השכרת רכב ביוון

השכרת רכב בקורפו – יוון

השכרת רכב בקורפו – הטיפים החשובים שחייבים לקרוא: השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים במחירי השכרת רכב בקורפו, סרטון וידאו על נהיגה בקורפו עם טיפים חשובים על מצב הכבישים בקורפו ומידע חשוב על ביטוח רכב וחברות השכרת רכב באי היווני קורפו

הזמנת דילים לקורפו   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

אם אתם מתכננים חופשה בקורפו מומלץ לטייל ברחבי האי היווני עם רכב שכור שייתן לכם את מירב העצמאות – ושימו לב, השכרת רכב בקורפו יכולה להיות זולה משמעותית ממה שחשבתם. השתמשו במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם בשניות את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בקורפו.

השכרת רכב בקרפו ביוון  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

התהליך פשוט ביותר, כל מה שדרוש זה למלא את הטופס למטה: בשדה ארץ בחרו את יוון ואח"כ בשדה עיר בחרו את Corfu קורפו. אח"כ בחרו את תחנת האיסוף הספציפית אלייה תירצו להזמין השכרת רכב בקורפו – שדה התעופה של קורפו שהוא הנקודה המרכזית עבור השכרת רכב בקורפו, או נמל קורפו (שיכול להיות נוח אם אתם מגיעים לקורפו בהפלגה), העיר קורפו, העיר אצ'ראווי, מלון הולידיי פאלאס בקורפו, ועוד – ולסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקורפו, לחצו "חיפוש" – ואז תוכלו לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בקורפו על מגוון דגמי מכוניות.

השכרת רכב בקורפו יוון- המלצות

כדי להשכיר רכב בקורפו שביוון בצורה החכמה והמשתלמת ביותר, יש לבצע מספר צעדים פשוטים אך חשובים. ראשית, השוו מחירים בין חברות השכרת הרכב השונות. חיפוש במגוון מנועי חיפוש והשוואת התוצאות יחשפו בפניכם פערים של מאות שקלים בין החברות. בדרך זו תוכלו לאתר בקלות את ההצעה הטובה ביותר.

חברת אופרן הישראלית היא בחירה מצוינת להשכרת רכב בקורפו. אופרן מחזיקה בשיתופי פעולה עם ספקי ההשכרה המובילים באי, ובכך מספקת ללקוחותיה שירות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מאפשרת לרוכשים ביטוח לביטול ההשתתפות העצמית ברוב היעדים, ובמקרים בהם לא נרכש ביטול כזה, גובה ההשתתפות העצמית הינה מזערית.

בנוסף, אופרן מציעה את תכנית "אופרן פלוס" – ביטוח מקיף המכסה את ההשתתפות העצמית במקרים בהם היא לא בוטלה מראש, ואף מרחיב את הכיסוי לנזקים לשמשות, צמיגים, מראות ועוד.

בחירה בשירותי אופרן להשכרת רכב בקורפו מעניקה ללקוחות שקט נפשי ותחושת ביטחון. הודות לאיכות השירות הגבוהה והכיסויים הביטוחיים הנרחבים, ניתן ליהנות מחופשה חלומית באי היווני, ללא חשש מחיובים לא צפויים או שירות לוקה בחסר.

להשוואת מחירי השכרת רכב בקורפו עם אופרן

מנוע החיפוש "פאפם פאפם" מהווה תוספת ישראלית מבורכת לתחום השוואת מחירי השכרת הרכב. האתר שהושק באוגוסט 2021, מאפשר השוואה נוחה בין הצעות ממגוון אתרים הודות לממשק הנקי והממוקד שלו, נטול הסחות דעת ופרסומות מיותרות. יתרונו של פאפם פאפם על פני המנועים האחרים טמון בהיותו מנוע החיפוש הראשון המשלב הצעות אטרקטיביות מאתרים בינלאומיים מובילים דוגמת Rentalcars, לצד הצעות של ספקים ישראלים כמו אופרן, הכוללות אפשרות לביטול השתתפות עצמית.

באתר ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות, החל מהצעות בסיס במחירים אטרקטיביים ועד לחבילות הכוללות ביטוחים מקיפים. כמו כן, המערכת מאפשרת סינון תוצאות לפי פרמטרים מרכזיים, כגון הצגה בלעדית של הצעות הכוללות ביטול השתתפות עצמית ללא עלות נוספת.

חשוב לשים לב שבפאפם פאפם כל ההצעות המוצגות כוללות מראש את כל הביטוחים והתוספות החיוניים, מה שמונע הפתעות לא נעימות בהמשך התהליך.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בקורפו דרך "פאפם פאפם"

מלבד פאפם פאפם, מומלץ לבדוק מחירים גם באתרים נוספים כמו Discover Cars, Localrent ו-QEEQ, על מנת להבטיח שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר עבור השכרת רכב בקורפו שביוון. השוואה מעמיקה בין מגוון אתרים היא המפתח לחיסכון משמעותי ולהשגת המחיר האופטימלי עבורכם.

טיפים חשובים לחופשה מושלמת בקורפו

כדי להפיק את המרב מחופשה משפחתית באי היווני הקסום קורפו, ישנם מספר דברים שחשוב להקדיש להם תשומת לב. הכנו עבורכם מדריך מקיף לקורפו יוון – בתי מלון מומלצים עם ילדים, שיסייע לכם למצוא את פתרון האירוח האידיאלי מבחינת מיקום, תקציב וסוג החדרים.

בטרם תזמינו טיסות, הקדישו את הזמן לביצוע השוואת מחירים יסודית. כדי לבצע את התהליך באופן היעיל ביותר קראו את המדריכים לטיסות לקורפו יוון – השוואת מחירים, וכן את הסקירה המקיפה שהכנו על טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות, שיעזרו לכם לאתר את האופציות המשתלמות ביותר עבור מסלול הטיול שלכם.

נושא נוסף שכדאי לטפל בו מבעוד מועד הוא רכישת ביטוח נסיעות ליוון, וכן הזמנת יורו לנתב"ג אונליין שיחכו לכם בנתב"ג, באמצעות שירות איסוף נוח בדלפקי בנק הפועלים.

כדי להישאר מחוברים במהלך הטיול מבלי לשלם סכומי עתק על חבילת גלישה סלולרית, קראו את המדריך שהכנו בנוגע לרכישת כרטיס Sim וEsim ביוון.

תכנון מועד הנסיעה לקורפו הוא גורם משמעותי בחופשה. המדריכים שלנו אודות עונה מומלצת לחופשה באי קורפו, וקורפו עם ילדים – הכל על חופשה משפחתית, יספקו לכם תובנות חשובות שיסייעו בקביעת התאריכים האופטימליים עבורכם.

לדרכי תחבורה נוספים באי תוכלו לקרוא במדריך הזמנת מוניות ושירותי תחבורה ציבורית באי קורפו שביוון במידה ותבחרו לשכור רכב, תפתח בפניכם האפשרות לטייל בנוחות באיים סמוכים בעזרת מערכת המעבורות ביוון הפועלת כחלק ממערך התחבורה הציבורית ביווןמפת יוון בעברית למטייל הישראלי תהווה עבורכם כלי יעיל ושימושי לתכנון מעבר בין האיים.

אלטרנטיבה נוספת להיכרות עם האזור היא הפלגה ביאכטה מושכרת. המדריך המפורט שחיברנו יציג בפניכם את מגוון האפשרויות הזמינות – החל מהשכרת יאכטה עם צוות או בלעדיו, ועד לחלוקת קבינה משפחתית עם משפחות אחרות ביאכטה משותפת.

השכרת רכב בקורפו – מידע כללי

באופן כללי, זול יותר להזמין מראש השכרת רכב בקורפו אונליין לפני הגעתכם, ובד"כ ככל שתעשו זאת זמן רב יותר לפני החופשה בקורפו כך תקבלו מחירים זולים יותר. אפשר גם לשכור רכב ישירות בשדה התעופה של קורפו מאחת ממבחר חברות השכרת הרכב בקורפו. לחברות השכרת הרכב הבינלאומיות הגדולות כמו Hertz או avis יש דלפקים בתוך שדה התעופה של קורפו ובטרמינלים המרכזיים של המעבורות ששטות מקורפו ליוון ולאיים יווניים אחרים.

שימו לב שתיירים רבים התלוננו בעבר על כך שחברות השכרת הרכב המקומיות בקורפו (החברות הפחות מוכרות) לפעמים טוענות שביטוח הרכב שהן מעניקות הוא "מלא", אבל זה לא תמיד מדוייק וחשוב לבדוק את הפרטים לפני שסוגרים השכרת רכב בקורפו.

נהיגה בקורפו

חוקי התנועה בקורפו הם חוקי התנועה של יוון שדומים מאוד לאלו של ישראל. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בקורפו שיסייע לכם להתכונן:

באי קורפו רבים מן הכבישים צרים מאוד, לכן, מומלץ לשכור רכב קטן יותר. יש כביש טוב לאורך החוף המזרחי מצפון לדרום, מ-Sidari ל-Lefkimmi וכביש החוצה את האי מ-Corfu Town, אבל בכל זאת רבים מהכבישים אינם במצב טוב ובעלי משטח רעוע. הביטוח של חברות השכרת רכב בקורפו בד"כ לא מכסה נזקים הנגרמים לתחתית הרכב, כך שיש לשים לב לבורות בכביש.

חברות השכרת הרכב בד"כ מספקות מפה של קורפו חינם, אבל כדאי לרכוש מפה משלכם משום שהמפות שהן מספקות אינן טובות במיוחד, בעיקר לגבי האזור הצפון-מערבי. לרוע המזל, אפליקציית גוגל מאפס איננה מספיק מדוייקת לגבי כתובות באזור, כך שמומלץ מאוד לשכור רכב עם מכשיר GPS.

כמו כן, היזהרו לגבי השכרת טרקטורונים באיפסוס, כי מטיילים מדווחים על חברות מסויימות שמשכירות טרקטורונים שאינם במצב תקין.

השכרת רכבים בקורפו – השוואת מחירים

השכרת רכב בקורפו – המחיר הכי זול

בעת השוואת המחירים בין חברות השכרת הרכב בקורפו בעזרת מנוע החיפוש, מומלץ לבצע חיפוש ללא כל סינון אם אין לכם דרישה מיוחדת לגבי סוג הרכב, תיבת ההילוכים, מספר הנוסעים וכול'. כך תקבלו את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בקורפו (לעיתים יש צורך בלחיצה על כפתור "מיון לפי מחיר" מתחת לסוגי הרכבים).

המחיר הכי זול שקיבלנו בהשוואת המחירים של השכרת רכב בקורפו, הגיע מחברת אלאמו שהציעה לנו סוזוקי סלריו במחיר של 109.16 ש"ח ליום בלבד. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת רכב בקורפו לשבוע

השכרת רכב לתקופה ארוכה לרוב משתלמת יותר מאשר השכרת רכב ליום או יומיים. התעריף היומי להשכרת רכב לטווח ארוך יהיה זול יותר, לעיתים באופן משמעותי.

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת רכבים בקורפו לשבוע, קיבלנו מבצע אטרקטיבי במיוחד מחברת Green Motion (בסניף השכרת הרכב בשדה התעופה בקורפו), להשכרת סקודה סיטיגו במחיר של  238.30 ש"ח בלבד לשבעה ימים.

השכרת ג'יפ בקורפו

ערכנו השוואת מחירים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת ג'יפ בקורפו. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת Green Motion, שהציעה לנו השכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של 279.03 ש"ח ליום בלבד. רכב הסוזוקי ג'ימני מתאים לארבעה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית. את ההצעה קיבלנו מסניף החברה באחראבי דאון-טאון.

זוהי גם ההצעה הכי זולה להשכרת ג'יפ בקורפו לשבוע, במחיר של 730.55 ש"ח בלבד לשבעה ימים עבור אותו הדגם מאותה החברה.

השכרת מיניוואן בקורפו

מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם מצא לנו גם דילים משתלמים במיוחד עבור השכרת מיניוואן בקורפו למשפחות מרובות ילדים או קבוצות גדולות, של שבעה, שמונה, תשעה נוסעים ואפילו יותר. את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 7 מקומות בקורפו קיבלנו מחברת שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת פולקסווגן קאדי במחיר של 350.83 ש"ח ליום בלבד (תיבת הילוכים ידנית). את הדיל המשתלם הזה קיבלנו בסניף  החברה בדאון-טאון קורפו.

בחיפוש אחר השכרת מיני וואן בקורפו לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Green Motion שהציעה לנו השכרת פיאט דובלו (עם תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 1,237.20 ש"ח לשבעה ימים, בסניפים של החברה בקורפו דאון-טאון ובאחראבי דאון-טאון.

השכרת מכוניות יוקרה בקורפו

בהשוואת המחירים שערכנו כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בקורפו לשבוע, קיבלנו דיל משתלם מחברת הרץ שהציעה לנו השכרת מרצדס C קלאס יוקרתי במחיר של 1,509.62 ש"ח בלבד לשבעה ימים, בסניפי החברה בדאון-טאון קורפו ובשדה התעופה.

השכרת רכב בקרפו ביוון
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל