מוניות בקפריסין

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

כדי שתוכלו לתכנן היטב את שהותכם באי השכן קפריסין, כדאי מאוד ללמוד היטב את הסדרי התחבורה הציבורית בקפריסין ואת הסדרי המוניות וההסעה מנמלי התעופה של קפריסין אל כל יעד באי. שימוש נכון במוניות בקפריסין יכול להפוך את החופשה שלכם למוצלחת במיוחד ואפילו לחסכונית יותר. בכתבה זו תמצאו גם אפשרות נוחה להזמנת מונית בקפריסין וגם מידע למטייל על תחבורה בקפריסין

         דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

האי קפריסין הוא יעד הטיסה הקרוב ביותר שיש למדינת ישראל, וכיוון שהוא אי שליו פסטורלי ומלא בחופי רחצה תכולים ומרגיעים ושלל אטרקציות למשפחות עם ילדים, לזוגות ולבודדים, הפכה קפריסין בשנים האחרונות ליעד פופולרי במיוחד בקרב הנופשים הישראלים. מחירי הטיסה הנוחים, מזג האוויר הים תיכוני החמים וריבוי המלונות האיכותיים, הופכים את החופשה בקפריסין לגן עדן לאוהבי הבטן-גב. מבין כל האטרקציות בקפריסין, הישראלים אוהבים עד מאוד לבלות במועדוני העיר איה נאפה, לנפוש בחופשה מרגיעה בלימסול וגם להכיר את העיר ניקוסיה המרתקת.

שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית בקפריסין או הסעה משדה התעופה אל בית המלון בקפריסין בהזמנה מראש אונליין. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יעזור לכם עם המטען, ויקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות בקפריסין או הסעה מנמל התעופה בקפריסין הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל paphos ו paphos airport (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך)



חופשה בקפריסין – עוד בנושא זה:

קפריסין למשפחות – המדריך לטיולים וחופשות

מלונות מומלצים למשפחות בקפריסין עם ילדים

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

e-sim ו-sim לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בקפריסין היוונית

האי קפריסין מציע לכל מבקר שילוב מושלם בין אתרי נופש ברמת שירות גבוהה מאוד, מקומות בילוי וקניות מהנים, אך גם טיולי נוף והיסטוריה. לקפריסין יש היסטוריה ענפה ולכן יש בה שלל אתרים ארכיאולוגיים מרהיבים ואתרים היסטוריים שונים ומיוחדים במינם הפזורים לאורך ולרוחב האי ומושכים תיירים לביקורים מרתקים.

אבל דווקא בגלל המגוון הרב של פעילויות, מוקדי בילוי ואטרקציות, ניצול יעיל של זמנכם הוא חיוני בעת חופשה בקפריסין. כדי שתוכלו לתכנן היטב טיול בקפריסין כדאי מאוד ללמוד היטב את הסדרי התחבורה הציבורית בקפריסין ואת הסדרי המוניות בקפריסין ולנצלם היטב. שימוש נכון בתחבורה ציבורית בקפריסין עשוי לעשות את ההבדל שבין טיול מושלם לבין תחושת פספוס ועצבים.

התחבורה הציבורית בקפריסין ושירותי השכרת רכב

שלא כמו במרבית מדינות אירופה, התחבורה הציבורית בקפריסין אינה מפותחת למדי. באי אין כלל שירותי רכבות או מטרו, מה שהופך את ההתניידות מבחינתם של התיירים בקפריסין לחיסרון. אולם, אפשר בכל זאת להגיע לכל מקום באי בעזרת שירותי התחבורה הציבורית בקפריסין הקיימים:

1. אוטובוסים בקפריסין – כל מערכת התחבורה הציבורית בקפריסין נשענת בצורה בלעדית על שירותי האוטובוסים הפועלים באי. זאת, בשל העובדה כי באי אין רכבות או שירותי מטרו כלל. שירותי האוטובוסים בקפריסין מתחלקים לשלושה סוגים: ראשון – אוטובוסים בין הערים המרכזיות בקפריסין לנמלי התעופה בקפריסין. אוטובוסים אלה פועלים כל ימות השבוע ומסיעים את התיירים הרבים ואת התושבים המקומיים בין ערי קפריסין הפרוסות לאורך האי לבין שדות התעופה המרכזיים, במיוחד לרנקה (שדה התעופה הראשי) או פאפוס (שדה התעופה של טיסות לואו קוסט). מערך אוטובוסים זה מחבר בין כל הערים המרכזיות של קפריסין. שני – אוטובוסים בקפריסין אשר מחברים בין העיירות הקטנות שבכל מחוז לבין העיר הגדולה. ושלישי, ישנם אוטובוסים פנים עירוניים המספקים מענה לאתרי התיירות המרכזיים בכל עיר ולאטרקציות בקפריסין. האוטובוסים פועלים בכל שעות היום ואפשר לרכוש כרטיסי נסיעה ישירות מנהג האוטובוס.

2. השכרת רכב בחו"ל בקפריסין – זוהי דרך נוחה יחסית להתנייד באי, למי שאינו נרתע מנסיעה בצד שמאל של הכביש. במרבית הכבישים באי נשמרת רמת תחזוקה גבוהה יחסית, אך יחד עם זאת ישנם מקומות בהם הנסיעה היא קשה יחסית ולכן מומלץ לשים לב לדרכים ולנהוג בזהירות. את הרכב מומלץ להזמין זמן רב ככל שניתן לפני הטיסה באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל

3. השכרת אופנועים בקפריסין – השכרת אופנוע בקפריסין היא לרוב הדרך המקובלת ביותר למטייל הצעיר המבלה חופשה בקפריסין ומעוניין לנדוד מעיר לעיר. חשוב לשמור על כל כללי התנועה באי ואם תנהגו בזהירות תוכלו בהחלט לנוע במהירות ממקום למקום ולמצות עד תום את חופשתכם. לצד זאת, השכרת אופנוע בקפריסין היא בחירה יקרה יותר בצורה משמעותית מכל שירות תחבורה אחר באי.

4. מוניות בקפריסין – אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את הנסיעה המאתגרת בצד שמאל של הכביש ועדיין חשוב לכם להגיע לכל אטרקציה בקפריסין במהירות האפשרית, במינימום עלויות ובשירות מצוין – שימוש בשירותי המוניות בקפריסין הוא הבחירה הנכונה ביותר מבחינתכם. בעזרת מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי הנמצא למעלה אתם יכולים להגיע לכל אתר באי ביעילות, בקלות ובנוחות, הן כבודדים, הן כזוג והן כקבוצה. במנוע החיפוש של קיוויטקסי תמצאו מגוון כלי רכב המתאים לכל כמות נוסעים. זהו שירות המתאים מאוד למשפחות גדולות העושות טיול בקפריסין עם ילדים או לחברים שיצאו יחדיו לחופשה בקפריסין.

הזמנת מוניות בקפריסין בעזרת מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי

אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין ורוצים להיות בטוחים שמונית תמתין לכם ביציאה משדה התעופה עם נחיתתכם באי ותיקח אתכם בבטחה ובנוחות לבית המלון שלכם בקפריסין במחיר ידוע מראש ובלי הצורך להתמקח ולהתעצבן, תוכלו לשריין לעצמכם הסעה פרטית כזו בדיוק בעזרת שירותי מוניות של חברת קיווי טקסי. המערכת מבוססת כולה על חיפוש של מוצע ויעד, אשר מאפשר לכם לקבל תוצאות באופן מהיר ומידי.

לאחר שהקלדתם את נקודת המוצא ואת היעד שאליו אתם רוצים להגיע, מנוע החיפוש יציג בפניכם מכוניות פרייבט, מיניוואן ומיניבוסים בגדלים שונים אשר יכולות להתאים לכמות משתנה של נוסעים ומזוודות. כל זאת בהתאם לזמינות הקיימת של נהגי מוניות ביום הנסיעה הדרוש. תקבלו תצוגה ברורה של כל סוג מכונית והמידע המלא על השירות המוצע, כולל מחירים וכמות נוסעים ומזוודות. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את סוג המונית שמתאימה לכם ולבצע הזמנה בעזרת כרטיס אשראי דרך אתר קיווי טקסי. לחילופין, אפשר להעביר את התשלום לנהג באופן ישיר, במהלך הנסיעה ובמזומן. יחד עם זאת חשוב לזכור כי אם מדובר בהזמנות של רכבים גדולים, ככל הנראה תידרשו לשלם דמי הזמנה מוקדמת דרך האתר. כך תבטיחו כי הנהג ימתין לכם ביום הנסיעה מחוץ לשדה התעופה בקפריסין עם שלט ועליו שמכם ויעד הנסיעה שלכם.

הנסיעה בעזרת שירותי קיווי טקסי מתאימה במיוחד למי שרוצה לצמצם משמעותית את הוצאות התחבורה הציבורית בקפריסין, במיוחד אם אתם נוסעים בקבוצות גדולות. לא אחת, קבוצות גדולות של בני נוער יוצאים לטיולים לפני צבא באיה נאפה, משפחות נוסעות לבלות את חופשת הקיץ בלרנקה או קבוצות של חברים יוצאות לטיולי בטן-גב באחד מהמלונות הרבים באי – מחפשים שירות הסעות אשר יאפשר לכם להגיע יחד לכל נקודה במסלול. חברת קיווי טקסי מאפשרת לכם לנסוע במוניות בקפריסין גם בקבוצות גדולות, של עד 19 נוסעים. הנסיעה במוניות אלו מאפשרת לכם לשמור על חוויה מהנה לכולם, אך גם להפחית משמעותית את ההוצאות.

כמו כן, אם אתם נוסעים לטיול בקפריסין בקבוצה שבה יש צורך להזמין מונית עם התאמות מיוחדות – כמו למשל כיסאות לתינוקות או התאמה לאנשים בעלי מוגבלויות – אפשר לציין זאת בהזמנה.

מחירי מוניות בקפריסין – בסיוע מנוע החיפוש קיווי טקסי

על מנת להקל עליכם בתכנון החופשה המושלמת בקפריסין יצרנו לכם, בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, את המחירון המלא לנסיעה במוניות בקפריסין בין מרכזי הערים המרכזיות באי. התעריפים מאפשרים לכם לתכנן את הנסיעה מנמלי התעופה הגדולים של קפריסין – לרנקה ופאפוס, אשר פופולריים מאוד לנחיתה בקרב הישראלים. מכל אחד מנמלי התעופה בקפריסין תוכלו להגיע תוך פרק זמן סביר, הנע בין חצי שעה לשעתיים וחצי, לכל אחת מן הערים הגדולות והמרכזיות בקפריסין. בתכנון נכון תוכלו ליצור את המסלול היעיל ביותר לנסיעה במוניות בקפריסין לאורך כל ימות החופשה שלכם. כך למשל תוכלו להגיע תוך פחות מעשרים דקות למרכז העיר לרנקה או תוך כשעה מנמל התעופה של פאפוס לעיר לימסול.

כל מחירון מציג לכם בצורה מפורטת את נקודות המוצא והיעד. תיאור קצר על היעד, וזמן הנסיעה הממוצע בין נקודת המוצא והיעד. במחירון מוצגים כל הרכבים הקיימים במלאי המוניות בקפריסין של חברת קיווי טקסי, כמו גם כמות המזוודות והנוסעים אשר יכולים לנסוע בכל רכב. המחירים במחירונים אלו מוצגים בדולרים, ומאפשרים לכם לערוך השוואה הוגנת בין הוצאות הנסיעה השונות. חיוני לציין בנקודה זו כי כל התעריפים נכונים ליום כתיבת שורות אלו. לכן, מומלץ לבצע בדיקה חוזרת ופרטנית לקראת מועד הנסיעה הטיסה לקפריסין כדי למצוא את תעריפי הנסיעה המעודכנים.

הסעה משדה התעופה בפאפוס למרכז העיר

נחיתה אחרי טיסה לפאפוס מאפשרת לכם להתחיל את הטיול בקפריסין  מנקודת מוצא מרכזית מאוד. כמעט כל האטרקציות בקפריסין נמצאות במרחק נסיעה קצר יחסית מפאפוס, כך שאתם יכולים להתחיל בטיול כוכב כבר מעת הנחיתה. ניצול אופטימלי של השהות שלכם בקפריסין דורש מכם להסתייע בשירותי המוניות. כדי להגיע מנמל התעופה של פאפוס לאזור מרכז העיר, יצרנו לכם, בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי את המחירון המלא לנסיעה. זמן הנסיעה הממוצע הוא כשלושים דקות, והמחירים נכונים לעת כתיבת שורות אלו:
מכונית אקונומי – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 43 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 44 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 46 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 51 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 69 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 78 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 101 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 107 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 102 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 78 דולרים.

מוניות משדה התעופה בפאפוס ללימסול

כדי להגיע ללימסול מנמל התעופה של פאפוס, תוכלו להסתייע במונית של חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע הוא כשעה וחמש דקות, ואלו הם תעריפי הנסיעה נכון לעת כתיבת שורות אלו:
מכונית מיקרו – לשלושה נוסעים ושתי מזוודות, 76 דולרים.
מכונית אקונומי – 78 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 84 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אאודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 99 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 117 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 163 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 163 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 222 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 222 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 134 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 153 דולרים.

מוניות משדה התעופה בפאפוס לפרוטארס

כדי להגיע מנמל התעופה של פאפוס לפרוטארס, תידרשו להשקיע כשעתיים ועשר דקות של נסיעה במונית. אלו הם תעריפי המוניות של חברת קיווי טקסי לנסיעה זו:
מכונית אקונומי – 191 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 223 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אאודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 230 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 231 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 248 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 281 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 306 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 408 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 408 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 306 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 408 דולרים.

מוניות משדה התעופה בפאפוס לאיה נאפה

כדי להגיע לאזור הבילוי המועדף על הצעירים הישראלים מנמל התעופה של פאפוס, תוכלו להזמין מונית אשר תיקח אתכם עד לפתח המלון באיה נאפה, תוך פרק זמן של שעתיים. אלו הם מחירי הנסיעה על פי מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי:
מכונית אקונומי – 191 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 214 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אאודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 214 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 215 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 239 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 273 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 290 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 392 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 392 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 273 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 375 דולרים.

מוניות משדה התעופה בפאפוס לניקוסיה

כדי להגיע לחלק הקפריסאי הדרומי של ניקוסיה מנמל התעופה של פאפוס, תידרשו לנסוע לפחות שעה וארבעים וחמש דקות. אולם, נסיעה באחת ממוניות חברת קיווי טקסי תהפוך את הנסיעה שלכם לנוחה הרבה יותר. ואלו הם תעריפי הנסיעה לקו זה:
מכונית אקונומי – 165 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 182 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אאודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 188 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 223 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 241 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 255 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 273 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 392 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 392 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס)- 241 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 222 דולרים.

מוניות משדה התעופה בלרנקה למרכז העיר

לרנקה היא יעד מרכזי נוסף, אשר מושך את הישראלים בעת חופשה בקפריסין. שדה התעופה בלרנקה ממוקם במיקום אידיאלי, בייחוד לטיולי כוכב או לטיולים המתמקדים באזורים המרכזיים של האי. במיוחד מסיבה זו, מומלץ להכיר את כל שירותי המוניות אשר פועלים מנמל התעופה בלרנקה ויכולים לסייע לכם להגיע לנקודות היעד שלכם. זמן הנסיעה הממוצע משדה התעופה בלרנקה למרכז לרנקה הוא כעשרים דקות, ואלו הם מחירי הנסיעה על פי מנוע החיפוש קיווי טקסי, נכון לעת כתיבת שורות אלו:
מכונית אקונומי – 24 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 24 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אאודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 34 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 32 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 38 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 47 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 51 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 75 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 75 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 51 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 69 דולרים.

מוניות משדה התעופה בלרנקה ללימסול

אחד מהיעדים הפופולריים ביותר לביקור משפחות בקפריסין עם ילדים היא לימסול. העיר מציעה שילוב מושלם שבין תיירות בטן גב, לבין טיולים באזורים יפיפיים, ומאפשרת לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין. משדה התעופה של לרנקה למרכז העיר לימסול אפשר להגיע בתוך פרק זמן של כחמישים דקות, בעזרת אחת ממוניות חברת קיווי טקסי. אלו הם מחירי הנסיעה:
מכונית אקונומי – 65 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 73 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 75 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 87 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 95 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 120 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 129 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 171 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 164 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 116 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 137 דולרים.

מוניות משדה התעופה בלרנקה לפרוטארס

עיירת נופש אהובה נוספת על הישראלים היא פרוטארס. העיירה מאפשרת לכם לבלות בין מלונות מושקעים ולהטעין את המצברים בחופשת קיץ מפנקת. ברחבי העיירה ניתן למצוא שפע של פעילויות לגדולים ולקטנים. על כן, העיירה נחשבת לבחירה חמה בשנים האחרונות בעייני הישראלים. נסיעה משדה התעופה של לרנקה לעיירה פרוטארס אורכת כ-55 דקות. אלו הם תעריפי הנסיעה על פי מנוע החיפוש למוניות של חברת קיווי טקסי:
מכונית אקונומי – 65 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 73 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אאודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 75 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 88 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 95 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 113 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 129 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 171 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 164 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 120 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 137 דולרים.

מוניות משדה התעופה בלרנקה לאיה נאפה

כדי להתחיל את החופשה שלכם באיה נאפה על הצד הטוב ביותר, מומלץ להזמין מבעוד מועד שירותי הסעה מנמל התעופה של לרנקה. כך תוכלו להיות בטוחים שתגיעו למלון במהירות האפשרית ותנצלו כל רגע מהחופשה שלכם בחגיגות, בילויים ובטן גב. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה הוא כ-45 דקות ואלו הם מחירי המוניות על פי מנוע החיפוש של קיווי טקסי:
מכונית אקונומי – 56 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 67 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 68 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 77 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 96 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 101 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 116 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 146 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 146 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 119 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 116 דולרים.

מוניות משדה התעופה בלרנקה לניקוסיה

העיר ניקוסה היא עיר אשר ממוקמת בדיוק על קו התפר אשר בין קפריסין לטורקיה. העיר מלאה באטרקציות תיירותיות, מלונות ומקומות בילוי לכל המשפחה. זו היא עיר הבירה של האי ועל כן טיול בה הוא טיול רצוף חוויות, אזכורים היסטוריים ומבנים עתיקים. העיר ממוקמת במרכז האי ולכן קל מאוד להגיע אליה. אם אתם נוחתים בשדה התעופה של לרנקה, הנסיעה באחת ממוניות חברת קיווי טקסי תארוך לכם בסך הכול 45 דקות. אלו הם תעריפי הנסיעה לפי חיפוש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, נכון ליום כתיבת שורות אלו:
מכונית אקונומי – 56 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 67 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 68 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 77 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 96 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 101 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 120 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס לשישה עשר נוסעים – 153 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 153 דולרים, כולל 19 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 116 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 116 דולרים.

מוניות מניקוסה הדרומית לניקוסיה הצפונית (ניקוסיה הטורקית)

נסיעה בתוך העיר ניקוסיה דורשת מכם בדרך כלל תכנון מוקדם בעיקר בשל העובדה שמדובר במעבר בין שתי מדינות. חלקה הדרומי של העיר ניקוסיה שייך למדינת קפריסין, בעוד חלקה הצפוני משויך לטורקיה. ניקוסיה הטורקית זו היא עיר קטנה יחסית, אשר מכילה בסך הכול כשלוש מאות אלף תושבים, אך היא מעניינת במיוחד בשל ההיסטוריה הענפה שלה, ואתרי התיירות המיוחדים וההיסטוריים השוכנים בה. על כן, אם אתם משפחות בטיול בקפריסין עם ילדים ומעוניינים להעשיר את הביקור שלכם ולהכיר את התרבות באי קפריסין על בוריה, מומלץ לשלב יום טיול בעיר ניקוסיה ולעבור בין חלקיה השונים של העיר כדי להכיר גם את קפריסין הטורקית. בעזרת מוניות חברת קיווי טקסי, אתם יכולים להתנייד בקלות בין חלקי העיר ולהגיע לכל נקודה. יחד עם זאת, כאשר אתם רוצים לבצע נסיעה בין שני חלקי העיר, ניתן להזמינה בצורה פרטנית דרך אתר חברת קיווי טקסי. תיאום זמן הנסיעה, כמו גם סוג המונית המתאימה לכם מאפשר לכם לקבל בדיוק את השירות אותו אתם רוצים לקבל, במועד הנחוץ לכם. כך תוכלו ליצור לוח זמנים גמיש מאוד לאורך החופשה שלכם. כזה אשר מתאים את עצמו אליכם, ולא דורש מכם לרוץ בין אתרי התיירות תחת לחץ של זמנים. כמובן, המחירים מותאמים למרחקי הנסיעה, כמו גם לסוג המכונית, ואתם יכולים להשתמש בכל שיטות התשלום המקובלות בכל הזמנה רגילה במנוע החיפוש של קיווי טקסי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל