השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בלימסול קפריסין

השכרת רכב בלימסול שבקפריסין יכולה להיות זולה ופשוטה – במאמר זה אספנו עבורכם גם השוואת מחירים לתעריפי חברות השכרת הרכב בלימסול שתחסוך לכם מאות שקלים וגם טיפים חשובים לקראת השכרת רכב ונהיגה בלימסול (כולל סרטון וידאו על נהיגה בלימסול שיסייע לכם להתכונן)

    להזמנת דילים ללימסול            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

אם אתם מחפשים השכרת רכב בלימסול שבקפריסין במחירים זולים השתמשו במנוע האינטרנטי להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את הצעות המחיר הזולות ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בלימסול הנחשבת אמינה ויש לה שירות לקוחות באנגלית.

השכרת רכב בלימסול קפריסין  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חברת אופרן הישראלית בולטת כאחת הבחירות המובילות והמשתלמות ביותר להשכרת רכב בלימסול, וזאת הודות לקשרים שפיתחה עם ספקי השכרת רכב מומלצים בלימסול. שיתופי פעולה אלו מאפשרים לאופרן להעניק ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר ואיכות ללא פשרות. כמו כן החברה מציעה ביטוח לביטול ההשתתפות העצמית במרבית היעדים בהם היא פועלת, כאשר במקרים בהם הלקוח בוחר שלא לרכוש ביטוח זה, סכום ההשתתפות העצמית במקרה של נזק יהיה נמוך במיוחד.

אחד היתרונות העיקריים של אופרן היא תכנית "אופרן פלוס" – פוליסת ביטוח מקיפה המכסה את מלוא עלות ההשתתפות העצמית במצבים בהם לא נרכש כיסוי ביטוחי מראש לביטולה. תכנית זו אף מרחיבה את הכיסוי לנזקים שעלולים להיגרם לחלקים נוספים של הרכב, דוגמת צמיגים, שמשות ומראות צד.

שירותי ההשכרה של אופרן בלימסול תהווה ערובה לשקט נפשי במהלך החופשה שלכם. הודות לשילוב המנצח של איכות שירות יוצאת דופן ומגוון רחב של כיסויים ביטוחיים, תוכלו ליהנות מהנופש הקרוב, ללא דאגות מיותרות מפני חיובים לא צפויים או טיפול לקוי מצד נותן השירות.

להשוואת מחירי השכרת רכב בלימסול עם אופרן

אתר פאפם פאפם מהווה תרומה חשובה ומועילה בתחום השוואת מחירי השכרת הרכב בחו"ל. המערכת החדשנית, ששוחררה לאוויר באוגוסט 2021, מתהדרת בממשק משתמש נקי וקל לתפעול, המאפשר השוואה נוחה של הצעות ממספר רב של אתרים ומקורות, וזאת ללא הסחות דעת מיותרות או פרסומות טורדניות.

ייחודו של פאפם פאפם נעוץ בהיותו מנוע החיפוש הישראלי הראשון שמציע הכל תחת קורת גג אחת אחת, הן הצעות אטרקטיביות מאתרי השכרה בינלאומיים מוכרים כמו Rentalcars, והן חבילות של ספקים ישראליים מובילים כמו לדוגמא, אופרן אשר כוללות אפשרות נוחה לביטול דמי ההשתתפות העצמית.

פאפם פאפם מרכז מגוון עשיר ומגוון של אפשרויות להשכרת רכב בלימסול, החל מעסקאות בסיסיות במחירים תחרותיים ועד לחבילות מקיפות הכוללות ביטוחים עם כיסויים נרחבים. בנוסף, האתר מאפשר לכם להתאים אישית את תוצאות החיפוש בהתאם לצרכים ולהעדפות הספציפיים שלכם. כך למשל, ניתן לסנן את התוצאות כך שיוצגו רק הצעות הכוללות ביטול השתתפות עצמית ללא עלות נוספת.

נקודת חוזק נוספת של פאפם פאפם היא השקיפות המוחלטת בכל הנוגע לפירוט מרכיבי המחיר. ההצעות המופיעות באתר כבר משקפות במדויק את כלל הביטוחים והתוספות הנחוצים, וזאת כבר משלב הצגת המחיר, מה שמאפשר לכם להבין את העלויות הסופיות הצפויות במלואן, ללא החשש להפתעות בלתי נעימות.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בלימסול דרך פאפם פאפם

פרט לפאפם פאפם, כדי להשוות הצעות באתרים בינלאומיים אחרים המתמחים בתחום, כגון Discover Cars, Localrent ו-QEEQ. רק השוואה מעמיקה וכוללת של מכלול האפשרויות תבטיח שאתם אכן משיגים את העסקה המשתלמת ביותר להשכרת רכב בלימסול.

חופשה בלימסול – טיפים ומידע חשוב למטייל

כשמתכננים טיול ללימסול כדאי להתחיל דווקא מהשוואת מחירי הטיסות בין חברות התעופה השונות ולבדוק כמה תאריכים אפשריים. במדריך המפורט שלנו טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים תמצאו המון מידע וטריקים שימושיים לאיתור חבילות הטיסה הכי משתלמות.

הבסיס לכל חופשה מוצלחת הוא מלון נעים שיספק עבורכם מענה לכל צרכיכם. במדריך שכתבנו מלונות מומלצים בלימסול למשפחות עם ילדים תוכלו למצוא שלל המלצות נהדרות שיעזרו לכם לבחור את האופציה המתאימה בדיוק לצרכים ולסגנון הייחודי שלכם, עם מגוון רחב של קטגוריות מחירים ומיקומים ברחבי העיר.

לפני הנסיעה, יש כמה פרטים שאסור לשכוח. החשוב ביותר זה לרכוש ביטוח נסיעות מקיף שיכסה אתכם בכל מצב בריאותי שעלול לקרות בזמן הטיול. כדי לעזור לכם למצוא את הפוליסה הטובה והזולה ביותר, יצרנו במיוחד את המדריך ביטוח נסיעות לקפריסין הזול ביותר שתוכלו למצוא.

בשביל לחסוך מעצמכם תורים מתישים ועמלות המרה מופקעות, כתבנו עבורכם את הזמנת יורו לנתב"ג אונליין – המדריך המלא. ככה תוכלו פשוט לאסוף את היורו שהזמנתם בנוחות מדלפקי בנק הפועלים בטרמינל לפני ההמראה.

אם תרצו להשתמש בסלולרי שלכם בחו"ל בשביל גלישה או שיחות, זה יכול להיות יקר מאוד דרך החברות הישראליות. במיוחד בשביל זה כתבנו את המדריך השלם סים ו-eSIM לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה. שם תקבלו מלא טיפים ועצות חשובות שיעזרו לכם להישאר מחוברים במהלך כל הטיול, ועדיין לחסוך הרבה כסף.

בחירת העיתוי הנכון לטיול היא קריטית להצלחתו. יצרנו בשבילכם את המדריכים מזג האוויר בלימסול ועונה מומלצת לחופשה, ולימסול עם ילדים – המדריך המלא לעיר הנמל של קפריסין עם מידע חשוב וטיפים מעולים שיסייעו לכם לתכנן את החופשה המשפחתית האידיאלית, בהתאם להרכב שלכם ולצרכים הספציפיים שלכם.

אם אתם מחפשים פרטים על דרכי תחבורה נוספות בלימסול, תמצאו אותם במדריך המיוחד שלנו מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית. במקרה שבכוונתכם לשכור רכב בזמן השהייה בעיר, ייתכן ותעזור לכם מפת קפריסין בעברית למטייל הישראלי שהכנו במיוחד בשביל להקל עליכם את ההתמצאות והניווט ברחבי האזור.

אם אתם מגדירים את עצמכם כחובבי אוכל, אספנו עבורכם את כל החוויות הקולינריות הבלתי נשכחות של קפריסין במדריך האולטימטיבי אוכל בקפריסין – מסעדות, פעילויות ואטרקציות קולינריות. עם כל המידע שתקבלו שם, בטוח שתחזרו הביתה עם טעמים חדשים בפה וחיוך ענק על הפנים.

לבסוף דרך נהדרת להכיר את לימסול והאיים השכנים מזווית אחרת, זה כמובן מהים! במדריך המפורט שלנו להשכרת יאכטה בקפריסין, ריכזנו את כל המידע הדרוש לכם כדי לתכנן הפלגה מדהימה, כולל אפשרויות כמו יאכטה עם או בלי צוות, וגם אופציה לחלוק קבינה משפחתית על יאכטה גדולה יותר ביחד עם עוד משפחות.

השכרת רכב בלימסול קפריסין – מידע כללי

השכרת רכב בלימסול שבקפריסין תאפשר לכם להגיע בקלות לחופים הסמוכים ולכפרים, אל שדה התעופה של לרנקה הסמוכה מאוד ללימסול וגם אל אטרקציות מחוץ ללימסול כמו העיר העתיקה של Kourion ובה פסיפסים עתיקים שהשתמרו יפה מהתקופה הרומית, וגם אל טירת קולוסי Kolossi Castle הנמצאת אף היא מחוץ ללימסול – או בכלל, להפוך את החופשה בלימסול לטיול ברחבי קפריסין היוונית.

השכרת רכב  בלימסול היא ענין די פשוט – מכוניות, קטנועים וגם אופניים ניתן לשכור בקלות בעיר התיירותית ושוקקת החיים, אבל בעת נהיגה בלימסול כדאי להיות זהירים כי לנהגים הקפריסאיים לא תמיד יש מודעות לבטיחות בדרכים.

לפני השכרת רכב בלימסול זיכרו שנהיגה בעיר- לפי חוקי התנועה של קפריסין – מתבצעת בצד שמאל של הכביש, כלומר הפוך מכיוון הנהיגה בישראל, וההגה ממוקם בצד ימין של האוטו. צפו בסרטון המתעד נהיגה בלימסול אשר יסייע לכם להתכונן

הנהיגה בלימסול כעיקרון לא מסובכת פרט לנסיעה בצד "ההפוך" של הכביש.

שלושת הכבישים הראשיים בלימסול הם: כביש החוף, שדרת מקאריוס ודרך Griva Digeni (אשר הופכת במשך לרחוב Kolonakou / Spyros Kyprianou).

שירות האוטובוסים בלימסול שודרג לאחרונה, עם יותר מסלולים ולוחות זמנים טובים יותר, אך זמני ההמתנה לאוטובוס עדיין משמעותיים, וכאשר אתם נמצאים בחופשה בלימסול לא תירצו לבזבז את זמן החופשה שלכם על המתנה ארוכה ומשעממת לאוטובוסים, השכרת רכב בלימסול היא פיתרון זול שמעניק לכם את כל הגמישות בעת טיול בלימסול וקפריסין.

תחבורה בלימסול

אם תבחרו לנסוע בתחבורה ציבורית בלימסול מסלול התיירות העיקרי הוא קו האוטובוס מס' 30, הנוסע על כביש החוף של לימסול ממלון לה מרידיאן אל My Mall, בתדירות של בערך כל 15 דקות. ניתן למצוא מידע מפורט ומפות באתר חברת האוטובוסים EMEL [7]. עלות הנסיעה באוטובוס בלימסול היא 1.50 יורו עד 21:00 בערב ו 2.50 יורו עבור שעות הערב המאוחרות. מוניות הן אמצעי התחבורה הפופולריים ביותר עבור תיירים המוותרים על השכרת מכונית בלימסול, אבל הן יקרות ונהגים בדרך כלל מתעלמים מהמונה ודופקים מחירים לתיירים. מוניות שירות פופולריות יחסית בלימסול ועולות מחיר סביר יותר.

על כביש החוף של לימסול יש מסלול אופניים ייעודי שעובר מין הנמל הישן לאזור דאסודי. שימו לב כי בקיץ בשעות השמש הרכיבה במסלול זה נעשית חמה מאוד.

השכרת רכב בלימסול קפריסין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל