השכרת רכב בגראן קנריה ספרד

השכרת רכב בגראן קנריה – מחירים והמלצות

כדי לסגור השכרת רכב בגראן קנריה – אחד האיים התיירותיים של ספרד בקבוצת האיים הקנריים – במחיר הכי זול (על מיגוון דגמי מכוניות) ולקבל מושג יותר טוב על נהיגה בגראן קנריה, הכנו עבורכם את הכתבה הזו, הכולתת מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכבים בגראן קנריה אשר יחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים חשובים למטייל שכדאי לקרוא לפני נהיגה בגראן קנריה

         הזמנת דילים לטנריף        |        הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם שמופיע בדף זה תוכלו למצוא בקלות את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בגראן קנריה: בשדה "ארץ" בחרו את ספרדהאיים הקנריים. אח"כ בשדה "עיר" בחרו את גראן קנריה (Gran Canaria), בשדה "תחנה" בחרו את היעד הספציפי שבו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בגראן קנריה, ולבסוף הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים לבצע את השכרת הרכב בגראן קנריה. לסיום לחצו "חפש" ותוכלו לצפות במחירים הזולים ביותר.

מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב בחו"ל

חופשה באיים הקנריים – עוד מידע למטייל

טיסות לטנריף – השוואת מחירים ומידע למטייל

טנריף – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב באיים הקנריים

תחבורה בגראן קנריה

השכרת רכבים בגראן קנאריה זמינה בד"כ בכל אתרי הנופש, גם מחברות מקומיות וגם מחברות השכרת רכב בינלאומיות. לרוב חברות השכרת הרכב הגדולות בעולם כמו איוויס והרץ יש משרדים בפלאיה דל אינגלז ליד הכביש המהיר. סוכנות השכרת הרכב בגראן קנאריה Goldcar הממוקמת בנמל התעופה מציעה מחירים מעניינים בפירסומים באינטרנט, אבל במציאות אתם נאלצים לרכוש מיכל דלק מלא ולהחזיר את הרכב ריק (משהו שבלתי אפשרי לעשות ועולה לכם לא מעט כסף), הם מאלצים אותך גם לרכוש כיסוי ביטוח נסיעות נוסף. זה כמעט מכפיל את המחיר שהם מפרסמים, אז היזהרו.

אם תחליטו לוותר על השכרת רכב בגראן קנריה תגלו כי מערכת התחבורה הציבורית בגראן קנריה מאורגנת וחסכונית. שירות אוטובוסים סדיר מכסה את האי כולו ורובם עוברים דרך Avda, Tirajana בפלאייה דל אינגלז (Playa del Inglés) וממשיכים צפונה למרכז הקניות אטלנטיקו (Atlantico) או לאס פלמאס (Las Palmas), או לאורך החוף לכיוון פוארטו ריקו. כדי להגיע למספלומאס-לאס פלמאס (Maspalomas-Las Palmas) האוטובוס המהיר ביותר הוא קו 30.

אין רכבות בגראן קנריה. יש autopista (כביש מהיר/אוטוסטרדה) שמכסה חלק גדול של האי. אם אתם מעוניינים בתחבורה מגראן קנאריה לאיים הסמוכים באיים הקנריים, האי הקרוב ביותר הוא טנריף שנמצא במרחק של שעתיים וחצי בלבד במעבורת.

חנייה בגראן קנריה

אזורי חנייה בתשלום מכוסים בפסים כחולים ותוכלו למצוא מדחן בקרבת מקום. בלאס פלמאס יש גם אזורים ירוקים לחנייה של תושבים. אם אתם נשארים מעבר לזמן, בטלו את הקנס מייד במכונת המדחן. מלבד זאת, החנייה בגראן קנריה היא ע״פ חוקי ההיגיון הבריא.

טיפ על נהיגה בגראן קנריה – היזהרו מכיכרות

הנהגים הספרדים אמורים לנהוג בצד ימין של הכביש – לפי כללי הנהיגה בספרד – אלא אם כן הם מנסים לעקוף או צריכים לצאת מהכביש. לרוע המזל, הם מפעילים את החוק הזה ע״פ שיקול דעתם בכיכרות. העצה שלנו היא להיזהר כשאתם נכנסים לכיכרות בגראן קנריה כי אף אחד לא משתמש בהם לפי החוק, כל נהג משתולל בכיכר איך שבא לו ואף אחד לא יחזה את אופן הנהיגה שלכם.

לפני השכרת רכב בגראן קנריה אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בגראן קנריה –

חוקים אחרים לנהיגה בגראן קנריה –

ילדים מתחת לגיל 12 חייבים לשבת במושב האחורי אלא אם כן גובהם מעל 135 ס״מ.

חגורות בטיחות חובה לכל מי שנוסע ברכב.

השימוש בטלפון בעת נהיגה או ברמזור אדום הוא עבירה חמורה ויוביל לקנס רציני אם המשטרה תופסת אתכם.

השכרת רכב בגראן קנריה – מסמכים דרושים

קחו איתכם דרכון או מסמך מזהה אחר עם תמונה. זו האחריות של הנהגים לוודא שיש להם משולש בטיחות ברכב ואפוד מחזיר אור (בקדמת הרכב, לא בבגאז׳)

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל