אדינבורו בתי מלון

מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית באדינבורו? בבירת סקוטלנד המרשימה יש בתי מלון רבים, אך לא כולם מתמחים באירוח משפחות עם ילדים. הרכבנו עבורכם רשימה של 10 מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים – המתאפיינים בהקפדה על פרטים כמו חדרים משפחתיים, תפריטי ילדים, עריסות לתינוקות ועוד שירותים להורים וילדים, או מלונות דירות המצויידים במטבח מאובזר וחדרי שינה המתאימים לחופשה משפחתית באדינבורו

עם הטירה העתיקה, סמל העיר, המשקיפה עליה, ממזגת אדינבורו בירת סקוטלנד בין היסטוריית ימי הביניים, הפאר של התקופה הג'ורג'יאנית והחיים המודרניים התוססים בני ימינו וניחוח עכשווי של אוונגרד. העיר המקסימה היא נקודת פתיחה קלאסית של כל טיול משפחות בסקוטלנד משפחות עם ילדים יימצאו הנאה רבה בין הארכיטקטורה המודרנית, מבחר כנסיות גותיות עשיר ותחנות רכבות (כי ילדים מתים על הנסיעה ברכבת). בכתבה זו ריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים

שוקלים להזמין השכרת רכב באדינבורו ולצאת ממנה לטיול בסקוטלנד במכונית? המאמר הבא יחסוך לכם מאות שקלים והרבה דאגות עם השוואת מחירים וטיפים חשובים על השכרת רכב בסקוטלנד

 טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

10 מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים

Apex Waterloo Place Hotel

המלון המעוצב ביוקרתיות ובעל דירוג 4 כוכבים כולל בריכת שחייה מסוגננת, מסעדה עם מטבח סקוטי וחדרים שלא יביישו את הנסיך צ'ארלס, המציעים גם אינטרנט אלחוטי בחינם. המיקום מעולה: בעיר העתיקה, בקצהו של רחוב Princess (פרינסס).

החדרים? לוקסוס זו לא מילה: חדרים רחבי ידיים הכוללים חדר רחצה ומקלחון מרשים, כמו גם מוצרי טיפוח של מעצבים ידועים (על Elemis, שמעתם?). בחדרים לא חוסכים גם במסך טלוויזיה 42 אינצ' ומערכת מיזוג אוויר שקטה ומשוכללת.

לאחר יום ארוך של טיול, תקבלו כאן הזדמנות להתרגע במתקני הפנאי הכוללים בריכת שחייה מדהימה ומקורה, הכוללת מקומות ישיבה נוחים. תוכלו לבחור להתפנק בחדר אדים או חדר סאונה, או אולי דווקא להתעמל בחדר הכושר המצויד למשעי. רמה גבוהה של פינוק תקבלו גם במכון הספא והיופי עם קביעת פגישה.

תוכלו להשלים את הלוקסוס בארוחה במסעדה עטורת הפרסים, Elliots, המגישה ליושביה תבשילים סקוטיים כמיטב המסורת, בסגנון מהודר ג'ורג'יאני עם קמינים מרשימים בגודלם וליהנות מהבר האוורירי והמואר, המציע מגוון גדול של משקאות איכותיים ויינות משובחים.

מיקום: 5 דקות בלבד של הליכה מתחנת הרכבת Edinburgh Waverle ו-15 דקות הליכה מטירת אדינבורו. אל תפספסו גם את ה-Royal Mile (רויאל מייל) הנמצא כ-500 מטרים בלבד מהמלון.

משפחות דרגו את המיקום בדירוגי מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים בציון גבוה במיוחד של 9.5 עבור חופשה עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוה של תמורה עבור מחיר בתור מלון באדינבורו.

כתובת המלון: 23-27 Waterloo Place, Edinburgh, EH1 3BH, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Waldorf Astoria Edinburgh – The Caledonian

"וולדורף אסטוריה" כמו "וולדורף אסטוריה" – הוד והדר הם חלק משם המלון. וולדורף אסטוריה אדינבורו נמצא כדקת הליכה מרחוב פרינסס האהוב וכולל נוף מדהים לטירת אדינבורו, כמו גם מועדון פנאי מודרני. אל החנויות, המסעדות והבארים של George St. (רחוב ג'ורג') תגיעו בהליכה קצרה מ-5 דקות מהמקום. מיותר לציין כי האורחים נהנים מגישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי בכל אזורי המלון.

במקור, נבנה המלון ב-1903 כחלק מתחנת הרכבת המרכזית. יוקרתיות המלון, שההנהלה אינה מנסה חלילה להסתיר, אינה פוסחת על ציוד החדרים, הכולל טלוויזיה מתקדמת, חדר רחצה מפנק במיוחד הכולל את העלית של מוצרי הטיפוח וחלוקי רחצה נעימים כמשי וכן נוף מרשים אל טירת אדינבורו ההיסטורית. האורחים נהנים מגישה לספא הייחודי, Guerlain, המציע מגוון טיפולים, ג'קוזי, סאונה, חדר אדים, חדר כושר משוכלל ובריכת שחייה.

האורחים יוכלו לבחור בין 2 מסעדות המנוצחות בידי שפים עטורי פרסים וכוכבים: מסעדת The Pompadour by Galvin ומסעדת Galvin Brasserie de Luxe. ב-Peacock Alley (פיקוק אלי), ששימש בעבר כמשרד כרטיסים ואולם התחנה, תוכלו ליהנות מספל תה של אחר הצהריים. הבר הסמוך, Caley, מספק מאכלי בר, טעימות וסדנאות אומן לאורחיו.

אל טירת אדינבורו (Edinburgh Castle) שהיא אתר מורשת של אונסק"ו, ואל העיר העתיקה באדינבורו, ניתן להגיע בתוך כ-20 דקות הליכה. המלון ממוקם במרחק של כ-10 דקות הליכה מאדינבורו מיליטרי טאטו (Edinburgh Military Tattoo) וממרכז הכנסים הבינלאומי של אדינבורו (Edinburgh International Conference Centre).

משפחות דרגו את המיקום בציון גבוה במיוחד של 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוה של תמורה עבור עלות בתור מלון מומלץ באדינבורו.

חניה זמינה בתשלום של 19.50 GBP ליום.

כתובת המלון: Princes Street, Edinburgh, EH1 2AB, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Princes Street Suites

פרינסס סטריט סוויטס (ובאנגלית: Princes Street Suites) מדורג 4 כוכבים, מעוצב באופן מסוגנן ומציע אינטרנט מהיר חינם בשטחיו. המקום משקיף על טירת אדינבורו וממוקם רק 200 מטר מתחנת הרכבת Edinburgh Waverley – אדינבורו ווייברלי.

המלון עטור פרסים ואהוב במיוחד ואף נבחר לרשימת מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים לא מעט בשל העיצוב האופנתי המודרני והריהוט הססגוני שהוא מציע. באזור המגורים היוקרתיים תוכלו להתפנק בחלל פתוח, ספות נוחות, נגני DVD ומסכי טלוויזיה שטוחים – מקום בו גם הילדים יכולים להירגע לאחר יום מתיש של הליכה ברחובות אדינבורו.

איך אפשר גם בלי מטבח מאובזר בכל חדר, הכולל מקרר, מיקרוגל, תנור ופינת אוכל נעימה. מרבית הדירות כוללות חלונות מרצפה עד תקרה מהם תוכלו להשקיף על העיר, כמו גם טרסת-גג משותפת.

מיקום המלון לא פחות ממעורר קנאה: ספוט מעולה בעיר העתיקה של העיר ובמרחק 10 דקות צעידה מארמון הולירוד (אנגלית: holyrood Palace). גם ה-Royal Mile – רויאל מייל הידוע ממוקדם רק 800 מטרים מהמקום. אם בקניות חשקה נפשכם – תוכלו להגיע למרכז השופינג St James – סנט ג'יימס, הנמצא כ-2 דקות הליכה מהמלון. חניה זמינה בתשלום.

משפחות דרגו את המלון בציון גבוה במיוחד של למעלה מ- 9 ברשימות מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוהה של תמורה עבור עלות באדינבורו.

כתובת המלון: 16 Waterloo Place, Edinburgh, EH1 3EG, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדר


The Knight Residence by Mansley Serviced Apartments

The Knight Residence by Mansley Serviced Apartments, מלון דירות נוח ומומלץ למשפחות באדינבורו הממוקם כ-5 דקות הליכה מהמסעדות והברים של מתחם גראסמרקט – Grassmarket ו-700 מטרים בלבד מטירת אדינבורו. עם הגעתכם יקבלו את פניכם עם סלסלה מעוצבת הכוללת קפה, תה, חלב וסבון נוזלי.

דירת האירוח כוללת אזור טרקלין עם מסך טלוויזיה, DVD וסרטים במבחר מגוון. הדירה כוללת גם מטבח מודרני המצויד במיטב המכשירים, כגון – מיקרוגל, מדיח כלים ומכונת כביסה.

בדירה ישנו חדר רחצה מודרני המרוצף אריחים נעימים, בו תמצאו חלוק רחצה, מייבש שיער ונעלי בית. חדר השינה מעוצבים בסטייל מינימליסטי עד פשוט וחלק מהם כוללים טלוויזיה. החדר משרה שקט ורוגע להורים ולילדים. חניה  במלון זמינה בתשלום.

אולם הקונצרטים Usher Hall (אשר הול) נמצא כ-5 דקות הליכה מהמלון. אל הפארק המהמם דה מידוז (The Meadows) תגיעו בהליכה של 400 מטר בלבד. הגנים והחנויות של רחוב פרינס (Princes St.) יימצאו כ-10 דק הליכה מהמקון. אוהבים מועדונים וברים? לכו 15 דקות כדי להגיע למבחר מקומות הבילוי של ג'ורג' סטריט (George St.).

הנייט רזידנס הוא בחירה טבעית לרשימות מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות מאחר ובאתרי דירוג מלונות בינ"ל משפחות דרגו את המיקום בציון גבוה במיוחד של יותר מ- 9 עבור חופשה עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוה של תמורה עבור עלות באדינבורו.

כתובת המלון: 12 Lauriston Street, Edinburgh, EH3 9DJ, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Ocean Apartments

מלון הדירות מציע דירות בעיצוב אופנתי המשקיפות למפרץ פורת' עם גישה קלה באוטובוס מקומי למרכז העיר. נוסף על חנייה חינמית ואינטרנט אלחוטי מהיר, מציע המקום גם ספריית תקליטוני DVD.

מלון הדירות המומלץ למשפחות באדינבורו הוא חלק מאזור מתחדש של נמל אדינבורו. החנויות, היאכטה המלכותית בריטאניה (Royal Yacht Britannia), המסעדות ובתי הקולנוע של מתחם Ocean Terminal (אושן טרמינל) – כולם נמצאים קרוב למקום. גם מרכז העיר ההומה, לרבות טירת אדינבורו הידועה נגיש במרחק 15 דקות נסיעה ממקום האירוח.

בכל דירה ישנם 2 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה מעוצבים בטעם טוב. בסלון הגדול תמצאו טלוויזיה דיגיטלית, נגן DVD וספות מפנקות שילדים אוהבים. חלק מהחדרים מציעים נוף למפרץ. הנהלת המלון גמישה מבחינת הוספה והתקנה של שירותים על-פי צורכי האורחים.

המטבחים אינם מאכזבים ומאובזרים באופן מלא, כולל מדיח כלים, מקרר, תנור ומכונת כביסה. המטבח נפתח לפינת אוכל משפחתית הכוללת שולחן וכיסאות אורחים.

הדירות כוללות שירותי ניקיון ומגבות ומצעים נקיים מדי שבוע. חניה זמינה בחינם.

משפחות דרגו את המלון בדירוגי מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות בציון גבוה במיוחד של 8.5 עבור חופשה עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוה של תמורה עבור המחיר באדינבורו.

כתובת המלון: 2 Western Harbour, Midway, Leith, Edinburgh, EH6 6PN, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Grassmarket Hotel

המלון המשופץ מתהדר בחדרים מעוצבים עם טלוויזיות פלזמה משוכללות ומפות מגנטיות תלויות על הקירות. המלון ממוקם כ-800 מטרים בלבד מתחנת הרכבת Edinburgh Waverley (אדינבורו וייברלי) וכ-300 מטרים מ-Royal Mile (קח' הרויאל מייל הידוע). במלון תיהנו מאינטרנט אלחוטי ללא עלות באזורים הציבוריים.

חדרי המלון המודרניים אטומים לרעש וכוללים תחנות לטעינת אייפוד להורים ולילדים, כמו גם חדר מקלחת צמוד.

מיקום המלון – מתחם Grassmarket (גראסמרקט) הפעיל והמרתק. המתחם כולל מועדונים, פאבים, חנויות ומסעדות. את החנויות של פרינסס סטריט המפורסם תמצאו במרחק של 750 מטרים מהמקום. העיר העתיקה היא בחירה נהדרת למטיילים המתעניינים בהיסטוריה והאווירה הייחודיים של העיר אדינבורו.

משפחות דרגו את המלון בציון גבוה במיוחד של 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים למשפחות באדינבורו למשפחות עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוה של תמורה עבור עלות באדינבורו.

כתובת המלון: 94-96 Grassmarket, Old Town, Edinburgh, EH1 2JR, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Leonardo Royal Hotel Edinburgh

מלון ליאונרדו אדינבורו (Leonardo Hotel Edinburgh) – מלון מתקדם ומודרני במרכז העיר ובמרחק קטן מ-500 מטר מתחנת רכבת Haymarket Rail Station – היימרקט. המלון מאפשר תמורה מעולה למחיר, כמו כן מסעדה-בר וחדרי אירוח נעימים ומודרניים למשפחות, הכוללים חדר מקלחת פנימי.

חדרי המלון מרווחים ומסוגננים ותוכלו למצוא בהם טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, שולחן עבודה, פינת קפה / תה וחדר רחצה משלכם.

הברים והחנויות ברחוב פרינסס (Princess St.), גני פרינסס סטריט וטירת אדינבורו הידועה (Edinburgh Castle) נמצאים במרחק של עד 10 דק' הליכה מהמלון. אל כנסיית רוסלין (Rosslyn Chapel) תוכלו להגיע באמצעות אוטובוס מקומי. גם את מרכז הכנסים הבינלאומי של אדינבורו תמצאו במרחק של 300 מטר בלבד מהמקום.

המלון מציע ארוחת בוקר מעולה בסגנון All You Can Eat (אכול כפי יכולתך), הכוללת את מה שאפשר לצפות מארוחת בוקר אנגלית או סקוטית, כולל נקניקיות צמחוניות ומבחר מעניין של מנות בוקר קונטיננטליות שגם ילדים יאהבו.

הליאונרדו נבחר לרשימת מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות מאחר ובדירוגים בינלאומיים של מלונות משפחות דרגו את המיקום בציון של יותר מ- 8 עבור חופשה עם ילדים.

חניה זמינה במחיר של 10 GBP ליום.

כתובת המלון: 1 Morrison Link, Edinburgh, EH3 8DN, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Stay Central Hotel

המלון ממוקם כ-3 הליכה מרחוב הרויאל מייל המפורסם. סטיי סנטרל הוטל (Stay Central Hotel) מציע אווירה תוססת למדי עבור מטיילים עם תקציב נמוך ושוכן ברחוב Cowgate (קאוגייט). בעיר העתיקה ובמרחק 800 מטרים בלבד מ-Princess Street. במקום האירוח תמצאו את הפאב והמועדון התוסס, The Three Sisters.

המלון נבנה בשנת 1621 ומשמר עדיין מאפיינים מקוריים רבים. הכניסה למקום היא חצר מרוצפת נושנה, ואילו החדרים כוללים חדר רחצה, מסך טלוויזיה שטוח וסרטי DVD, תחנת אייפוד ופינת תה-קפה.

מחוץ למלון ניתן להירגע עם פינות ישיבה נוחות, כאשר גם הורים וגם ילדים יוכלו ליהנות מהחצר המרוצפת של הבר במקום – The Three Sisters.

1600 מטרים מהמלון זהו מרחק ההליכה אל ארמון Holyrood House, ה-Festival Theatre והמוזיאון הלאומי. לטירת אדינבורו ופרינסס סטריט תוכלו להגיע ב-10 דקות הליכה. איזור זה של העיר העתיקה של אדינבורו הוא בחירה נפלאה עבור המתעניינים באווירה, היסטוריה ועוד.

משפחות דרגו את המיקום בדירוגי מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים בציון ממוצע של 8.7 עבור חופשה עם ילדים.

חניה זמינה בתשלום.

כתובת המלון: 139 Cowgate, Old Town, Edinburgh, EH1 1JS, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Staycity Aparthotels West End

מלון הדירות, הממוקם כ-800 מטרים מתחנת Edinburgh Haymarket (אדינבורו היימרקט), מאפשר גישה חופשית לאינטרנט מהיר. דלפק הקבלה שלו פעיל 24 שעות ביממה. 1600 מטרים זהו המרחק בין המקום לחנויות היוקרה של Princes Street.

כל דירה כוללת מטבח מאובזר קומפלט הכולל כלי מטבל, מקרר/מקפיא ותנור. בטרקלין המהודר תמצאו ספות יוקרתיות, מסך LCD ונגן DVD. במרבית הדירות ישנם גם מכונת כביסה, מתקני גיהוץ ומדיח כלים. קומות הבניין נגישות על-ידי מעלית ומתאימות לילדים ולמבוגרים. תמורת תשלום נוסף של 12 GBP ליום ניתן להשתמש בחניון.

לטירת אדינבורו המפורסמת תוכלו להגיע תוך 15 דקות הליכה ממלון הדירות. לאחר יום טיול מתיש תרצו אולי להתרגע ב-Meadow Park (מידואו פארק) וב-Princes St. Gardens (גני פרינסס סטריט).

משפחות דרגו את המיקום בציון גבוה במיוחד של 8.2 עבור חופשה עם ילדים ברשימות מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות.

כתובת המלון: 11 Brandfield Street, Edinburgh, EH3 8AS, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


Hilton Edinburgh Carlton

המלון המפואר הילטון אדינבורו קרלטון משקיף על Royal Mile המפורסם וכולל בר קוקטיילים אופנתי ומסעדת בראסרי. 300 מטרים בלבד מהמלון תמצאו את פרינסס סטריט השוקק. תחנת הרכבת Waverley צמודה אל המלון, המציע אינטרנט אלחוטי ללא עלות בכל אזוריו.

מיקום מעולה: 10 דקות הליכה בלבד מטירת אדינבורו ו-800 מטרים קצרים מארמון בית הולירוד.

החדרים בעלי דירוג 4 כוכבים של המלון מציעים חדרי רחצה צמודים ובהם מוצרי טיפוח מעולים מבית Peter Thomas Roth, טלוויזיה עם ערוצים לוויין ושולחן עבודה נוח. במקום כזה גם הילדים ירגישו כמו מלכים.

במסעדת המלון, Marco Pierre White Steakhouse, עומדת בפני האורחים בחירה מתפריט בריטי מסורתי, כמו גם מנות קלאסיות של השף. הבר Nineteen Hundred מציע טרקלין אלגנטי, מבחר בקבוקי וויסקי וקוקטילים, כמו גם חטיפים קלים וארוחות.

משפחות דרגו את המיקום בציון גבוה במיוחד של 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים. המלון גם קיבל דירוג גבוה של תמורה עבור עלות באדינבורו.

חניה זמינה בתשלום.

כתובת המלון: 19 North Bridge, Old Town, Edinburgh, EH1 1SD, United Kingdom

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל