השכרת רכב בקפריסין הטורקית

השכרת רכב בפמגוסטה – קפריסין הטורקית

אם אתם מתכננים חופשה בפמגוסטה, עיר הנופש התוססת של קפריסין הטורקית, ושוקלים השכרת רכב, המדריך הבא נועד עבורכם: השוואת מחירי השכרת רכב בפמגוסטה שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על נהיגה בפמגוסטה וחוקי התנועה של קפריסין הטורקית – כולל סרטון וידאו בו תוכלו לצפות בנהיגה בפמגוסטה – ועוד מידע שחשוב לדעת

חבילות נופש לפמגוסטה              |            חבילות נופש לקיריניה

אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין הטורקית ושוקלים להזמין השכרת רכב בפמגוסטה – אחת מערי הנופש הבולטות של קפריסין הצפונית – מומלץ מאוד להיעזר במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר על דגם הרכב בו אתם מעוניינים, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בפמגוסטה אשר נחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות דובר אנגלית. השימוש במנוע השוואת המחירים פשוט – בעמודה "ארץ" ביחרו את צפון קפריסין (שימו לב – בטופס זה יש לחפש את צפון קפריסין באות צ' ולא את קפריסין הטורקית או קפריסין באות ק'). לאחר מכן, בשדה עיר חפשו את Famagusta פמגוסטה, ובשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בפמגוסטה – למעשה מדובר בשתי אפשרויות, או איסוף המכונית בעיר התחתית של פמגוסטה שם ממוקמים סניפי חברות השכרת הרכב, או אספקת הרכב לבית המלון שלכם בפמגוסטה (בתוספת תשלום).

השכרת רכב בפמגוסטה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


לסיום מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפמגוסטה והקליקו על "חפש" – ואז תוכלו לבחור את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבור דגם המכונית שתרצו להזמין בפמגוסטה.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בפמגוסטה – קפריסין הטורקית

פמגוסטה למטייל הישראלי – חופשה בפמגוסטה למשפחות

מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים

קפריסין הטורקית – המדריך המלא לטיולים וחופשות

השכרת רכב ונהיגה – קפריסין הטורקית

השכרת רכב בפמגוסטה – מידע כללי

השכרת רכב בפמגוסטה היא הדרך הנפוצה ביותר עבור תיירים לטייל בפמגוסטה ובסביבתה. שימו לב שאם אתם מתכננים טיול בקפריסין הכולל טיול בשני חלקי האי – כלומר טיסה לקפריסין היוונית עם נחיתה בפאפוס או לרנקה ואז לעבור את הגבול אל קפריסין הטורקית במעבר לרנקה או אחד ממעברי הגבול בבירת קפריסין ניקוסיה – אין אפשרות לעבור את הגבול אל קפריסין הטורקית עם רכב ששכרתם בקפריסין היוונית, כלומר תצטרכו להחזיר את הרכב השכור בצד הדרומי של קפריסין ולהזמין השכרת רכב בפמגוסטה בעיסקה נפרדת.

לפני השכרת רכב בקפריסין הטורקית, זכרו שהנהיגה בקפריסין – גם בקפריסין הצפונית וגם בדרום קפריסין – מתבצעת בצד שמאל של הכביש, כלומר הפוך מנהיגה בישראל. רוב הנהגים מסתגלים לכך מהר מאוד. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפמגוסטה, הוא יעזור לכם להתכונן:

בפמגוסטה קשה מאוד להתנייד עם אוטובוסים, ושירות השכרת אופניים אינו זמין בעיר הקטנה. אם תוותרו על השכרת רכב האפשרויות שנותרו הן טיולים רגליים, שהם בהחלט אופציה כי פמגוסטה קטנה, אבל כמובן – קשה לראות כך את שאר קפריסין הטורקית ואת איזור פמגוסטה.

אם אתם מטיילים בפמגוסטה בהליכה, היזהרו מאוד לא לעבור בטעות לתוך האזורים של פמגוסטה הנמצאים בסגר על ידי הצבא הטורקי או האו"ם, אזורים מגודרים המסומנים בבירור בשלטים אשר החוצה אותם מסתכן במעצר. גם מוניות הן אופציה טובה (ובטוחה יותר) למטייל אשר נמנע מנהיגה בפמגוסטה, אם כי הדבר כרוך בויתור על הנופים של איזורי הכפר של קפריסין הטורקית.

מוניות בפמגוסטה בד"כ ניתן למצוא בקלות והמחירים אינם יקרים כ"כ, אם כי השכרת רכב משתלמת יותר, אבל לעיתים קרובות כפי שקורה ביעדים תיירותיים נהגי המוניות מתחכמים ו"דופקים" מחירים לתיירים.

השכרת רכב בפמגוסטה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל