השכרת רכב בגולדן סנדס בולגריה

השכרת רכב בגולדן סנדס (בולגריה) – טיפים

מתכננים חופשה בגולדן סנדס בבולגריה ושוקלים לשכור רכב? המדריך הבא נועד עבורכם והוא כולל מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בגולדו סנדס שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם מידע חשוב והמלצות למטייל על חנייה ונהיגה בגולדן סנדס (כולל סרטון וידאו)

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

כדי למצוא השכרת רכב בגולדן סנדס במחירים הכי זולים כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שנמצא למטה בדף זה. בשדה "ארץ" בחרו את בולגריה ואחר כך בשדה עיר בחרו את גולדן סנדס  golden sands. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הרצוי עבורכם להשכרת רכב בגולדן סנדס מתוך האפשרויות הכוללות הזמנת השכרת רכב בגולדן סנדס ישירות לבית המלון שלכם (כרוך בד"כ בתוספת תשלום), וגם סוכנויות השכרת רכב בגולדן סנדס הפעילות בבתי מלון. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בגולדן סנדס ולסיום ליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בגולדן סנדס הנחשבות אמינות ומפעילות שירות לקוחות באנגלית (על מיגוון דיגמי מכוניות)

חופשה בגולדן סנדס בבולגריה – עוד באותו נושא:

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים וטיפים

גולדן סנדס בבולגריה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

השכרת רכב בבולגריה – מדריך מורחב וטיפים חשובים

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

סים ו-eSIM לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

השכרת רכב בגולדן סנדס בולגריה – טיפים למטייל

הנהיגה בתוך איזור הנופש ברצועת החוף של ריזורט גולדן סנדס לא קשה במיוחד. גם מציאת חנייה בגולדן סנדס איננה קשה בד"כ. כשנוסעים בקצה העליון של הריזורט, תמצאו שני אזורי חנייה בתשלום וליד השער הראשי תראו עוד חניון. יש גם מספר מוגבל של מקומות חנייה בהרבה מבתי המלון, אבל לא כדאי לחנות בכל מקום בצורה פרועה מחשש לגרירה.

יש גם חנייה בתשלום מול מלון מדארה (Hotel Madara) גם לאורך שביל עפר, ליד הכניסה הראשית, שם לוקחים לך את הרכב ומחנים אותו בשבילך (שירות ואלט). זה מעין כביש ללא מוצא ממש ליד הכביש הראשי. בתוך גולדן סנדס יש גם מכוניות חונות במפרצים לאורך הכביש הראשי (רק בצד אחד) כך ששווה לשכור רכב בגולדן סנדס – עלויות השכרת הרכב אינן יקרות, החנייה זמינה וזו דרך מצוינת לראות את בולגריה.

הנהיגה בבולגריה יכולה להיות די מופרעת אבל הדבר הכי טוב לעשות הוא לתת לנהגים אחרים לנסוע איך שהם רוצים ולנהוג בעצמכם בצורה רגילה. כעיקרון, למרות שיש כמה נהגים שנוסעים בצורה מופרעת ממש, הבולגרים בד״כ לא סובלים מזעם כבישים וסלחניים לגבי טעויות. אתם יכולים לעשות פחות או יותר כל דבר ואף אחד לא יתלונן, יחד עם זאת היו מאוד זהירים לגבי מהירות, בעיקר בעיירות הקטנות והכפרים.

כדי להתכונן לפני השכרת רכב בגולדן סנדס אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו, אשר מתעד דוגמא של נהיגה בבולגריה, מגולדן סנדס אל וארנה

אנשים בבולגריה נוטים לנהוג קרוב מדי אחד לשני אבל הכבישים פחות עמוסים מאשר בישראל. שווה לבדוק אפשרות לשכור רכב LPG (מונע בגז) אם אתם מתכוונים לכסות שטח גדול. הדלק הרבה יותר זול ובכל תחנות הדלק יש משאבת LPG.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל