תחבורה ציבורית במונטנגרו ודרכי התניידות – אוטובוסים, רכבות, השכרת רכב ועוד

מונטנגרו היא מדינה קטנה, וגם אתם יכולים לטייל בה באופן עצמאי עם קצת תכנון מוקדם. במדריך שלנו לתחבורה במונטנגרו, נלמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לתכנן את הטיול: איך מחפשים ומזמינים כרטיסים לאוטובוסים במונטנגרו, מהי הדרך הכי מומלצת למצוא השכרת רכב, ועוד. בנוסף, נגלה לכם את כל הטיפים והטריקים שיעזרו לכם לחסוך כסף.

איך כדאי לתכנן התניידות ותחבורה במונטנגרו?

אלו הדרכים הכי אמינות ובטוחות לתכנון והזמנת כרטיסים לתחבורה ציבורית במונטנגרו.

תחבורה ציבורית במונטנגרו עם 12GO

מנוע השוואת המחירים של 12GO הוא אופציה אמינה ויעילה לתכנון התניידות במונטנגרו. ניתן לרכוש באמצעותו כרטיסים, לבדוק לוחות זמנים, לקבל רעיונות למסלולים פופולריים, ואפילו לקרוא חוות דעת על חברות תחבורה במונטנגרו.

בכל חיפוש שתבצעו, תקבלו את הרשימה המלאה של כל האופציות הזמינות במסלול, והמלצה של דרך התחבורה הכי יעילה.

רוב הכרטיסים הם באישור מידי. חלקם מתקבלים ככרטיס דיגיטלי לנייד, ואת חלקם תוכלו לאסוף או לקבל במשלוח (תלוי בחברת התחבורה). בנוסף, ניתן לקבל תמיכה באתר משירות הלקוחות.

לחצו כאן להשוואת מחירים ומציאת אמצעי תחבורה במונטנגרו דרך 12GO

תחבורה ציבורית במונטנגרו עם OMIO

מנוע השוואת המחירים של אומיו הוא בין האמינים והיעילים ביותר למציאת כרטיסים לתחבורה במונטנגרו. הוא פועל בשיטה של השוואת דרכי תחבורה שונות, ובכל חיפוש תקבלו השוואה בין אוטובוס, רכבת, טיסה ומעבורת לפי הזמינות ביעד. בהקשר של תחבורה במונטנגרו, מומלץ במיוחד להזמין בOMIO כרטיסים לאוטובוסים ממונטנגרו למדינות שכנות. גם באומיו תוכלו להיעזר בשירות לקוחות אונליין.

לרכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית במונטנגרו עם OMIO לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים במונטנגרו

גם לפני הזמנת טיסה למונטנגרו מומלץ לבצע השוואת מחירים. במדריך שלנו לאיתור טיסות זולות למונטנגרו תמצאו כלים להשוואת מחירים יעילה ומידע שימושי על חברות המציעות כרטיסי טיסה למונטנגרו.

טיול במונטנגרו עם ילדים יכול להיות מאתגר, ולכן יתכן שתחליטו לוותר על תחבורה ציבורית ותעדיפו לבחור השכרת רכב במונטנגרו. תוכלו להיעזר במדריך שלנו שבו תמצאו מנוע השוואת מחירים וטיפים שימושיים למציאת רכב שכור במונטנגרו במחיר הכי משתלם.

כאשר אתם מתכננים חופשה במונטנגרו עם ילדים חשוב לבחור מלונות במונטנגרו שמתאימים לאירוח משפחות עם ילדים. במדריך שלנו על מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים מופיעה רשימה של בתי מלון במונטנגרו שמשפחות שביקרו בהם נתנו להם ציונים גבוהים וחוות דעת חיוביות.

במדריך שלנו בנושא מוניות מנמל התעופה בפודגוריצה תוכלו למצוא מידע שימושי שיעזור לכם לבחור הסעה משדה התעופה בפודגוריצה אונליין ובמחירים זולים. גם בהמשך המדריך הזה תמצאו מידע על הסעות משדה התעופה במונטנגרו.

על מנת שתוכלו להשתמש בטלפון הנייד שלכם מיד עם הנחיתה במונטנגרו אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא הזמנת eSim למונטנגרו או Sim למונטנגרו בו תמצאו המלצות על חברות אמינות אשר מציעות חבילות גלישה המותאמות במיוחד לתיירים, מה שיכול לחסוך לכם לא מעט מהוצאות התקשורת במהלך החופשה.

תחבורה במונטנגרו – מהי הדרך הכי זולה להתנייד במונטנגרו?

ישנן שתי דרכים מרכזיות להגיע ממקום למקום במונטנגרו: שילוב של אוטובוסים ומוניות (בהזמנה מ-12GO או מ-OMIO) או השכרת רכב במונטנגרו (בהזמנה מ-RentalCars).

שתי הדרכים יעילות ויכולות להציע לכם שילוב מושלם של נוחות וחיסכון בכסף.

השכרת רכב תעניק לכם יותר עצמאות בטיול, עם אופציה להגיע לכל פינה בקלות ובזמן שלכם. אוטובוסים ומוניות יאפשרו לכם ליהנות מהנסיעה מבלי הצורך לנהוג עצמאית.

אופציות נוספות הן התניידות באופנוע, או התניידות ברכבת. ההתניידות ברכבת במונטנגרו תיקח אתכם למספר די מצומצם של יעדים. כשמדובר בתחבורה ציבורית במונטנגרו, אוטובוסים הם לרוב האפשרות המועדפת.

כיום, אין טיסות פנים במונטנגרו.

שימו לב שהמידע, התנאים, והמחירים המצוינים כאן נבדקו נכון למועד כתיבת המדריך, והם עשויים להשתנות מעת לעת.

השכרת רכב במונטנגרו

השכרת רכב במונטנגרו היא הדרך הכי נוחה לטייל במדינה, במיוחד למשפחות. כשמדובר בתחבורה במונטנגרו, נהיגה עצמאית היא האופציה האידיאלית למטייל שרוצה לגלות גם את הפינות הנסתרות, בזמן שלו, ובזול.

הדרך הכי מומלצת לחפש ולהזמין השכרת רכב במונטנגרו היא בעזרת "רנטלקארס". כמעט כולם מכירים את Rentalcars: מדובר במנוע החיפוש הכי אמין ונוח בשוק.

מזינים מונטנגרו ביעד, מסמנים תאריכים ושעות, ומוצאים את כל האופציות הזמינות: החל מחברות גדולות ומוכרות ועד לחברות מקומיות ומשפחתיות.

טיפ חשוב: לא כדאי לחכות עם השכרת רכב במונטנגרו לדקה ה-90. בהזמנה ברגע האחרון, לא תוכלו להבטיח שהדגם הרצוי נמצא במלאי, וקיים סיכוי גבוה שכל האופציות הזולות כבר לא זמינות.

לעומת זאת, בהזמנה מראש, תוכלו לקרוא בנחת את תנאי ההזמנה, הביטוחים הכלולים, ואפילו חוות דעת על החברה הרלוונטית. מכיוון שברנטלקארס תנאי הביטול והשינוי הם בד"כ מאוד נוחים, אפשר לבצע הזמנה מוקדמת בראש שקט.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב מטיווט מונטנגרו שערכנו בעזרת רנטלקארס, קיבלנו את המחירים הבאים:

השכרת רכב משדה התעופה של טיוואט לשבוע בעלות של €34.09 בלבד!

השכרת רכב משדה התעופה של טיווט ל30 יום בעלות של כ-€278.60.

שימו לב שהמחירים, התנאים וסוגי הרכבים עלולים להשתנות. לכן, אם אתם מוצאים מחיר טוב ברנטלקארס, כדאי לשריין אותו!

אוטובוסים בין עירוניים במונטנגרו

חלק מהמטיילים חוששים לנסוע באוטובוסים במונטנגרו, מכיוון שהם לא יודעים כיצד למצוא לוחות זמנים או להזמין כרטיסים.

אנחנו כאן כדי להראות לכם שנסיעה באוטובוסים במונטנגרו היא מאוד פשוטה. למעשה, מדובר בדרך הכי נוחה להתנייד בתחבורה ציבורית במונטנגרו (לעומת רשת הרכבות המצומצמת יחסית).

כדי להתנייד באוטובוסים בין עירוניים במונטנגרו, כדאי להיעזר במנוע החיפוש של 12GO: מזינים את המוצא והיעד, ובודקים אם יש אוטובוס זמין בסגנון "Coach".

כדאי לבדוק לגבי אוטובוסים, בנוסף, גם במנוע החיפוש של OMIO.

מומלץ לרכוש כרטיסים מראש לאוטובוסים בין עירוניים במונטנגרו, ולא לחכות לדקה התשעים.

טיפ חשוב! כשמחפשים אוטובוסים במונטנגרו, מומלץ להזין את תחנות המוצא והיעד בתוספת של המילים "Bus station". למשל, אם אתם מחפשים אוטובוס מטיוואט, הזינו במוצא את המילים הבאות: Tivat Bus Station (היעזרו בהשלמה האוטומטית).

תחבורה ציבורית במונטנגרו למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים התניידות ותחבורה במונטנגרו עם ילדים, האופציה הכי נוחה היא השכרת רכב. עם זאת, גם התניידות באוטובוסים יכולה להיות מאוד נוחה וקלילה. בעת הזמנת הכרטיסים ב-12GO או ב-OMIO, שימו לב להזין את מספר הנוסעים המבוגרים והילדים בנפרד, כדי שתקבלו את כל ההנחות הרלוונטיות לכרטיסי ילדים ותינוקות, אם יש כאלו.

הזמנת הסעה משדה התעופה במונטנגרו

למרות שמגוון אמצעי התחבורה במונטנגרו די נוחים, לעיתים יש רגעים בהם הסעה פרטית היא האופציה הכי פרקטית-במיוחד בנחיתה, לאחר הטיסה המעייפת ועם הכבודה המסורבלת.

אז איך מזמינים מונית במונטנגרו? אולי תופתעו לדעת שיש מספר אופציות נוחות, בעזרתן תוכלו גם למצוא את המחירים הכי זולים להסעות במונטנגרו, גם להזמין ממקום אמין, וגם להיעזר בשירות לקוחות.

הזמנת הסעה במונטנגרו עם KiwiTaxi

מנוע החיפוש של קיווי-טקסי הוא בין האמינים בתחום. מומלץ במיוחד למי שמחפש הסעות לקבוצות גדולות או בסוג רכב מסוים: תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי רכבים (כולל מיניבוס, מיני וואן ועוד). יתרונות נוספים של קיווי טקסי: תנאי הביטול הנוחים ושירות הלקוחות שפועל 24/7 (באנגלית).

הזמנת הסעה במונטנגרו עם Gettransfer

מנוע החיפוש של גט-טרנספר הוא בין המתוחכמים בשוק. תוכלו לבחור בין הסעה רגילה להזמנת נהג לפי שעה, ולבחור מתוך רשימה ארוכה יחסית של סוגי רכבים: סטנדרטי, קומפורט, ביזנס, פרימיום, VIP, מיניבוס, אוטובוס ועוד. המחיר ללא עמלות נסתרות וכולל זמן המתנה. מדובר בממשק אמין, בו לקוחות יכולים להשאיר משוב לאחר הנסיעה, שנבדק היטב על ידי החברה.

למידע נוסף על הסעות משדה התעופה במונטנגרו עם Get Transfer לחצו כאן

הזמנת מונית במונטנגרו עם Holidaytaxis

עם Holiaytaxis מצאנו מחירים זולים להסעות במונטנגרו, במגוון סוגי רכבים: החל מרכב סטנדרטי ועד למיניבוס ל8 ואפילו אוטובוס ל22 נוסעים! כלומר, תוכלו להזמין הסעה גם לקבוצות גדולות באופן עצמאי. היתרונות של "הולידיי-טקסיז" כוללים, בין היתר: הדגשת הפרטים החשובים בכל הצעת מחיר, החל מהמזוודות הכלולות במחיר ועד לזמן ההמתנה הכלול, ושירות לקוחות שזמין בצ'אט או בטלפון באנגלית.

לחצו כאן למידע נוסף על הזמנת הסעה משדה התעופה באמצעות Holidaytaxis

הזמנת הסעות במונטנגרו עם i'way

I'way הוא בין מנועי החיפוש הכי נוחים שיש למציאת מוניות והסעות במונטנגרו. הוא מציע ממשק נוח, הזמנה אמינה, ומגוון סוגי רכבים: מיניוואן, רכב ביזנס, רכב סטנדרטי ועוד. תוכלו להוסיף הערות במהלך ההזמנה, לנהל אותה באפליקציה, לקבל התראות לאפליקציה, לשוחח עם הנהג בצ'אט ולהעניק לו דירוג לאחר הנסיעה.

לחיפוש הסעה משדה התעופה במונטנגרו דרך i'way לחצו כאן

הזמנת הסעה פרטית במונטנגרו עם Intui.travel

intui.travel הוא מנוע חיפוש מעולה שמציע מחירים זולים להסעות במונטנגרו, כמו גם יתרונות נוספים: אופציה להזמנת בוסטר לילדים, אופציה לרכבים עם אינטרנט אלחוטי, תנאי הזמנה ברורים בעת החיפוש, צפייה בחוות דעת, ועוד (בהתאם לזמינות).

לעוד מידע על הסעות משדה התעופה במונטנגרו עם Intui.travel

השכרת אופנוע במונטנגרו

מונטנגרו מלאה בכבישים עם נופים מרהיבים, שהופכים אותה ליעד מושלם לטיול אופנועים. כשמתכננים השכרת אופנוע במונטנגרו, מאוד מומלץ לבצע השוואת מחירים והזמנה מראש. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא בעזרת Bikesbooking – מנוע חיפוש אמין שמקשר בין מטיילים לבין חברות השכרה מקומיות. תוכלו לבצע הזמנה להשכרת אופנועים, אופניים, וכל כלי דו-גלגלי שזמין ביעד.

בהשכרת אופנוע בבייקס-בוקינג תוכלו להשוות מחירים, לצפות בכל הפרטים הכי חשובים בנחת בבית (כולל תנאי השכרה, רישיון דרוש וגיל מינימלי), ולוודא שהדגם האהוב עליכם שמור עבורכם.

דירוג חוות הדעת של לקוחות קודמים בהחלט יכול לתת לכם שקט נפש בעת ההזמנה.

אין ספק שהתניידות ותחבורה במונטנגרו באופנוע יכולה להיות הרפתקה בלתי נשכחת.

הגיל המינימלי להשכרת אופנוע במונטנגרו הוא בדרך כלל 18, או 21 לאופנועים כבדים יותר, אך מומלץ לבדוק את התנאים בסמוך למועד ההזמנה כדי לוודא שלא השתנו.

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת אופנוע בטיווט (או קטנוע), המחירים התחילו מכ-€169.75 לשבוע.

רכבות במונטנגרו

רשת הרכבות במונטנגרו מקשרת בין רשימה די מצומצמת של יעדים בתוך המדינה, ובין מונטנגרו וסרביה.

רכבות במונטנגרו מגיעות לפודגוריצה, זימון, באר ועוד. כמו כן, ניתן להגיע ברכבת ממונטגרו לבלגרד, עם עצירות במספר יעדים מקומיים.

מסלולים פופולריים לתחבורה במונטנגרו

איך מגיעים מטיווט לבודווה?

אוטובוס מטיוואט לבודווה: זמן נסיעה של כ-50 דקות, בעלות של כ-€4.

מונית מטיווט לבודווה: זמן הנסיעה מטיווט לבודווה במונית הוא כ-25 דקות, ומחירי המוניות בד"כ מתחילים מכ-€23.

איך מגיעים מטיווט לפודגוריצה?

מטיווט לפודגוריצה באוטובוס: זמן נסיעה של כשעתיים וחצי, ומחיר של כ-8€ לכיוון.

מונית מטיווט לפודגוריצה: זמן הנסיעה מטיווט לפודגוריצה במונית הוא כשעה וחצי, ומחיר הנסיעה מתחיל מכ-70€ פחות או יותר.

איך מגיעים מטיווט לקוטור?

זמן הנסיעה מטיווט לקוטור הוא כרבע שעה בלבד. ניתן להגיע מטיווט לקוטור בקלות באוטובוס או במונית.

איך מגיעים מטיווט להרצג נובי?

ניתן להגיע מטיווט להרצג נובי באוטובוס או במונית/הסעה פרטית. זמן הנסיעה מטיווט להרצג נובי באוטובוס הוא כ-55 דקות.

איך מגיעים ממונטנגרו לקרואטיה?

ניתן להגיע בקלות ממונטנגרו לקרואטיה בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי.

ניתן להגיע מקוטור לדוברובניק או מטיווט לדוברובניק באוטובוס או במונית, בנסיעה של בין כשעה וחצי לכשעתיים וחצי, פחות או יותר.

ניתן להגיע גם באוטובוס מפודגוריצה לדוברובניק בנסיעה של כ-4 שעות ו-45 דקות.

איך מגיעים ממונטנגרו לסרביה?

ניתן להגיע ממונטנגרו לסרביה באוטובוס שיוצא ממספר ערים מרכזיות. זמן הנסיעה באוטובוס מפודגוריצה לבלגרד הוא כ-10 שעות, זמן הנסיעה מבודווה לבלגרד באוטובוס הוא כ-12 שעות, וזמן הנסיעה מטיווט לבלגרד באוטובוס הוא כ-13 שעות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל