בתי מלון לימסול

מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים – קפריסין היוונית

מתכננים חופשה משפחתית בלימסול שבקפריסין? בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים, הכוללים שירותים מומלצים למשפחות כמו אפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר המלון, משחקיות לילדים עם השגחת מדריכים, בריכות ילדים, תפריטי ילדים במסעדות ועוד שירותים שיהפכו את החופשה בלימסול למושלמת גם עבור הילדים וגם עבור ההורים

    להזמנת דילים ללימסול            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

לימסול, הממוקמת בחלק הדרומי של האי, היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין ונמצאת במרחק נסיעה של כארבעים דקות משדה התעופה של לרנקה או של פאפוס. עבור ישראלים רבים לימסול היא יעד לחופשה משפחתית, ואכן רוב המלונות בעיר הם ידידותיים במיוחד למשפחות, בין אם מדובר במנות ילדים או בחדרי משחקים. בכתבה זו אספנו בשבילכם עשרה מלונות מומלצים בלימסול למשפחות המתאימים במיוחד לחופשה משפחתית בלימסול, כאלו שזכו לדירוגים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים.

חופשה בלימסול – עוד מידע למטייל

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בלימסול קפריסין

מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים – קפריסין היוונית

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

סים ו-eSIM לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

בלימסול תוכלו למצוא אטרקציות רבות שמתאימות למשפחות, החל מהאתרים הארכאולוגיים הקרובים ועד לפארק המים הכיפי פאסורי ווטרמאניה. תוכלו לטייל ברחובות הצרים של העיר העתיקה ולראות את המצודה של לימסול מקרוב. מלבד כל האטרקציות האלו, בלימסול יש מספר חופים נהדרים בהם תוכלו ליהנות מסוגי ספורט ימי רבים הכוללים שנורקלינג, גלישה, צלילה, סקי מים ועוד. ריכזנו עבורכם גם מדריך מפורט על אטרקציות למשפחות בכתבה – לימסול עם ילדים


10 המלונות המומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים

מלון חוף אמטוס לימסול Amathus Beach Hotel Limassol

מלון אמטוס הוא ללא ספק גן עדן למשפחות הממוקם בקפריסין היוונית על החוף של לימסול. במלון יש 2 בריכות שחייה חיצוניות, כאשר אחת מהן מוקדשת במיוחד למשפחות עם 3 מגלשות מים ובריכה פנימית אחת שפועלת כל השנה.

זוהי איננה הסיבה היחידה לכך שהאמטוס מככב בכל רשימת מלונות מומלצים בלימסול למשפחות  – הילדים לא ישתעממו לרגע באמטוס. מלבד הבריכה המהנה, הם יוכלו לשחק במגרש השעשועים המושקע שבחצר או בחדר המשחקים של המלון שכולל ג'ימבורי קטן, צעצועים ומשחקי וידאו.

גם בקטגורית האוכל המלון לא מאכזב, עם 2 מסעדות ו-2 ברים (פועלים בעונה ממאי עד אוקטובר). תוכלו ליהנות מבופה ארוחת הבוקר בעודכם משקיפים על הבריכה והגנים שבמתחם במסעדת קאליפסו, או לאכול במסעדת הדגים לימאנקי.

במלון אמטוס בלימסול תוכלו להזמין אירוח על בסיס חצי פנסיון שכולל ארוחת בוקר וארוחת צהריים/ערב, ולבחור מדי יום בין ארוחת הצהריים לארוחת הערב.

כל החדרים כוללים טלוויזיה עם לווין, מיזוג אוויר, מיניבר, כספת, מוצרי טואלטיקה ובחלק מהחדרים יש גם מרפסת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


אתר הנופש סנט רפאל St Raphael Resort

אתר הנופש סנט רפאל בלימסול עמוס בפעילויות. למרות שלא בטוח שתרצו לצאת ממתחם המלון, הוא ממוקם במרחק של כדקה מהחוף של לימסול. תוכלו ליהנות מבריכה חיצונית או פנימית, כאשר הבריכה הראשית החיצונית גדולה במיוחד, כוללת מגלשה לילדים ומוקפת במיטות שיזוף רבות. הילדים יוכלו ליהנות מחדר משחקים שווה במיוחד שמתאים לילדים בגילאי 4 עד 12. יש אפשרות להזמין שירותי שמרטפות בתוספת תשלום, שירות שבפני עצמו הופך את סנט רפאל לבחירה מומלצת כאחד מרשימת מלונות מומלצים בלימסול למשפחות כי הוא מאפשר להורים ליהנות מקצת זמן זוגי ולחוות גם את חיי הלילה של לימסול.

ניתן להזמין חדר שמתאים למשפחות, על בסיס לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול. החדרים מצוידים במזרנים נוחים במיוחד, אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר, טלוויזיה, כספת, קפה ותה להכנה עצמית ומייבש שיער. בחלק מהחדרים יש מרפסת פרטית.

במלון סנט רפאל דואגים גם להורים. ההורים יכולים ליהנות משימוש חופשי במתקני חדר הכושר, הבריכה הפנימית, הסאונה והג'קוזי (מגיל 16 ומעלה). תוכלו גם ליהנות ממגוון טיפולי ספא בתוספת תשלום.

המלון ממוקם במרחק של כדקה מחוף הים. שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא בלרנקה, במרחק של 45.7 ק"מ.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ארבע העונות Four Seasons Hotel, Limassol

מלון ארבע העונות בלימסול הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם במרחק הליכה קצרצר מחוף הים. מלון זה הוא בהחלט בחירה נפלאה לחופשה משפחתית. במלון יש חדרי משפחה נהדרים ומרווחים עם עיצוב מתוחכם ומודרני,  ובחלקם יש נוף לים ומרפסת גדולה במיוחד. החדרים המשפחתיים במלון מתאימים לזוג ושני ילדים.

במלון יש שני מועדוני ילדים: גן הילדים, שמתאים לילדים בגילאי 3 עד 8, ומועדון הילדים, המתאים לילדים בגילאי 7 עד 13 עם פעילויות שונות בשעות הפעילות. המלון מארגן גם פעילויות מגוונות לבני נוער, החל מתחרות טניס שולחן ועד לצביעה על חולצות. בנוסף על כל הפעילויות האלו, תוכלו גם להזמין שירותי שמרטפות בהתראה של 24 שעות.

חלק מהסיבה שארבע העונות נכלל בכל רשימה של מלונות מומלצים בלימסול למשפחות היא ההקפדה על הפרטים הקטנים – בקפה טרופיקל ומסעדת ויואלדי שנמצאים במתחם המלון, מציעים תפריט ילדים מגוון. ילדים מתחת לגיל 5 יכולים לסעוד רק בשתי המסעדות האלו. בקפה טרופיקל מציעים גם כסאות גבוהים לילדים.

באזור הבריכה הראשית יש בריכה גדולה ובריכת ילדים עם מגלשה קטנה. יש בריכה חיצונית נוספת, עונתית ולמבוגרים בלבד, כמו גם בריכה פנימית מחוממת. לרשות האורחים חדר סאונה, חדר אדים וחדר כושר.

בנוסף, האורחים יכולים גם ליהנות ממשחק טניס במגרש הטניס של המלון ללא תשלום, או להתאמן בשולחן הטניס לקראת תחרויות טניס השולחן שמתקיימות במלון בחודשי הקיץ.

בחדרים יש טלוויזיה, מיזוג אוויר, כספת, מייבש שיער, מכונה להכנת קפה ומוצרי טואלטיקה. ברוב החדרים יש מרפסת.

במלון ארבע העונות בלימסול יש מספר מסעדות. בחודשי הקיץ, תוכלו לשבת במרפסת של מסעדת ויואלדי וליהנות מהנוף ומבר פירות הים. כשתרצו קצת זמן להירגע, הספא של המלון מציע מגוון רב של טיפולים (בתוספת תשלום).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


מלון רויאל אפולוניה The Royal Apollonia

מלון רויאל אפולוניה בלימסול הוא בחירה נהדרת לחופשה משפחתית בקפריסין, לא רק בגלל מתחם הבריכה היפהפה והמיקום מצוין שלו, אלא גם בגלל הפעילויות שהוא מציע לילדים. הבריכה הראשית מעוצבת באופן מדהים וכוללת בר עם כיסאות בתוך הבריכה. בריכת הילדים מושקעת גם היא וכוללת מגלשה ומשחקים שונים.. במלון יש גם מועדון לילדים, וניתן להזמין מראש שירותי שמרטפות (בייביסיטינג) בתוספת תשלום. שילוב זה מזכה את הרויאל אפולוניה במקום מכובד ברשימת מלונות מומלצים בלימסול למשפחות כי הוא מאפשר להורים גם מנוחת צהריים וגם דייט בערב.

יש אפשרות להזמין חדרים המותאמים במיוחד למשפחות.כמו כן, אורחי המלון יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

במלון רויאל אפולוניה תוכלו לבחור מבין שלוש מסעדות – המסעדה הראשית, עם נוף לים, מסעדה יפנית ומסעדה בסגנון יווני. החדרים, מלבד העיצוב המודרני הנפלא, כוללים את כל המוצרים הבסיסיים שתצטרכו, מרווחים במיוחד ובחלקם יש מרפסת מרווחת עם נוף לים. המלון ממוקם במרכז האזור התיירותי של לימסול ונמצא במרחק הליכה מהמסעדות והחנויות שבאזור ומהחוף.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


מלון חוף מדירטניאן Mediterranean Beach Hotel

מלון מדיטרניאן בלימסול הוא מלון ברמה גבוהה מכל הבחינות, שזוכה למקום של כבוד בכל רשימה של מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים. המלון מאוד מתחשב במשפחות.. במלון תוכלו להזמין שירותי בייביסיטר (24 שעות מראש) בתוספת תשלום. הילדים יוכלו ליהנות ממשחקים ויצירה במועדון הילדים של המלון (לילדים בגילאים 4 עד 12, בחודשי אפריל עד אוקטובר), לשחק בגן השעשועים הנחמד שבחצר או לשחות בבריכת הילדים.

תוכלו להזמין חדרים שמתאימים למשפחות, חלקם עם נוף לים או לבריכה. החדרים מאובזרים ומעוצבים בצורה נוחה, החל מהחדרים הפשוטים יותר ועד לחדרים המפוארים יותר.

ההורים יוכלו ליהנות מבריכה מדהימה וגדולה עם בר בריכה מדליק (עם כיסאות בתוך הבריכה) או מהבריכה הפנימית, וכמו כן להתאמן במכון הכושר או לנסות את אחד מטיפולי הספא בספא של המדיטרניאן (בתוספת תשלום). במלון מדיטרניאן פועלות לא פחות מחמש מסעדות, ביניהן מסעדת סושי, מסעדה איטלקית ומסעדת אקווריה המשקיפה על הבריכה ובה מוגש בופה ארוחת הבוקר והצהריים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


גרנד ריזורט  GrandResort

הגרנד ריזורט הוא מלון חמישה כוכבים מושלם למשפחות. צוות המלון בהחלט דואג לכך שהילדים לא ישתעממו בחופשה. במתחם המלון נמצא מועדון הילדים "נינו נינה", הפתוח בתקופת הקיץ משעה 10:00 ועד השעה 18:00, עם צוות מנוסה. כמו כן, תוכלו להזמין שירותי בייביסיטר בתוספת תשלום. מלבד מועדון הילדים, בחצר  המלון יש גן שעשועים לילדים (על הילדים להיות בליווי מבוגר), ובסמוך לגן השעשועים יש בריכת ילדים. מלבד כל אלו, בגרנד ריזורט יש גם ערבי בידור הכוללים, בין היתר, הופעות חיות והקרנות של סרטים. המלון גם מציע ארוחות שמתאימות לילדים.

בגרנד ריזורט תוכלו להזמין חדרים שמתאימים למשפחות (ומעוצבים יפהפה) בהם יש כספת, מיניבר, טלוויזיה, מרפסת ומוצרי טואלטיקה. בחלק מהחדרים יש נוף מרהיב לים, ולמלון יש גם אזור חוף משלו.  יש אפשרות לבקש עריסה לתינוקות – כל אלו גרמו לגולשים רבים לכלול את הגרנד ריזורט ברשימות מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים.

במלון יש 7 מסעדות, ביניהן מסעדת סושי, מסעדה אסיאתית, מסעדה לצד הבריכה, מסעדת דגים ופירות ים ועוד. ההורים המתארחים במלון הגרנד ריזורט יוכלו ליהנות מטיפולים בספא (בתוספת תשלום) וממתקני הספא הכוללים ג'קוזי, סאונה ובריכה פנימית (עונתית).המלון גם מספק חנייה לאורחים וחיבור לאינטרנט אלחוטי. מחוץ למלון יש תחנת אוטובוס לנוחיותכם, או שתוכלו לבקש מהקבלה שיזמינו עבורכם מונית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


מלון אג'קס Ajax Hotel

מלון אג'קס הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ למשפחות בלב העיר לימסול. במלון יש חדרים שמותאמים למשפחות, חלקם עם נוף לבריכה, ויש אפשרות להוסיף עריסה אחת בחדר לתינוק עד גיל שנתיים. כמו כן, תוכלו להזמין שירותי בייביסיטר בתוספת תשלום. הילדים יוכלו ליהנות בבריכת הילדים  ובגן השעשועים שבמתחם. שירותים אלו מזכים את האג'קס במקום מכובד בדירוגי מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים.

בריכת המלון מוקפת באזורי ישיבה נוחים, ותוכלו לקנות חטיפים ומשקאות מרעננים בבר הבריכה. בחדרים יש כספת, טלוויזיה, מיזוג אוויר, מייבש שיער, מיני בר ועוד. במלון יש מסעדה אחת המשקיפה על הבריכה והגינה.

המסעדה מגישה ארוחות בסגנון בופה או לפי תפריט רגיל. בנוסף, במלון אג'קס יש חדר כושר, שירותי כביסה (בתוספת תשלום), שולחן פינג פונג, מגרש טניס וחנייה בחינם לאורחי המלון. תוכלו אפילו להשכיר אופניים במקום ולטייל ברחבי לימסול.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


קראון פלאזה לימסול Crowne Plaza Limassol

מלון השייך לרשת המלונות הידועה, עם מיקום שקשה לנצח, על החוף ובמרחק הליכה מהחנויות והמסעדות שבאזור. בקראון פלאזה שבלימסול יש חדרי משפחות מצוינים, חלקם עם נוף לים או נוף לעיר. יש אפשרות להוסיף מיטה לילד עד גיל 16 בתוספת תשלום, או עריסה לתינוק עד גיל שנתיים בחינם. המלון מספק גם אינטרנט אלחוטי בחינם. ניתן להזמין מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתוספת תשלום. בחצר המלון, הילדים יוכלו לשחק בגן שעשועים בו יש נדנדות ומגלשות – שירותים אלו הפכו את הקראון פלאזה לבחירה מועדפת ברשימת מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים.

במתחם יש גם שולחן ביליארד, טניס שולחן ומכון כושר. בקראון פלאזה יש 2 מסעדות. בראשונה, מסעדת הייבן המגישה בופה בארוחת הבוקר, תוכלו ליהנות מהארוחה שלכם במרפסת המשקיפה אל המפרץ של לימסול. בחודשי הקיץ, מסעדת הייבן מציעה לעתים ערבי בופה בנושאים שונים. המסעדה השנייה היא מסעדת ברזה, מסעדה איטלקית מצוינת. במלון יש חנייה בחינם.

לאחר שחייה בבריכה החיצונית או הפנימית של המלון, תוכלו ליהנות מארוחה קלה ומשקאות מרעננים בבר הבריכה. כמו כן, בבר הלאונג' יש הופעות אקוסטיות חיות בערבים.

במתחם המלון יש ערבי מוזיקה מהנים במהלך השבוע, החל מהופעות ג'אז ועד לתקליטנים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


קאפטאניוס אודיסיה Kapetanios Odyssia

מלון קאפטאניוס אודיסיה בלימסול הוא מלון מומלץ בלימסול עם מיקום מצוין, קרוב לכמה מהאטרקציות המהנות של לימסול. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מהחוף. גן החיות של לימסול, למשל, נמצא במרחק של כעשר דקות הליכה מהמלון. במלון יש חדרי משפחות נהדרים עם מרפסות מרווחות ומרוהטות, מיני בר, מוצרי טואלטיקה, מייבש שיער וטלוויזיה. תוכלו גם לבקש מההנהלה להוסיף עריסה לתינוק עד גיל שנתיים או מיטה נוספת לילד עד גיל 12 (עד מיטה נוספת אחת בחדר). בחצר המלון יש בריכה, אזורי ישיבה נחמדים, מיטות שיזוף  ובר בריכה למשקאות מרעננים לאחר השחייה. כמו כן, הילדים יוכלו לשחק בכיף בגן השעשועים הקטן שבמתחם. אם תרצו, תוכלו להזמין שירותי שמרטפות (בייביסיטר) בהתראה מראש ובתוספת תשלום – כל אלו הופכים את הקאפטאניוס לבחירה  טבעית לרשימות מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים.

ההורים יוכלו ליהנות משירותי הספא השונים שמציע המלון (בתוספת תשלום) –  מסז'ים, סאונה וג'קוזי או  להתאמן בחדר הכושר של המלון. המסעדות במלון קאפטאניוס אודיסיה מגישות אוכל קפריסאי ובינלאומי, בסגנון בופה או בהזמנה מהתפריט הרגיל. במלון יש אינטרנט אלחוטי בחינם וחנייה לאורחים. תוכלו גם להשכיר אופניים במקום (בתוספת תשלום) ולרכב ברחבי לימסול או לשחק בשולחן הפינג פונג שבחצר.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


מלון חוף פוסידוניה Poseidonia Beach Hotel

מלון פוסידוניה היוקרתי ממוקם על החוף של לימסול ובמרחק של כעשר דקות מהאזור התיירותי של העיר.

המלון מציע חדרי משפחה מרווחים, עם אפשרות להוסיף עריסה לתינוקות עד גיל שנתיים. בחלק מהחדרים יש מרפסת עם נוף לים.  בחצר המלון יש גן שעשועים קטן ונחמד לילדים. במסעדה של המלון מגישים בופה בארוחת הבוקר, ומבחר מנות נוספות. לצד בריכת המלון נמצא גם בר הבריכה שמגיש ארוחות קלות ומשקאות.

כמו כן, אורחי המלון יוכלו ליהנות גם משלל אטרקציות ספורטיביות – מגרש טניס, שולחן פינג פונג, השכרת אופניים (בתוספת תשלום) ועוד.  בחדרים יחכו לכם מוצרי טואלטיקה, טלוויזיית מסך שטוח, רדיו וגם WiFi ללא תוספת תשלום.

ההורים יוכלו ליהנות מהשירותים ומהמתקנים השונים של הספא (בתוספת תשלום) הכוללים בין היתר גם סאונה וג'קוזי.

ניתן להזמין אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר (מומלצת), חצי פנסיון או הכל כלול

במידת הצורך, תוכלו להשתמש בחניית המקום בחינם, או להשתמש בהסעה לשדה התעופה (בתוספת תשלום).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 

בתי מלון מומלצים בלימסול
דירוג הגולשים 3.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל