המרת מט"ח

הזמנת יורו לנתב"ג אונליין – המדריך המלא

יורו (EUR)‏ הוא המטבע הנפוץ ביותר שבו ככל הנראה תצטרכו להשתמש בעת הנסיעה הקרובה שלכם לאירופה, לא פחות מ-19 מדינות ברחבי אירופה משתמשות במטבע הזה. לפני טיול באירופה כדאי לדעת כיצד תוכלו להמיר שקל ליורו בצורה הטובה והכדאית ביותר עבורכם. כאשר כיום ישנן לא מעט אופציות, המטרה שלכם כמובן היא לעשות את הבחירה שתאפשר לכם המרת יורו משקלים בצורה הכי נוחה ומשתלמת – כל הפרטים, בכתבה הבאה. אז למה אתם מחכים? רגע לפני הטיסה שלכם לאירופה, זה הזמן להפוך את תהליך רכישת יורו להרבה יותר קל ממה שנדמה לכם באמצעות הזמנת אירו לנתב"ג אונליין

עומדים לטוס בקרוב לאירופה? ככל הנראה המטבע שתצטרכו להשתמש בו במהלך הטיול שלכם יהיה יורו (EUR) , שהוא המטבע הרשמי בלא פחות מ-19 מדינות שונות באירופה. כיום עומדות לרשותכם לא מעט אופציות שבאמצעותן תוכלו להמיר שקל לאירו, ולכל אחת מהאופציות הללו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק מהי האופציה הכדאית ביותר עבורכם, זאת שתגזול מכם הכי פחות זמן ותספק לכם את שערי ההמרה הטובים ביותר בשוק.

ההמלצה שלנו על רכישת אירו היא לבצע זאת דרך חברת FlyMoney שהפכה בשנים האחרונות את תהליך המרת הכסף לפני טיסה לחו"ל לידידותי ביותר ולפשוט במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש במנוע האונליין של החברה להזמנת מט"ח לנתב"ג שנמצא כאן למטה בדף זה,להזין את כמות היורו שאתם מעוניינים לקנות (ייתכן שתצטרכו לגלול את תיבת החיפוש ימינה כדי למצוא את השדה המתאים), והכסף ימתין לכם בשדה התעופה בן גוריון – קל ונוח!


לקניית מט"ח לחופשה בעזרת FlyMoney (ניתן לעשות זאת באמצעות במנוע שלהם כאן למעלה) יש מספר יתרונות:

היתרונות בהזמנת יורו לנתב"ג

כאשר אתם עומדים לטוס לאירופה, אפילו אם מדובר על טיול קצר – הזמן שעומד לרשותכם בטרם הטיסה הוא זמן מוגבל. ברוב המקרים את הזמן שעומד לרשותכם תרצו לנצל על מנת לרכוש בגדים או ציוד לקראת הטיול. בעזרת חברת FlyMoney לא תצטרכו לבזבז זמן יקר על המרת השקל ליורו, כאשר הכסף ימתין לכם בשדה התעופה וכל תהליך ההזמנה יתבצע דרך אתר האינטרנט של החברה.

לא מעט פעמים שמענו על מטיילים ישראלים אשר הסתבכו במדינות שונות באירופה עם כסף מזויף, מהסיבה הזאת לא מעט תיירים ישראלים הפכו להיות זהירים מאוד כאשר זה מגיע לנושא של המרת שקל ליורו. חברת FlyMoney מספקת מעטפת הגנה ותדאג לספק לכם כסף מקורי אשר עבר את הבדיקות המחמירות ביותר.

נמאס לכם להסתבך עם הבירוקרטיות השונות כאשר אתם מעוניינים לקנות יורו לחופשה באירופה? לא פעם תצטרכו להביא תעודות מזהות ולעמוד בתורים ארוכים אשר הופכים את ההליך למייגע ביותר. מהסיבה הזאת כדאי לבצע הזמנת יורו לנתב"ג באינטרנט שהיא הפעולה הפשוטה ביותר שזמינה עבורכם, ותשאיר לכם את כל הזמן שבעולם על מנת לתכנן את הנסיעה הקרובה שלכם.

לא משנה כמה תתכננו את העלות של הטיול, תמיד מצפות לכם הפתעות או חישובים שלא ביצעתם בצורה נכונה. כאשר זה מגיע להזמנת יורו עם חברת FlyMoney לא מצפות לכם שום הפתעות! המחיר שיופיע באתר הוא מחיר סופי שכולל בתוכו את כל העמלות והחישובים שיכולים לעלות על הפרק.

חופשה באירופה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב באירופה – השוואת מחירים והזמנות

השוואת מחירי טיסות והזמנת כרטיסי טיסה אונליין

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל והזמנות 

קניית יורו בדואר ישראל

אחת מהאופציות הראשונות שתחשבו עליהן תהיה ככל הנראה להזמין יורו דרך דואר ישראל, זוהי אופציה חביבה מאוד אשר יכולה להביא איתה גם לא מעט יתרונות. אך נכון להיום לא כל סניפי דואר ישראל מאפשרים לכם להמיר כסף ישראלי לכסף זר, דבר שיכול להצריך מכם לנסוע לסניפים מרוחקים ולהמתין בתור ארוך – וכך בעצם אתם עוד עלולים לבזבז זמן יקר. השאיפה שלכם בעת רכישת יורו היא כמובן לבצע את ההליך בצורה המהירה ביותר.

המרה ליורו בבנק

עוד אופציה שיכולה לקרוץ לכם היא כמובן לגשת אל סניף הבנק הקרוב למקום מגוריכם על מנת לבצע המרה של שקל ליורו, גם לאופציה הזאת יש יתרונות רבים. אך מה לגבי הזמן היקר שעלול להתבזבז על המתנה בתורים הארוכים של הבנקים? זוהי אולי נקודת התרופה המשמעותית ביותר של האופציה הזאת – הזמן שלכם יתבזבז ללא כל סיבה הגיונית מבחינתכם. בנוסף, הבנקים לוקחים בד"כ עמלות נדיבות על פעולות רכישת יורו במזומן.

רכישת יורו בצ'יינג'ים

ישראלים רבים בוחרים להמיר שקל ליורו דרך עמדות הצ'יינג' שהפכו להיות שכיחות מאוד כמעט בכל עיר מגורים. אך כאן הסיכונים הם רבים והיתרונות כמעט ולא נגלים לעין, כאשר לא תמיד אתם יודעים מי הגורם שמספק לכם את הכסף דבר שיכול להעמיד אתכם בסיטואציה לא נעימה. מעבר לכך, תצטרכו כמובן לגשת במיוחד לצ'יינג' ולהכין כמות גדולה מאוד של שקלים במזומן כדי לקנות יורו בכמות מספקת. אנו ממליצים לכם להתרחק מהאופציה הזאת, ולבחור בכל אחת מהאופציות האחרות שמספקות לכם את הביטחון הנדרש בעת המרת שקל למטבע זר מכל סוג.

קניית יורו בשדה התעופה

אז רגע לפני שאתם עומדים לקבל החלטה כזאת או אחרת, חשוב מאוד שתכירו את האופציה הטובה ביותר להמרת שקל ליורו לחופשה באירופה – הזמנת יורו לנתב"ג. בשונה מכל האופציות שעלו כאן על כף המאזניים, האופציה הזאת תסייע לכם לקבל את הכסף ללא המתנה מיותרת כאשר הכסף עצמו יחכה לכם בנתב"ג (במעטפה על שמכם בסניף בנק הפועלים הפתוח 24 שעות) לאחר שתזמינו אותו דרך אתר האינטרנט של החברה.

יש כמה יתרונות בולטים מאוד להזמנת יורו לשדה התעופה – ראשית אתם מקבלים תעריפים זולים מאוד אשר הופכים את תהליך הרכישה למשתלם וכדאי עוד יותר. תוספת נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבור לא מעט אנשים זוהי האפשרות לחלק את התשלום עבור קניית היורו למספר תשלומים בכרטיס אשראי – כך תוכלו להקל עליכם את ההוצאות ולפרוס אותן למספר חודשים קדימה.

יורו – אילו שטרות ואילו מטבעות?

כידוע, מטבע היורו הוא אחת מהמטבעות הנפוצים ביותר בעולם כאשר הוא משמש בתור המטבע הרשמי של לא פחות מ-19 מדינות החברות באיחוד האירופי. מטבע היורו הוא המטבע השני הנסחר ביותר בשוק מטבע החוץ כאשר לפניו נמצא רק הדולר האמריקני.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 סנט, 2 סנטים, 5 סנטים, 10 סנטים, 20 סנטים, 50 סנטים, 1 יורו ו־2 יורו. השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 יורו, 10 יורו, 20 יורו, 50 יורו, 100 יורו ו-200 יורו.

כמה יורו לקנות לטיול באירופה?

אז רגע לפני שאתם טסים לאירופה, אחת מהשאלות השכיחות ביותר שככל הנראה אתם שואלים את עצמכם היא כמובן כמה כסף להזמין? לא משנה את מי תשאלו, ברוב הפעמים תקבלו תשובה שונה מהתשובה שקיבלתם לפני כן. הבלבול הוא מובן לחלוטין ונובע מכך שכל מטייל מבזבז בצורה שונה את הכסף שעומד לרשותו, ומהסיבה הזאת קשה מאוד להעריך כמה כסף צריך לקחת טרם הטיסה לאירופה. בנוסף, מחירים מאירופה משתנים באופן משמעותי מאוד ממקום למקום וממדינה למדינה – למשל, בקבוק מים מינרלים של ליטר וחצי שיעלה חצי יורו בעיר סלוניקי ביוון, יעלה 3 יורו באמסטרדם.

ברוב היעדים באירופה העלות הממוצעת ליום עומדת על 80-100 יורו לאדם, כאשר מדובר בעלות ממוצעת בלבד – לא כולל קניות ולא כולל מלונות. כמובן שאם אתם יודעים שאתם אוהבים לאכול במקומות יוקרתיים או לבזבז על מוצרים שונים שאתם רואים ברחוב, תוכלו לקחת את הנושא הזה בחשבון. עוד המלצה היא תמיד לקחת כסף ליום אחד נוסף, מכיוון שאינכם יכולים לדעת מה יכול לקרות – ותמיד עדיף שתחזרו עם כסף לארץ מאשר שתישארו באירופה ללא כסף מזומן.

כמובן שאתם תמיד צריכים להחזיק כרטיס אשראי אשר ישמש אתכם למצבים שבהם לא יישאר לכם כסף מזומן, אך ההמלצה היא להשאיר את האשראי למפלט אחרון עקב העלויות הגדולות של ההמרה ליורו בחשבון האשראי הנגבות ע"י חברות האשראי. רק במצב שבו אין לכם ברירה אחרת תשתמשו בכרטיס האשראי שעומד לרשותכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל