מפת קפריסין בעברית למטייל הישראלי

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

הכנו עבורכם מפה של קפריסין עליה מופיעים יעדים מרכזיים ברחבי האי המסומנים בצבע סגול. לחיצה על כל אחד מהסמנים תפתח קישור למדריך אודות היעד המבוקש, בו תמצאו מידע שימושי, המלצות וטיפים שיעזרו לכם לתכנן את השהות בו במהלך החופשה בקפריסין. פריסת הסמנים על המפה יכולה לעזור לכם בתכנון מסלול הטיול בקפריסין. שימו לב, על המפה מופיעים גם יעדים בקפריסין הטורקית, המסומנים בגוון מעט שונה, כך שתוכלו לבחור האם לכלול אותם או לא במהלך החופשה בקפריסין.

עוד המלצות חשובות למטיילים בקפריסין

לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה לקפריסין, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך בנושא טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים.

גם רכישת ביטוח נסיעות לקפריסין מומלץ לבצע אחרי השוואת מחירים חכמה. במדריך שלנו תמצאו המלצות והפניות שיעזרו לכם לבחור את הכיסוי המתאים ביותר במחיר הכי זול.

אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין עם הילדים, שימו לב שהמלון אותו אתם מזמינים מותאם לאירוח משפחות. במדריך שלנו תמצאו רשימה של מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים.

במידה ותעדיפו להזמין טיסות ומלונות כחבילת נופש משולבת, המדריך המלא לחבילות נופש בקפריסין היוונית כולל טיפים שיכולים לחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

אם אתם מתכננים לשכור רכב להתניידות במהלך החופשה בקפריסין, כדאי לכם לקרוא את הטיפים שלנו ולהיעזר במנוע השוואת המחירים המופיעים במדריך בנושא השכרת רכב בקפריסין.

למי שמעדיפים לא לנהוג בקפריסין, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא הזמנת מוניות והסעות בקפריסין, שבו תמצאו מידע על תחבורה ציבורית בקפריסין ועל דרכים נוספות להתנייד בין היעדים השונים.

אנחנו ממליצים לדאוג להזמנת סים לקפריסין או eSim לקפריסין לפני שיוצאים לחופשה. במדריך תמצאו חברות שיאפשרו לכם לבצע הזמנה אונליין ובנוסף יציעו לכם חבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים.

קפריסין היא יעד שהוא גן עדן לחובבי קולינריה. במדריך בנושא אוכל בקפריסין תמצאו מסעדות, פעילויות ואטרקציות קולינריות שיכולות לשדרג לכם את החופשה.

לפני שאתם קובעים מתי לטוס לקפריסין, קראו את המדריך בנושא מזג האוויר בקפריסין ועונה מומלצת לחופשה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל