי טיסות הקונקשן לז'נבה זולים והתדירות גבוהה.

מחירי טיסות זולות לג'נבה בוויזאייר מתחילים מכ-58 אירו לכיוון (לכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה). עצירת הביניים בסופיה בירת בולגריה לא תימשך יותר משעתיים. כמו כן, בקונקשן תאלצו לאסוף את הכבודה שלכם, אם שלחתם מזוודות בבטן המטוס, ולבצע צ'ק אין מחדש.

במחיר הכרטיס לג'נבה כלולה הטיסה בלבד, ללא מוצרים או שירותים נוספים. כל כרטיס במחלקת התיירים כולל תיק עלייה למטוס שמשקלו אינו עולה על 10 ק"ג ובגודל סטנדרטי שהגדירה חברת וויזאייר: 40X20X30 ס"מ. כמובן שעבור תשלום נוסף תוכלו לקחת מזוודה נוספת למטוס שלא תעלה על 10 ק"ג ולשלוח מזוודה בתא המטען שלא תעלה על 20 ק"ג.

Saver Ticket – כרטיס לז'נבה המאפשר הזמנה בסיסית (Basic) ללא מתן שירותים מיוחדים מהחברה וללא אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה או לבטלו.

Standard Ticket – כרטיס טיסה לג'נבה המאפשר שירותי Plus, כולל בדוא"ל. כמו כן יש לכם אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה אך לא לבטלו. בעת שינוי הכרטיס תשלמו על ההפרש בלבד.

Flexi Ticket – מאפשר שירותי Premium בטיסה לז'נבה ובעד בקשות נוספות לא תידרשו לשלם תוספת, כך תהיה לכם אפשרות לשנות את כרטיס הטיסה ולשלם את ההפרש וכן לבטל את הכרטיס ולקבל החזר עד 90%.

בכל אחת מהאפשרויות בחירת המושב תיעשה באופן אוטומטי על ידי החברה בעת מעמד הזמנת הכרטיס. תמורת תוספת של 12-24 אירו תוכלו לבחור בין ישיבה לצד חלון, במעבר או מקום המאפשר מרחב לרגליים. התשלום הוא עבור כל מקטע טיסה, כלומר ת"א-סופיה, וסופיה-ז'נבה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל