הזמנת מונית מנמל התעופה פודגוריצה השוואת מחירים

הזמנת מונית מנמל התעופה פודגוריצה (מונטנגרו)

מתכננים טיול במונטנגרו עם נחיתה בעיר הבירה פודגוריצה? בהחלט לא תירצו לסמוך על התחבורה הציבורית משדה התעופה בפודגוריצה. בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש למטייל על הזמנת מוניות בפודגוריצה אונליין, במחירים הזולים ביותר, וכך תוכלו לסגור מראש תחבורה משדה התעופה בפודגוריצה למלונות בעיר וברחבי מונטנגרו

התחבורה הציבורית משדה התעופה של פודגוריצה היא לא אטרקטיבית במיוחד: לא ניתן למצוא מידע באינטרנט על אוטובוסים מסודרים ותחנת הרכבת נמצאת במרחק של כעשרים דקות הליכה (הליכה לא כל כך נעימה עם מזוודות או ילדים). אם תשאלו אותנו, כל עוד אתם לא מתכננים לשכור רכב במונטנגרו , האפשרות הכי מומלצת להגעה משדה התעופה בפודגוריצה ליעד שלכם במונטנגרו היא בהזמנת מונית, ובפרט הזמנת מונית מראש מחברה מסודרת ואמינה.

כיוון ששדה התעופה בפודגוריצה הוא אחד משני נמלי התעופה הבינלאומיים המרכזיים בו נוחתות טיסות למונטנגרו, ייתכן שזו תהיה נקודת ההתחלה של הטיול שלכם במונטנגרו, ממנה תמשיכו ליעד המרכזי או לאחד ממגוון היעדים אליהם תרצו להגיע. הזמנת הסעה פרטית משדה התעופה בפודגוריצה בעזרת חברה אמינה תהפוך את הנחיתה לרגועה וקלילה יותר, ותאפשר לכם לבחור מראש את סוג הרכב הרצוי ולהבטיח שימתין לכם נהג במחיר ידוע מראש. אז כיצד מזמינים מונית מנמל התעופה של פודגוריצה? כל הפרטים בהמשך העמוד.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

 

איך זה עובד?

הזינו את המוצא והיעד (באנגלית) במנוע החיפוש הצהוב שמופיע בעמוד זה, ובחרו את סוג הרכב הרצוי מתוך מגוון סוגי הרכבים שיופיעו בפניכם. למעשה, המערכת של קיווי טקסי עובדת עם חברות מקומיות – תחנות מוניות בפודגוריצה ושירותי הסעות – ובוחרת את ההצעות לפי דירוג הגולשים.

אל תשכחו לשים לב לפרטים חשובים בשלב השוואת המחירים, כמו מספר המזוודות, מספר הנוסעים, ושיטת התשלום שמשתנה בהתאם להזמנה ולסוג הרכב. (תשלום מלא מראש או מזומן לנהג+פיקדון). כבר בשלב זה תוכלו לראות את המחיר. לחצו על Book לבחירה בסוג הרכב הרצוי, ותתבקשו להזין את פרטי הנסיעה והפרטים האישיים בטופס הזמנה קצר. לאחר מכן, תתבקשו להזין את פרטי התשלום. שיטת התשלום, כאמור, משתנה לפי ההזמנה: תוכלו לשלם במזומן לנהג (לאחר תשלום סכום קטן של פיקדון) או את מלוא הסכום מראש.

קיווי טקסי תעביר את ההזמנה לשירות ההסעות או תחנת המוניות בפודגוריצה ואתם תקבלו ואוצ'ר עם פרטי ההזמנה המלאים. אם לא תקבלו אישור במייל, כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות. בסמוך למועד הנסיעה, תקבלו פרטים ליצירת קשר עם הנהג. כדאי להודיע לנהג מוקדם ככל האפשר אם יש שינוי בתוכניות.

איך להזמין מונית בפודגוריצה?

שימו לב שבעמוד זה יש לכם אפשרות לערוך השוואת מחירים להזמנת מונית בפודגוריצה ולבצע הזמנה תוך מספר דקות. מנוע השוואת המחירים מתופעל על ידי קיווי טקסי, שירות שעובד עם חברות שמספקות שירותי הסעות בערים רבות ברחבי העולם. להזמנה בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי יש יתרונות רבים על פני אפליקציות מתחרות ועל פני עצירת מונית בדקה התשעים בשדה התעופה או בעיר:

-תוכלו לחסוך זמן לאחר הנחיתה ובמהלך הטיול אותו הייתם מבזבזים על חיפוש אחר תחנת המוניות הקרובה, תחנת האוטובוס, וויכוח על מחיר וכול'.

-ההזמנה מתבצעת מראש, כך שגם אם יש עומס של נוסעים המעוניינים במוניות באיזור הדבר לא ישפיע על המחיר או על הזמינות.

-יש עם מי לדבר במקרה של בעיה (גם אם שכחתם משהו באוטו): צ'אט שירות הלקוחות של קיוויטקסי יעיל במיוחד ותוכלו ליצור קשר עם החברה גם במייל.

-השירות מעולה למשפחות עם ילדים – לא רק שתוכלו להזמין תוספת של מושב לילד (בהתאם לזמינות) – יתרון משמעותי בהשוואה אל מוניות בפודגוריצה – תוכלו גם לבחור סוג רכב מרווח שמתאים למשפחה.

-תוכלו לבחור את סוג הרכב הרצוי מראש: מיניבוס לקבוצות גדולות, רכב יוקרה, רכב סטנדרטי, רכב מיניבוס יוקרתי ועוד.

-המחיר קבוע וידוע מראש: תוכלו לתכנן ולתקצב את הנסיעות בטיול ללא הפתעות.

-הנהג ימתין לכם קרוב ככל האפשר לאיזור הנחיתות ותוכלו להנות מהתחלה רגועה לחופשה שלכם במונטנגרו.

הזמנת מונית בפודגוריצה

אם אתם מתכננים לבלות מספר ימים בפודגוריצה, ישנן מספר אטרקציות בעיר ובאיזור שלא כדאי לפספס. מלבד זאת, פודגוריצה היא נקודת בסיס מעולה לתחילת הטיול במונטנגרו  כיוון שהיא קרובה למגוון יעדים מרכזיים כמו גם לרצועת החוף. שדה התעופה בפודגוריצה נמצא במרחק נסיעה נוח ממגוון יעדים מרכזיים במונטנגרו: כשעה ורבע מבודווה, כשעה וחצי מקוטור, וכשעה וארבעים מטיווט. הזמנת מונית בפודגוריצה ישירות אל בתי מלון במונטנגרו היא הדרך הכי נוחה להתנייד בתוך העיר כמו גם להגיע לערים נוספות באיזור. נסיעות במונית בתוך העיר אמורות להיות זולות כיוון שהן קצרות לרוב, כך שזו עוד סיבה להזמין מונית מראש מחברה אמינה ולחסוך זמן יקר במהלך החופשה.

גם חיפוש קצר בגוגל יאשר לנו שרוב הבלוגים ואתרי התיירות ממליצים על התניידות במוניות בפודגוריצה, כיוון שזוהי פשוט הדרך הנוחה ביותר.

מוניות בפודגוריצה בהזמנה מראש עם קיווי טקסי

ההמלצה של קיוויטקסי היא להזמין מוניות בפודגוריצה לפחות 16 שעות מראש לסוגי רכבים סטנדרטים (מיקרו, אקונומי, קומפורט, מיניואן לארבעה או רכב עם שבעה מקומות) או 24 שעות מראש לרכבים מסוג פרימיום או מיניבוס ל10-19 נוסעים.

הזמנת מוניות בפודגוריצה עם קיוויטקסי ניתן לבטל עד חמש שעות לפני הנסיעה לרכבים סטנדרטים, ועד 24 שעות לרכבים מסוג פרימיום (ביזנס, פרימיום, מיניבוס פרימיום, מיניבוס לעשרה נוסעים ומעלה, ושאטל).

השוואת מחירים למוניות בפודגוריצה

השתמשנו בהשוואת המחירים של קיווי טקסי כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים שניתן למצוא להסעות בפודגוריצה. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות. אלו כמה מהדילים המשתלמים שקיבלנו:

מונית מנמל התעופה של פודגוריצה לעיר

נסיעה במונית משדה התעופה של פודגוריצה לעיר ברכב סטנדרטי תעלה 15 אירו (לארבעה נוסעים). נסיעה משדה התעופה של פודגוריצה לעיר במיניבוס לשבעה נוסעים תעלה 33 אירו. הסעה במיניבוס ל13 נוסעים תעלה 58 אירו, ול16 נוסעים 68 אירו.

הסעה ברכב יוקרה משדה התעופה של פודגוריצה לעיר תעלה 21 אירו (לשלושה נוסעים).

מונית מפודגוריצה לבודווה

מחיר נסיעה במונית מפודגוריצה לבודווה הוא 38 אירו לרכב סטנדרטי לארבעה נוסעים. הסעה במיניבוס ל13 נוסעים מפודגוריצה לבודווה תעלה 116 אירו. הסעה ל16 נוסעים תעלה 123 אירו, והסעה ל19 נוסעים תעלה 150 אירו.

בנוסף, תוכלו גם לבחור לנסוע לבודווה מפודגוריצה ברכב יוקרה בעלות של 68 אירו (לשלושה נוסעים).

מונית מפודגוריצה לקוטור

מונית מפודגוריצה לקוטור תעלה כ50 אירו לרכב סטנדרטי (ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות), או כ89 אירו לנסיעה ברכב יוקרה.

אלו המחירים שקיבלנו להסעה מפודגוריצה לקוטור במיניבוס לקבוצות גדולות: שבעה נוסעים בעלות של 130 אירו, 13  נוסעים בעלות של 170 אירו, 16 נוסעים בעלות של 198 אירו ו-19 נוסעים בעלות של 232 אירו.

מוניות מפודגוריצה לפראסט

מחירי המוניות מפודגוריצה לכפר התיירותי פראסט מתחילים מ75 אירו (לפי קיווי טקסי). נסיעה במונית מפודגוריצה לפראסט ברכב סטנדרטי תעלה 75 אירו (לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות). נסיעה במונית מפודגוריצה לפראסט ברכב יוקרה לשלושה נוסעים תעלה 123 אירו.

הסעה במיניבוס לקבוצה גדולה מפודגוריצה לפראסט תעלה 130 אירו לשבעה נוסעים, 164 אירו ל13 נוסעים, 191 אירו ל16 נוסעים ו245 אירו ל19 נוסעים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל