טיסות לסופיה השוואת מחירים

טיסות לסופיה בולגריה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לסופיה בירת בולגריה – השוואת מחירים שתעזור לכם למצוא את המחירים הזולים ביותר על כרטיסי טיסה לסופיה במועדים הרצויים לכם וגם מידע חשוב והמלצות למטייל – הסברים על שדה התעופה בסופיה ודרכי הגעה מנמל התעופה לסופיה עצמה (אפשרויות תחבורה ציבורית וקישור להזמנה מראש של מונית לשדה התעופה), השוואת תנאים בטיסות בין חברות תעופה שונות הטסות לסופיה, מידע על חופשה בסופיה ועוד

     הזמנת דילים לסופיה        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

סופיה, בירת בולגריה והעיר הגדולה ביותר במדינה, כלל איננה רחוקה – אורך טיסה לסופיה מנתב"ג הוא כשעתיים וארבעים וחמש דקות. העיר העתיקה מציעה מגוון של כנסיות וקתדרלות, פארקים, מסעדות טובות וארכיטקטורה מרשימה. מלבד כל אלו, היא גם נחשבת לאחת מערי הבירה האירופיות הזולות ביותר. כל התכונות האלו הופכות את סופיה ליעד אטרקטיבי ופופולרי במיוחד לחופשה. כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות לסופיה ולאתר טיסות זולות לסופיה במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה

חופשה בסופיה בולגריה – עוד באותו נושא:

הזמנת מוניות ושירותי הסעה בסופיה בירת בולגריה

סים ו-eSIM לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

קניית לב בולגרי (המטבע של בולגריה) בנתב"ג

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים – בולגריה

השכרת רכב בסופיה בולגריה

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

טיסות לסופיה – נמל התעופה של בולגריה

טיסות לסופיה מישראל נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי בסופיה הוא המרכזי בבולגריה, ומשמש כבסיס מרכזי עבור חברת בולגריה אייר. שדה התעופה של סופיה ממוקם במרחק של כ-10 ק"מ מעיר הבירה. הוא כולל 2 טרמינלים נפרדים, כאשר טרמינל 2 הוא הגדול והחדש מביניהם.

במתחם שדה התעופה בסופיה תוכלו למצוא מגוון שירותים שכוללים, בין היתר: כספומטים ובנקים, החזר מע"מ, עטיפת מזוודות, טרקלינים עסקיים, השכרת רכבים ועוד.

תחבורה משדה התעופה לסופיה עצמה

בזכות המרחק הנוח מהעיר ואפשרויות התחבורה הציבורית המגוונות,  הנסיעה לסופיה מנמל התעופה פשוטה במיוחד:

האופציה הנוחה והרגועה ביותר להתחלת חופשה בסופיה – בעיקר אם אתם מגיעים אל סופיה עם ילדים – היא הזמנה מראש (דרך שירות אמין ומומלץ שתמצאו בקישור) של הסעה משדה התעופה בסופיה למלון

יש גם אפשרויות תחבורה ציבורית משדה התעופה של סופיה למרכז סופיה – קו 1 של רכבת המטרו של סופיה מחבר בין נמל התעופה למרכז סופיה, במרחק של כ18 דקות נסיעה. על מנת להגיע לתחנות אוטובוס ורכבת מרכזיות תוכלו להחליף לקו 2. תחנת המטרו נמצאת בחלקו המזרחי של טרמינל 2 בנמל התעופה.

קווי האוטובוס 84 ו-184 מחברים את שני הטרמינלים של נמל התעופה עם מרכז העיר סופיה. ניתן גם לקחת מוניות מתחנת המוניות הרשמית של נמל התעופה באזורי הנחיתות של שני הטרמינלים.

בין השעות שבע בבוקר ושבע בערב, נמל התעופה מפעיל הסעה ללא תשלום בין שני הטרמינלים.

טיסות ישירות לסופיה

טיסות לסופיה בבולגריה אייר

חברת התעופה הלאומית של בולגריה מציעה טיסות זולות לסופיה כשלוש פעמים בשבוע: טיסות לסופיה מתל אביב בימי שני, שלישי וחמישי וטיסות מסופיה לתל אביב בימי ראשון, שני וחמישי.

מחירי כרטיסי טיסה לסופיה בבולגריה אייר מתחילים מכ-170.51 BGN-לב בולגרי (כ366 ש"ח) לכיוון, לסוג הכרטיס הזול ביותר ללא מזוודה.

בולגריה אייר מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לסופיה במחלקת תיירים שהשוני העיקרי ביניהם מתבטא בגמישות תנאי ההזמנה. כל הכרטיסים למחלקת תיירים כוללים חטיף במהלך הטיסה, כבודת מטען (מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 10 ק"ג.

תנאי כרטיס הPromotional לא מאפשרים שינויים בדרך כלל. כרטיס הSaver מאפשר שינויים וביטול מראש בעד עמלה. בכרטיס החצי-גמיש שינויים בתאריך לא כרוכים בעמלה, בעוד הכרטיס הגמיש פטור מעמלות גם על שינויים וגם על ביטולים. שימו לב שגם אם לא תחויבו בעמלה, ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים.

לעיתים תוכלו לרכוש כרטיס טיסה לסופיה עם כבודת יד בלבד – כרטיס בסגנון טיסת לואו-קוסט שלא כולל כבודת מטען כלל.

כרטיס טיסה לסופיה במחלקת עסקים של בולגריה אייר, Business Class EXECUTIVE, כולל ארוחה, תנאי הזמנה גמישים, שליחת 2 מזוודות לתא המטען ועוד.

בולגרייה אייר מציעה מגזין תעופה ועגלת דיוטי פרי ממנה ניתן לרכוש מגוון מוצרים במהלך הטיסה. רוב סוגי הכרטיסים על טיסות לסופיה בחברה כוללים הנחה לתינוק או לילד, למעט חלק מסוגי הכרטיסים הזולים ביותר.

טיסות זולות לסופיה באל על

אלעל מציעה טיסות זולות לסופיה מדי יום, מלבד יום שבת. הטיסות ממריאות בשעות הבוקר בדרך כלל.

חברת התעופה הישראלית מציעה טיסות לסופיה עם שירות מלא שכולל כיבוד ומשקאות, כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג). במידת הצורך, תוכלו להזמין ארוחות מיוחדות, אך אל תשכחו לבצע את ההזמנה מראש. כמו כן, השירות על טיסה לסופיה באל על כולל גם עגלת דיוטי פרי ממנה תוכלו לבצע מגוון רכישות.

סוגי כרטיסים למחלקת התיירים שונים ביניהם בעיקר בגמישות תנאי ההזמנה בכל הנוגע לביצוע שינויים וביטולים.

כרטיס טיסה לסופיה במחלקת עסקים באל על כולל מגוון הטבות, כמו למשל גישה לטרקלין העסקי של החברה, תנאי כבודת מטען משופרים (2 מזוודות), עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים, מושבים מרווחים ונוחים במיוחד ועוד.

מחירי כרטיסי טיסה לסופיה באל על מתחילים מכ82.92$ לכיוון, לסוג הכרטיס הזול ביותר. אם אתם טסים אל סופיה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד. אם בחרתם לרכוש עבורו מושב נפרד, באחריותכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני. לתינוק עד גיל 9 חודשים ניתן לבקש מושב עם התקן לעריסה, אך שימו לב שמספר המושבים המתאימים מוגבל.

טיסה לסופיה בירת בולגריה בוויז אייר

חברת הלואו-קוסט ההונגרית, וויז אייר, החלה להציע טיסות זולות לסופיה מתל אביב במאי 2014. לוח הזמנים כולל טיסות לסופיה מדי יום מלבד  יום רביעי. הטיסות ממריאות בשעות הבוקר בדרך כלל. מחירי כרטיסי טיסה לסופיה בחברה מתחילים מכ109 ש"ח לכיוון, לסוג הכרטיס הזול ביותר (ללא מזוודה).

כמו בכל חברת לואו-קוסט, כדאי לשים לב לעמלות השונות בהן אתם עלולים להיתקל ולהטבות השונות שכל סוג כרטיס טיסה לסופיה כולל:

Basic: כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי שלא כולל כבודת מטען, שמירת מושב מראש או צ'ק אין בנמל התעופה. על כל השירותים האלו תאלצו לשלם עמלה.

WIZZ GO: כרטיס שכולל מעט יותר הטבות, כמו למשל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, מקום מובטח לתיק הקטן בטיסה ועוד.

WIZZ PLUS: הכרטיס הטוב והיקר ביותר מבין השלושה. הוא כולל תנאי כבודה משופרים (שליחת מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען), תנאי הזמנה גמישים יותר, צ'ק אין בחינם בנמל התעופה, שמירת מושב מראש (כולל המושבים המרווחים יותר בשורה הראשונה וביציאות החירום) ועוד.

שימו לב שאם לא רכשתם כרטיס WIZZ PLUS, כדאי לזכור לבצע צ'ק אין באתר, כיוון שצ'ק אין בנמל התעופה יהיה כרוך בעמלה.

השירות על טיסות לסופיה בוויז אייר הוא שירות לואו-קוסט סטנדרטי שלא כולל הגשת ארוחות, אלא תפריט בתשלום. תפריט ה"וויז קפה" מציע מגוון חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות במחירים די זולים יחסית. כמובן שתוכלו גם לרכוש מגוון מוצרים מתוך עגלת הדיוטי פרי.

טיסות לסופיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל