השכרת רכבים בסקוטלנד

השכרת רכב בסקוטלנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בסקוטלנד – המדריך המלא: השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב בסקוטלנד שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים לנהיגה בסקוטלנד, מידע חשוב על חוקי התנועה בסקוטלנד, הסברים על ביטוח הרכב שמציעות חברות השכרת רכב בסקוטלנד וכל מה שכדאי מאוד לקרוא לפני הזמנת השכרת רכב בסקוטלנד

השכרת רכב בסקוטלנד במחירים הזולים ביותר מתאפשרת בזכות מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל, המתעדכן באופן שוטף בכל המבצעים, כל ההנחות וכל המחירים של כל חברת השכרת רכב בסקוטלנד כולל חברות מקומיות זולות יותר הפועלות בבריטניה או רק בסקוטלנד דרכן בדרך כלל תמצאו מחירים משתלמים יותר בלי להתפשר על הרכב והשירות. פשוט מלאו את הטופס אך שימו לב שסקוטלנד איננה מופיעה כאן בתור מדינה נפרדת אלא כחלק מהממלכה הבריטית – בשדה ארץ בחרו את בריטניה ואז ביחרו מבין רשימת הערים את העיר בסקוטלנד בה אתם מעוניינים לשכור רכב

השכרת רכב בסקוטלנד מנוע חיפוש והשוואת מחירים

מופיעות ברשימה גם הערים הגדולות של סקוטלנד כמו אדינבורו או גלזגו, וגם ערים קטנות יותר כמו דאנדי, פרת', סטירלינג או בירת הרמות הסקוטיות, אינברנס – הכניסו כמובן גם את התאריכים בהם אתם מעוניינים לשכור רכב בסקוטלנד, ליחצו "חפש" וקבלו את המחירים הזולים ביותר לעבור השכרת רכב בסקוטלנד.

 טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

נהיגה בסקוטלנד

בסקוטלנד, כמו באנגליה, נוהגים בצד שמאל של הכביש, כלומר בצד ההפוך של הכביש יחסית לישראל, וההגה של הרכב בצד ימין. תיירים רבים המגיעים מישראל לסקוטלנד חוששים מהנהיגה בצד ה"לא נכון" של הכביש, על הגה שנמצא בצד ה"לא נכון" של הרכב. החששות בהחלט הגיוניים אבל רוב מוחלט של הנהגים מדווחים שהם מתרגלים די מהר ואחרי רבע שעה של נהיגה בצד שמאל מתרגלים לעניין והלחץ יורד,  התת מודע מסתגל מהר לכיוון החדש של זרם התנועה, ואפילו לא תחשבו לרגע בטעות לפנות ימינה אל תוך מעגל תנועה.

מומלץ לא להתחיל לנהוג בתוך מרכז עיר גדולה עם פקקים ונהגים חסרי סבלנות כי זה עלול להיות מאוד מלחיץ בעיקר כאשר יש כבר חששות טבעיים קודם לכן. מצד שני, גם לא רצוי להתחיל לנהוג במקום נידח, אלא באיזור עם תנועה רגועה אבל מורגשת, בו קל לכם לעקוב אוטומטית בהתחלה אחרי מה שעושים הנהגים שנוהגים לפניכם. רוב הכבישים בסקוטלנד לא מאוד סואנים, כך שיש זמן להתרגל לאט – לאט לחווית הנהיגה החדשה. כנראה שעד סוף היום הראשון של השכרת רכב בסקוטלנד כבר תתרגלו לנהוג בצד שמאל. עד סוף הטיול בסקוטלנד כבר תשכחו שחששתם מכך.

חובה על כל מי שנוסע ברכב בסקוטלנד לחגור חגורת בטיחות בכל כביש ובכל מושב ברכב. אם אתם מתכננים טיול אל סקוטלנד עם ילדים שימו לב שילדים בני 12 ומטה שגובהם פחות מ-1.35 מ' צריכים לשבת במושב ילד מיוחד. בד"כ רוב החברות המספקות השכרת רכב בסקוטלנד משכירות גם כסא בטיחות לילד בתוספת תשלום קטנה.

שימו לב שרוב סקוטלנד די נידחת ורובה איזורים כפריים עם כבישים ארוכים, ושתחנות הדלק באזורים כפריים לרוב פתוחות פחות שעות ביממה מאלה שבערים המרכזיות. בסקוטלנד יש גם תחנות דלק שאינן פתוחות בימי ראשון. לכן, אם אתם יוצאים ממרכזי האוכלוסייה בסקוטלנד לכיוון הרמות הסקוטיות או אחד האיים הסקוטיים כדאי פשוט לתדלק מיכל מלא בכל פעם שאתם נתקלים בתחנת דלק. בנוסף אם אתם מתכוונים לנסוע דרך משמעותית ביום ראשון, תדלקו ביום שבת.

מומלץ גם לצפות בוידאו המתעד נהיגה בסקוטלנד ומאגד עצות וטיפים לנהיגה שייקלו עליכם להסתגל לרעיון של נהיגה בסקוטלנד.

דרישות סף – השכרת רכב בסקוטלנד

ישנן הגבלות מסוימות בהשכרת רכב בסקוטלנד: על הנהג להיות בן 23 לפחות, בנוסף לרישיון נהיגה בתוקף שנה לפחות. חלק מחברות השכרת רכב בסקוטלנד מסכימות להשכיר דגמים יקרים רק לנהגים מעל גיל 25, במיקרים אחרים "נהג צעיר" – כלומר בגיל 23 או 24, מתחת לגיל 25 ביום השכרת הרכב, צריך לשלם  תוספת מחיר קטנה, בגובה שונה אצל כל חברת השכרת רכב בסקוטלנד. אם הנהג בגיל מבוגר מ- 75,  חלק מסוכנויות השכרת הרכב בסקוטלנד דורשות לעיתים לקבל מכתב עדכני (באנגלית) מהרופא המטפל המאשר כשירות לנהיגה.

בנוסף תצטרכו להציג רישיון נהיגה בתוקף כתנאי לפני השכרת רכב בסקוטלנד. מבחינה עקרונית, אין הכרח ברישיון נהיגה בינלאומי אצל רוב החברות המספקות שירותי השכרת רכב בסקוטלנד. בד"כ רישיון נהיגה ישראלי יאפשר לכם לנהוג בסקוטלנד עד שנה, אם הוא כתוב בשפה האנגלית או יש לו תרגום לאנגלית. בנוסף אתם צריכים כמובן לשאת דרכון בתוקף. אם אין תרגום אנגלי מוסמך לרישיון הנהיגה שלכם, תזדקקו לרישיון נהיגה בינלאומי. אם יש לכם רישיון נהיגה בתוקף של אחת ממדינות האיחוד האירופאי הוא תקף בסקוטלנד יחד עם דרכון של אותה מדינה.

רכב אוטומטי לעומת הילוכים ידניים

הבחירה ברכב אוטומטי או רכב עם הילוכים נתונה כמובן לשיקול דעתכם, כמו ברוב מדינות אירופה גם בחברות המציעות השכרת רכב בסקוטלנד רוב המכוניות הן עם הילוכים ידניים, ורכבים עם ידית הילוכים הם גם הם הזולים ביותר בהזמנת השכרת רכב בסקוטלנד. יש כמובן אפשרות לשכור רכב אוטומטי, במחיר יקר יותר.

אך כשאתם מתכננים השכרת רכב בסקוטלנד קחו בחשבון שהשכרת רכב עם הילוכים אומרת בעצם שתצטרכו להתרגל להעביר הילוכים ביד שמאל, זה עלול להיות הרבה להתרגל אליו יחד עם הנהיגה בצד ההפוך של הכביש.

ביטוח רכב – השכרת רכב בסקוטלנד

בזמן השכרת רכב בסקוטלנד, חוזה השכירות מציין את המילה excess – זהו למעשה מחיר ההשתתפות העצמית שתידרשו לשלם במקרה של נזק או גניבת הרכב. מחיר ההשתתפות העצמית ברוב המיקרים של השכרת רכב בסקוטלנד נע בד"כ בין 500-1,000 ליש"ט – כלומר, אם נהג ששכר רכב בסקוטלנד נקלע לתאונה שיצרה נזק בערך של 1,000 ליש"ט, וההשתתפות העצמית שלו היא 500 ליש"ט, הוא יידרש לשלם 500 ליש"ט, והשאר יכוסה ע"י חברת השכרת הרכב.

רוב סוכנויות השכרת הרכב בסקוטלנד משווקות במרץ רב הסדר "כתב וויתור" – כלומר תוספת תשלום לתשלום היומי שנותנת לכם ביטוח רכב מלא – אם תהיה תאונה, לא תצטרכו לשלם כלום. זאת יכולה להיות אופצייה משתלמת, בעיקר אם היא עוזרת לכם להרגיש שלווים ורגועים בזמן הטיול בסקוטלנד.

 

 

השכרת רכב בסקוטלנד
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל