השכרת רכב בטוקיו השוואת מחירים

השכרת רכב בטוקיו – השוואת מחירים ומידע חשוב

המדריך המלא להשכרת רכב בטוקיו בירת יפן כולל מנוע חיפוש מיוחד שיעשה עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטוקיו על מגוון דגמי רכב, מידע חשוב לנהג על נהיגה בטוקיו (כולל סרטון וידאו) וגם המלצות וטיפים שיעזרו לכם לאתר את המחירים הזולים ביותר ולחסוך כסף

השכרת רכב בטוקיו יכולה להיות זולה יותר משמעותית מהמחירים בפרסומות – השתמשו במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטוקיו תוך שניות. בשדה "ארץ" ביחרו את יפן. אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בשדה התעופה של טוקיו נריטה, בשדה "עיר" ביחרו מהרשימה את narita (chiba) – באות N – ואז ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בטוקיו בשדה "תחנה". אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בטוקיו עצמה ביחרו בשדה עיר את טוקיו (tokyo) tokyo ואז, בשדה "תחנה", הזינו את המיקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בטוקיו מתוך רשימת המיקומים הכוללת יעדים בטוקיו כמו שדה התעופה הנדה, נמל התעופה טוקיו נריטה, תחנות רכבת וסאבווי בטוקיו ועוד מיקומים. בתוך טוקיו. לסיום הכניסו את התאריכים המדוייקים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בטוקיו וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטוקיו הנחשבות אמינות ומעניקות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב בטוקיו – מנוע חיפוש והשוואת מחירים



טיול ביפן – עוד באותו נושא:

טוקיו למטייל – אטרקציות פופולריות והמלצות למשפחות

טוקיו – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת יפן

השכרת רכב ביפן – נהיגה ביפן וחוקי התנועה

טיסות ליפן – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים ביפן – איתור טיסות זולות והזמנת כרטיסים

יפן למטייל – תיכנון טיול ואטרקציות מומלצות עם ילדים

טיולים מאורגנים ביפן

השכרת רכב בטוקיו – המלצות וטיפים

טוקיו היא סבך ענקי של רחובות צרים ללא שם, כאשר לפעמים התנועה משתרכת לה באיטיות ומקומות החנייה יחסית מוגבלים ויקרים. בעיר שמערכת התחבורה הנרחבת שלה כל כך מצויינת, אם אתם לא מתכננים לצאת מטוקיו, אפשר גם לוותר על הרכב. השכרת רכב בטוקיו היא דבר הגיוני במקרים מסויימים (למשל בנסיעה בין עירונית, נסיעה לעיירות קטנות או לאתרי נופש מרוחקים, או אם אתם מגיעים אל יפן עם ילדים ומעוניינים לטייל כמשפחה בפרטיות), באופן כללי, השכרת רכב היא לא תמיד דבר חסכוני או נוח אם אתם מתכננים להישאר בטוקיו. מוניות הן אמצעי תחבורה הרבה יותר נוח אם תקציבכם מאפשר זאת, והליכה ברגל או תחבורה ציבורית הן אמצעי הרבה יותר זול, ובהתחשב בבעייתיות ההתמצאות ומציאת מקומות חנייה בטוקיו באזורים פופולריים, לפעמים גם קלות יותר.

לפני טיול ביפן כדאי לצפות בוידאו אשר מתעד נהיגה בטוקיו – הוא יסייע לכם להתכונן

אם אתם מחליטים להזמין השכרת רכב בטוקיו, הכביש המהיר הראשי המשרת את טוקיו הוא Shuto Expressway ובקיצור: Shutoko (首都高). ה- C1 Loop Line יוצר מעגל סביב מרכז טוקיו, בדומה לקו הרכבת יאמאנוטה (Yamanote Line). אבל בזמן שקו יאמטנוטה גובה ¥130-250 לנסיעה אחת, הנהיגה ברכב על השוטוקו בטוקיו מאפשרת לכם לשלם או במזומן או מחיר כניסה אחיד של ¥900 בכל פעם שאתם נכנסים למערכת, או, אם ברכבכם מותקנת מערכת אגרה אלקטרונית (ETC), דמי אגרה גמישים (¥500 and ¥900) בהתאם למרחק הנסיעה.

בזמן נהיגה בטוקיו, הן על השוטו והן ברחובות הרגילים, נסו להימנע משעות השיא (כאשר רכבים נכנסים לעיר בבקרים ולעבר הפרברים בערבים). בדקו עם חברת השכרת הרכב אם יש אפשרות לקבל מערכת ניווט בשפה האנגלית, מאחר שזה יעזור מאוד ותוכלו להשתמש ברכב כדי להגיע ליעדים מהר יותר מהתחבורה הציבורית, במקרים רבים.

הנהיגה בטוקיו אקספרסוויי (Tokyo Expressway) בשעת לילה יכולה להפוך לחוויה מאוד נעימה ויפה בעודכם מזגזגים בעיר ושואבים את סצנת הלילה המקומית. אך נהגו בזהירות וצייתו להגבלות המהירות. "מירוצי מכוניות" פיראטיים על השוטוקו בשעת לילה הפכו לתחביב פופולרי בשנות השמונים והתשעים וזה עדיין קורה היום, למרות שבתדירות יותר נמוכה. נהגים מתרכזים בלופ ליין C1 (C1 Loop Line) ובביישור ליין (Bayshore Line) (המוכר יותר בשם Wangan). "מתחרים" שמחפשים לפתח מהירות מוגזמת על הכבישים לפעמים מסתובבים באזורי החנייה והשירות של שוטוקו, בעיקר בחניון הגדול Daikoku בצומת הביישור ליין וקו K5 Daikoku ביוקוהאמה (Yokohama).

השכרת רכב בטוקיו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל