פודגוריצה מונטנגרו השכרת רכב

השכרת רכב בפודגוריצה בירת מונטנגרו – המדריך המלא

לפני הזמנת השכרת רכב בפודגוריצה בירת מונטנגרו מומלץ להקדיש כמה דקות לקריאת כתבה זו אשר יכולה לחסוך לכם מאות שקלים ולפתור לכם הרבה בעיות בעזרת מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במונטנגרו וטיפים חשובים למטייל על נהיגה וחנייה בפודגוריצה (כולל סרטון וידאו על נהיגה בפודגוריצה ומידע חשוב)

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכבים בפודגוריצה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה – התהליך קצר ופשוט: בשדה "ארץ" ביחרו כמובן את מונטנגרו ואח"כ בשדה עיר ביחרו את פודגוריצה – podgorica ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין רכב שכור בפודגוריצה מתוך רשימת המיקומים הכוללת אפשרויות כמו השכרת רכב בשדה התעופה של פודגוריצה, בתחנת האוטובוסים המרכזית בפודגוריצה, או אספקת רכב שכור לבתי מלון בפודגוריצה – לסיום, הזינו את התאריכים בהם תירצו לשכור רכב בפודגוריצה, וליחצו על "חפש" כדי לראות תוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפודגוריצה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית (על מיגוון רחב של דיגמי מכוניות)

חופשה בפודגוריצה – עוד באותו נושא:

פודגוריצה עם ילדים – טיול משפחתי בבירת מונטנגרו

הזמנת מונית מנמל התעופה פודגוריצה (מונטנגרו)

פודגוריצה למשפחות – מלונות מומלצים למשפחות 

טיסות למונטנגרו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

טיפ חשוב – ניתן לחסוך לא מעט כסף על השכרת רכב בפודגוריצה אם מזמינים את ביטוח הרכב השכור בנפרד, באמצעות השירות המומלץ להשוואת מחירי ביטוח רכב שכור

השכרת רכב בפודגוריצה – מידע למטייל

בשל מיקומה במרכז מונטנגרו, פודגוריצה משמשת כצומת דרכים לכל הכבישים המרכזיים במדינה. יש לנקוט ביתר זהירות בכביש המוביל מצפון מונטנגרו וסרביה בחודשי החורף. אם אתם מתכננים טיול במונטנגרו עם נחיתה בפודגוריצה השכרת רכב בפודגוריצה ויציאה ממנה לטיול במונטנגרו במכונית היא בהחלט אופציה טובה – אך נהיגה בפודגוריצה עצמה הרבה פחות מומלצת.

התנועה בפודגוריצה כאוטית, הרחובות צפופים יתר על המידה ופקקים הם דבר קבוע. הולכי רגל חוצים את הכביש בכל מקום שמתאפשר להם ולא מתייחסים לרמזורים, וזה די מובן כי בהרבה מקומות הרמזור הירוק מתחלף אחרי 10 שניות בלבד. נהגים אינם מצייתים לכללים, רצים דרך הצומת גם כשהרמזור הופך לאדום, משתמשים בטלפון נייד בזמן נהיגה, צופרים, צועקים ומקללים. אבל הבעיה הגדולה ביותר בפודגוריצה היא המחסור במקומות חנייה.

רכבים חונים בצורה כאוטית, לפעמים רכב אחד חונה במקום שבו יכלו לחנות שלושה רכבים. אבל המצב לא הרבה יותר טוב בחניונים, למשל ליד Sat Kula (מגדל השעון). תושבי מונטנגרו לא "נכנעים" מבחינתם להגבלות של פסים לבנים ושאר הסדרי חנייה.

דרך אגב, יש בפודגוריצה כ-85 אלף רכבים ממונעים, מה שאומר רכב אחד לכל שני תושבים והמון צפיפות של כלי רכב בכבישים, כך שלא מפתיע שהרבה בעלי עסק שמים מכשולים מול החנויות שלהם כדי למנוע חניית רכבים.

כדי להתכונן לפני השכרת רכבים בפודגוריצה כדאי לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפודגוריצה –

חנייה בפודגוריצה

דמי חנייה בפודגוריצה: 0.4 – 0.8 יורו לשעה

דמי חנייה בנמל התעופה פודגוריצה: 0.6 יורו לשעה

פודגוריצה, העיר המרכזית במונטנגרו היא גם המפותחת ביותר מבחינת מקומות חנייה מוסדרים. יש הרבה חניונים עם מחסומים בכניסה. תוכלו למצוא אותם על המפה מסומנים ב-P או ב-G (חנייה תת-קרקעית). רוב הרכבים חונים לאורך הרחובות בתשלום.

חנייה בפודגוריצה מחולקת לשלושה חלקים:

האזור הירוק (green zone III ) – הרחובות הכי פחות עמוסים, 0.4 יורו לשעה

האזור הצהוב (yellow zone II ) – רחובות עם עומס בינוני, 0.5 יורו לשעה

האזור האדום (red zone I ) – הרחובות העמוסים ביותר, 0.6 יורו לשעה

אפשר לשלם עבור החנייה ברחוב הן באחד המדחנים או באמצעות SMS מטלפון נייד מקומי.

אין חנייה חינם במרכז פודגוריצה, אבל בפרברים אפשר לחנות בחצרות שלאורך הרחובות ובמגרשי החנייה ללא תשלום.

בנמל התעופה של פודגוריצה יש חניון ממש מול הבניין במחיר של 0.6 יורו לשעה. אפשר להזמין לשם רכב מושכר במונטנגרו. אפשר להשאיר את הרכב ממש מול הכניסה למשך כ-10-15 דקות, אבל הרבה פעמים יש פקח ומשאית גרירה שמפטרלים במקום, והרכבים שמושארים ייגררו מיד. תוכלו להשאיר את הרכב ללא תשלום במרחק מה משדה התעופה. בצד שמאל של הכניסה לנמל התעופה יש פנייה לאזור הנמצא מתחת לעצים והוא נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מהבניין.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל